PCM Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Απλά, απογοήτευση. Ένα generic fps. Ναι γιατι ολα τα fps που εχουν βγει ως τώρα έχουν εναν τεράστιο open world post-apocalyptic dystopian κόσμο, 100 ώρες gameplay,πολλαπλά endings, voice-overs από Liam Nelson, Mcdowell, Ron perlman. Μουφα το game.
Ogami Itto Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Kαι γιατί το Bioshock ή το Stalker που ήταν fps με rpg στοιχεία ήταν άσχημα. Εντάξει δεν θα είναι Fallout ή έστω Fallout 2 αλλά περιμένετε ρε να το παίξουμε πρώτα.
nske Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 *sigh*... μάλλον αυτό το παιχνίδι θα κάνει τους Fans των 2 πρώτων Fallout να νοσταλγήσουμε το Fallout Tactics (όσο απογοήτευση ήταν). Το combat systems φαίνεται να το ξεσκίσαν τελείως, απ' όσο φαίνεται στο μεγαλύτερο μέρος είναι action/realtime. Από διαλόγους/Storyline/NPC/Gear/ατμόσφαιρα δεν έχουμε αρκετά στοιχεία ακόμα, αλλά αμφιβάλλω ότι θα έχει σημαντικό βάθος. Κρίμα, ήταν το μόνο παιχνίδι που περίμενα να βγει επί χρόνια, τελικά μάλλον πραγματικό fallout δεν θα βγει ποτέ. Ούτως ή άλλως θα χρειαζόταν πολλά intuitions για να μεταφερθούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά των αρχικών Fallout σε 3d First Person, αλλά ήθελα να ελπίζω Τέλος πάντων, ας κυκλοφορήσει πρώτα και το θάβουμε λεπτομερώς. ΥΣ. Η γκρίνια δεν γίνεται για το αν θα είναι ένα ωραίο παιχνίδι ανάμεσα σε τόσα άλλα "FPS/Action/RPG", μπορεί να είναι ωραίο για αυτήν την κατηγορία. Απλά το gameplay των prequels είναι ασυμβίβαστο με αυτή την κατηγορία και κάποιοι είμαστε fans των prequels.
Bspus Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Το παιχνιδι θα μπορει να παιχτει και απο 3rd person η εστω απο οπτικη "over the shoulder". FPS δεν θα το χαρακτηριζα τη στιγμη που μπορεις να παγωσεις τη δραση και να σημαδεψεις, με την πιθανοτητα επιτυχιας να καθοριζεται απο στατιστικα. Και εγω ειμαι fan των πρωτων 2 και δεν θα με χαλαγε καθολου να το βγαζαν σαν τα παλια, αλλα μεχρι τωρα δεν εχω απογοητευτει. Το story ειναι αυτο που θα κανει τη διαφορα για μενα, και ακομα δεν εχουμε αρνητικα στοιχεια για αυτο Απλά το gameplay των prequels είναι ασυμβίβαστο με αυτή την κατηγορία και κάποιοι είμαστε fans των prequels. Ασχετο, αλλα για λογους ακριβολογιας, τα προηγουμενα δεν ειναι prequels. Prequel ειναι ενα παιχνιδι( η ταινια) που κυκλοφορει μετα το πρωτοτυπο, αλλα σε αντιθεση με το sequel, η ιστορια ειναι τοποθετημενη χρονολογικα σε προηγουμενη περιοδο. Το fallout 3 λαμβανει χωρα χρονολογικα (αν δεν απατωμαι) πριν τα γεγονοτα του fallout 2, αρα το fallout 3 ειναι prequel!
PCM Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Παιδιά μην είμαστε πλεονέκτες καλό το fallout πριν 10 χρόνια turn-based με action points αλλά εντάξει ας γίνουμε λίγο ρεαλιστές και ας μπούμε στην θέση των developers. H τεχνολογία απαιτεί μοναδικά γραφικά, replayability kai randomization. Μπαίνει το marketing στην μέση, ο ανταγωνισμός και φυσικά οι κονσόλες. Κάτι τέτοιο όπως όλοι ξέραμε ήταν αναπόφευκτο. Το παιχνίδι ΕΠΡΕΠΕ να γίνει έτσι για να ικανοποιηθεί το ευρύ κοινό.
nske Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2008 Το παιχνιδι θα μπορει να παιχτει και απο 3rd person η εστω απο οπτικη "over the shoulder". FPS δεν θα το χαρακτηριζα τη στιγμη που μπορεις να παγωσεις τη δραση και να σημαδεψεις, με την πιθανοτητα επιτυχιας να καθοριζεται απο στατιστικα. Κάπως έτσι είναι και το combat system και οι διαθέσιμες οπτικές του "The Witcher", απλά χωρίς σύστημα targeting. Το αποτέλεσμα; Μάχες κατά 90% action σε οπτική πρώτου προσώπου. Σίγουρα μπορούσες να κάνεις pause ανά πάσα στιγμή, αλλά σπάνια έκανες -δεν είχες λόγο παρά μόνο για να αλλάξεις στόχο ή να πάρεις μια ανάσα-. Από τον μη συνεχή χρόνο ως βασικό concept και τη χρήση των "action points" ως μονάδας κόστους της κάθε δράσης που έχουμε στη διάθεσή μας, περνάμε στη δυνατότητα παύσης της συνέχειας χρόνου απλά για τον προγραμματισμό κάποιας ενεργειας που θα συμβεί σε real time. Αυτό είναι απλά ένα βοηθητικό convenience για συγκεκριμένες περιπτώσεις (γιατί αν δεν είναι convenience, θα είναι inconvenience -φαντάσου να πρέπει να κάνεις κάθε 3 δευτερόλεπτα pause/unpause!). Όσοι θέλουμε στρατηγική και όχι δράση στις μάχες, πώς θα γνωρίζουμε αλήθεια πότε ακριβώς είναι η κατάλληλη στιγμή (που ολοκληρώθηκε το προηγούμενο action) για να κάνουμε pause και να προγραμματίσουμε το επόμενο; Μπορούμε καν να προγραμματίσουμε κάτι άλλο εκτός από το targetting; Πόσο υποφερτό θα είναι να παίζεις το παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο; Χωρίς ένα concept παρόμοιο με τα turns και τα "action points", χωρίς πανοραμική οπτική και "tile-based" χώρο, δε μπορώ να φανταστώ πώς θα μπορέσουν να υπάρχουν οι τυπικές μάχες των fallout που κάποιοι λατρέψαμε (15 εχθροί σε έναν χώρο με εμπόδια με τον παίχτη να υπολογίζει με την ησυχία του σε ποιον θα επιτεθεί, με τι όπλο και ammunition, πόσο ακριβώς θα κινηθεί προς τα πού, τι αντικείμενο θα χρησιμοποιήσει, ποιος αντίπαλος θα κάνει τι κλπ.). Τώρα αναγκαστικά μπαίνει και υπερισχύει ο παράγων των ανακλαστικών παραμερίζοντας αυτόν της στρατηγικής και της σκέψης, γιατί δεν έχεις τη δυνατότητα (ούτε καν κάποια διευκόλυνση από το παιχνίδι) για να εκτιμήσεις τον χρόνο κάθε action -πόσο μάλλον σε σχέση με τον χρόνο κάθε action κάθε ενός από των αντιπάλων, οι οποίοι δρουν ταυτόχρονα). Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τον χώρο, δεν έχεις τη δυνατότητα να υπολογίσεις πού θα κινηθεί κάθε αντίπαλος σε πόσο χρόνο και τι shooting accuracy θα έχει απο εκεί. αλλά εντάξει ας γίνουμε λίγο ρεαλιστές και ας μπούμε στην θέση των developers. H τεχνολογία απαιτεί [...] Όπως η δουλειά των εταιριών είναι να βγάζουν αυτό που πιστεύουν ότι θα πουλήσει περισσότερο, έτσι και η δουλειά ημών των καταναλωτών (και όχι της τεχνολογίας) είναι να απαιτούμε αυτό ακριβώς που θέλουμε και να είμαστε ανένδοτοι σε αυτό χωρίς να μας ενδιαφέρει τι θέλουν οι άλλοι. Κάποιοι (οι περισσότεροι) καταναλωτές σήμερα μάλλον φαίνεται να προτιμούν 3d RPGs με στοιχεία action (ή μάλλον 3d Action με στοιχεία RPG), αλλά κάποιοι άλλοι καταναλωτές προτιμούν καθαρόαιμα και turn-based RPGs. Θα ήταν λάθος οι τελευταίοι να σταματούσαν να εκπέμπουν τις απαιτήσεις τους επειδή αποτελούν μειοψηφία. Το fallout 3 λαμβανει χωρα χρονολογικα (αν δεν απατωμαι) πριν τα γεγονοτα του fallout 2, αρα το fallout 3 ειναι prequel! When is Fallout 3 set? How long after the previous games? The game is set in 2277, exactly 200 years after the Great War, 116 years after Fallout and 36 years after Fallout 2[6]. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_FAQ#When_is_Fallout_3_set.3F_How_long_after_the_previous_games.3F Αλλά έχεις δίκιο, θα μπορούσα να την έχω πατήσει γιατί δεν είχα στο νου μου το σωστό νόημα.
Flamescreen Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Παιδιά μην είμαστε πλεονέκτες καλό το fallout πριν 10 χρόνια turn-based με action points αλλά εντάξει ας γίνουμε λίγο ρεαλιστές και ας μπούμε στην θέση των developers. H τεχνολογία απαιτεί μοναδικά γραφικά, replayability kai randomization. Μπαίνει το marketing στην μέση, ο ανταγωνισμός και φυσικά οι κονσόλες. Κάτι τέτοιο όπως όλοι ξέραμε ήταν αναπόφευκτο. Το παιχνίδι ΕΠΡΕΠΕ να γίνει έτσι για να ικανοποιηθεί το ευρύ κοινό. Διαφωνώ κάθετα. Κατ'αρχήν εξαιρετικό το Fallout και πολύ καλό το Fallout 2. Μου άρεσε προσωπικά και το tactics, στο ίδιο πάνω-κάτω στύλ σε strategy. Για όσους τους αρέσουν και τα strategy καλός τίτλος και τελικά μπορεί με κόπο να αλλάξει κιόλας ερχόμενο κοντύτερα στα αυθεντικά. Το Van-Buren δεν το έπαιξα ιδιαίτερα(το ντέμο) αλλα ήταν σχετικά κοντά στο original concept. Θα έπρεπε να βελτιωθει. Το BOS για κονσόλες αχαρακτήριστο. Θέλω να ξέρω τι λέμε, το ότι έχω λεφτά και μπορώ να αγοράσω Liam Neeson, Malcolm McDowel το τραγούδι που ήθελαν στο αρχικό , αλλα δεν είχαν λεφτά για τα δικαιώματα(δηλαδή ΔΕΝ είναι δική τους ιδέα) και τον cult Περλμαν με κάνει αντάξιο των Fallout? Η καλό παιχνίδι? Η Bethesda πήρε πρόσφατα 250 μύρια απο τη μητρική της απο ότι άκουσα. Χαίρω πολύ ρε, με τόσα φράγκα και εγώ αγοράζω τα πάντα και τους πάντες και επιβάλλομαι και στα review των online sites, των περιοδικών κλπ και εξασφαλίζω την επιτυχία των παιχνιδιών μου. Αν αυτό σημαίνει κάτι η πλειοψηφία των κλασσικών Fallouter(εκτός των όψιμων που ΤΩΡΑ δηλώνουν φανς ενώ ήταν χαμένοι χρόνια τώρα και πιθανοτατα είναι απλώς τμήμα των μαρκετινγκ πρακτικών της Μπεθέσντα, κάτι που είχε γίνει και για το Oblivion όπως μαθαίνω) το έχει θάψει. Γιατί? Μα γιατί επέλεξαν τον εύκολο δρόμο του να κάνουν άν Oblivion with guns, αντι να μπουν στον κόπο να δουν πως πρέπει να φταχτεί το Fallout 3. Δηλαδή παίρνουμε την παρούσα fanbase μας απο το Oblivion και τους σερβίρουμε μια βελτιωμένη post-apoc βερζιόν. Τώρα αν θα αρέσει στους κλασσικούς fans, αν ναί, τόσο το καλύτερο. Αν όχι, ας πρόσεχαν. Εμείς τα κέρδη θα τα κάνουμε. Θα θυμίσω εδώ ότι και το Diablo βγήκε την ίδια εποχή, και για το 3 έχουν απλως βελτιώσει γραφικά, ΑΙ, χαρακτήρες και λοιπα. Μήπως είναι ηλίθιοι αυτοί? Όχι, γιατί το παιχνίδι πρέπει εφόσον είναι sequel να διατηρεί και την φυσιογνωμία, αναγνωρισιμότητα του. Αυτοί της Bethesda, του έχουν αλλάξει τα φώτα. Είναι καθαρά FPS με ψήγματα RPG που όμως δεν το κάνουν RPG. Ηταν action, μεν αλλα όχι και έτσι. Το third person σαν εναλλακτική το εννοουν πάνω απο τον ώμο. Τα όπλα έχουν όλα αλλάξει. Θα μπορούσαν άνετα να είναι τα ίδια σε 3d γιατί ήταν πολύ κουλ. Δεν έχει και λογική αυτή η αλλαγή. Εκτός αν η μια ακτή είχε εμφύλιο με την άλλη και χρησιμοποιούσαν όπλα άλλων εταιριών που δεν αναφέρεται πουθενά. Το trademark Power Armor το άλλαξαν επίσης(θα μπορούσαν να κρατήσουν το προηγουμενο και να προσθέσουν αυτό) Τα critters επίσης. Ειδικα Ghouls, SM αλλο πραγμα, Fugly. Την στολη των Vault επίσης. Γενικά όλο το game γραφικά, καλό είναι αλλά δεν πετυχαίνει το στυλ δεκαετίας 50 των αρχικών, δίνει δε μια χρειά συχρονης μεθόδου απόδοσης με ελάχιστες εξαιρέσεις. Απο πού να αρχίσω και που να τελειώσω δεν ξέρω για το ότι έχουν καταστρέψει το game, ενω με τοσα λεφτα(πάνω απο 5 εκατομυρια δολάρια μόνο για τα δικαιώματα) θα μπορ΄υσαν κάλλιστα να το ανανεώσουν. Περιττό να πώ πως μόλις βγήκε το Diablo 3 σαν είδηση, επσιδή κρατά παραδόσεις που αυτοί έστειλαν στον Καιάδα και ήξεραν πως θα συγκιθουν, μιας και ο Leonard Boyarsky(απο το αρχικο) είναι στην ομάδα παραγωγής του, βγήκαν και το κατέκριναν (πρωτοφανής κίνηση) ως συντηριτικό στις επιλογές του και άλλες μπούρδες. Σοβαρά???
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιουλίου 2008 Ό,τι έχω δει ως τώρα, το βρήκα απογοητευτικό. Δέχομαι, όμως, ότι πολλά από τα προβλήματα στη ροή των demo έχουν να κάνουν με το ότι η Bethesda προσπαθεί μέσα σε λίγα λεπτά να δείξει πόσο φοβερό και τρομερό μπορεί να είναι το παιχνίδι. Πιθανόν, αν έδειχνε ένα πραγματικό κομμάτι του παιχνιδιού, βγαίνοντας από το vault, με δυο-τρία ζώα για αντιπάλους κι ένα κομμάτι σίδερο για όπλο, η γενιά της κονσόλας να έβρισκε το demo βαρετό. Συνεχίζω, όμως, να πιστεύω ότι οι έννοιες RPG και FPS είναι ασυμβίβαστες. Στην πρώτη κατηγορία, υποδύεσαι ένα χαρακτήρα, οι δυνατότητες του οποίου βασίζονται στα στατιστικά του. Αντίθετα, τα FPS στηρίζονται στα αντανακλαστικά του παίκτη. Αν εγώ δεν μπορώ να σημαδέψω, ή αν αργώ να αλλάξω όπλο με τα Fkeys, ο χαρακτήρας θα έχει πρόβλημα μέσα στο παιχνίδι, άσχετα αν εγώ του έχω ενισχύσει το agility, dexterity κτλ. Αντίστοιχα, ο χαρακτήρας μου μπορεί να έχει άψογο perception, αλλά επειδή εγώ δεν μπορώ να δω ελέφαντα βαμμένο ροζ, να μην αντιληφθώ τον αντίπαλο που έρχεται από το πλάι. Με άλλα λόγια, είναι οι δικές μου ικανότητες αυτές που καθορίζουν τη ροή, όχι εκείνες του χαρακτήρα μου. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο ΝΜΑ, συγκεντρώνουν πάρα πολλά reviews εκεί και θα δείτε αρκετές διαφορετικές (και θετικές) απόψεις.
personGR Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Παιδιά βλέποντας το thread, καταλαβαίνω πως δεν είμαι ο μόνος που απογοητεύεται από το παιχνίδι... Τόσο καιρό, έχοντας άθλιο pc, έμπαινα σε κονσολάδικα sites, και όλοι ήταν super-wow ενθουσιασμένοι... Πιστεύω ακράδαντα όμως το εξής: Όποιος δεν έχει ξαναπαίξει fallout θα ενθουσιαστεί, όποιος ναι θα απογοητευτεί (για να μην πω σιχαθεί...) Δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω πως από την ισομετρική κάμερα πέρασαν στην 1st person στιλ FarCry... Για μένα μια σειρά θρύλος σκοτώνεται μέρα με τη μέρα, ειδικά μετά το άθλιο demo Που έδειξαν στην e3... Ας ελπίσουμε τουλάχιστον πως η Interplay θα σεβαστεί το ίδιο της το παιχνίδι και θα κάνει το MMO αξιόλογο....
kostacurtas Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Fallout 3: post-play interview PC Gamer talks to the developers about their adventures in the wasteland With my five-hour play session with Bethesdaʼs Fallout 3 fresh in my mind, I sat down with Lead Producer Todd Howard and Lead Designer Emil Pagliarulo to pick their brains about what Iʼd just seen. We printed some highlights in the September issue of PC Gamer, but Todd and Emil had more to say than we had pages to print on. This is the full, uncut interview...
Tormentoras Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Άλλο 'ενα ιστορικό RPG που θα γίνει ACTION με ανάπτυξη χαρακτήρα γιά να πουλήσει στις κονσόλες. Άλλη μιά απογοήτευση γιά εμάς τους παραδοσιακούς RPGαδες.. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ πλέων το έχω πάρει απόφαση οτι το αγαπημένο μου είδος παιχνιδιών έχει πια πεθάνει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Tormentora έτσι όπως πάει θα λέμε το Diablo 3 hardcore rpg
LuxJaja Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2008 το πρόβλημα όμως είναι ότι μιλάμε για μία ολόκληρη γενιά που θεωρεί ότι το απόλυτο rpg είναι το oblivion. δεν έχουν καμμία επαφή με κλασικά όπως icewind dale και baldur's gate κλπ κλπ. οπότε για αυτούς είναι γαμώ ότι βλέπουν.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιουλίου 2008 Συνεχίζω να ποντάρω στο Dragon Age για ένα cRPG πιο κοντά στις προτιμήσεις μου, όμως οφείλω να ομολογήσω ότι οι εντυπώσεις του Dan Stapleton μετά τις 5 ώρες που πέρασε παίζοντας το Fallout 3 μου έδωσαν την ελπίδα πως ίσως η (πολύ αρνητική, απογοητευτική θα έλεγα) εικόνα που μου άφησαν τα πρώτα demo του Fallout 3 οφειλόταν (κυρίως) στο ότι ήταν scripted demos για να δείξουν όσο το δυνατόν περισσότερα όπλα, εκρήξεις κτλ. Είδα αρκετές επιλογές για κάποια minor quests, μερικά διλήμματα, ενδιαφέρουσες υποθέσεις και μια-δυο ανατροπές. Αυτά όλα είναι θετικά και σίγουρα δεν μπορεί να τα δείξει κανείς σε 5-10 λεπτά που είχε ο Howard σε άλλες περιπτώσεις. Στα αρνητικά, αποκόμισα την εντύπωση ότι υπάρχει υπερβολικά πολύ loot (δύο νέα όπλα μέσα σε 5 ώρες ενός παιχνιδιού που υπολογίζεται στις 100 μου φαίνεται πολύ) και έχω την υποψία ότι το VATS παραείναι ευνοϊκό για τον παίκτη -head shots με πιστόλι στο level 2-3; Από την άλλη, πρώτη φορά διάβασα να επιχειρεί (και να καταφέρνει) κάποιος να χτυπήσει άλλο μέρος εκτός του κεφαλιού, και γενικά το σύστημα δίνει μια αίσθηση τακτικής. Σίγουρα το link του kostacurtas και το προηγούμενο άρθρο που βρήκα μέσω αυτού έκρυβαν πολύ πιο θετικά πράγματα από ό,τι είχα δει και διαβάσει ως τώρα...
kostacurtas Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2008 “Substantial” 360 and PC Fallout 3 DLC equivalent to Oblivionʼs KotN, says Hines Speaking to VG247 this morning, Bethesdaʼs Peter Hines has said that Fallout 3ʼs DLC will be coming to PC as well as 360. The companyʼs comms boss also said that gamers can expect a serious upgrade to the anticipated RPG. “I couldnʼt even tell you right now what the DLC would be, but our plans are for substantial stuff,” he said. “The equivalent of things like Knights of the Nine for Oblivion, where it provides many hours of gameplay, not just a one-off thing of an item (or items) or a hangout, or things like that.” Todd Howard used the word “substantial” to describe the additional content at E3, where he also said it would be 360-exclusive. Hines told us, though, that the PC version would be getting the DLC as well. “DLC is going to be exclusive to the PC and 360, not just 360,” he said. “Every platform has its advantages and disadvantages when it comes to DLC, and I assure you we are intimately aware of every technical, business, and fan-service aspect when it comes to DLC and any given platform. “We felt [PC and 360 exclusivity] was the right thing to do for Fallout 3.” Fallout 3 ships on October 7. No dateʼs been even hinted at the DLC as yet.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα