akoinonitos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Xoroxronis είπε Από screenshots δύσκολο να βγουν συμπεράσματα. Κάντε αυτή την διαδρομή που έχει λίγο απ όλα. Reset στην αρχή σε min/av/max και τις μετράτε στο τέλος. Έκανα 2 runs μήπως υπάρχει και variation στην ώρα της ημέρας κτλ. Το ένα 1080 native, το άλλο 720 dlss. Πέρα απ το κακό cpu perf που έχει το game, έχει και stutteράκια, αλλά επειδή δεν τα θυμάμαι όταν το είχα παίξει, ίσως και να είναι επειδή το έχω μεταφέρει σ έναν αργό εξωτερικό. https://youtu.be/QAsPGerekXw https://youtu.be/Aflarukq2aY Αν εχεις ορεξη δοκιμασε προσθετωντας αυτα στο engine.ini του παιχνιδιου edit: ακυρο δεν εχει διαφορα Spoiler [SystemSettings] r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True r.GTSyncType=2 *** Sync to the GPU swap chain flip ** r.OneFrameThreadLag=1 r.FinishCurrentFrame=0 r.ScreenPercentage=100 r.DynamicRes.OperationMode=0 r.DynamicRes.MinScreenPercentage=100 r.DynamicRes.MaxScreenPercentage=100 RHI.SyncWithDWM=1 D3D12.SyncWithDWM=1 r.VSync=1 r.FullScreenMode=0 r.TextureStreaming=1 r.Streaming.PoolSize=2048 # 6GB 2048/8GB 3072/12GB 4096/5120 r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=1 r.Streaming.HLODStrategy=0 # 2/1 (options) ***RAM +300, FPS -3, 0 FASTEST/SMOOTHEST*** r.Streaming.MaxTempMemoryAllowed=512 # 256/512*/1024*/2048/100000 (options) r.Streaming.Boost=1 r.Streaming.MipBias=0 r.Streaming.MinMipForSplitRequest=10 # 0 ***GPU HEAVY?*** loads all mips, 1 load visible mips first r.Streaming.HiddenPrimitiveScale=1 r.DetailMode=2 r.Streaming.FullyLoadUsedTextures=0 r.Streaming.DefragDynamicBounds=1 r.Streaming.UseBackgroundThreadPool=1 r.Streaming.FramesForFullUpdate=5 s.LevelStreamingComponentsUnregistrationGranularity=10 s.LevelStreamingComponentsRegistrationGranularity=50 r.Streaming.NumStaticComponentsProcessedPerFrame=500 s.AsyncLoadingTimeLimit=2 s.PriorityAsyncLoadingExtraTime=1 s.UnregisterComponentsTimeLimit=2 s.LevelStreamingActorsUpdateTimeLimit=2 s.PriorityLevelStreamingActorsUpdateExtraTime=1 r.Tonemapper.Quality=1 r.Tonemapper.GrainQuantization=0 # disable film grain r.TonemapperGamma=1.5 ; enable tonemapper gamma (improved s-curve to linear gamma by default), 0-(reverts to linear gamma) r.Color.Mid=0.7 ; added to counteract a slightly lower tonemappergamma value, improves colors (less “washed-out”) r.TonemapperFilm=1 # set to 0 if colors are weird gc.TimeBetweenPurgingPendingKillObjects=180 gc.NumRetriesBeforeForcingGC=5 gc.MinDesiredObjectsPerSubTask=20 s.ForceGCAfterLevelStreamedOut=0 s.ContinuouslyIncrementalGCWhileLevelsPendingPurge=0 r.ForceAllCoresForShaderCompiling=1 r.ShaderPipelineCache.BatchTime=2 r.ShaderPipelineCache.BackgroundBatchTime=0 s.IoDispatcherCacheSizeMB=256 r.AOComputeShaderNormalCalculation=1 D3D12.ForceThirtyHz=0 r.AllowOcclusionQueries=1 r.OcclusionCullParallelPrimFetch=1 D3D12.InsertOuterOcclusionQuery=1 D3D12.ResidencyManagement=1 D3D12.StablePowerState=0 D3D12.TexturePoolOnlyAccountStreamableTexture=1 D3D12.UseUpdateTexture3DComputeShader=1 D3D12.ZeroBufferSizeInMB=64 D3D12.AsyncDeferredDeletion=1 r.RHICmdSpewParallelListBalance=0 r.RHICmdBypass=0 r.RHICmdShadowDeferredContexts=1 r.RHICmdMergeSmallDeferredContexts=1 r.RHICmdBalanceParallelLists=1 ** 2 might be better but need testing ** r.RHICmdBalanceTranslatesAfterTasks=1 ** disabled by r.RHICmdBalanceParallelLists ** r.RHICmdCollectRHIThreadStatsFromHighLevel=0 r.RHICmdDeferSkeletalLockAndFillToRHIThread=1 ** experimental** r.RHICmdWidth=12 rhi.SyncInterval=1 rhi.SyncSlackMS=0 ** raise to 10 in case of hitches, tune it as needed ** r.D3D12.ExecuteCommandListTask=1 r.RHICmdBufferWriteLocks=0 ** disabled, it should only used in debugging mode ** r.RHICmdUseThread=1 ** use a separate thread for RHICmdList ** r.RHICmdAsyncRHIThreadDispatch=1 r.DiscardUnusedQuality=1 ** need more testing, but suppose to discard unused mips quality on load ** r.D3D.ForceDXC=1 r.D3D.ForceShaderConductorDXCRewrite=1 r.LODFadeTime=0.200 r.SubsurfaceScattering=1 r.SSS.Scale=2.5 # 2.5/1.5/1.1/1 (options) ***GPU HEAVY*** r.SSS.Filter=2 r.SSS.Quality=1 r.SSS.SampleSet=2 r.SSS.Checkerboard=0 r.SSS.HalfRes=0 r.SubsurfaceQuality=1 # (N/A) r.SSS.Burley.NumSamplesOverride=0 # (N/A) r.SSS.Burley.Quality=0 # (N/A) r.SSS.Burley.BilateralFilterKernelFunctionType=1 # (N/A) r.PostProcessAAQuality=6 r.DefaultFeature.AntiAliasing=2 r.TemporalAASamples=2 r.TemporalAAPauseCorrect=1 r.TemporalAACurrentFrameWeight=0.1 r.TemporalAAFilterSize=0.5 r.TemporalAASharpness=0.8 r.Tonemapper.Sharpen=1 r.Jittering=1 r.MaxQualityMode=1 r.MaxAnisotropy=16 r.Filter.LoopMode=0 r.DefaultFeature.MotionBlur=0 r.MotionBlur.Max=0 ; Sets motion blur amount r.MotionBlurQuality=0 r.DefaultFeature.AutoExposure=0 r.DefaultFeature.LensFlare=0 r.DepthOfField=0 r.GaussianDOF=0 r.DepthOfField.FarBlur=0 r.DepthOfFieldQuality=0 r.DOF.Kernel.MaxBackgroundRadius=0.0000 r.SceneColorFringe.Max=0 r.SceneColorFringeQuality=0 ; disables chromatic aberration r.PostProcessing.PropagateAlpha=0 ; “scene alpha channel support in the post processing” r.GBufferFormat=1 ; higher-precision GBuffer r.Filter.SizeScale=1 ; scale up sample count for bloom/DOF r.EmitterSpawnRateScale=2 ; double the emitter/particle count r.DFFullResolution=1 ; “full resolution distance field shadowing” r.SceneColorFormat=4 [ConsoleVariables] AllowAsyncRenderThreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1 [/script/engine.inputsettings] bEnableMouseSmoothing=False Εμενα σε μερικα σημεια με κοβει η καρτα με fsr ultra performance Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2023 από akoinonitos 4
Herald Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 2 hours ago, akoinonitos said: Αν εχεις ορεξη δοκιμασε προσθετωντας αυτα στο engine.ini του παιχνιδιου edit: ακυρο δεν εχει διαφορα Reveal hidden contents [SystemSettings] r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True r.GTSyncType=2 *** Sync to the GPU swap chain flip ** r.OneFrameThreadLag=1 r.FinishCurrentFrame=0 r.ScreenPercentage=100 r.DynamicRes.OperationMode=0 r.DynamicRes.MinScreenPercentage=100 r.DynamicRes.MaxScreenPercentage=100 RHI.SyncWithDWM=1 D3D12.SyncWithDWM=1 r.VSync=1 r.FullScreenMode=0 r.TextureStreaming=1 r.Streaming.PoolSize=2048 # 6GB 2048/8GB 3072/12GB 4096/5120 r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=1 r.Streaming.HLODStrategy=0 # 2/1 (options) ***RAM +300, FPS -3, 0 FASTEST/SMOOTHEST*** r.Streaming.MaxTempMemoryAllowed=512 # 256/512*/1024*/2048/100000 (options) r.Streaming.Boost=1 r.Streaming.MipBias=0 r.Streaming.MinMipForSplitRequest=10 # 0 ***GPU HEAVY?*** loads all mips, 1 load visible mips first r.Streaming.HiddenPrimitiveScale=1 r.DetailMode=2 r.Streaming.FullyLoadUsedTextures=0 r.Streaming.DefragDynamicBounds=1 r.Streaming.UseBackgroundThreadPool=1 r.Streaming.FramesForFullUpdate=5 s.LevelStreamingComponentsUnregistrationGranularity=10 s.LevelStreamingComponentsRegistrationGranularity=50 r.Streaming.NumStaticComponentsProcessedPerFrame=500 s.AsyncLoadingTimeLimit=2 s.PriorityAsyncLoadingExtraTime=1 s.UnregisterComponentsTimeLimit=2 s.LevelStreamingActorsUpdateTimeLimit=2 s.PriorityLevelStreamingActorsUpdateExtraTime=1 r.Tonemapper.Quality=1 r.Tonemapper.GrainQuantization=0 # disable film grain r.TonemapperGamma=1.5 ; enable tonemapper gamma (improved s-curve to linear gamma by default), 0-(reverts to linear gamma) r.Color.Mid=0.7 ; added to counteract a slightly lower tonemappergamma value, improves colors (less “washed-out”) r.TonemapperFilm=1 # set to 0 if colors are weird gc.TimeBetweenPurgingPendingKillObjects=180 gc.NumRetriesBeforeForcingGC=5 gc.MinDesiredObjectsPerSubTask=20 s.ForceGCAfterLevelStreamedOut=0 s.ContinuouslyIncrementalGCWhileLevelsPendingPurge=0 r.ForceAllCoresForShaderCompiling=1 r.ShaderPipelineCache.BatchTime=2 r.ShaderPipelineCache.BackgroundBatchTime=0 s.IoDispatcherCacheSizeMB=256 r.AOComputeShaderNormalCalculation=1 D3D12.ForceThirtyHz=0 r.AllowOcclusionQueries=1 r.OcclusionCullParallelPrimFetch=1 D3D12.InsertOuterOcclusionQuery=1 D3D12.ResidencyManagement=1 D3D12.StablePowerState=0 D3D12.TexturePoolOnlyAccountStreamableTexture=1 D3D12.UseUpdateTexture3DComputeShader=1 D3D12.ZeroBufferSizeInMB=64 D3D12.AsyncDeferredDeletion=1 r.RHICmdSpewParallelListBalance=0 r.RHICmdBypass=0 r.RHICmdShadowDeferredContexts=1 r.RHICmdMergeSmallDeferredContexts=1 r.RHICmdBalanceParallelLists=1 ** 2 might be better but need testing ** r.RHICmdBalanceTranslatesAfterTasks=1 ** disabled by r.RHICmdBalanceParallelLists ** r.RHICmdCollectRHIThreadStatsFromHighLevel=0 r.RHICmdDeferSkeletalLockAndFillToRHIThread=1 ** experimental** r.RHICmdWidth=12 rhi.SyncInterval=1 rhi.SyncSlackMS=0 ** raise to 10 in case of hitches, tune it as needed ** r.D3D12.ExecuteCommandListTask=1 r.RHICmdBufferWriteLocks=0 ** disabled, it should only used in debugging mode ** r.RHICmdUseThread=1 ** use a separate thread for RHICmdList ** r.RHICmdAsyncRHIThreadDispatch=1 r.DiscardUnusedQuality=1 ** need more testing, but suppose to discard unused mips quality on load ** r.D3D.ForceDXC=1 r.D3D.ForceShaderConductorDXCRewrite=1 r.LODFadeTime=0.200 r.SubsurfaceScattering=1 r.SSS.Scale=2.5 # 2.5/1.5/1.1/1 (options) ***GPU HEAVY*** r.SSS.Filter=2 r.SSS.Quality=1 r.SSS.SampleSet=2 r.SSS.Checkerboard=0 r.SSS.HalfRes=0 r.SubsurfaceQuality=1 # (N/A) r.SSS.Burley.NumSamplesOverride=0 # (N/A) r.SSS.Burley.Quality=0 # (N/A) r.SSS.Burley.BilateralFilterKernelFunctionType=1 # (N/A) r.PostProcessAAQuality=6 r.DefaultFeature.AntiAliasing=2 r.TemporalAASamples=2 r.TemporalAAPauseCorrect=1 r.TemporalAACurrentFrameWeight=0.1 r.TemporalAAFilterSize=0.5 r.TemporalAASharpness=0.8 r.Tonemapper.Sharpen=1 r.Jittering=1 r.MaxQualityMode=1 r.MaxAnisotropy=16 r.Filter.LoopMode=0 r.DefaultFeature.MotionBlur=0 r.MotionBlur.Max=0 ; Sets motion blur amount r.MotionBlurQuality=0 r.DefaultFeature.AutoExposure=0 r.DefaultFeature.LensFlare=0 r.DepthOfField=0 r.GaussianDOF=0 r.DepthOfField.FarBlur=0 r.DepthOfFieldQuality=0 r.DOF.Kernel.MaxBackgroundRadius=0.0000 r.SceneColorFringe.Max=0 r.SceneColorFringeQuality=0 ; disables chromatic aberration r.PostProcessing.PropagateAlpha=0 ; “scene alpha channel support in the post processing” r.GBufferFormat=1 ; higher-precision GBuffer r.Filter.SizeScale=1 ; scale up sample count for bloom/DOF r.EmitterSpawnRateScale=2 ; double the emitter/particle count r.DFFullResolution=1 ; “full resolution distance field shadowing” r.SceneColorFormat=4 [ConsoleVariables] AllowAsyncRenderThreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1 AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1 [/script/engine.inputsettings] bEnableMouseSmoothing=False Εμενα σε μερικα σημεια με κοβει η καρτα με fsr ultra performance Εσένα πάει καλύτερα απτό δικό μου. Βρήκαμε τον 7800x 3d killer
Tambas91 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 29 λεπτά πριν, Herald είπε Εσένα πάει καλύτερα απτό δικό μου. Βρήκαμε τον 7800x 3d killer 1
Xoroxronis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 2 ώρες πριν, akoinonitos είπε Αν εχεις ορεξη δοκιμασε προσθετωντας αυτα στο engine.ini του παιχνιδιου To modακι που έβαλες μου ανεβάζει πολύ τα min στην αρχή στα σκαλιά. Αλλά θα χαθεί η μπάλα ρε συ με mods. Δεν είναι πλέον stock το game. https://youtu.be/6WBMNr-pknI
akoinonitos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Xoroxronis είπε To modακι που έβαλες μου ανεβάζει πολύ τα min στην αρχή στα σκαλιά. Αλλά θα χαθεί η μπάλα ρε συ με mods. Δεν είναι πλέον stock το game. https://youtu.be/6WBMNr-pknI εμενα παλι βγαζει λιγοτερα min με το mod ,αλλα δεν εχει τπτ ιδιαιτερο ηταν για την ram που δεν εφταναν τα 16 gb και για την θολουρα. Μπορει να ειναι και τυχαιο και να μημ εχει σχεση το mod βεβαια Κατσε να ξανα τρεξω χωρις το mod Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2023 από akoinonitos 1
Xoroxronis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 9 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Μπορει να ειναι και τυχαιο και να μημ εχει σχεση το mod βεβαια Σε μένα σιγουράκι δε πέφτει κάτω από 80 με το mod και ίσως είναι και λίγο πιο smooth, σα να έχει και sharpness νομίζω. Stock πέφτει 70.
akoinonitos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Xoroxronis είπε Σε μένα σιγουράκι δε πέφτει κάτω από 80 με το mod και ίσως είναι και λίγο πιο smooth, σα να έχει και sharpness νομίζω. Stock πέφτει 70. Ναι επεσε λιγο πιο κατω οντως ισως δεν ειδα διαφορα πριν γτ δεν εκανα recording ταυτοχρονα ,ανεβαζω τωρα Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2023 από akoinonitos 2
nick0lis Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2023 Update agesa 1.0.8.0 με λίγο ''καλύτερες'' επιδόσεις. 8
BabisTs Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Xωρίς το mod.....cpu & ram daily oc / Stock gpu 3
malakudi Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 11 ώρες πριν, nick0lis είπε Update agesa 1.0.8.0 με λίγο ''καλύτερες'' επιδόσεις. Μήπως είδες αν διορθώθηκε το πρόβλημα με "Power down" disabled και "Memory Context Restore (MCR)" enabled;
noFEARgr Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) @BabisTs Aν θες ανεβασε ενα screenshot απο το ιδιο σημειο που βγαλαμε o spartan και οι υπολοιποι Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2023 από noFEARgr 1
nick0lis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, malakudi said: Μήπως είδες αν διορθώθηκε το πρόβλημα με "Power down" disabled και "Memory Context Restore (MCR)" enabled; Να μην εκκινεί δεν μου έτυχε, να καθυστερεί μόνο με ενεργοποιημένο το expo προφίλ. Θα κάνω μια δοκιμή και θα σου πω.
BabisTs Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 3 ώρες πριν, noFEARgr είπε @BabisTs Aν θες ανεβασε ενα screenshot απο το ιδιο σημειο που βγαλαμε o spartan και οι υπολοιποι 1080p/native/full όλα και στις δύο καρτέλες?
noFEARgr Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 17 minutes ago, BabisTs said: 1080p/native/full όλα και στις δύο καρτέλες? Η αναλυση δεν απασχολει ιδιαιτερα(να εισαι cpu bound ) Τα αλλα ολα ultra και Ray tracing on .
BabisTs Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ίδιο gpu usage στο 51% κοίταξα μιας και είχε ο spartan....1080p/dlss quality/rt on & όλα ultra στα ίδια oc daily ρολόγια cpu & ram με stock σε gpu. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2023 από BabisTs 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα