Προς το περιεχόμενο

AMD Zen 4 (Raphael/Genoa) AM5 - Ryzen/Threadripper/Epyc


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

να μπορέσει να ξεπεράσει την RX6400

ήδη ειναι αρκετά καλά τα γραφικά (για μικρές αναλύσεις ) το πρόβλημα ειναι η μνήμη, με DDR5 πχ δες τα σαπάκια της intel συγκρίνονται ή και ξεπερνούν τα vega graphics των apu της AMD.

RDNA2 + DDR5 εγώ πιστεύω θα ειναι πολύ καλό σε φάση που να μπορεί να παίξει τα πάντα σε medium/high @ 1080p  πάνω απο 40 FPS 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

χ B2Q6jMY.png

Δεν ειναι 1:1 αλλά η διαφορά στα games ειναι μηδενική (σε σχέση με όταν τις έτρεχα 3800 1:1) ή και λίγο καλύτερη (τώρα) και γενικά ειναι ταχύτερο το σύστημα τώρα(με 3800 έπιανα περίπου 54GB/s τώρα +20GB πιο γρήγορες ειναι) . 

Το +7 περίπου συνολικό latency που σήκωσα (σε σχέση με 3800)που δεν ειναι 1:1 υποσκελίζεται απο τα +200mhz και τα καλύτερα timings

Ας έβαζες τα καλύτερα timings και στα 3800 για να ήταν δίκαιη η σύγκριση.

Μην κοιτάς μόνο το AIDA. Πολλές φορές είναι αναξιόπιστο. Πως είναι δυνατόν με DDR4 @ 4000 να βγάζεις 70-75GB/s ... απλά δε γίνεται. Τα απόλυτο CAP (που δε γίνεται να το πετύχουμε) είναι τα 64GB/s.

Ή να πήρες15- 20GB/s όταν πήγες 3800-->4000. Αστεία πράγματα.

Τρέξε game benches, συγκεκριμένα το SOTTR (Shadow of the Tomb Raider) σε Highest preset και το Far Cry 6 σε 720p Ultra + Ray Tracing για να δεις πραγματικά την απόδοση της CPU/RAM.

Στοιχιματίζω ότι στα 3800 1:1 είσαι ταχύτερος. Και όλα αυτά με χαμηλότερες τάσεις σε κάθε υποσύστημα.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Ναι γιατί το μόνο πρόβλημα ειναι το phy, το μarch δεν έχει άμεση σχέση με την επικοινωνία με την μνήμη. 

Ήταν απλά τσιγκούνηδες και έκοψαν τα καλά phy (o φυσικός δίαυλος με την μνήμη πάνω στον επεξεργαστή) στους non G, υποθέτω, θεωρώντας πως δεν τους χρειάζονται και στους G επειδή τους χρειάζονται λόγω της igpu  βάλανε καλύτερα phy 

Source? 

Στο ζητάω γιατί αυτό που λες δεν στέκει ιδιαίτερα. Το DDR4 PHY είναι ένα από τα πολλά πράγματα που καθορίζει το πόσο ψηλά μπορεί να κλοκάρει η μνήμη reliably πριν έχεις signal degredation, όμως κανένα Zen τσιπάκι δεν είχε ποτέ θέμα στο να κλοκάρει μνήμες ψηλά. 

Το θέμα βρίσκεται στην αδυναμία του IF και όσων είναι συνδεδεμένο σε αυτό να ακολουθήσουν και γι' αυτό από τους Zen 2 και μετά το έχουν βάλει σε διαφορετικό clock domain. Σίγουρα, το interferance που έρχεται από τους UMC επηρεάζει την σταθερότητα του IF, όπως έχω αποδείξει, αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις σε οτιδήποτε είναι κοινά διασυνδεδεμένο, αλλά το κύριο πρόβλημα είναι το layout και τα φυσικά όρια που επιβάλει το uarch και το node. 

5 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

πχ B2Q6jMY.png

Δεν ειναι 1:1 αλλά η διαφορά στα games ειναι μηδενική (σε σχέση με όταν τις έτρεχα 3800 1:1) ή και λίγο καλύτερη (τώρα) και γενικά ειναι ταχύτερο το σύστημα τώρα(με 3800 έπιανα περίπου 54GB/s τώρα +20GB πιο γρήγορες ειναι) . 

Το +7 περίπου συνολικό latency που σήκωσα (σε σχέση με 3800)που δεν ειναι 1:1 υποσκελίζεται απο τα +200mhz και τα καλύτερα timings 

Είτε το screenshot είναι πειραγμένο, είτε κάτι πάει τρομερά λάθος, διότι μόλις ξεπέρασες το θεωρητικά μέγιστο bandwidth για 4000MHz μνήμες. (4000 * 128 / 8 = 64GB/s) 

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Ας έβαζες τα καλύτερα timings και στα 3800 για να ήταν δίκαιη η σύγκριση.

Μην κοιτάς μόνο το AIDA. Πολλές φορές είναι αναξιόπιστο. Πως είναι δυνατόν με DDR4 @ 4000 να βγάζεις 70-75GB/s ... απλά δε γίνεται. Τα απόλυτο CAP (που δε γίνεται να το πετύχουμε) είναι τα 64GB/s.

Ή να πήρες15- 20GB/s όταν πήγες 3800-->4000. Αστεία πράγματα.

Τρέξε game benches, συγκεκριμένα το SOTTR (Shadow of the Tomb Raider) σε Highest preset και το Far Cry 6 σε 720p Ultra + Ray Tracing για να δεις πραγματικά την απόδοση της CPU/RAM.

Στοιχιματίζω ότι στα 3800 1:1 είσαι ταχύτερος. Και όλα αυτά με χαμηλότερες τάσεις σε κάθε υποσύστημα.

Spoiler

Περίμενα πιο καυστικό post από εσένα. Εγώ ψιλοέφριξα με αυτά που διάβασα :P 

 

18 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Source? 

Στο ζητάω γιατί αυτό που λες δεν στέκει ιδιαίτερα. Το DDR4 PHY είναι ένα από τα πολλά πράγματα που καθορίζει το πόσο ψηλά μπορεί να κλοκάρει η μνήμη reliably πριν έχεις signal degredation, όμως κανένα Zen τσιπάκι δεν είχε ποτέ θέμα στο να κλοκάρει μνήμες ψηλά. 

Το θέμα βρίσκεται στην αδυναμία του IF και όσων είναι συνδεδεμένο σε αυτό να ακολουθήσουν και γι' αυτό από τους Zen 2 και μετά το έχουν βάλει σε διαφορετικό clock domain. Σίγουρα, το interferance που έρχεται από τους UMC επηρεάζει την σταθερότητα του IF, όπως έχω αποδείξει, αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις σε οτιδήποτε είναι κοινά διασυνδεδεμένο, αλλά το κύριο πρόβλημα είναι το layout και τα φυσικά όρια που επιβάλει το uarch και το node. 

Είτε το screenshot είναι πειραγμένο, είτε κάτι πάει τρομερά λάθος, διότι μόλις ξεπέρασες το θεωρητικά μέγιστο bandwidth για 4000MHz μνήμες. (4000 * 128 / 8 = 64GB/s) 

Mε 4400 έχω φτάσει μια ανάσα κάτω από τα 70k (69900 or something), οπότε ναί, δεν φαίνεται και  πολύ legit

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Χαχαχαχα τώρα παρατήρησα ότι έχεις κανάλι είδα μια φορά ένα βίντεο, ξύρισε το γένι :P 

Στο θέμα μας τώρα χαίρω πολύ ρε φίλε δεν είπα ότι ειναι καλές είπα ότι ειναι σαπάκια (και σιγουρα είχαν 3600 ή 3800 μνήμη οι vega ε; ) δεν ξεπερνούν τα τελευταία και καλύτερα apus της AMD με αυτά συγκρίνονται λίγο μόνο αλλά έχω δει νομίζω να βγάζουν λίγο καλύτερα FPS κάποιες φορές με παλιότερες apus και laptop 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

Χαχαχαχα τώρα παρατήρησα ότι έχεις κανάλι είδα μια φορά ένα βίντεο, ξύρισε το γένι :P 

Ναι για να μοιάζω 10 χρόνια νεότερος 😅

2 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Στο θέμα μας τώρα χαίρω πολύ ρε φίλε δεν είπα ότι ειναι καλές είπα ότι ειναι σαπάκια (και σιγουρα είχαν 3600 ή 3800 μνήμη οι vega ε; ) δεν ξεπερνούν τα τελευταία και καλύτερα apus της AMD με αυτά συγκρίνονται λίγο μόνο αλλά έχω δει νομίζω να βγάζουν λίγο καλύτερα FPS κάποιες φορές με παλιότερες apus και laptop 

Κλασικό 3600MHz XMP των Ballistix, το οποίο (ήταν τουλάχιστον) τρομερά κοινότυπο. 

Επίσης καλά καλά δεν συγκρίνονται με τον 4650G αρκετές φορές, πόσο πίσω πρέπει να πάμε ακριβώς για να δούμε τα Intel να βγαίνουν πάνω και πιο σημαντικό, τι νόημα έχει; Μιλάμε για pre-zen APU, μιας και ακόμα και 3200-3400G ρίχνουν ξύλο. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Χλομό σε κόβω, τα APU τα βγάζει πρωτίστως για την Mobile αγορά οπότε δεν βλέπω να έχουμε 3D σε single die APU.

O Phoenix θα είναι καλός αλλά από iGPU δεν νομίζω να μπορέσει να ξεπεράσει την RX6400.  Για APU τα γραφικά θα είναι κορυφή αλλά στο desktop δεν το βλέπω να βγαίνει πριν το τέλος του επόμενου καλοκαιριού. Θα είναι προτιμότερο να πάρεις έναν ΖΕΝ4 + μια RX6400 LP για αρχή αν θέλεις να κτίσεις ένα SFF, εκτός αν θέλεις να περιμένεις τους ZEN3+ APU που ίσως ανακοινωθούν  στο Q4 22 για ΑΜ5.

Δηλαδή θα φάμε άλλη μια γενιά με Ζεν3  στα APU αλλά σε ΑΜ5;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πω ρε τι είστε εσείς μετα απο 5 λεπτά που σήκωσα το post με έπιασαν συνεχόμενοι σφάχτες στο στομάχι για ώρα, αναγκάστηκα και πήγα στα επείγοντα με πήγαν δηλαδή γιατί εγώ έτσι όπως ήμουν δεν μπορούσα να οδηγήσω (ευτυχώς ήταν απλά ψύξη σε νεύρο στο στομάχι ή απλά ΜΑΤΙ !!!! )

Πα πα πα πα εγώ φταίω που έχω απο τις γρηγορότερες μνήμες στον κόσμο (σύμφωνα με passmark και userbenchmark βλέπε βίντεο πιο κάτω ); :P 

aRNAszt.jpg


 

 

Στις 12/8/2022 στις 9:53 ΠΜ, kkatzos είπε

Ας έβαζες τα καλύτερα timings και στα 3800 για να ήταν δίκαιη η σύγκριση.

Μην κοιτάς μόνο το AIDA. Πολλές φορές είναι αναξιόπιστο. Πως είναι δυνατόν με DDR4 @ 4000 να βγάζεις 70-75GB/s ... απλά δε γίνεται. Τα απόλυτο CAP (που δε γίνεται να το πετύχουμε) είναι τα 64GB/s.

Ή να πήρες15- 20GB/s όταν πήγες 3800-->4000. Αστεία πράγματα.

Καλύτερα timings έχει σχέση με τις αναλογίες δεν σημαίνει απαραίτητα χαμηλότερα πρωτεύοντα και αν τρέχει στα Χ hz με συγκεκριμένα timing δεν σημαίνει ότι θα τρέχει και στα Υ πολύ απλά γιατί και τα Hz ειναι μέρος αυτής της αναλογίας. 

Τώρα το Aida μόνο αναξιόπιστο δεν ειναι ειναι το εργαλείο που χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι για να μετρήσουν τις μνήμες τους μην λέμε ότι θέλουμε. 

Ίσως (επειδή σε έπιασα να λές ότι το CAP ειναι τα 64GB/s αναφερόμενος στα 4000Mhz dual channel υποθέτω που ούτε αυτό ειναι 100% ακριβές απλά ειναι καλό σαν μπούσουλας τέσπα ειναι άλλη και μεγάλη κουβέντα αυτή) να μην καταλαβαίνεις πως δουλεύει το AIDA (και όλα τα άλλα προγράμματα ή τα περισσότερα όπως το sisoftware sandra passmark κτλ) που μετράνε την ταχύτητα της μνήμης. 

Δημιουργούν threads τα οποία καλούν την μνήμη να κάνει πράματα (να τους δώσει η να πάρει) αν πχ έχεις 16 threads θα γίνει αυτό 16 φόρες ή πχ 32 φορές (αν έχεις 32) το aida κάνει 1 μετά σιριακά και με όλα τα thread ( το passmark τα φυσικά ccore πρώτα και μετά όλα τα thread) 

Εξαρτάται απο τον αριθμό τον threads το αποτέλεσμα και απο το clock τους 

Πολλά threads μεγάλα clocks καλύτερο αποτέλσμα. (φυσικα δεν πάει γραμμικά θα υπολογίζει κάποιο mean average υποθέτω επίσης φαίνεται και στο βίντεο πιο κάτω πως χρησιμοποιεί τα threads)

Ίδια threads μικρότερα clocks λίγο μικρότερο αποτελεσμα. κτλ 

Κατα την διάρκεια λοιπόν αυτή κάποια thread ζητάνε πχ το ίδιο πράμα παράλληλα αυτό μετράται αθροιστικά σαν όγκος άσχετα αν ειναι η ίδια πληροφορία και αυτό ειναι φυσιολογικό πχ όταν τρέχεις ένα πρόγραμμα ας πούμε ένα παιχνίδι δεν ειναι απαραίτητο το κάθε core να ζητάει διαφορετικά πράματα μπορεί 2 ή περισσότερα core να ζητάνε το ίδιο πράγμα αν αυτό το πράγμα ειναι 1 MB τότε συνολικά ο επεξεργαστής επεξεργάστηκε 3 ΜΒ και ας η μνήμη "πέρασε" κάτι απο το κανάλι της που ειναι 1MB αυτό επεξεργάστηκε διαφορετικά 3 φορές άρα 3MB. 

Είναι δυνατόν δηλαδή να επεξεργαστείς δεδομένα συνολικού όγκου με αυτές τις παράλληλες κλίσης πάνω απο 64GB και ας περνάνε μόνο 64GB.

Πχ εγώ μόλις δω πράσινο ανάψω κόκκινο και ο φίλος μου μόλις δει πράσινο ανάψει μπλε εσύ αν μας δείξεις πράσινο και εγώ βγάλω κόκκινο και ο φίλος μπλε κάναμε 2 διαφορετικές επεξεργασίες/πράξεις απο 1 μόνο δεδομένο το ίδιο (εσύ που μας έδειξες πράσινο φως και στους δύο) 

Γιαυτό τον λόγο κάλλιστα αν πετυχαίνεις εσύ πχ 54GB στο AIDA η μνήμη σου σίγουρα μεταφέρει λιγότερα απο 54 και αν πειράξεις τους χρόνους της (Ενώ τα hz είναι ίδια ) μπορεί να δεις περισσότερο απο 54 ή λιγότερο και αυτό γιατί έκανες καλή ή κακή δουλειά στο να πειράξεις τους χρόνους ώστε να ειναι αρκετά μικροί για να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλαπλά threads η μνήμη 


Είναι παρόμοια λογική με αυτό που λένε στο youtube που λένε πχ ότι προβάλουν 1 δις ώρες βίντεο καθημερινά ή κάτι τέτοιο, πως γίνεται αυτό αφού η μέρα έχει 24 ώρες; Γίνεται γιατι και αυτοί (σαν το AIDA) έχουν αρκετά δις ανθρώπους να βλέπουν πολλπλά βίντεο ο καθένας και πολλά δις εξ αυτών το κάνουν παράλληλα αλλα ο χρόνος playback του καθενός τους προσμετράται αθροιστικά. 


 

 

Στις 12/8/2022 στις 9:53 ΠΜ, kostas_anes είπε

Είτε το screenshot είναι πειραγμένο, είτε κάτι πάει τρομερά λάθος, διότι μόλις ξεπέρασες το θεωρητικά μέγιστο bandwidth για 4000MHz μνήμες. (4000 * 128 / 8 = 64GB/s) 

Την πράξη αυτή πως την έβγαλες; Έανες απλά πράξεις που να βγάζουν τον αριθμό που θέλεις; :P 

Είναι απλά 4000 * 8 *2 για να είμαστε πιο ακριβείς ειναι 2000Mhz * 2 (γιατί ειναι dual channel) * 8 (64 bit ειναι το bus του καναλιού άρα 8 byte)  *2 (γιατί ειναι Dual Data Rate ) 

Τώρα για τα υπόλοιπά ότι είπα και στον απο πάνω απλά ορίστε και η απόδειξη για να μην λέτε ότι πειράζω τα screenshot μου. 

Και εκτός απο το AIDA έδειξα δείχνω και passmark και userbenchmark όπου φαίνεται πως ειναι σχεδόν η γρηγορότερη μνήμη του πλανήτη :P 

 



Και να και το cinebench (που σήκωσα σε άλλο topic αλλά για να μην λέτε πως ειναι και αυτό πειραγμένο) 
 

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε

Καλύτερα timings έχει σχέση με τις αναλογίες δεν σημαίνει απαραίτητα χαμηλότερα πρωτεύοντα και αν τρέχει στα Χ hz με συγκεκριμένα timing δεν σημαίνει ότι θα τρέχει και στα Υ πολύ απλά γιατί και τα Hz ειναι μέρος αυτής της αναλογίας. 

Τώρα το Aida μόνο αναξιόπιστο δεν ειναι ειναι το εργαλείο που χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι για να μετρήσουν τις μνήμες τους μην λέμε ότι θέλουμε. 

Ίσως (επειδή σε έπιασα να λές ότι το CAP ειναι τα 64GB/s αναφερόμενος στα 4000Mhz dual channel υποθέτω που ούτε αυτό ειναι 100% ακριβές απλά ειναι καλό σαν μπούσουλας τέσπα ειναι άλλη και μεγάλη κουβέντα αυτή) να μην καταλαβαίνεις πως δουλεύει το AIDA (και όλα τα άλλα προγράμματα ή τα περισσότερα όπως το sisoftware sandra passmark κτλ) που μετράνε την ταχύτητα της μνήμης. 

Δημιουργούν threads τα οποία καλούν την μνήμη να κάνει πράματα (να τους δώσει η να πάρει) αν πχ έχεις 16 threads θα γίνει αυτό 16 φόρες ή πχ 32 φορές (αν έχεις 32) το aida κάνει 1 μετά σιριακά και με όλα τα thread ( το passmark τα φυσικά ccore πρώτα και μετά όλα τα thread) 

Εξαρτάται απο τον αριθμό τον threads το αποτέλεσμα και απο το clock τους 

Πολλά threads μεγάλα clocks καλύτερο αποτέλσμα. (φυσικα δεν πάει γραμμικά θα υπολογίζει κάποιο mean average υποθέτω επίσης φαίνεται και στο βίντεο πιο κάτω πως χρησιμοποιεί τα threads)

Ίδια threads μικρότερα clocks λίγο μικρότερο αποτελεσμα. κτλ 

Κατα την διάρκεια λοιπόν αυτή κάποια thread ζητάνε πχ το ίδιο πράμα παράλληλα αυτό μετράται αθροιστικά σαν όγκος άσχετα αν ειναι η ίδια πληροφορία και αυτό ειναι φυσιολογικό πχ όταν τρέχεις ένα πρόγραμμα ας πούμε ένα παιχνίδι δεν ειναι απαραίτητο το κάθε core να ζητάει διαφορετικά πράματα μπορεί 2 ή περισσότερα core να ζητάνε το ίδιο πράγμα αν αυτό το πράγμα ειναι 1 MB τότε συνολικά ο επεξεργαστής επεξεργάστηκε 3 ΜΒ και ας η μνήμη "πέρασε" κάτι απο το κανάλι της που ειναι 1MB αυτό επεξεργάστηκε διαφορετικά 3 φορές άρα 3MB. 

Είναι δυνατόν δηλαδή να επεξεργαστείς δεδομένα συνολικού όγκου με αυτές τις παράλληλες κλίσης πάνω απο 64GB και ας περνάνε μόνο 64GB.

Πχ εγώ μόλις δω πράσινο ανάψω κόκκινο και ο φίλος μου μόλις δει πράσινο ανάψει μπλε εσύ αν μας δείξεις πράσινο και εγώ βγάλω κόκκινο και ο φίλος μπλε κάναμε 2 διαφορετικές επεξεργασίες/πράξεις απο 1 μόνο δεδομένο το ίδιο (εσύ που μας έδειξες πράσινο φως και στους δύο) 

Γιαυτό τον λόγο κάλλιστα αν πετυχαίνεις εσύ πχ 54GB στο AIDA η μνήμη σου σίγουρα μεταφέρει λιγότερα απο 54 και αν πειράξεις τους χρόνους της (Ενώ τα hz είναι ίδια ) μπορεί να δεις περισσότερο απο 54 ή λιγότερο και αυτό γιατί έκανες καλή ή κακή δουλειά στο να πειράξεις τους χρόνους ώστε να ειναι αρκετά μικροί για να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλαπλά threads η μνήμη 


Είναι παρόμοια λογική με αυτό που λένε στο youtube που λένε πχ ότι προβάλουν 1 δις ώρες βίντεο καθημερινά ή κάτι τέτοιο, πως γίνεται αυτό αφού η μέρα έχει 24 ώρες; Γίνεται γιατι και αυτοί (σαν το AIDA) έχουν αρκετά δις ανθρώπους να βλέπουν πολλπλά βίντεο ο καθένας και πολλά δις εξ αυτών το κάνουν παράλληλα αλλα ο χρόνος playback του καθενός τους προσμετράται αθροιστικά. 


 

 

Την πράξη αυτή πως την έβγαλες; Έανες απλά πράξεις που να βγάζουν τον αριθμό που θέλεις; :P 

Είναι απλά 4000 * 8 *2 για να είμαστε πιο ακριβείς ειναι 2000Mhz * 2 (γιατί ειναι dual channel) * 8 (64 bit ειναι το bus του καναλιού άρα 8 byte)  *2 (γιατί ειναι Dual Data Rate ) 

Τώρα για τα υπόλοιπά ότι είπα και στον απο πάνω απλά ορίστε και η απόδειξη για να μην λέτε ότι πειράζω τα screenshot μου. 

Και εκτός απο το AIDA έδειξα δείχνω και passmark και userbenchmark όπου φαίνεται πως ειναι σχεδόν η γρηγορότερη μνήμη του πλανήτη :P 

 



Και να και το cinebench (που σήκωσα σε άλλο topic αλλά για να μην λέτε πως ειναι και αυτό πειραγμένο) 
 

 

 

Επεξ/σία από Herald
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Herald είπε

 

Λολ ο τελευταίος που πρέπει να μιλάει στον πλανήτη γη εισαι εσύ :P (και δικό σου μάλλον ήταν το μάτι :P   🧄🧄✝️☦️🧄🧄

Τέλος εγώ έδειξα πως δεν ειναι φωτοσοπ τα screenshot με βίντεο που τράβηξα απο κινητό στην οθόνη μια λήψη και μάλιστα δεξιά αριστερά ο φακός που και απο αυτό για να το κάνεις edit πρέπει να είσαι πιο γάτος και απο τον Captain Disillusion και πάλι θέλει ώρες αν όχι μέρες. 

Επίσης το κείμενο ήταν απλά συνέχιση της κουβέντας (δεν ήταν "δικαιολογία") εκτός αν το παίρνεις ότι "δικαιολογώ" το aida γιατί το είπε μη αξιόπιστο οπότε πάλι πάμε να φέρουμε τα πάνω κάτω στον κόσμο :P 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Λολ ο τελευταίος που πρέπει να μιλάει στον πλανήτη γη εισαι εσύ :P (και δικό σου μάλλον ήταν το μάτι :P   🧄🧄✝️☦️🧄🧄

Τέλος εγώ έδειξα πως δεν ειναι φωτοσοπ τα screenshot με βίντεο που τράβηξα απο κινητό στην οθόνη μια λήψη και μάλιστα δεξιά αριστερά ο φακός που και απο αυτό για να το κάνεις edit πρέπει να είσαι πιο γάτος και απο τον Captain Disillusion και πάλι θέλει ώρες αν όχι μέρες. 

Επίσης το κείμενο ήταν απλά συνέχιση της κουβέντας (δεν ήταν "δικαιολογία") εκτός αν το παίρνεις ότι "δικαιολογώ" το aida γιατί το είπε μη αξιόπιστο οπότε πάλι πάμε να φέρουμε τα πάνω κάτω στον κόσμο :P 

Δεν σου ειπα οτι το εκανες φωτοσοπ, απλα ο τροπος που γραφεις μου θυμισε την προεδραρα. Διάβασα το ποστ σου αλλα ειλικρινά, σε σημεια δεν καταλαβαινα τι γραφεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Herald είπε

Δεν σου ειπα οτι το εκανες φωτοσοπ, απλα ο τροπος που γραφεις μου θυμισε την προεδραρα. Διάβασα το ποστ σου αλλα ειλικρινά, σε σημεια δεν καταλαβαινα τι γραφεις.

Αυτό που γράφω ειναι ότι το AIDA δεν μετράει το datarate του καναλιού (θα ήταν άχρηστο εξάλλου κάτι τέτοιο απλά κοιτάς το αυτοκόλλητο στην μνήμη για να μάθεις με αρκετή ακρίβεια πόσο ειναι αυτό) και πως μετράει τι μπορεί να δώσει σε όλα τα διαθέσιμα threads του επεξεργαστή μια μνήμη προς επεξεργασία και κατα συνέπεια παίζει ρόλο και το clock του κάθε thread(του κάθε core της CPU δηλαδή) στο αποτέλεσμα. *

Απλά εμπλούτισα την απο πάνω παράγραφο με λίγα παραδείγματα/αναλογίες τώρα αν ήταν λίγο off sorry αλλά με φλόμωσαν στα παυσίπονα :P αν και δεν νομίζω να ειναι τόσο off αλλά βαριέμαι να το ξαναδιαβάσω :P

*EDIT 
(και εννοείται δεν εξαρτάται μόνο απο τον επεξεργαστή το αποτέλεσμα αλλά ειναι συνδυασμός και των timings και του datarate φυσικά) 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Herald είπε

Δεν σου ειπα οτι το εκανες φωτοσοπ, απλα ο τροπος που γραφεις μου θυμισε την προεδραρα. Διάβασα το ποστ σου αλλα ειλικρινά, σε σημεια δεν καταλαβαινα τι γραφεις.

Έχεις πολύ χρόνο για χάσιμο μου φαίνεται.

Όταν ο άνθρωπος υποστηρίζει ότι ξεπέρασε κατά πολύ το μέγιστο θεωρητικό bandwidth ... απλά σταματάς να διαβάζεις.

Η πλάκα είναι ότι κάθεται και μας κάνει μαθήματα περί συχνότητας και timings. Σε ποιους τώρα, σε εσένα, σε εμένα και στον kostas_anes. 😮  Μόνο ο spartan, ο akoinonitos και ο Babis_ts λείπουν από την ενημέρωση... 🤣

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Όταν ο άνθρωπος υποστηρίζει ότι ξεπέρασε κατά πολύ το μέγιστο θεωρητικό bandwidth ... απλά σταματάς να διαβάζεις.

 

Μα δεν εξαρτάται αποκλειστικά απο το bandwidth η μέτρηση του AIDA (και γενικά όλων) πράγμα που φυσικά δεν το ξέρεις για να επιμένεις πχ εδώ σε στοκ (ίδια μνήμη ίδια timings)

EhcNx1H.png

και εδω καρφωμένο στα 30 

image.png.9f57ed196262f3c1546a7a440e393cd3.png

 

Οκ ναι μεν δεν έχουν τεράστια διαφορά γιατί φυσικά όπως και ξαναείπα (και θα έπρεπε να ειναι αυτονόητο) δεν εξαρτάται μόνο απο τα threads παίζει φυσικά ρόλο και η ταχύτητα της μνήμης που όσο και να κουτσουρέψεις τον επεξεργαστή δεν πρόκειται να πέσει αυτό απο ένα σημείο και ύστερα (βέβαια ίσως πέσει αν τον ρίξω σε τίποτα τρελό πχ 1.5GHz αλλά βαριέμαι ήδη έκανα 2) 

Απο εκει και πέρα σε τέτοιες μετρήσεις παίζει και το load ρόλο αν ειναι intiger ή floating point άλλο throughput βγάζει στο ένα άλλο στο άλλο (px στο sisoftware sandra) 

Πράγμα που δεν χρειαζόταν να δειξω μπορείς να το δοκιμάσεις και μόνος σου αλλά τεσπα

34 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Η πλάκα είναι ότι κάθεται και μας κάνει μαθήματα περί συχνότητας και timings. Σε ποιους τώρα, σε εσένα, σε εμένα

Δεν ξέρω για τους άλλους που αναφέρεις αλλα απο την στιγμή που δεν ξέρεις πως λειτουργούν τα εργαλεία που χρησιμοποιείς και απλά όσα δεν φτάνει η αλεπού να βαφτίζει αναξιόπιστα (και μάλιστα πρόγραμμα που ακόμη και στο insomania όλοι που σηκώνουν μετρήσεις το χρησιμοποιούν και εννοείται ειναι σε παγκόσμια χρήση και σε επίπεδο επιχειρήσεων/datacenter κτλ) διαφαίνεται πως σε εσένα ίσως μπορώ να κάνω μαθήματα αλλά με την συμπεριφορά που έχεις δεν πρόκειται. 



 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...