godslayerxp Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 38 λεπτά πριν, Herald είπε Δεν είναι δύσκολο, είναι pointless. Δεν θες τα games να τρέχουν σε 2 διαφορετικά ccd έτσι και αλλιώς, οπότε με το να βάλεις 3d cache και στα 2 θα έχεις και πιο ακριβό cpu και πιο αργό σε όλα τα άλλα tasks αφού θα έχει χαμηλότερα ρολόγια. Μου θυμίζει αυτούς που θέλουν να καταργησει τελείως η intel τα ecores και να έχει 10pcores. Φοβερή ιδέα, θα είναι πιο αργός στα πάντα 😁 άρα "περιμένουμε" πότε ένα CCD θα έχει 16 cores 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, godslayerxp είπε άρα "περιμένουμε" πότε ένα CCD θα έχει 16 cores 12 είναι αρκετά. Εγω τουλάχιστον αυτό περιμένω, 12c 1ccd 3d cache. Όλα τα άλλα είναι stopgap μέχρι τότε 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, Teddy77 είπε Και η dedicated hardware λύση χρειάστηκε tweaks για το OS (τα οποία γίνονται ακόμα). Δεν καταλαβαίνω γιατί βλέπετε ως πανάκεια την "hardware λύση" η οποία τελικά, oops, δεν καλύπτει όλα τα πιθανά σενάρια (θα ήταν αδύνατο άλλωστε). Θα βρεις σε programmer forums και ουκ ολίγα threads που προσπαθούν να "ξεγελάσουν" την υλοποίηση του hardware director γιατί έριχνε βαριά threads propriatary software σε e-cores. Anyway, μόνο καλύτερα μπορούν να πάνε οι X3D σε σχέση με τα πρώτα reviews, οπότε εγώ περιμένω τον 78 και μετά το Πάσχα θα πάρω ή αύτον ή 13700Κ. Δεν είναι κανείς ταμένος σε AMD/Intel 😛 Ο 78 είναι μια χαρά και να τον πάρεις. Οι 7900X3D/7950X3D είναι τεχνολογικά εκτρώματα. Είναι επεξεργαστές που απαιτούν λύσεις τύπου process lasso για να δουλέψουν, κάτι που τους κάνει απαγορευτικούς για την ευρεία μάζα χρηστών. Είναι αρπαχτή της AMD για να τα πάρει από αυτούς που θέλουν την απόδοση τώρα - σήμερα. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2023 από malakudi 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grisos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 2 λεπτά πριν, malakudi είπε Ο 78 είναι μια χαρά και να τον πάρεις. Οι 7900X3D/7950X3D είναι τεχνολογικά εκτρώματα. Βασικά ο 7900x3D αγνοειται. Ακόμα και η AMD ντρέπεται να σχολιάσει και να στείλει samples για review. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 41 λεπτά πριν, malakudi είπε Ο 78 είναι μια χαρά και να τον πάρεις. Οι 7900X3D/7950X3D είναι τεχνολογικά εκτρώματα. Είναι επεξεργαστές που απαιτούν λύσεις τύπου process lasso για να δουλέψουν, κάτι που τους κάνει απαγορευτικούς για την ευρεία μάζα χρηστών. Είναι αρπαχτή της AMD για να τα πάρει από αυτούς που θέλουν την απόδοση τώρα - σήμερα. Oταν δεν βγηκε 5950x3d , αρκετος κοσμος ηταν αυτος που ενοχληθηκε . Ε αυτους θελει να εξυπηρετησει τωρα. Νiche προιον ειναι αλλα δεν ειναι κακο που υπαρχει . 0 7900x3d ειναι αχρειαστος για μενα 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Καλά τι διαβάζουμε εδώ μέσα; Πατάτα ο 7900Χ3D και τέρατα οι 2CCD 3D. Ο 7900X3D μια χαρά μπάλα θα αποδίδει καθώς έχει την ίδια ποσότητα V-cache, απλά για 6 πυρήνες αντί για 8. 5600X vs 5700X σε παιχνίδια ... δηλαδή 1-2% διαφορά. Η V-cache κάνει τη διαφορά, όχι ο αριθμός πυρήνων. Όσο για τη διαδικασία ... θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και θα γίνεται με ένα κλικ. Η Intel μήνες πάλευε με την MS για το scheduler των Win11. Στο θέμα του scheduling τώρα. Ήδη η AMD έχει to CPPC και το CPPC preferred cores ενεργά. Ήδη κάνει scheduling τα βαριά tasks στους καλούς πυρήνες, άρα και στο "καλό" CCD. Σιγά τη διαφορά. Απλά τώρα προτείνει για ελαχιστοποίηση των αστοχιών της cache να γίνεται η διαδικασία με τα idle tasks και το core parking. Το οποίο parking στην ανάγκη απενεργοποιείται αυτόματα. Θα δουλεύουν όλα νεράκι σε κάνα-δυο μήνες. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 9 λεπτά πριν, kkatzos είπε Καλά τι διαβάζουμε εδώ μέσα; Πατάτα ο 7900Χ3D και τέρατα οι 2CCD 3D. Ο 7900X3D μια χαρά μπάλα θα αποδίδει καθώς έχει την ίδια ποσότητα V-cache, απλά για 6 πυρήνες αντί για 8. 5600X vs 5700X σε παιχνίδια ... δηλαδή 1-2% διαφορά. Η V-cache κάνει τη διαφορά, όχι ο αριθμός πυρήνων. Όσο για τη διαδικασία ... θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και θα γίνεται με ένα κλικ. Η Intel μήνες πάλευε με την MS για το scheduler των Win11. Στο θέμα του scheduling τώρα. Ήδη η AMD έχει to CPPC και το CPPC preferred cores ενεργά. Ήδη κάνει scheduling τα βαριά tasks στους καλούς πυρήνες, άρα και στο "καλό" CCD. Σιγά τη διαφορά. Απλά τώρα προτείνει για ελαχιστοποίηση των αστοχιών της cache να γίνεται η διαδικασία με τα idle tasks και το core parking. Το οποίο parking στην ανάγκη απενεργοποιείται αυτόματα. Θα δουλεύουν όλα νεράκι σε κάνα-δυο μήνες. Καλά όλα τα άλλα αλλά ΟΧΙ ρε φίλε ο 7900x 3d. Σε παρακαλώ τώρα, αυτός είναι αστείος με 6+6 configuration. Δεν νοείται το 1-2% διαφορά μεταξύ 6 και 8 πυρήνων, εκτός αν μιλάμε για 4k σενάρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Herald είπε Καλά όλα τα άλλα αλλά ΟΧΙ ρε φίλε ο 7900x 3d. Σε παρακαλώ τώρα, αυτός είναι αστείος με 6+6 configuration. Δεν νοείται το 1-2% διαφορά μεταξύ 6 και 8 πυρήνων, εκτός αν μιλάμε για 4k σενάρια. 1-2% διαφορά έχουν σε gaming οι 7700Χ/7900Χ και 7950Χ, τόσο θα είναι και στους 3D https://www.computerbase.de/2023-02/amd-ryzen-9-7950x3d-test/#abschnitt_spielebenchmarks_in_720p_auf_der_geforce_rtx_4090 Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2023 από Aten-Ra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 20 λεπτά πριν, Herald είπε Καλά όλα τα άλλα αλλά ΟΧΙ ρε φίλε ο 7900x 3d. Σε παρακαλώ τώρα, αυτός είναι αστείος με 6+6 configuration. Δεν νοείται το 1-2% διαφορά μεταξύ 6 και 8 πυρήνων, εκτός αν μιλάμε για 4k σενάρια. Άλλες φορές μιλάμε με μέσους όρους και άλλες φορές εξειδικεύουμε. Κατά μέσο όρο λοιπόν θα έχει 1-2% διαφορά. Μόνο σε συγκεκριμένα καλά optimized παιχνίδια θα έχει παραπάνω αλλά μιλάμε και πάλι για μικρές διαφορές. Δες ΟΛΑ τα τελευταία games που σχολιάζουμε σε άλλα threads. Μαξάρουν 2 πυρήνες και οι υπόλοιποι πετάνε χαρταετό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, kkatzos είπε Καλά τι διαβάζουμε εδώ μέσα; Πατάτα ο 7900Χ3D και τέρατα οι 2CCD 3D. Ο 7900X3D μια χαρά μπάλα θα αποδίδει καθώς έχει την ίδια ποσότητα V-cache, απλά για 6 πυρήνες αντί για 8. 5600X vs 5700X σε παιχνίδια ... δηλαδή 1-2% διαφορά. Η V-cache κάνει τη διαφορά, όχι ο αριθμός πυρήνων. Όσο για τη διαδικασία ... θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και θα γίνεται με ένα κλικ. Η Intel μήνες πάλευε με την MS για το scheduler των Win11. Στο θέμα του scheduling τώρα. Ήδη η AMD έχει to CPPC και το CPPC preferred cores ενεργά. Ήδη κάνει scheduling τα βαριά tasks στους καλούς πυρήνες, άρα και στο "καλό" CCD. Σιγά τη διαφορά. Απλά τώρα προτείνει για ελαχιστοποίηση των αστοχιών της cache να γίνεται η διαδικασία με τα idle tasks και το core parking. Το οποίο parking στην ανάγκη απενεργοποιείται αυτόματα. Θα δουλεύουν όλα νεράκι σε κάνα-δυο μήνες. Καμία σχέση. Δες το benchmark του Factorio στο HWU, όπου ο "scheduler" στέλνει το single-threaded workload του Factorio στο 2ο CCD γιατί έχει μεγαλύτερη συχνότητα. Και φυσικά πάει πολύ πιο αργά, γιατί δε ξέρει το CPPC ότι το συγκεκριμένο workload θέλει cache. Είναι έκτρωμα, δε το συζητάω καν. Δεν είναι δυνατόν να απαιτούνται helpers σε user-level για το πως θα συμπεριφερθεί ο scheduler. edit: Και οι επεξεργαστές δεν είναι μόνο για Windows. Στο Linux θα πρέπει να βάζω taskset; Γελοία πράγματα, γελοίος επεξεργαστής. 37 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Oταν δεν βγηκε 5950x3d , αρκετος κοσμος ηταν αυτος που ενοχληθηκε . Ε αυτους θελει να εξυπηρετησει τωρα. Νiche προιον ειναι αλλα δεν ειναι κακο που υπαρχει . 0 7900x3d ειναι αχρειαστος για μενα Κάνεις λάθος, κανείς δεν ήθελε αυτό το έκτρωμα. Όλοι έλεγαν για 2 CCD με 3D cache. 39 λεπτά πριν, kkatzos είπε Θα δουλεύουν όλα νεράκι σε κάνα-δυο μήνες. Αμφιβάλλω, δεν υπάρχει υποστήριξη σε επίπεδο scheduler (και πως να υπάρξει - δε μπορεί να ξέρει κανένας scheduler ποιο workload προτιμά cache και ποιο όχι), υπάρχει ένα tool που θα κάνει "αυτόματα" ότι κάνει το process lasso manually. Απλά τραγικό. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2023 από malakudi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 2 λεπτά πριν, malakudi είπε Καμία σχέση. Δες το benchmark του Factorio στο HWU, όπου ο "scheduler" στέλνει το single-threaded workload του Factorio στο 2ο CCD γιατί έχει μεγαλύτερη συχνότητα. Και φυσικά πάει πολύ πιο αργά, γιατί δε ξέρει το CPPC ότι το συγκεκριμένο workload θέλει cache. Το Factorio δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα παιχνιδιού. Σε κανένα άλλο δε συνέβη αυτό. 3 λεπτά πριν, malakudi είπε Είναι έκτρωμα, δε το συζητάω καν. Δεν είναι δυνατόν να απαιτούνται helpers σε user-level για το πως θα συμπεριφερθεί ο scheduler. edit: Και οι επεξεργαστές δεν είναι μόνο για Windows. Στο Linux θα πρέπει να βάζω taskset; Γελοία πράγματα, γελοίος επεξεργαστής Σε όλο τον κόσμο της πληροφορικής υπάρχουν αυτά. Στα smartphones κάνουν white-listing σε user level συγκεκριμένες εφαρμογές για να δουλεύουν οι big cores, ενώ την υπόλοιπη ώρα είναι ανενεργοί. Τα προφιλ στις GPUs (αυτά που βλέπουμε με το nvidia inspector π.χ.) αυτό ακριβώς κάνουν. Αλλάζουν ρυθμίσεις on demand κατά την εκτέλεση του παιχνιδιού. Ε τώρα μπορεί να χρειαστεί να γίνεται και για τις CPUs. Αλλά μάλλον δε θα χρειαστεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, kkatzos είπε Το Factorio δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα παιχνιδιού. Σε κανένα άλλο δε συνέβη αυτό. Σε όλο τον κόσμο της πληροφορικής υπάρχουν αυτά. Στα smartphones κάνουν white-listing σε user level συγκεκριμένες εφαρμογές για να δουλεύουν οι big cores, ενώ την υπόλοιπη ώρα είναι ανενεργοί. Τα προφιλ στις GPUs (αυτά που βλέπουμε με το nvidia inspector π.χ.) αυτό ακριβώς κάνουν. Αλλάζουν ρυθμίσεις on demand κατά την εκτέλεση του παιχνιδιού. Ε τώρα μπορεί να χρειαστεί να γίνεται και για τις CPUs. Αλλά μάλλον δε θα χρειαστεί. Πες μου σε ποιο core θα πάει ένα single-threaded TLS AES encryption. Σε αυτό με την cache ή σε αυτό με τη μεγαλύτερη συχνότητα; Το Factorio είναι μια εφαρμογή. Από πότε θα πρέπει να διαχωρίσουμε "παιχνίδια" με άλλες εφαρμογές; Για το white-listing εφαρμογών θα έλεγα ακριβώς το ίδιο, απλά ΤΡΑΓΙΚΟ. Αν φτιαχτεί ένα API που η κάθε εφαρμογή να δίνει hints στο OS scheduler για το τι προτιμά (συχνότητα, core locality, latency, cache κτλ) τότε θα ήταν καλή περίπτωση. Μέχρι να γίνει αυτό, είτε σαν extension του CPPC ή κάτι άλλο, ο επεξεργαστής αυτός θα είναι ένα έκτρωμα. Τέτοιες αλλαγές κανονικά συζητιούνται με τις εταιρείες λειτουργικών συστημάτων, compilers κτλ, συζητιούνται ΧΡΟΝΙΑ πριν βγουν οι επεξεργαστές, ώστε όταν βγουν, το οικοσύστημα να είναι έτοιμο να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του hardware. Εδώ έχουμε μια αρπαχτή. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2023 από malakudi 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 4 λεπτά πριν, malakudi είπε Πες μου σε ποιο core θα πάει ένα single-threaded TLS AES encryption. Σε αυτό με την cache ή σε αυτό με τη μεγαλύτερη συχνότητα; Το Factorio είναι μια εφαρμογή. Από πότε θα πρέπει να διαχωρίσουμε "παιχνίδια" με άλλες εφαρμογές; Αυτός είναι ο λόγος που απαιτεί ανοικτό το Game mode / Game bar. Για να γίνεται ένα άτυπο white-listing των παιχνιδιών. Ένα TLS AES encryption task αν δεν έχει προκύψει από ένα παιχνίδι ας πάει στο high-freq CCD. Δε μας ενδιαφέρει. Αρπαχτή είναι. Αλλά είναι αρπαχτή που θα βολέψει πολλούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 6 λεπτά πριν, malakudi είπε Πες μου σε ποιο core θα πάει ένα single-threaded TLS AES encryption. Σε αυτό με την cache ή σε αυτό με τη μεγαλύτερη συχνότητα; Το Factorio είναι μια εφαρμογή. Από πότε θα πρέπει να διαχωρίσουμε "παιχνίδια" με άλλες εφαρμογές; Για το white-listing εφαρμογών θα έλεγα ακριβώς το ίδιο, απλά ΤΡΑΓΙΚΟ. Αν φτιαχτεί ένα API που η κάθε εφαρμογή να δίνει hints στο OS scheduler για το τι προτιμά (συχνότητα, core locality, latency, cache κτλ) τότε θα ήταν καλή περίπτωση. Μέχρι να γίνει αυτό, είτε σαν extension του CPPC ή κάτι άλλο, ο επεξεργαστής αυτός θα είναι ένα έκτρωμα. Τέτοιες αλλαγές κανονικά συζητιούνται με τις εταιρείες λειτουργικών συστημάτων, compilers κτλ, συζητιούνται ΧΡΟΝΙΑ πριν βγουν οι επεξεργαστές, ώστε όταν βγουν, το οικοσύστημα να είναι έτοιμο να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του hardware. Εδώ έχουμε μια αρπαχτή. Δεν είναι αρπαχτή, απλά για κάποιο περίεργο λόγο η AMD απόφασισε να κάνει μια απλή διαδικασία μέσω λαμίας. .Δηλαδή αν πέταγε όλες τις εφαρμογές πρώτα στο 3d CCX με special flag για τα games , ποιό το πρόβλημα? Θα έχανες 5% επιδόσεις σε κάτι που ζητάει μόνο 8 cores και δεν ενδιαφέρεται για cache, ok who cares? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 Share Δημοσ. 1 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, kkatzos είπε Αυτός είναι ο λόγος που απαιτεί ανοικτό το Game mode / Game bar. Για να γίνεται ένα άτυπο white-listing των παιχνιδιών. Ένα TLS AES encryption task αν δεν έχει προκύψει από ένα παιχνίδι ας πάει στο high-freq CCD. Δε μας ενδιαφέρει. Αρπαχτή είναι. Αλλά είναι αρπαχτή που θα βολέψει πολλούς. Κανέναν δε βολεύει. Είναι ο τρόπος να πάρει πιο πολλά χρήματα η AMD από αυτούς που θέλουν κορυφαία gaming απόδοση. Μπορούσε να βγάλει 7800X3D με το καλύτερο CCD που υπάρχει, να πιάνει το max frequency (μιας που απ' ότι φαίνεται τελικά θα έχει χειρότερη μέγιστη συχνότητα από το 3D CCD του 7950) αλλά δε θα μπορούσε να πάρει 700$. Πες μου ειλικρινά, αν πωλούνταν σήμερα ο 7800Χ3D με βέλτιστο CCD για όσο μεγαλύτερο boost, 5100-5200, ταυτόχρονα με τον 7950X3D, πόσοι πιστεύεις θα αγόραζαν τον δεύτερο; Εγώ πιστεύω κανείς. Είναι ένα απειροελάχιστο ποσοστό χρηστών που θέλει 16 πυρήνες και κορυφαίο 8 core gaming. Απειροελάχιστο για να μη πω μηδενικό. Είναι μία αρπαχτή της AMD, τίποτα άλλο. 30 λεπτά πριν, Herald είπε Δεν είναι αρπαχτή, απλά για κάποιο περίεργο λόγο η AMD απόφασισε να κάνει μια απλή διαδικασία μέσω λαμίας. .Δηλαδή αν πέταγε όλες τις εφαρμογές πρώτα στο 3d CCX με special flag για τα games , ποιό το πρόβλημα? Θα έχανες 5% επιδόσεις σε κάτι που ζητάει μόνο 8 cores και δεν ενδιαφέρεται για cache, ok who cares? Θα έχανε στα single thread bench τύπου Photoshop. Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2023 από malakudi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα