Προς το περιεχόμενο

Εγγυήσεις smartphone: Η πολιτική των κατασκευαστών εν μέσω πανδημίας για την ελληνική αγορά


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν υπαρχει καμια ευρωπαικη νομοθεσια που να υποχρεωνει τους κατασκευαστες να δινουν 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.

Ο κοσμος συγχεει την εγγυηση του κατασκευαστη(η λεγομενη "Εμπορικη Εγγυηση") με τα δικαιωματα των καταναλωτων για 2 ετη λογω ελλειψεων σε συνομολογημένες ιδιότητες κατα την παραδοση (η λεγομενη "Νομιμη Εγγυηση" που αφορα τον πωλητη, οχι τον κατασκευαστη).

Αλλο λοιπον ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα.

Εξηγηση απο την Αγγλικη Βουλη για να μην συγχεονται αυτα τα 2:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

  Αναφορά σε κείμενο

2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove.

Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

  Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

  Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.



Ελληνικος νομος:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

  Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

...

Γενικη γραμματεια καταναλωτων:

http://www.efpolis.gr/el/erothseis-apanthseis/826-faq-poliseis-service.html

  Αναφορά σε κείμενο

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

 
Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 
Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. 

-----------------------------------------

Εδω και η εξηγηση της HP για την διαφορα μεταξυ εμπορικης και νομιμης εγγυησης:
http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193

  Αναφορά σε κείμενο

Νόμιμη εγγύηση
Τι είναι;
Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ...

...

Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,...

...

Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύησημπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. 

Και όμως ισχύει, γιατί αν πχ σου καεί το τσιπάκι μετά το εξάμηνο, είναι ελάτωμα από κατασκευης αφού τα τσιπάκια δεν καίγονται στους 9 μήνες... Γενικά τέτοια ελατώματα που δεν οφείλονται σε κακή χρήση, σημαίνει ελάτωμα από το εργοστάσιο που προυπήρχε. Για αυτό όπως θα δεις κανείς δεν αρνείτε μέσα στα 2 χρόνια να σου αλλάξει κάτι αν δεν οφείλεται σε κακή χρήση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Super Moderators
9 minutes ago, haHa said:

Η ιδια η apple αναγνωριζει το προβλημα ακομα και σε λαπτοπ που πουλαει αυτην την στιγμη(macbook pro 13 2019).

Τα περι σκονης που γραφεις λιγη σημασια εχουν απο την στιγμη που η apple αναγνωριζει τo προβλημα. Βεβαια, επειδη ακριβως δεν το διορθωνει οριστικα(απλα αντικαθιστα τα προβληματικα keyboard με νεα, που πολυ πιθανως να χαλασουν ξανα σε λιγο καιρο λογω του κατασκευαστικου προβληματος ) ειναι αντιμετωπη με ομαδικη αγωγη(class action).
Προσπαθησε η apple να κανει dismiss την αγωγη αλλα απορριφθηκε η αιτηση της και ετσι προχωραει κανονικα η ομαδικη αγωγη.

Ειναι παντως κριμα τοσο μεγαλη εταιρεια να πουλαει ακομα μετα απο 5+ χρονια προιοντα που εν γνωσει της ειναι προβληματικα.

Ωραιοι, ειστε απο τους τυχερους, γιατι ειναι αρκετα συχνο το προβλημα. Εδω πχ αλλοι φιλοι στο φορουμ που δεν ηταν τυχεροι:

https://www.insomnia.gr/forums/topic/736250-macbook-pro-13-2016-πρόβλημα-με-οθόνη/

Το λάθος που κάνεις, έχει να κάνει με τη διαφορά ανάμεσα στο κατασκευαστικό πρόβλημα και το σχεδιαστικό λάθος! Δοκίμασε ένα νέο σχεδιασμό, το υλοποίησε κατασκευαστικά σωστά σύμφωνα με το σχεδιασμό του, είδε πως παρουσιαζόταν προβλήματα κάτω από ορισμένες συνθήκες και τελικά τα άλλαξε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το λάθος που κάνεις, έχει να κάνει με τη διαφορά ανάμεσα στο κατασκευαστικό πρόβλημα και το σχεδιαστικό λάθος! Δοκίμασε ένα νέο σχεδιασμό, το υλοποίησε κατασκευαστικά σωστά σύμφωνα με το σχεδιασμό του, είδε πως παρουσιαζόταν προβλήματα κάτω από ορισμένες συνθήκες και τελικά τα άλλαξε. 

Η σχεδίαση και η υλοποίηση είναι φάσεις της κατασκευής. Το λάθος που κάνεις είναι ότι θεωρείς κατασκευή την υλοποίηση ενώ είναι και ο σχεδιασμός... Κατασκευαστικό πρόβλημα σε μια οικοδομή είναι και η λάθος σχεδίαση...

1 λεπτό πριν, AtiX είπε

2strt.jpg.75c89a1e1d38743de41fbfc7dd84843a.jpg

Από τα offtopic γίνεσαι πιο σοφός :P :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Και όμως ισχύει, γιατί αν πχ σου καεί το τσιπάκι μετά το εξάμηνο, είναι ελάτωμα από κατασκευης αφού τα τσιπάκια δεν καίγονται στους 9 μήνες... Γενικά τέτοια ελατώματα που δεν οφείλονται σε κακή χρήση, σημαίνει ελάτωμα από το εργοστάσιο που προυπήρχε. Για αυτό όπως θα δεις κανείς δεν αρνείτε μέσα στα 2 χρόνια να σου αλλάξει κάτι αν δεν οφείλεται σε κακή χρήση...

Ανεφερες ενα συγκεκριμενο παραδειγμα(το οποιο μαλιστα δεν ειναι "πραγματικο ελαττωμα"*, αλλα μαλλον τυχαια αστοχια υλικου και δεν καλυπτεται εκτος εγγυησης) και το γενικεψες για ολων των ειδων τα προβληματα.
Η εγγυηση δεν ειναι για να καλυπτει μονο καμενα τσιπακια(που ακομα και τοτε, συμφωνα με τη νομοθεσια ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι προυπηρχε και δεν ηταν τυχαια αστοχια υλικου), ειναι για αν καλυπτει και αλλα προβληματα. 

Οπως ειπαμε, δεν υπαρχει καμια ευρωπαικη νομοθεσια που να υποχρεωνει τους κατασκευαστες να δινουν 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.
Αν νομιζεις οτι υπαρχει, μπορεις να αναφερεις τον αριθμο του νομου; (Οχι βεβαια τον νομο περι ελλειψεων σε συνομολογημένες ιδιότητες κατα την παραδοση)

 

Tελος, υπαρχουν αρκετοι που αρνουνται μεσα στα 2 χρονια να σε καλυψουν(οχι λογω κακης χρησης). Αρκετες περιπτωσεις και στο φορουμ εδω.
Αυτο φυσικα δεν σημαινει πως δεν πρεπει σαν καταναλωτες να το κυνηγαμε, γιατι πολλες φορες οι εταιρειες προτιμουν απο το να βγαλουν κακο ονομα να εξυπηρετησουν καποιον.
Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο πχ και αυτο που περιεγραψε ο billdanos που του επισκευασαν κατι, ενω ειχαν περασει 2+ χρονια.

-------------

*Περι πραγματικων ελαττωματων και ελλειψεων συνομολογημενω ιδιοτητων:

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η mercedes a-class οταν πρωτοβγηκε το 1997 και αναποδογυριζε πολυ ευκολα. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει μια mercedes οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην τρομπα βενζινης.

"Πραγματικο ελαττωμα" εχει μια παρτιδα αυτοκινητων toyota, για αυτο η toyota εκανε ανακληση. Το προβλημα δεν παρουσιαζεται κατευθειαν, αλλα παρολα αυτα ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ."Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενα toyota οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στο ψυγειο και για αυτο καλυπτεται απλα απο την εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης).

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχαν οι seagate baraccuda 7200.11. Το προβλημα παρουσιαζοταν μετα απο λιγο καιρο χρησης , πχ κανα 6μηνο ή χρονο (δεν το καταλαβαινες τις πρωτες μερες λειτουργιας) και για αυτο η seagate προσεφερε οχι απλα δωρεαν λυση, αλλα και δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων σε περιπτωση που εχασες τα αρχεια σου. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας baraccuda 7200.13 οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα και εχασες τα αρχεια σου. Αυτος καλυπτεται απο εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης) και απλα στον αντικαθιστουν χωρις να σου προσφερουν πχ δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων.

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η σειρα καρτων γραφικων της nVidia για φορητους 8xxx m series . Για αυτο το λογο , οι κατοχοι φορητων Apple, Hp, Dell με αυτες τις καρτες γραφικων δικαιουνται δωρεαν επισκευης ακομα και αν εχει ληξει η εγγυηση του φορητου τους και χαλασει η καρτα γραφικων. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας φορητος apple,hp,dell οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην ati καρτα γραφικων . Αυτος καλυπτεται απλα απο την εγγυηση. Αν εχει ληξει η εγγυηση ,δεν θα τον επισκευασουν δωρεαν οπως θα τον επισκευαζαν αν ειχε το "πραγματικο ελαττωμα" στην καρτα γραφικων nVidia 8xxx .

 

https://www.insomnia.gr/topic/405824-η-sony-επιβεβαιώνει-την-κατάρρευση-του-playstation-network-από-επίθ/page-7?do=findComment&comment=3991600

Αναφορά σε κείμενο

Χαλάρωσε.

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει.

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048).

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο.

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών.

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν.

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

----------------------

2 ώρες πριν, billdanos είπε

Το λάθος που κάνεις, έχει να κάνει με τη διαφορά ανάμεσα στο κατασκευαστικό πρόβλημα και το σχεδιαστικό λάθος! Δοκίμασε ένα νέο σχεδιασμό, το υλοποίησε κατασκευαστικά σωστά σύμφωνα με το σχεδιασμό του, είδε πως παρουσιαζόταν προβλήματα κάτω από ορισμένες συνθήκες και τελικά τα άλλαξε. 

Ειναι 5 χρονια που υπαρχει το προβλημα και ακομα πουλαει εν γνωσει της προιοντα με το κατασκευαστικο/σχεδιαστικο λαθος.

Και ειναι ακομα χειροτερα που οπως σωστα λες ειναι σχεδιαστικο το λαθος, ειναι δηλαδη πιο fundamental.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, billdanos είπε

Δεν χρειάζεται να δώσει επέκταση η Apple, μιας και "δεν σπάνε, δεν χαλάνε, είναι Apple και κρατάνε"! 😛 

(και το πετάει τσαντισμένος στο τραπέζι ο Ζερ, για να αποδείξει την ισχύ του τσιτάτου) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν μπορώ να μετακινηθώ με το αυτοκίνητό μου προς το service μιας εταιρείας αυτές τις μέρες; πρέπει να μετακινηθώ μέσω Αττικής οδού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Ξέρει κανείς αν μπορώ να μετακινηθώ με το αυτοκίνητό μου προς το service μιας εταιρείας αυτές τις μέρες; πρέπει να μετακινηθώ μέσω Αττικής οδού.

Δεν υπάρχει κωδικός τέτοιος... Ίσως να επικοινωνήσεις με τα τηλέφωνα που έχουν δώσει και να ρωτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, billdanos είπε

Πάντως εγώ από την Arvato είχα υποδειγματική εξυπηρέτηση 2 φορές που τους χρειάστηκα για ένα xperia Android.

οτι ειχες εξυπηρετηση και μαλιστα υποδειγματικη απ την αρβατο.. 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ίδια η Apple είναι η εγγύηση, το πρόβλημα είναι σε κάποιους συνεργάτες/αντιπροσώπους που το παίζουν βασιλικότεροι του βασιλέως, οποτε σ αυτή την περίπτωση παίρνεις ένα τηλέφωνο το support

Επεξ/σία από ignome4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούστε και αυτό...

Αγορά μέσω eshop από Γερμανό tablet samsung. Άφιξη στο Ρέθυμνο μέσω  ΕΛΤΑ courier μετά από 5 ημέρες. Το εκκινω για σεταρισμα δεν κάνει boot. Ενημερώνω αμεσότητα ΓΕΡΜΑΝΟΣ καταστημα  στο Ρέθυμνο και τηλεφωνικά στο 2102581111. Μου προτείνουν αποστολή για αντικατάσταση. Μέσα σε μια ώρα το πηγαίνω στα ΕΛΤΑ courier. Όλα αυτά αργά το μεσημέρι της ίδιας ημέρας που παρέλαβα δηλαδή 09 Απριλίου 2020. Μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφω.15 Απριλίου 2020, 18:56 κανείς από τα ΕΛΤΑ courier δεν ξέρει που είναι το δέμα με το Τablet το οποίο είχε αγοραστεί για τις ανάγκες του σχολείου της κόρης μου. 

Νομίζω ότι η πανδημία αποκάλυψε με τον πιο γλαφυρό τρόπο την γύμνια των Ελληνικών eshops και την αποτυχία του Ελληνικού συστήματος ταχυμεταφορών 

Εδώ θα επικρότηση τις όποιες ενέργειες προς παράταση των κατασκευαστών/εταιρειών για τη κάλυψη των όποιων άλλων αδυναμιών των retailers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Δεν υπάρχει κωδικός τέτοιος... Ίσως να επικοινωνήσεις με τα τηλέφωνα που έχουν δώσει και να ρωτήσεις

Μου είπαν να στείλω την συσκευή (laptop) με courier με δική μου χρέωση αποστολή και παραλαβή. (εντός εγγύησης) Έτσι δεν κάνουμε τίποτα όμως. Για να αγοράσω όμως καινούργιο μου το στέλνουν με συνεργαζόμενο courier χωρίς χρέωση. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση πρέπει να οργανωθούν αλλιώς.

Επεξ/σία από mr.Vox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...