Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, kage είπε

Κ μια συμπληρωση της αρβατ*  ότι και μετά το πέρας της επέκτασης πάλι εκτός εγγύησης θα τα βγάζουμε 😛

Έχεις κάποια προσωπική ιστορία να μας διηγηθείς?

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εγώ άλλαξα οθόνη δωρεάν στο X μετά από 3 σχεδόν χρόνια.  :) 

όταν λες μια ιστορία να τη λες ολόκληρη. 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, billdanos είπε

Είναι απλά μια διαφήμιση. Δεν έχει καμία πρακτική αξία...

Γιατί δεν έχει αξία; Έχει τύχει σε πολλούς (ανεξήγητο) μόλις λήξη η εγγύηση τότε να χαλάσει το κινητό ή ότι άλλο. Δεν έχει λοιπόν αξία εκεί που έληγε 15 Απριλίου και σου χαλάσει 20 να μπορείς να το πας και να στο φτιάξουν δωρεάν; Ένα μπράβο σε όλες τις εταιρείες που δεν ήταν και υποχρεωμένες να κάνουν κιόλας.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, linus13 said:

Εσύ με τόση διαφήμιση που κανείς πρέπει να παίρνεις ότι θες δωρεάν για τα επόμενα 20 χρόνια

Να τα ακούει αυτά η Apple ε! 

Δημοσ.

Η ουσια ειναι μια , απο προσωπικη εμπειρία κατα την γνωμη μου εταιρείες οπως LG , Lenovo ,Samsung στην Ελλαδα ειναι απλα απαράδεκτοι άσχετοι και δεν βγαζεις ακρη ποτέ. Σε αντίθεση με το Εξωτερικο που τοσο Στο Λονδινο , Χονγκ Κονγκ , Μαδρίτη το Σέρβις τους ειναι εκπληκτικα γρήγορο ευγενικοί και αποτελεσματικοί .

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, Agony said:

Η ουσια ειναι μια , απο προσωπικη εμπειρία κατα την γνωμη μου εταιρείες οπως LG , Lenovo ,Samsung στην Ελλαδα ειναι απλα απαράδεκτοι άσχετοι και δεν βγαζεις ακρη ποτέ. Σε αντίθεση με το Εξωτερικο που τοσο Στο Λονδινο , Χονγκ Κονγκ , Μαδρίτη το Σέρβις τους ειναι εκπληκτικα γρήγορο ευγενικοί και αποτελεσματικοί .

Πάντως εγώ από την Arvato είχα υποδειγματική εξυπηρέτηση 2 φορές που τους χρειάστηκα για ένα xperia Android.

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, billdanos είπε

Χαλάω το "αφήγημα"? 

Για να μην είναι αερολογία αυτό που λες. Γιατί ως γνωστόν 3 χρονια εγγύηση δεν έχει.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, vagosd said:

Για να μην είναι αερολογία αυτό που λες. Γιατί ως γνωστόν 3 χρονια εγγύηση δεν έχει.

Μόνο που δεν το έγραψα πουθενά αυτό και το συμπέρανες εσύ μόνος σου! :)

Η Apple τρέχει κατά καιρούς προγράμματα δωρεάν επισκευών ακόμη και μετά τη λήξη της επίσης εγγύησης. Όταν λοιπόν παρουσίασε πρόβλημα η συσκευή μου και ενώ είχαν περάσει σχεδόν 3 χρόνια (χωρίς προβλήματα) από την αγορά, μου άλλαξαν την οθόνη εντελώς δωρεάν. Και ο βασικός λόγος που την πήγα στο service ήταν γιατί από τη χρήση είχε "στουμπώσει" το ηχείο και δεν άκουγα καλά.

Και αυτό το έγραψα σαν απάντηση σε κάποιον που έγραψε "αν δεν χαλάνε γιατί να μη δίνει και 3 χρόνια έγγύηση"? :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Καλά η Apple σου δίνει ένα χρόνο εγγύηση, ενώ είναι 2 από την ευρωπαϊκή ένωση... Αν βέβαια τους πιέσεις θα την πάρεις, αλλά θα περίμενες από μία μεγάλη εταιρεία που πουλάει αξιόπιστα και ακριβά προϊόντα, να σου δίνει απευθείας την νόμιμη εγγύηση.

EDIT:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Από τι βλέπω συμμορφώθηκε

"Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών."

 

1 ώρα πριν, linus13 είπε

Μας περνάνε για χαζούς

Ευτυχώς που υπάρχει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία και γλιτώνουμε από τα λαμόγια τις πολυεθνικές που κοιτάνε μόνο το κέρδος εις βάρος των καταναλωτών

Δεν υπαρχει καμια ευρωπαικη νομοθεσια που να υποχρεωνει τους κατασκευαστες να δινουν 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.

Ο κοσμος συγχεει την εγγυηση του κατασκευαστη(η λεγομενη "Εμπορικη Εγγυηση") με τα δικαιωματα των καταναλωτων για 2 ετη λογω ελλειψεων σε συνομολογημένες ιδιότητες κατα την παραδοση (η λεγομενη "Νομιμη Εγγυηση" που αφορα τον πωλητη, οχι τον κατασκευαστη).

 

Αλλο λοιπον ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα.

Εξηγηση απο την Αγγλικη Βουλη για να μην συγχεονται αυτα τα 2:

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja

  Αναφορά σε κείμενο

2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove.

Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

  Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

  Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.



Ελληνικος νομος:

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg

  Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

...

Γενικη γραμματεια καταναλωτων:

http://www.efpolis.gr/el/erothseis-apanthseis/826-faq-poliseis-service.html

  Αναφορά σε κείμενο

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

 
Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 
Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. 

-----------------------------------------

Εδω και η εξηγηση της HP για την διαφορα μεταξυ εμπορικης και νομιμης εγγυησης:
http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193

  Αναφορά σε κείμενο

Νόμιμη εγγύηση
Τι είναι;
Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ...

...

Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,...

...

Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύησημπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, billdanos είπε

Μόνο που δεν το έγραψα πουθενά αυτό και το συμπέρανες εσύ μόνος σου! :)

Η Apple τρέχει κατά καιρούς προγράμματα δωρεάν επισκευών ακόμη και μετά τη λήξη της επίσης εγγύησης. Όταν λοιπόν παρουσίασε πρόβλημα η συσκευή μου και ενώ είχαν περάσει σχεδόν 3 χρόνια (χωρίς προβλήματα) από την αγορά, μου άλλαξαν την οθόνη εντελώς δωρεάν. Και ο βασικός λόγος που την πήγα στο service ήταν γιατί από τη χρήση είχε "στουμπώσει" το ηχείο και δεν άκουγα καλά.

Και αυτό το έγραψα σαν απάντηση σε κάποιον που έγραψε "αν δεν χαλάνε γιατί να μη δίνει και 3 χρόνια έγγύηση"? :)

Τα προγράμματα που αναφέρεις δεν είναι απλώς επέκταση εγγύησης . Αφορούν συγκεκριμένα κατασκευαστικά λάθη που μετά από πολλά παράπονα αναγνωρίζει η Apple. Προφανώς το τηλέφωνο σου ήταν βασει σειριακού αριθμού σε αυτά που επηρεάζονταν από το πρόβλημα και με την ευκαιρία που σου το άνοιξαν έκαναν την αλλαγή οθόνης. Τίποτα παραπάνω.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, vagosd said:

Τα προγράμματα που αναφέρεις δεν είναι απλώς επέκταση εγγύησης . Αφορούν συγκεκριμένα κατασκευαστικά λάθη που μετά από πολλά παράπονα αναγνωρίζει η Apple. Προφανώς το τηλέφωνο σου ήταν βασει σειριακού αριθμού σε αυτά που επηρεάζονταν από το πρόβλημα και με την ευκαιρία που σου το άνοιξαν έκαναν την αλλαγή οθόνης. Τίποτα παραπάνω.

Η συσκευή μου δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα επί 3 χρόνια που να δικαιολογεί "κατασκευαστικό λάθος". Επιπλέον στο service δεν υπήρχε λίστα με S/N που γινόταν κάποιος έλεγχος (από το S/N έκαναν απλά έλεγχο για να δουν αν η συσκευή έχει αγοραστεί στην Ελλάδα). Η δωρεάν υποστήριξη εκτος εγγύησης αφορούσε όλα τα X μοντέλα που θα παρουσίαζαν κάποιο πρόβλημα με τις οθόνες ακόμη και μετά τη λήξη της εγγύησης. Τίποτα παραπάνω. :) 

Αν το "κατασκευαστικό λάθος" εμφανιζόταν πολύ αργότερα μετά τη λήξη της εγγύησης και παρόλα αυτά ασχολήθηκαν με την υποστήριξη, δεν το λες και κακό για μια εταιρεία! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, vagosd είπε

Τα προγράμματα που αναφέρεις δεν είναι απλώς επέκταση εγγύησης . Αφορούν συγκεκριμένα κατασκευαστικά λάθη που μετά από πολλά παράπονα αναγνωρίζει η Apple. Προφανώς το τηλέφωνο σου ήταν βασει σειριακού αριθμού σε αυτά που επηρεάζονταν από το πρόβλημα και με την ευκαιρία που σου το άνοιξαν έκαναν την αλλαγή οθόνης. Τίποτα παραπάνω.

+1

Τα προγραμματα αυτα αφορουν κατασκευαστικα προβληματα/λαθη που αναγνωριζει η apple. Γενικοτερα, εχει πεσει το quality στην apple, δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα και τωρα(μετά απο 5 χρόνια) πουλανε λαπτοπ με προβληματικα keyboard που τα αγοραζεις και υπαρχει ηδη προγραμμα επισκευης μετα το περας της εγγυησης λογω οτι αναγνωριζει το κατασκευαστικο λαθος.

Σκεψου , πουλανε λαπτοπ(macbook pro 13 2019) που η εταιρεια γνωριζει οτι εχει κατασκευαστικο λαθος(εδω και 5 χρονια μαλιστα)..

Επεξ/σία από haHa
  • Super Moderators
Δημοσ.
12 minutes ago, haHa said:

+1

Τα προγραμματα αυτα αφορουν κατασκευαστικα προβληματα/λαθη που αναγνωριζει η apple. Γενικοτερα, εχει πεσει το quality στην apple, δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα και τωρα(μετά απο 4 χρόνια) πουλανε λαπτοπ με προβληματικα keyboard που τα αγοραζεις και υπαρχει ηδη προγραμμα επισκευης μετα το περας της εγγυησης λογω οτι αναγνωριζει το κατασκευαστικο λαθος.

Σκεψου , πουλανε λαπτοπ(macbook pro 13 2019) που η εταιρεια γνωριζει οτι εχει κατασκευαστικο λαθος(εδω και 4 χρονια μαλιστα)..

Το "κατασκευαστικό λάθος" δεν είναι σωστή περιγραφή. Τα πληκτρολόγια αυτά είχαν μια νέα τεχνολογία χαμηλού προφιλ με διαφορετικό μηχανισμό από κάτω που σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζαν προβλήματα αν έμπαινε απο κάτω σκόνη κλπ. Από τη στιγμή που είχαν αναφορές για αντίστοιχα θέματα τα άλλαξαν στα τελευταία μοντέλα και παράλληλα επέκτειναν την υποστήριξη για όσους είχαν πρόβλημα. 

Αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με όσους χρέωναν "κατασκευαστικό λαθος" στην Apple, επειδή προσωπικά δεν τους βόλευε η πληκτρολόγιση με αυτά τα πλήκτρα χαμηλού προφιλ. BTW έχουμε ακόμη τέτοια μοντέλα στη δουλειά που δεν έχουν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το "κατασκευαστικό λάθος" δεν είναι σωστή περιγραφή. Τα πληκτρολόγια αυτά είχαν μια νέα τεχνολογία χαμηλού προφιλ με διαφορετικό μηχανισμό από κάτω που σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζαν προβλήματα αν έμπαινε απο κάτω σκόνη κλπ. Από τη στιγμή που είχαν αναφορές για αντίστοιχα θέματα τα άλλαξαν στα τελευταία μοντέλα και παράλληλα επέκτειναν την υποστήριξη για όσους είχαν πρόβλημα. 

Αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με όσους χρέωναν "κατασκευαστικό λαθος" στην Apple επειδή προσωπικά δεν τους βόλευε η πληκτρολόγιση με αυτά τα πλήκτρα χαμηλού προφιλ. 

Η ιδια η apple αναγνωριζει το προβλημα ακομα και σε λαπτοπ που πουλαει αυτην την στιγμη(macbook pro 13 2019).

Τα περι σκονης που γραφεις λιγη σημασια εχουν απο την στιγμη που η apple αναγνωριζει τo προβλημα. Βεβαια, επειδη ακριβως δεν το διορθωνει οριστικα(απλα αντικαθιστα τα προβληματικα keyboard με νεα, που πολυ πιθανως να χαλασουν ξανα σε λιγο καιρο λογω του κατασκευαστικου προβληματος ) ειναι αντιμετωπη με ομαδικη αγωγη(class action).
Προσπαθησε η apple να κανει dismiss την αγωγη αλλα απορριφθηκε η αιτηση της και ετσι προχωραει κανονικα η ομαδικη αγωγη.

Ειναι παντως κριμα τοσο μεγαλη εταιρεια να πουλαει ακομα μετα απο 5+ χρονια προιοντα που εν γνωσει της ειναι προβληματικα.

18 λεπτά πριν, billdanos είπε

BTW έχουμε ακόμη τέτοια μοντέλα στη δουλειά που δεν έχουν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. :)

Ωραιοι, ειστε απο τους τυχερους, γιατι ειναι αρκετα συχνο το προβλημα. Εδω πχ αλλοι φιλοι στο φορουμ που δεν ηταν τυχεροι:

https://www.insomnia.gr/forums/topic/736250-macbook-pro-13-2016-πρόβλημα-με-οθόνη/

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...