vision Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Για να μην πέφτετε κορόιδα στα συνεργεία, (το λιγότερο δυνατόν τουλάχιστον γιατί και να ξέρεις πάλι ο μάστορας είναι πιο γάτα από σένα), ασχοληθείτε λίγο με τα αμάξια σας και με μερικά συνεργεία. Δηλ. Ανοίξτε το μάνουαλ να δείτε τι γράφει για τα σέρβις, ανοίξτε το καπό να δείτε τι έχει μέσα, πάρτε προσφορές για σέρβις πριν το κάνετε, ρωτήστε κανένα γνωστό σας, κανένα φόρουμ της συγκεκριμένης μάρκας κτλ. Εγώ πάω σε 3 συνεργεία (όχι αντιπροσωπείες που είναι φωτιά και λαύρα και γιατί πλέον έληξε η εγγύηση), που κάνουν τη μάρκα και αυτά μετά από συστάσεις. Γιατί τόσα πολλά; 1ον για να έχεις επιλογές, 2ον για να ξέρει ο τάδε μάστορας πως δεν σε έχει του χεριού του άρα να σε χρεώνει κάθε φορά ότι του κατέβει 3ον, ξέρω που είναι καλός ο καθένας, οπότε για κάτι απλό πάω στον τάδε, για τα πιο δύσκολα σε άλλον κτλ κτλ. Προσπαθώ τα περισσότερα ανταλλακτικά/λάδια να τα παίρνω εγώ και να πληρώνω μόνο εργασία.
stampol Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) σαν και το φιλο Jethro ξεκινησε καποιος στη μαρκα με αστερι ν'αλλαζει θερμοστατη που η χρονοληψια του προγραμματος εγραφε 5 ωρες....του φανηκαν πολλα,τoν αγορασε μονος του γνησιo,φυσικα δεν υπαρχει εγγυηση οταν τo βαζεις μονος σου, τα ελυσε σχεδον ολα, και οταν καταλαβε οτι θελει κ ανυψωτικο κ διαγνωστικο κ ειδικο εργαλειο κ συγκεκριμενο τροπο στην εξαερωση που ενω γραφει το προγραμμα πως αυτος δεν εβγαζε ακρη.....το φορτωσε στο γερανο λυμενο και το εστειλε αντιπροσωπεια το πρωι και το απογευμα εκανε βολτες. δεν ειναι ολοι οι επαγγελματιες ιδιοι οπως το ιδιο ισχυει και στους πελατες. με καποιους τα βρισκεις με καποιους οχι. στο τελος βρισκεις τον σωστο.ολα για καλο γινονται. δε θα πρεπει ομως αγαπητε Jethro την εμπειρία χρονων σε καποιους μηχανικους να την αμφισβητεις επειδη εσυ εψαξες μια πληροφορια σ'ενα μοντελο και τα καταφερες. αυτοι ξερουν πολλαπλασιες πληροφοριες σε πολλαπλασια μοντελα που αν σε πεταξουν στα βαθια ισως δε βγεις ποτε στην επιφάνεια ειδικα σε βλαβες-διαγνωσεις. η εμπειρια και η γνωση οσο και να διαβασεις παντα θα ερχεται με τον παραδοσιακο τροπο. την καθημερινη δουλεια-ενασχοληση. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2020 από stampol 6
TR-909 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Το νόμισμα όπως πάντα έχει δύο όψεις. Από την μία αρκετοί έχουμε βιώσει εμπειρία "υπερχρέωσης", με το αίσθημα της κοροϊδίας να μας κυριεύει - απλά γιατί όταν σου μπουν υποψίες θα πας και αλλού και κάποια στιγμή θα καταλάβεις ότι σε εκμεταλλεύτηκαν. Από την άλλη όμως και μιλώντας για τα εξουσιοδοτημένα παραλείπεται μια σημαντική παράμετρος. Αυτή είναι η εκάστοτε μαμά-εταιρεία η οποία διανέμει /πουλά γνήσια ανταλλακτικά σε τιμές παράλογα υψηλές (συγκριτικά με εφάμιλλης ποιότητας άλλου κατασκευαστή), βάζει στόχους πώλησης ανταλλακτικών και πιέζει για αυτούς και άλλα πολλά όμορφα που αν δεν τα ζήσεις από μέσα εσύ απλά αγανακτείς με τον χ,ψ τεχνικό σύμβουλο, μηχανικό που σου "πούλησε το σέρβις". Ο εκάστοτε πελάτης βέβαια με το συνεργείο συναλλάσσεται και την εμπειρία που βιώνει μαζί τους κρατά. Όμως αυτή είναι η μισή αλήθεια. Δεν λέω κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού αλλά αυτό που συμβαίνει με τα εξουσιοδοτημένα σε όλο το κόσμο (και όχι μόνο στην Ελλάδα) οφείλεται εν πολλοίς στην βουλιμία για κέρδος των πολυεθνικών και όχι τόσο στους εργαζόμενους του χώρου οι οποίοι κακά τα ψέματα υπηρετούν ένα κλάδο που χτυπήθηκε άσχημα από την κρίση, αρκετοί βρίσκονται με χρέη και προσπαθούν να επιβιώσουν. Ένα ωραίο βίντεο που είχα πετύχει στο YT πριν λίγους μήνες και αξίζει να το δείτε. Car dealership ripoff: Hidden-camera investigation 1
magnam Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Θα σας γράψω παρακάτω μια προσωπική εμπειρία, η οποία μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα πως υπάρχουν άριστοι μηχανικοί, όπως και άθλιοι. Δεν είχε περάσει αρκετός καιρός από τότε που πήρα το δίπλωμα οδήγησης, και χρησιμοποιούσα το Daewoo Lanos (2ο αυτοκίνητο της οικογένειας). Τα τελευταία δύο χρόνια είχε αρχίσει να εμφανίζει πάρα πολλά προβλήματα. Το πηγαίναμε στο σέρβις για 1 και έβρισκαν άλλα 2. Οπότε σε κάποια φάση δεν έπαιρνε μπρος το πρωί, το πήγαμε στο σέρβις και μας ενημέρωσαν για πρόβλημα στην μίζα, στην αντλία καυσίμου, καθώς και για κάτι φθορές στο σύστημα μετάδοσης. Εεε, λέμε ήρθε η ώρα να το στείλουμε και να πάρουμε κάτι πιο σύγχρονο. Βρήκαμε, λοιπόν, αρκετά μακριά από την περιοχή μας μια πολύ καλή προσφορά από αντιπροσωπεία που είχε και δικό της σέρβις (μεταχειρισμένο). Πήγαμε, το είδαμε, όλα καλά, και τους ρωτήσαμε αν μπορούσαν να πάρουν αυτοί το Lanos μας ώστε να αναλάβουν αυτοί την ανακύκλωση/απόσυρσή του. Τους ενημερώσαμε για τα χίλια δύο προβλήματα που έχει βγάλει και πως δεν άξιζε να δώσουμε άλλα πόσα χρήματα για την επισκευή του, μιας και ήδη είχαμε δώσει πάρα πολλά. Συμφώνησαν οι άνθρωποι, πήραν το Lanos, πήραμε εμείς το νέο μας αυτοκίνητο και γυρίσαμε πίσω στο σπίτι. Μας έκαναν και έκπτωση στην τιμή του νέου. Μας ενημέρωσαν μάλιστα πως το συνοδεύουν δύο έτη εγγύηση και πως ό,τι βγάλει να το πάμε δωρεάν στο σέρβις τους, αλλά εμείς μέναμε μακριά οπότε δεν μας πολυάγγιζε αυτό το θέμα. Δύο ημέρες αργότερα μας παίρνουν τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία. Το σήκωσα εγώ και μου είπαν ό,τι εν τέλει το Lanos δεν είχε τίποτα απ' όλα αυτά που τους αναφέραμε. Ήθελε απλά χρονισμό και ήταν έτοιμο. Μας προέτρεψε να ψάξουμε και γι' άλλους μηχανικούς στην περιοχή μας, γιατί γενικότερα το αμάξι βρισκόταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και πως αμφέβαλλε σχετικά με το πώς ένας μηχανικός δεν μπορούσε να αντιληφθεί πως επρόκειτο απλά για θέμα χρονισμού και σίγουρα όχι όσων μας ανέφερε. Ο άνθρωπος το ήξερε πως δεν θα μας κέρδιζε ως πελάτες στο σέρβις του με αυτή την κίνηση (διότι, όπως προείπα, μέναμε σε πολύ μακρινή περιοχή), αλλά έκρινε σκόπιμο να μας ενημερώσει. Και εν τέλει είχε δίκιο. Για εμένα αυτός είναι σωστός επαγγελματίας. Υ.Γ. Για να σας προλάβω: Με το Lanos δεν είχε ασχοληθεί και πολύ ο πατέρας μου διότι είχε δικό του εταιρικό. Το κρατούσαμε κυρίως για να μετακινούμαι εγώ τοπικά που μόλις είχα βγάλει δίπλωμα. Συνεπώς, δεν έμπαινε στον κόπο να το ψάξει για φθορές ή να ελέγξει τον τότε μηχανικό μας, μιας και το δικό του πήγαινε απευθείας στη Hertz για σέρβις και κατά κάποιον τρόπο το Lanos το είχα αναλάβει εγώ. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2020 από magnam Τυπογραφικά. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 13 λεπτά πριν, magnam είπε Hyundai (Daewoo) Lanos ή το ένα ή το άλλο.Και τα δύο δεν γίνεται.
kostakis81 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 12 λεπτά πριν, magnam είπε Θα σας γράψω παρακάτω μια προσωπική εμπειρία, η οποία μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που συνειδητοποίησα πως υπάρχουν άριστοι μηχανικοί, όπως και άθλιοι. Δεν είχε περάσει αρκετός καιρός από τότε που πήρα το δίπλωμα οδήγησης, και χρησιμοποιούσα το Hyundai (Daewoo) Lanos (2ο αυτοκίνητο της οικογένειας). Τα τελευταία δύο χρόνια είχε αρχίσει να εμφανίζει πάρα πολλά προβλήματα. Το πηγαίναμε στο σέρβις για 1 και έβρισκαν άλλα 2. Οπότε σε κάποια φάση δεν έπαιρνε μπρος το πρωί, το πήγαμε στο σέρβις και μας ενημέρωσαν για πρόβλημα στην μίζα, στην αντλία καυσίμου, καθώς και για κάτι φθορές στο σύστημα μετάδοσης. Εεε, λέμε ήρθε η ώρα να το στείλουμε και να πάρουμε κάτι πιο σύγχρονο. Βρήκαμε, λοιπόν, αρκετά μακριά από την περιοχή μας μια πολύ καλή προσφορά από αντιπροσωπεία που είχε και δικό της σέρβις (μεταχειρισμένο). Πήγαμε, το είδαμε, όλα καλά, και τους ρωτήσαμε αν μπορούσαν να πάρουν αυτοί το Lanos μας ώστε να αναλάβουν αυτοί την ανακύκλωση/απόσυρσή του. Τους ενημερώσαμε για τα χίλια δύο προβλήματα που έχει βγάλει και πως δεν άξιζε να δώσουμε άλλα πόσα χρήματα για την επισκευή του, μιας και ήδη είχαμε δώσει πάρα πολλά. Συμφώνησαν οι άνθρωποι, πήραν το Lanos, πήραμε εμείς το νέο μας αυτοκίνητο και γυρίσαμε πίσω στο σπίτι. Μας έκαναν και έκπτωση στην τιμή του νέου. Μας ενημέρωσαν μάλιστα πως το συνοδεύουν δύο έτη εγγύηση και πως ό,τι βγάλει να το πάμε δωρεάν στο σέρβις τους, αλλά εμείς μέναμε μακριά οπότε δεν μας πολυάγγιζε αυτό το θέμα. Δύο ημέρες αργότερα μας παίρνουν τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία. Το σήκωσα εγώ και μου είπαν ό,τι εν τέλει το Lanos δεν είχε τίποτα απ' όλα αυτά που τους αναφέραμε. Ήθελε απλά χρονισμό και ήταν έτοιμο. Μας προέτρεψε να ψάξουμε και γι' άλλους μηχανικούς στην περιοχή μας, γιατί γενικότερα το αμάξι βρισκόταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και πως αμφέβαλλε σχετικά με το πώς ένας μηχανικός δεν μπορούσε να αντιληφθεί πως επρόκειτο απλά για θέμα χρονισμού και σίγουρα όχι όσων μας ανέφερε. Ο άνθρωπος το ήξερε πως δεν θα μας κέρδιζε ως πελάτες στο σέρβις του με αυτή την κίνηση (διότι, όπως προείπα, μέναμε σε πολύ μακρινή περιοχή), αλλά έκρινε σκόπιμο να μας ενημερώσει. Και εν τέλει είχε δίκιο. Για εμένα αυτός είναι σωστός επαγγελματίας. Υ.Γ. Για να σας προλάβω: Με το Lanos δεν είχε ασχοληθεί και πολύ ο πατέρας μου διότι είχε δικό του εταιρικό. Το κρατούσαμε κυρίως για να μετακινούμαι εγώ τοπικά που μόλις είχα βγάλει δίπλωμα. Συνεπώς, δεν έμπαινε στον κόπο να το ψάξει για φθορές ή να ελέγξει τον τότε μηχανικό μας, μιας και το δικό του πήγαινε απευθείας στη Hertz για σέρβις και κατά κάποιον τρόπο το Lanos το είχα αναλάβει εγώ. ρε φιλε έπιασες και εσυ το lanos το αμάξι είναι ο άρχοντας του δρόμου είχαμε 3 στην οικογένεια ολα με 250κ χιλιόμετρα και δεν είχαν πάθει τίποτα το ενα το εχουμε ακομα εδω και 22 χρόνια με 400.000 χιλ στο δε της γυναικας μου εκανε 60.000 χιλ με τα ιδια λάδια ,ακόμα δουλεύει ... με service καθε 3 χρόνια όποτε δηλαδή το θυμηθούμε αθάνατο λέμε... 1
magnam Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε ή το ένα ή το άλλο.Και τα δύο δεν γίνεται. Αν θυμάμαι καλά η Hyundai εξαγόρασε ένα μέρος της Daewoo; Κάτι τέτοιο νομίζω, γι' αυτό έγραψα και τα δύο.
kostakis81 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 το αναφερω σε σχεση με τα περισοτερα premium σαβουρια που αν δεν αλαξεισ λαδια στο 1 ετοσ αναβουν 10 λαμπακια το lanos ειδε μαστορα στην 10ετια (δισκο πλατο) στα 12 ετη ενα γρυλο παρσαθυρου , ααα ιμάντες στα 120.000 και ποτε ξανα
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Μόλις τώρα, magnam είπε Αν θυμάμαι καλά η Hyundai εξαγόρασε ένα μέρος της Daewoo; Κάτι τέτοιο νομίζω, γι' αυτό έγραψα και τα δύο. Την ΚΙΑ αγόρασε. https://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Motors 1
magnam Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Την ΚΙΑ αγόρασε. https://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Motors Σωστός, I stand corrected. Θα διορθώσω το post μου. EDIT: Η Σεβρολέτ πήρε την Daewoo τελικά. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2020 από magnam
lary7 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 2 ώρες πριν, magnam είπε Θέλω να ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό. Γιατί κάποιοι έχουν τόσο θέμα όταν τους ζητάς να δεις την δουλειά; Σε φίλο λαμαρινά έκατσε πελάτης να δεί την δουλειά μιάς και ήταν και γνωστός του, τελικά έπεσε μέσα στο σκάμα και σκοτώθηκε. Ο λαμαρινάς 35 χρόνια άψογος στην δουλειά του χωρίς να δίνει δικαιώματα βρέθηκε 5 χρόνια πριν την σύνταξη να τρέχει δικαστήρια για να δει αν θα δώσει 100 χιλιάρικα αποζημίωση ή θα την γλιτώσει με 10...Οπότε είναι δίκοπο μαχαίρι. Προσωπικά όσω μπορώ ακολουθώ την συμβουλή του παππού μου που έγινε μηχανικός το 1944-1945 καθώς και κάτοχος επαγγελματικού οχήματος για άπειρα χρόνια, πάντα μέσα στο συνεργείο να βλέπεις τι κάνουν. Αυτής της λογικής είναι και οι περισσότεροι επαγγελματίες οδηγοί και κάθονται στον σβέρκο του μάστορα. Εγώ προσπαθώ να είμαι πιο διακριτικός, ξέρουν της ιδιοτροπίες μου και δεν μου λένε και πολλά, άλλωστε τμήμα της δουλειάς μου είναι αυτή, να ελέγχω τι κάνουν άλλοι. 1
georgerapp Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Εγω οπως ειπα τους αφήνω κοντά αλλα τους μιλάω καθαρά , κατσε και μη μιλας και εαν γίνεται σε αποσταση και μη με ακολουθείς σε καθε κίνηση γιατι κυριολεκτικά αν σε κοιτούν στα χέρια αργα η γρήγορα θα γίνει ανάποδη. Οποτε σε ενα μερος σε κάποια απόσταση . Το κανουν , ετσι και αλλιως την μεγαλη τους χαρα να ειναι κοντα στο τουτουνι την έχουν.
lary7 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 10 λεπτά πριν, georgerapp είπε Εγω οπως ειπα τους αφήνω κοντά αλλα τους μιλάω καθαρά , κατσε και μη μιλας και εαν γίνεται σε αποσταση και μη με ακολουθείς σε καθε κίνηση γιατι κυριολεκτικά αν σε κοιτούν στα χέρια αργα η γρήγορα θα γίνει ανάποδη. Οποτε σε ενα μερος σε κάποια απόσταση . Το κανουν , ετσι και αλλιως την μεγαλη τους χαρα να ειναι κοντα στο τουτουνι την έχουν. Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεσαι εύκολα, αλλά ο πελάτης παίζει και ενα ρόλο ποιοτικού ελέγχου που λείπει από ένα μικρό συνεργείο, σε κάνει και εσένα να δουλεύεις πιο σωστά όταν ξέρεις ότι κάποιος σε βλέπει. Και αυτό συμβαίνει σε κάθε επάγγελμα, δεν αφορά μόνο τους μηχανικούς.
georgerapp Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 μωρε θα σου ελεγα τι κανει ! καργα στην παρλα ειναι εαν τους αφησεις η σε δουν ευδιάθετο και το ανεχτεις , χανεις την σειρα σου ωρες ωρες . αλλα μιλαμε παντα για σερβις και τετοιες εργασιες , αντλια νερου , αλλαγη δισκου κ.α . για τεχνικες εργασιες που θελουν ησυχια φευγουν , δεσιμο σασμαν , πλεξουδες κ.α . δεν μιλαω για κινητηρα δεσιμο , εκει ειμαι εγω ετσι και αλλιως αλλου , και εαν θελει να ερθει ο πελατης να πει ενα γεια στο μοτορι του κανω διάλειμμα . ωστσοσο κοβουν και σουλατσα μεσα στην σαλα μερικοι !!!! τους εχω βρει και μεσα σε αλλα πιο καινουργια μοντελα στην θεση του οδηγου ! υ.γ εχω βρει τυπο να κανει κατακορυφο σε τοιχο , αιματωνε τον εγκεφαλο ειπε , κανει καλο !!!! μιλαμε για φορτηγατζηδες ετσι ; οχι τιποτα γατακια νιαου νιαου . εχω δει πολλα , ειδικα στα πρωτα μου χρονια εποχες 2000 , αλλα το τι εχω ακουσει απο παλιους για δεκαετιες 70-80 δε λεγεται !
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 34 λεπτά πριν, lary7 είπε Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεσαι εύκολα, αλλά ο πελάτης παίζει και ενα ρόλο ποιοτικού ελέγχου που λείπει από ένα μικρό συνεργείο, σε κάνει και εσένα να δουλεύεις πιο σωστά όταν ξέρεις ότι κάποιος σε βλέπει. Και αυτό συμβαίνει σε κάθε επάγγελμα, δεν αφορά μόνο τους μηχανικούς. Τι ρόλο παίζει;Εσύ θες τον κάθε ξερόλα πάνω απο το κεφάλι σου;Αν δεν έχει εμπιστοσυνη ο πελάτης να πάει αλλού.Άσε τους κινδύνους που έχει να κυκλοφορεί ένας άσχετος στο συνεργείο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα