Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αστο ρε φιλε  μονο και μονο που αγορασες το γνησιο προγραμμα με 15 ευρω και βάζεις και χερι στους εγκεφάλους φτανει

Και  πιστεψε με η δικες μού οι εμπειρίες περιλαμβανουν πολλους σαν και σενα που τα πληρωσαν τελικα  διπλα και τριδιπλα............ και σιγουρα ξερω πολυ περισσότερα απο το να αλλαζω μια τρομπα νερου

Και τέλος πάντων δικο σου ειναι το αμαξι οτι θες κανε και παιξτο και μάστορας στη παρεα σου ,εγω σε αυτο επιμενω και για αυτο εγραψα αυτο που τελικα αφησες ασχολιαστο.

35 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Και τελος παντων και καλοι επαγγελματίες υπαρχουν και λογικες τιμες μπορει να βρεις στην αγορα.

Το να τούς βάζεις όλους σε ενα τσουβαλι δειχνει ανευθυνότητα και ανωριμότητα...............

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αστο ρε φιλε  μονο και μονο που αγορασες το γνησιο προγραμμα με 15 ευρω και βάζεις και χερι στους εγκεφάλους φτανει

Και  πιστεψε με η δικες μού οι εμπειρίες περιλαμβανουν πολλους σαν και σενα που τα πληρωσαν τελικα  διπλα και τριδιπλα............ και σιγουρα ξερω περισσότερα απο σενα

Και τέλος πάντων δικο σου ειναι το αμαξι οτι θες κανε εγω σε αυτο επιμενω και για αυτο εγραψα ειναι αυτο που τελικα αφησες ασχολιαστο.

Δεν νομίζω να ξέρεις, από τη στιγμή που είπες όλα είναι κλειδωμένα χάνεις το επιχείρημα. Θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ακόμη και cruise control να μην είχε, ακόμη και RLS να μην είχε, μπορείς να αγοράσεις το ανάλογο διακόπτη ή αισθητήρα, να δηλώσεις σε VO ότι υπάρχει αυτό το feature και να κάνεις factory coding στο ανάλογο module και να προστεθεί στις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το μόνο "κλείδωμα" αν φυσικά αναφερόσουν σε αυτό, είναι στο VIN σε module που δεν είχε και το πρόσθεσες εσυ.

Αλλα και πάλι δύο κατηγορίες, αν ήταν καινούργιο το module δεν χρειάζεται να δηλωθεί το vin, το αναθέτει το CAS. Αν ηταν μεταχειρισμένο έχει το vin του προηγούμενου αυτοκινήτου, τότε μέσω WINFKP το δηλώνεις.

Αν θες βοήθεια να τα μάθεις να σου στείλω συνδέσμους να τα μελετήσεις.

Τουλάχιστον την επόμενη φορά που θες να έρθεις σε διάλογο, μελέτησε πρώτα.

Και όχι αν μιλάς για το φαινόμενο brick σε προγραμματισμό εφόσον είναι σωστά τα DATEN files δεν υπάρχει περίπτωση προβλήματος. Μόνο αν κολλήσει το λαπτοπ που και πάλι κάνεις επαναφορά μέσω winkfp.

Όπως είπα δεν απάντησες που αναφέρθηκα σε σάλτσες.

Μπορεί να το μελετήσει ο καθένας με μεράκι, είτε για δική του χρήση είτε μην τον πιάσουν κορόιδο στα site:

realoem (σχεδιαγράμματα και part numbers)

και σε φορουμ bmw coding.

Έχω προγραμματίσει cruise control, RLS, welcoming lights, αυτοματο κλείδωμα σε συγκεκριμενη ταχύτητα, led compability, αναβάθμιση εγκεφάλων και διάφορα άλλα.

Και αν πάλι θεωρείς σάλτσες μπορώ να σου στείλω τα tutorials.

Ότι απορία έχεις με ρωτάς.

2 χρόνια που ασχολούμαι με το coding της BMW δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα ούτε στο δικό μου ουτε σε φιλων, απεναντίας σε πολλά συνεργεία δεν ήξεραν καν να κάνουν reset το service στα brake pads γιατί δεν είχαν δηλώσει τα mm στα τακάκια.

Εγώ απαντάω αναλυτικά, συγκεκριμένα και μπορώ να αποδείξω τη γνώση μου από τα ανάλογα φόρουμ.

Όσον αφορά τα χημικά απόβλητα τα πηγαίνω σε μηχανουργία και τα παίρνουν για ανακύκλωση με τα δικά τους. (όποιος θέλει μπορώ να τους πω)

Δεν το άφησα, αναφέρθηκα σε δικές μου εμπειρίες οχι γενικά

Επεξ/σία από Jethro
  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ολα αυτα τα εκανες με ενα καλωδιο και ενα προγραμμα που κανει 15 ευρω και ενα δεκαρακι κλειδι και  μπορει να το κανει ο οποιοσδηποτε και αρα τα συνεργεια ειναι ολα κλεφτες , γιατι επι τής ουσιας αυτο μας λες με περιφανεια μαστορικη και τους πετάς ολους  στο τσουβάλι......

Εγω την γνωση μου μπορώ να στην αποδειξω  απο το βιβλιαρακι με τα σεμινάρια που εχω κανει  και τα ένσημα μου ,αμα θες στα στελνω και κατι τετοιους απο τα φορουμ τους γλενταω αναλογα οταν ερχεται η  ωρα..............

Και στο ξαναλεω δεν με νοιαζει τη κανεις αρκει ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ  ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΚΙ.

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SPYRER_007 είπε

Και ολα αυτα τα εκανες με ενα καλωδιο και ενα προγραμμα που κανει 15 ευρω και μπορει να το κανει ο οποιοσδηποτε δηλ γιατι επι τής ουσιας αυτο μας λες με περιφανεια μαστορικη και πετάς ολους τούς άλλους στο τσουβάλι......

Εγω την γνωση μου μπωρω να στην αποδειξω  απο το βιβλιαρακι με τα σεμινάρια που εχω κανει  και τα ενσημα μου ,αμα θες στα στελνω και κατι τετοιους απο τα φορουμ τους γλενταω αναλογα οταν ερχεται η  ωρα..............

Και στο ξαναλεω δεν με νοιαζει τη κανεις αρκει ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ  ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΚΙ.

Τοσα σεμινάρια και δεν σας ειπαν για καλωδιο kdan? μπες ebay και γράψε kdan cable ή  στο αμαζόν.

Ναι με αυτά σου παρέθεσα και τα λινκς με τα προγράμματα και τα φόρουμ προσβάσιμα σε όλους.

Το πακέτο λέγεται BMW CODING TOOLS.

Δεν είμαι μάστορας και αυτό είναι το πρόβλημα, το να πηγαίνω σε συνεργεία και να γνωρίζω περισσότερα σε κάποια θέματα δημιουργεί ερωτήματα τι σκατα επαγγελματίες είναι με βιβλιαράκια και ένσημα.

Παλι δεν αντικρουείς τα λεγομενα μου, ΠΕΣ ΜΟΥ σε όσα εγραψα στις διαδικασίες που ανέλυσα τα ΛΑΘΗ μου.

Δεν το έχεις κάνει σε κανένα μήνυμα.

Και το ξαναγράφω, δεν τσουβάλιασα είπα ξανα και ξανα απο δικές μου εμπερίες. Εξου και στη τελευταια γραμμη του πρώτου ποστ μου ρώτησα αν έχει γνωρίσει κάποιος ξεκάθαρο μάστορα που μπορεί να εμπιστευθεί.

  • Like 2
Δημοσ.

Υπάρχουν δουλειές και δουλειές που μπορεί να κάνει κάποιος στο αυτοκίνητό του.

Όσον αφορά τα ξεκάθαρα μηχανολογικά, ο μόνος περιορισμός είναι το πόσο βαθιά θέλεις να μπεις και το πόσο θέλεις να ασχοληθείς. Κατά τ' άλλα με μια γεμάτη κασετίνα εργαλείων μπορείς να κάνεις τα πάντα.

Όσον αφορά εγκεφάλους κτλ., όλα τα μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία πώς νομίζετε πως σβήνουν ενδείξεις και τα συναφή; Απλό OBD Scanner (μάντεψε γιατί υπάρχει αυτή η OBD θύρα στο αυτοκίνητό σου) και το διαγνωστικό λογισμικό του αυτοκινήτου σου. Κάτι τέτοιο μπορείς να κάνεις κι εσύ.

Προσωπικά δεν θα πείραζα και πολλά στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου. Όχι επειδή δεν θα μπορούσα ή κάτι τέτοιο, αλλά επειδή προς το παρόν δεν έχω τον χρόνο και την διάθεση να ασχοληθώ και να διαβάσω τόσο.

Όταν δεν έχεις ασχοληθεί/διαβάσει και δεν ξέρεις κάτι, όλα επίφοβα και επικίνδυνα είναι.

 

Υ.Γ. Το γεγονός πως μπορώ και ξέρω (για παράδειγμα) να αλλάξω αντλία πετρελαίου, δεν σημαίνει και πως θα κάτσω να το κάνω. Για τέτοιες εργασίες εννοείται πως το πηγαίνω στο σέρβις.

Το θέμα βρίσκεται σε κάποιες πολύ βασικές, απλές, και γρήγορες σχετικά δουλειές, για τις οποίες τα συνεργεία χρεώνουν τα μαλλιοκέφαλά τους. Ναι, σίγουρα θα υπάρχουν και συνεργεία με νορμάλ τιμές και με καλούς επαγγελματίες, αλλά όταν εργάζεσαι και έχεις τόσες άλλες υποχρεώσεις, το να ψάχνεις σε ένα ολόκληρο λεκανοπέδιο για σωστούς επαγγελματίες δεν είναι και ό,τι πιο εφικτό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Jethro είπε

Και το ξαναγράφω, δεν τσουβάλιασα είπα ξανα και ξανα απο δικές μου εμπερίες. Εξου και στη τελευταια γραμμη του πρώτου ποστ μου ρώτησα αν έχει γνωρίσει κάποιος ξεκάθαρο μάστορα που μπορεί να εμπιστευθεί.

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΠΕΣ ΔΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ  ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΣΕ ΠΡΏΤΟ ΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΌ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ  ΤΩΝ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SPYRER_007 είπε

ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΠΕΣ ΔΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ ΣΕ ΠΡΏΤΟ ΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΡΗΣΕΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΌ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ  ΤΩΝ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ

Πάλι δεν μου είπες για τα παραμύθια και τις σαλτσες μου.

Τώρα είναι το πρόβλημα του τίτλου επειδή δεν διάβασες ορθά το μήνυμα στο πρώτο ποστ μου που αναφερόμουν σε δικές μου εμπειρίες.

Να είσαι καλά θα το έχω υπόψη.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SPYRER_007 είπε

Ουτε και εσυ αλλαξες τον τιτλο σου Γεια σου και απο μενα

Δεν χρειάζεται, αναγράφονται όλα στο πόστ μου σε όσους ενδιαφερθούν όντως να το διαβάσουν.

Καλή συνέχεια.

  • Like 2
Δημοσ.

TS αυτα που αναφέρεις σε γενικές γραμμές ισχύει σε πολλά επαγγελματα. Ο μάστορας θα κάνει τυποποιημένη δουλειά και στόχος του είναι το 90-95% των εργασιών να γίνουν σωστά. Αντίθετα όταν ασχοληθείς εσυ θέλεις να εισαι στο 100%, για αυτό θα αφιερώσεις πολυ χρόνο, θα δεις βιντεο, θα διαβάσεις manual, κατι που ένας μαστορας δεν έχει την πολυτέλεια πολλές φορές να κάνει. Και εγω ορισμένες φορές χρειάστηκε να κάνω συμπληρωματικές εργασίες στο οχημα μου απο εκει που το άφησε ο μάστορας ωστε να φτάσω στο 100%, και να φανταστείς ο μαστορας μου ειναι καλός και εμπειρος. ΓΙα αυτο πήρα γρύλο και τάκους και πλέων ότι μπορώ μόνος, όχι μονο για το χρηματικό αλλά για να είμαι βέβαιος οτι είμαι κοντά στο 100%. Όλα αυτά βεβαια προυποθέτουν να έχεις μια 500ρα στην άκρη για το ενδεχώμενο να κάνεις χοντρή μαλακία και να χρειαστεί να επιστρέψεις στον μάστορα.

Τα ίδια βεβαία θα δείς και σε έναν γιατρό, θα του πεις πονάω εδώ  πχ, θα σου πεί είναι το τάδε πρόβλημα πάρε αυτό το χάπι, θα του πείς μήπως είναι το άλλο θεμα που διάβασα οτι μπορεί να είναι, θα σε αγριοκοιτάξει και θα σε στείλει, με αποτέλεσμα μερικές φορές να γινει λάθος διάγνωση και να χρειαστεί να ξαναπας....

  • Like 2
Δημοσ.

Τα ιδιο τσουβαλιασμα κανεις και στο ποστ σου .Ειναι σα να βγω εγω και να πω οτι "Οσοι γραφουν σε φορουμ αυτοκίνητων ειναι ολοι ασχετοι και κλεφτες".Ξανα γεια σου

4 λεπτά πριν, Jethro είπε

Δεν χρειάζεται, αναγράφονται όλα στο πόστ μου σε όσους ενδιαφερθούν όντως να το διαβάσουν.

Καλή συνέχεια.

 

Μόλις τώρα, lary7 είπε

TS αυτα που αναφέρεις σε γενικές γραμμές ισχύει σε πολλά επαγγελματα. Ο μάστορας θα κάνει τυποποιημένη δουλειά και στόχος του είναι το 90-95% των εργασιών να γίνουν σωστά. Αντίθετα όταν ασχοληθείς εσυ θέλεις να εισαι στο 100%, για αυτό θα αφιερώσεις πολυ χρόνο, θα δεις βιντεο, θα διαβάσεις manual, κατι που ένας μαστορας δεν έχει την πολυτέλεια πολλές φορές να κάνει. Και εγω ορισμένες φορές χρειάστηκε να κάνω συμπληρωματικές εργασίες στο οχημα μου απο εκει που το άφησε ο μάστορας ωστε να φτάσω στο 100%, και να φανταστείς ο μαστορας μου ειναι καλός και εμπειρος. ΓΙα αυτο πήρα γρύλο και τάκους και πλέων ότι μπορώ μόνος, όχι μονο για το χρηματικό αλλά για να είμαι βέβαιος οτι είμαι κοντά στο 100%. Όλα αυτά βεβαια προυποθέτουν να έχεις μια 500ρα στην άκρη για το ενδεχώμενο να κάνεις χοντρή μαλακία και να χρειαστεί να επιστρέψεις στον μάστορα.

Τα ίδια βεβαία θα δείς και σε έναν γιατρό, θα του πεις πονάω εδώ  πχ, θα σου πεί είναι το τάδε πρόβλημα πάρε αυτό το χάπι, θα του πείς μήπως είναι το άλλο θεμα που διάβασα οτι μπορεί να είναι, θα σε αγριοκοιτάξει και θα σε στείλει, με αποτέλεσμα μερικές φορές να γινει λάθος διάγνωση και να χρειαστεί να ξαναπας....

ΜΑΖΙ σου αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι ειναι ολοι κλεφτες.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Τα ιδιο τσουβαλιασμα κανεις και στο ποστ σου .Ειναι σα να βγω εγω και να πω οτι "Οσοι γραφουν σε φορουμ αυτοκίνητων ειναι ολοι ασχετοι και κλεφτες".Ξανα γεια σου

άσχετο με κανένα νόημα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lary7 είπε

TS αυτα που αναφέρεις σε γενικές γραμμές ισχύει σε πολλά επαγγελματα. Ο μάστορας θα κάνει τυποποιημένη δουλειά και στόχος του είναι το 90-95% των εργασιών να γίνουν σωστά. Αντίθετα όταν ασχοληθείς εσυ θέλεις να εισαι στο 100%, για αυτό θα αφιερώσεις πολυ χρόνο, θα δεις βιντεο, θα διαβάσεις manual, κατι που ένας μαστορας δεν έχει την πολυτέλεια πολλές φορές να κάνει. Και εγω ορισμένες φορές χρειάστηκε να κάνω συμπληρωματικές εργασίες στο οχημα μου απο εκει που το άφησε ο μάστορας ωστε να φτάσω στο 100%, και να φανταστείς ο μαστορας μου ειναι καλός και εμπειρος. ΓΙα αυτο πήρα γρύλο και τάκους και πλέων ότι μπορώ μόνος, όχι μονο για το χρηματικό αλλά για να είμαι βέβαιος οτι είμαι κοντά στο 100%. Όλα αυτά βεβαια προυποθέτουν να έχεις μια 500ρα στην άκρη για το ενδεχώμενο να κάνεις χοντρή μαλακία και να χρειαστεί να επιστρέψεις στον μάστορα.

Τα ίδια βεβαία θα δείς και σε έναν γιατρό, θα του πεις πονάω εδώ  πχ, θα σου πεί είναι το τάδε πρόβλημα πάρε αυτό το χάπι, θα του πείς μήπως είναι το άλλο θεμα που διάβασα οτι μπορεί να είναι, θα σε αγριοκοιτάξει και θα σε στείλει, με αποτέλεσμα μερικές φορές να γινει λάθος διάγνωση και να χρειαστεί να ξαναπας....

Γιαυτό πάμε σε επαγγελματία, πληρώνεις για να κάνει σωστή δουλεία στο 100% με γνώση του αντικειμένου. Είναι ξεκάθαρη μια εργασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο ανθρωπος εγραψε οτι για μια υπηρεσια το συνεργειο (επισημο) του ζητησε κατα τη γνωμη του πολλα χρηματα. Ειναι μια αποψη.

Και εγω μπορω να γραψω οτι σε καθε μηχανημα υπαρχουν καποιες ρυθμισεις απο το κατασκευαστη (προτεινόμενες) που σκοπο εχουν τη καλη λειτουργια (αδιακοπη) και τη μακρα διαρκεια (οφελος προς καταναλωτη). Αρα καθε αλλαγη προφανως το επηρεαζει αυτο το μοντελο λειτουργιας. Αρα ο τυπος που "παιζει" με το δικο του οχημα ειναι και υπευθηνος για τη λειτουργια και την επισκευη αν παει κατι λαθος.

Τα συνεργεια σιγουρα χρεωνουν παραπανω τα ανταλλακτικα και εχουν και χρεωση εργατοωρας. Εμεις ως καταναλωτες εχουμε δικαιωμα να επιλεγουμε και αν μας φανει ακριβα παμε αλλου ή το σκαλιζουμε μονοι μας (οπως εδω).

Εγω προσωπικα σε παλιοτερο οχημα που το πηγαινα σε αντιπροσωπεια παντα ζηταγα προσφορα για επισκευες/σερβις και προσπαθουσα να ακολουθησω βιβλιο κατασκευαστη (διαστημα για σερβις). Ετυχε στραβη (τοσο αστοχια υλικου οσο και #@!#ια μαστορα) αλλα επειδη ειχα εγγυηση ενος ετους το πηραν και το εφτιαξαν. Αντιθετα σε συνεργειο γειτονιας ο μαστορας εκανε τη παπια και εφτασα σε ....κακο σημειο. Δικιο δε βρηκα!

Επισης εχω παιξει με τα ηλεκτρικα (ξεκλειδωμα) τυπου αξεσουαρ (πχ να βλεπω παραπανω πραγματα) αλλα αμεσως το επιασαν στην αντιπροσωπεια και μου το ανεφεραν (οροι και προυποθεσεις αν παει κατι στραβα στα ηλεκτρικα)

 

Επεξ/σία από vamvakoolas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...