Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα,

Θα σας παρακαλέσω για την βοήθειά σας.

Έχω εδώ και 4 χρόνια ένα κλειστό Samsung Νote 2, που απλά μια μέρα δεν μου ξανάνοιξε. Το πήγα και τότε αλλά και λίγο αργότερα σε κάποιους και μου είπαν ότι μάλλον είναι πρόβλημα μητρικής. Η ίδια η Samsung μου είχε πει για πρόβλημα στον κονέκτορα φόρτισης κάτι που τα υπόλοιπα μαγαζιά δεν αποδεχοταν. Δεν ρίσκαρα τότε να το επισκευάσει η Samsung γιατί μου είπαν ότι και κονεκτορα να αλλάξουν θα χαθεί ότι είχα μέσα αναγκαστικά γιατί κάνουν επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων.

Το μεγάλο πρόβλημα μου είναι ότι -από βλακεία μου δεν είχα καρτούλα μέσα και ούτε cloud- και μέσα σε αυτό το κινητό υπάρχουν πάνω από 1000 φωτογραφίες και 200 βίντεο με πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία για μένα.

Όσοι το είδαν μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει "εγχείρηση" στο κινητό και να τα αφαιρεσουν. Και όλοι μου έλεγαν γιατί δεν είχα καρτουλα μέσα, για να ξύνουν την πληγή μου.

Το αστείο είναι οτι το κινητό είναι αγρατζούνιστο και απλά μια μέρα όταν τέλειωσε η μπαταρία και πήγα να το φορτίσω δεν ξανάνοιξε.

Υπάρχει έστω και μία περίπτωση στο εκατομμύριο να υπάρχει τρόπος να σώσω αυτό το υλικό;

Μη σκεφτείτε κόστος απλά πείτε μου αν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν φαντάζεστε πόσο σημαντικό είναι για μένα να ανακτήσω αυτό το υλικό.

Ευχαριστώ πολύ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τεχνικά γίνεται, το θέμα είναι να βρεις τον κατάλληλο μάστορα.

Αν είναι όντως θέμα της θύρας φόρτισης, μία καινούρια μπαταρία θα του έδινε ζωή για αρκετή ώρα έτσι ώστε να προλάβεις να σώσεις τα αρχεία σου.

Αν δε είναι κάποιο άλλο θέμα, δεν μπορώ να σου πω. Ο αποθηκευτικός του χώρος, η NAND μνήμη, μπορεί να βγει για να διαβαστεί από αλλού αλλά θέλει τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, κάτι που δεν ξέρω αν θα βρεις στην Ελλάδα. Μπορείς να δεις αυτό το βίντεο για να πάρεις μία ιδέα του τι εννοώ https://www.youtube.com/watch?v=nXDUhhyY2rE

Ίσως αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι; Είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη από όσο βλέπω αλλά μόλις τους ανακάλυψα οπότε δεν γνωρίσω περαιτέρω. 

Επεξ/σία από Cell_7
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Τεχνικά γίνεται, το θέμα είναι να βρεις τον κατάλληλο μάστορα.

Αν είναι όντως θέμα της θύρας φόρτισης, μία καινούρια μπαταρία θα του έδινε ζωή για αρκετή ώρα έτσι ώστε να προλάβεις να σώσεις τα αρχεία σου.

Αν δε είναι κάποιο άλλο θέμα, δεν μπορώ να σου πω. Ο αποθηκευτικός του χώρος, η NAND μνήμη, μπορεί να βγει για να διαβαστεί από αλλού αλλά θέλει τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, κάτι που δεν ξέρω αν θα βρεις στην Ελλάδα. Μπορείς να δεις αυτό το βίντεο για να πάρεις μία ιδέα του τι εννοώ https://www.youtube.com/watch?v=nXDUhhyY2rE

Ίσως αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι; Είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη από όσο βλέπω αλλά μόλις τους ανακάλυψα οπότε δεν γνωρίσω περαιτέρω. 

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ. Ξημερώματα και να λάβω τόσο σαφή απάντηση δεν το περίμενα.

Ελπίζω να απαντήσουν κι άλλα παιδιά ώστε να συγκεντρώσω τις πληροφορίες και να κινηθώ ανάλογα.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Cell_7 είπε

Τεχνικά γίνεται, το θέμα είναι να βρεις τον κατάλληλο μάστορα.

Αν είναι όντως θέμα της θύρας φόρτισης, μία καινούρια μπαταρία θα του έδινε ζωή για αρκετή ώρα έτσι ώστε να προλάβεις να σώσεις τα αρχεία σου.

Αν δε είναι κάποιο άλλο θέμα, δεν μπορώ να σου πω. Ο αποθηκευτικός του χώρος, η NAND μνήμη, μπορεί να βγει για να διαβαστεί από αλλού αλλά θέλει τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις, κάτι που δεν ξέρω αν θα βρεις στην Ελλάδα. Μπορείς να δεις αυτό το βίντεο για να πάρεις μία ιδέα του τι εννοώ https://www.youtube.com/watch?v=nXDUhhyY2rE

Ίσως αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι; Είναι Αθήνα και Θεσσαλονίκη από όσο βλέπω αλλά μόλις τους ανακάλυψα οπότε δεν γνωρίσω περαιτέρω. 

Φίλε τους κάλεσα αυτούς και ο τύπος μου είπε είχατε καρτούλα μνήμης; Και του λέω αν είχα δεν θα χρειάζοταν να σας ρωτήσω χαχα

Και μου κατέληξε ότι δεν ασχολούνται με λεπτοδουλειά για κινητά οπότε πρέπει να βρούμε μια άλλη λύση.

Έχετε καμια άλλη λύση μάγκες; 

Please help!!!

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, EvilEyes είπε

Όπως σου είπε και ο από πάνω, δοκίμασε με μια άλλη φορτισμένη μπαταρία. 

Ευχαριστώ για το μήνυμα φίλε. Η μπαταρία ήταν από τα πρώτα πράγματα που δοκιμάστηκαν. Δεν παίρνει ρεύμα η μητρική αυτό είναι το βασικό θέμα.

Δημοσ.
14 minutes ago, moonsuntrip said:

Ευχαριστώ για το μήνυμα φίλε. Η μπαταρία ήταν από τα πρώτα πράγματα που δοκιμάστηκαν. Δεν παίρνει ρεύμα η μητρική αυτό είναι το βασικό θέμα.

Αν δεις βιντεο στο youtube θα δεις οτι η microusb δεν ειναι κολλημένη στην μητρική αλλά με καλωδιοταινία. Αυτό ο μέσος τεχνικός δεν ξέρω αν το γνωρίζει οπότε του φαίνεται δουλειά του στυλ ξεκολλάω/κολλάω. Ίσως αν τους ενημερώσεις την δουλειά που πρέπει να κάνουν να σε βοηθήσουν. Δοκίμασε πάντως και στην smartec και πες τους οτι δεν θες να σου κάνουν reset και τον λόγο μήπως και σε εξυπηρετήσουν. Οτι και να γίνει όμως ενημέρωσέ μας να ξέρουμε και εμείς.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

Αν δεις βιντεο στο youtube θα δεις οτι η microusb δεν ειναι κολλημένη στην μητρική αλλά με καλωδιοταινία. Αυτό ο μέσος τεχνικός δεν ξέρω αν το γνωρίζει οπότε του φαίνεται δουλειά του στυλ ξεκολλάω/κολλάω. Ίσως αν τους ενημερώσεις την δουλειά που πρέπει να κάνουν να σε βοηθήσουν. Δοκίμασε πάντως και στην smartec και πες τους οτι δεν θες να σου κάνουν reset και τον λόγο μήπως και σε εξυπηρετήσουν. Οτι και να γίνει όμως ενημέρωσέ μας να ξέρουμε και εμείς.

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε.

Κοίτα, στη smartec έχω πάει αρκετές φορές για άλλες συσκευές. Όταν τους ρώτησα για αυτό μου είπαν ότι δεν μπορούν να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο καθώς είναι μόνο για σκοπούς επισκευών και όχι για ανάκτηση δεδομένων. Προφανώς θα ήθελαν να το αποφύγουν.

Ένας φίλος μου πρότεινε το datarecall και τους πήρα τηλέφωνο και αφού τους περιέγραψα την κατάσταση μου είπαν φυσικά και μπορούμε να το κάνουμε. Ακούγονται και φαίνονται σοβαροί οπότε μετά την καραντίνα θα τους επισκεφτώ αν και πιστεύω ότι λιγότερα από 200 ευρώ δεν θα δώσω, αλλά χαλάλι.

Αν έχει και κάποιος άλλος μια γνώμη ή αν ξέρει κάτι παραπάνω ας μου πει.

Δημοσ.
Just now, moonsuntrip said:

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε.

Κοίτα, στη smartec έχω πάει αρκετές φορές για άλλες συσκευές. Όταν τους ρώτησα για αυτό μου είπαν ότι δεν μπορούν να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο καθώς είναι μόνο για σκοπούς επισκευών και όχι για ανάκτηση δεδομένων. Προφανώς θα ήθελαν να το αποφύγουν.

Ένας φίλος μου πρότεινε το datarecall και τους πήρα τηλέφωνο και αφού τους περιέγραψα την κατάσταση μου είπαν φυσικά και μπορούμε να το κάνουμε. Ακούγονται και φαίνονται σοβαροί οπότε μετά την καραντίνα θα τους επισκεφτώ αν και πιστεύω ότι λιγότερα από 200 ευρώ δεν θα δώσω, αλλά χαλάλι.

Αν έχει και κάποιος άλλος μια γνώμη ή αν ξέρει κάτι παραπάνω ας μου πει.

Τα αναφερα στην περιπτωση που η Samsung έχει δίκιο και είναι ο usb connector το πρόβλημα

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Τα αναφερα στην περιπτωση που η Samsung έχει δίκιο και είναι ο usb connector το πρόβλημα

Τι να πω. Μου είπαν ότι αν μου αλλάξουν κονέκτορα φόρτισης θα μου κάνουν και reset, είναι πολιτική λέει της εταιρείας. ότι να ναι!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...