Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων και με στόχο να βελτιώσει την εξ αποστάσεως παροχή υπηρεσιών για επιχειρήσεις και πολίτες, ξεκίνησε την υλοποίηση μίας νέας διαδικασίας εξυπηρέτησης μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) με τη χρήση τηλεφώνου και ταχυδρομείου ή κούριερ.

Πρόκειται για μία νέα προσπάθεια που ουσιαστικά συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά πολίτες, που δεν είναι τόσο εξοικειωμένο με την τεχνολογία και δεν διαθέτουν τις απαραίτητες  ψηφιακές δεξιότητες. Με εγκύκλιο που απέστειλε ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας, περιγράφεται η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών.

Η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει σε ηλεκτρονική μορφή. Τονίζεται ότι η παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση.

Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ. Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.

Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον Προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου Υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να πληρείται τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
  • το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη
  • το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, g.stoupis είπε

Ξέρει κανείς τι γίνεται με τις μεταβιβάσεις οχημάτων ;

Το άρθρο λέει για επείγοντα . 

Δημοσ.

Ενταξει "ευκολο", τι εννοω... ουτοσι αλλος υπαρχει πολυ υλικο για αλλους δημους που πηγαινοερχεται με ΕΛΤΑ στα ΚΕΠ. Οποτε θα οπως θα ετοιμαζουν τους υπολοιπους φακελους ετσι και αυτους.. απλα ποιος γραφει το βιβλιο του ταχυδρομειου μετα! :P 

Δημοσ.

Ναι, και μετα αλλαξαμε πλευρο γιατι πιαστηκαμε...στη χωρα οπου ολος ο δημοσιος τομεας βρισκεται στο σπιτι του και πληρωνεται κανονικα μην κανοντας τιποτα! (μην γραψει κανεις τιποτα για την τηλεργασια γιατι πραγματικα ειναι αστειο το θεμα οσον αφορα το δημοσιο).

  • Like 3
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, vaskor είπε

Το άρθρο λέει για επείγοντα . 

Απλά ρωτάω αν έχει ακούσει κανείς τι γίνεται με τις μεταβιβάσεις 

Δημοσ.
40 minutes ago, g.stoupis said:

Ξέρει κανείς τι γίνεται με τις μεταβιβάσεις οχημάτων ;

Αυτο με καιει και μενα

 

Ελπιζω σε καποια φαση να γινουμε αγγλια που στελνει ο καθενας το αποκομμα του στην εφορια του και γινεται η μεταβιβαση,οχι εδω που χρειαζεται να φας μια μερα

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, barman_ είπε

Αυτο με καιει και μενα

Ελπιζω σε καποια φαση να γινουμε αγγλια που στελνει ο καθενας το αποκομμα του στην εφορια του και γινεται η μεταβιβαση,οχι εδω που χρειαζεται να φας μια μερα

Αμήν 

  • Like 1
Δημοσ.
49 minutes ago, RcManiac said:

Άντε να δούμε εφορία και τελωνείο επόμενο βήμα 😂.

Covid19 - Τεχνολογία στην Ελλάδα 2020.

Ουδεν κακο αμιγες καλου φιλαρακι.

Δημοσ.

Κάλι αργά παρά ποτέ ελπίζω να επεκταθούν οι υπηρεσίες και να υπάρξουν και κατόπιν "πανδημίας"Αυτά έπρεπε να έχουν γίνει ήδη ως αυτονόητα απο πολύ καιρό,υπάρχει πάρα πολύς κόσμος και ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι,που δεν μπορεί να πηγαίνουν να στήνονται στα ΚΕΠ και για λόγους υγείας και γιατί δεν έχουν γνώσεις Η/Υ και διαδικτύου,για να βγάλουν μια απλή βεβαίωση η επικύρωση για διάφορα πράγματα,έπρεπε κάθε φορά να γίνετε ολοκληρη ιστορία η να έρχεται δημοτική αστυνομία σπίτι τους να τους βλέπουν να υπογράφουν κλπ 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταια, λογω της καταστασης, εχουν δημιουργηθει καποιες υπηρεσιες που χρησιμοποιουνται πολυ συχνα απο τους πολιτες, σε καθημερινη βαση. Δηλαδη υπευθυνη δηλωση, εξουσιοδοτηση, αυλη συνταγογραφηση, δυνατοτητα εγγραφης σε Taxisnet και ΟΑΕΔ ηλεκτρονικα και καποιες αλλες ακομα.

Μια ρητορικη ερωτηση: πως ξαφνικα ολα αυτα εγιναν σε ενα μηνα και τοσα χρονια δεν υπηρχαν? Και για να προλαβω μια πιθανη απαντηση, οχι, αυτα τα απλα πραγματα δεν χρειαζονται καποια τρομερη προεργασια. Εγιναν τοσο γρηγορα γιατι καηκε ο κ@λος τους και ηταν απαραιτητο να γινουν. Οποτε δεν ειχαν την δυνατοτητα να τα κανουν με το πασο τους τα επομενα 12 χρονια.

Επεξ/σία από ardi21
  • Like 4
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, xaxa7 είπε

Δλδ αν θέλω μια υπ. Δηλωση για πληρωμή μου θα μου την φέρουν σπίτι? 

 

 Φανταζομαι σου στελνουν το εγτραφο κενο, το συμπληρωνεις και πας στο Α.Τ. για γνησιο υπογραφης.. 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...