GeorgeFTW Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση αν μπορείτε να με βοηθήσετε Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι έχω στο μαγαζί μου Ανάμικτο Χυμό που για να φτιαχτεί θέλει 4 διαφορετικα φρούτα Πως βγαινει το κοστολογιο για αυτό το προϊόν? Επεξ/σία 13 Απριλίου 2020 από GeorgeFTW
youngbuck Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Τα φρουτα, το εργατικο, (την ωρα που θελει καποιος να τα στιψει και να καθαρισει τη μηχανη),το ποτηρι,τα.παγακια, και πολλα αλλα. Ειναι πολυ γενικο αυτο που ρωτας
asmilon Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Βαλε μεσα ΤΕΒΕ, ενοικιο, φορους επι φορων, αποσβεση επενδυσης καθως και ενα περιθωριο κερδους επειδη δε δουλευεις για την ψυχη της μανας σου και εχεις μια εικονα των παραμετρων που πρεπει να υπολογιστουν για ενα ποτηρι ανάμικτο χυμο... 2
andrapos Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Εκτός όσων αναφέρθηκαν πρέπει να υπολογίσεις ότι τα φρούτα δεν έχουν πάντα ίδια τιμή αλλά εσύ δεν θα μπορείς να αλλάζεις κάθε εβδομάδα τιμή στους χυμούς σου.Οποτε θα πρέπει η τιμή που θα βάλεις να μην σου αφήνει πολύ οριακό κέρδος γιατί αν μεθαύριο ακριβύνουν τα φρούτα θα μπαίνεις και μέσα.
Jiakometi Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Είναι ΟΛΑ τα παραπάνω αλλά θα χρειαστούν και μερικές παράμετροι ακόμη. Όπως πχ τι ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων του είναι αυτοί οι χυμοί σε ποσοστό επί των τεμαχίων αλλά και σε αξία, ώστε να επιμεριστούν τα πάγια έξοδα σωστά. Ούτε να τους επιβαρύνει πολύ με μη λειτουργικά κόστη, αλλά Ούτε και και να συμμετέχουν ελάχιστα ή καθόλου στην συνολική δομή του κόστους του. Και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε παραπάνω, θα πρέπει ο ίδιος να αποφασίσει την εμπορική του πολιτική. Πόσο (ποσοστό) κέρδους θέλει από τους χυμούς. Μπορεί από εκεί να παίρνει το μεγαλύτερο του κέρδος ή ακόμη και (συνειδητά) να έχει ζημιά (να μπαίνει «μέσα) για να υποστηρίξει ένα άλλο του προϊόν. Γενικά σαν μοντέλο ψάχνει κανείς το abc (Activity Based Costing) και το OVERHEADS in Full. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2020 από Jiakometi 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Τη τιμή των φρούτων, την ώρα που ξοδεύτηκε για να φτιαχτεί. Έξοδα να μεταφερθούν και να συντηρηθούν τα φρούτα. Έξοδα να διαφημιστούν. Σε τόσο φθηνά προιόντα πας για 100-300%++ υπεραξία και μέσα σε αυτή υπάρχουν ρίσκα όπως ας πούμε να μη κάνεις πωλήσεις ή κάτι να χαλάσει. Γενικά ο καλύτερος τρόπος στην αγορά είναι να δουλέψεις αντίστροφα, τα κάνει όλα πιο εύκολα και γρήγορα. Δεν πας ξέρω γω και φτίαχνεις απευθείας κάτι και μετά του βάζεις μία τιμή διότι αυτή μπορεί να μη συμβαδίζει με τα δεδομένα της αγοράς και όλη η διαδικασία παρασκευής να είναι λάθος από οικονομικής πλευράς. Πρώτα κοιτάς τι κάνουν οι άλλοι που πουλάνε το ίδιο πράγμα, βλέπεις σε τι τιμή το πουλάνε κια πόσο αγοράζεται. Άμα ένας "δημοφιλής" ανταγωνιστής το πουλάει στη τάδε τιμή τότε αυτό ήδη σου λέει ότι δύσκολα θα το πουλήσεις περισσότερο, αν μπορούσε να πουληθεί περισσότερο θα το έβαζε και αυτός τόσο. Εφόσον έχεις μία ιδέα για τις τιμές τότε κάθεσαι και βλέπεις πως να το δημιουργήσεις για να σου βγει η υπεραξία που θες. Μπορείς ακόμη και να πάρεις ιδέες από τους άλλους για το πως τα φτιάχνουν για να βγαίνει τόσο η τελική τους τιμή και να βάλεις τις δικές σου πινελιές σε όλο αυτό. Επεξ/σία 14 Απριλίου 2020 από aizensama24
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα