Retromaniac Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 38 λεπτά πριν, AtiX είπε Που οι περισσότεροι είναι χρήστες και ξέρουν και πέντε πράγματα για τα οποία μιλάνε, και κάνουν και έναν διάλογο και δεν βλέπω υπερβολές, trollιές ή διάθεση για flame... δηλαδή εσένα δεν θα σε ενοχλούσε, αν σε μια οποιαδήποτε πλατφόρμα και για μερικές περιπτώσεις brickαρίσματος έβγαιναν κάποιοι και λέγανε ότι είναι το χειρότερο λειτουργικό??? Δηλαδή αν έβγαζε update όπως των w10 που κατέστρεψε κάτι δεκαδες χιλιαδες υπολογιστές, και το απέσυραν μέσα σε λίγες ώρες, τι θα γινότανε εδώ??? Μα από σε θέματα για windows και android βλέπω ειρωνείες, τρολιές ακόμη και από διαχειριστές... Και σίγουρα όλοι αυτοί χρήστες apple που τρολλάρουν και ειρωνεύονται σε θέματα τέτοια δεν είναι όλοι και χρήστες... Και τέλος πάντων, εγώ δεν έχω πρόβλημα με τα προϊόντα της apple γενικότερα, εκτός από κάποια που έχουν γελοία τιμή (πχ stand 999). Αλλά μου αρέσει να σατιρίζω την ανωτερότητα που μερικοί "πουλάνε" σε όποιο στρατόπεδο και αν είναι. Κυρίως όμως αυτό το κόμπλεξ ανωτερότητας βγαίνει από χρήστες linux και ios/macos. 2 1
AtiX Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 19 λεπτά πριν, ntsikos είπε Το αντιμετώπισε συνάδελφος σε MacBook Pro mid 14, στο δικό μου το mid 12 έγινε σωστά. Αλλά εγώ είχε bug 2 ενημερώσεις πριν που την έβλεπε, την κατέβαζε ξεκινούσε να την περνάει και μετά έκανε πάλι επανεκκίνηση και ξανά άνοιγε κανονικά. Κάποιοι έλεγαν για bug του update υπάρχουν αναφορές στο Ίντερνετ, περίμενα να βγει το προηγούμενο και το πέρασε κανονικά Έτσι όπως το ανέφερες στην αρχή φαντάστηκα ότι όλα τα λειτουργείς μέσω vm για αυτό και η απορία... Ευχαριστώ για την απάντηση... 7 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Μα από σε θέματα για windows και android βλέπω ειρωνείες, τρολιές ακόμη και από διαχειριστές... Και σίγουρα όλοι αυτοί χρήστες apple που τρολλάρουν και ειρωνεύονται σε θέματα τέτοια δεν είναι όλοι και χρήστες... Και τέλος πάντων, εγώ δεν έχω πρόβλημα με τα προϊόντα της apple γενικότερα, εκτός από κάποια που έχουν γελοία τιμή (πχ stand 999). Αλλά μου αρέσει να σατιρίζω την ανωτερότητα που μερικοί "πουλάνε" σε όποιο στρατόπεδο και αν είναι. Κυρίως όμως αυτό το κόμπλεξ ανωτερότητας βγαίνει από χρήστες linux και ios/macos. Βρε και εμένα μου την σπάει η έπαρση ορισμένων ή οτι αυτό είναι για μοντέλες και για χαζούς... όμως άλλο αυτό και άλλο προσπαθώ να βγάλω τα πάντα άχρηστα σε σημείο γελοιοποίησης... 1 1
kurkosdr Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Κάποια στιγμή ως καταναλωτές πρέπει να απαιτήσουμε κάποιου είδους εγγύηση καλής λειτουργίας για το software, δεν μπορεί ενώ οι υπολογιστές γίνονται όλο και πιο απαραίτητοι να βγαίνουν updates που κάνουν τον χαμό...
armatron Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, kundi είπε Μακρια απο Macbook!!! ειναι ανω τον 1000 ευρο ενα προιον δοκιμες δεν κανουν εργ/κα , προβληματα στην μπαταρια ,οθονη ,πληκτρολογιο υπερθερμανση , κανεις τον σταυρο σου ,και να μπλεξις με servise και να αποδειξεις δεν εισαι ελεφαντας , .Γνωμη μου μακρια απο το 2015 και μετα πολλα προβληματα Μάλλον δεν ξέρεις τι λες φίλε η εταιρία αυτή κάνει τα περισοοτερα τεστ και έχει τα λιγότερα προβλήματα από άλλες.ΠΟυ τα είδες εσύ όλα αυτά τα προβλήματα δεν ξέρω...Έχω του 2016 του 2015 ένα του 2009 και ποτέ δεν είχε θέμα μόνο με του 2009 μια φορά στην μπαταρία... μετά από 3 χρόνια χρήσης... 1
One+ Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, paredwse είπε Μάλλον δεν τα διαβάζεις καλά: «Demand for PCs soared in Q1 2020, driven by remote working and learning requirements from strict lockdown measures around the world. But the crisis also caused severe delays in production and logistical issues, leading to worldwide PC shipments falling 8% year on year. In the first quarter, vendors shipped 53.7 million desktops, notebooks and workstations, according to the latest Canalys research.» Δεν υπάρχει αύξηση πωλήσεων παγκοσμίως, αύξηση ζήτησης υπάρχει. Αντιθέτως, υπάρχει μείωση πωλήσεων κατά 8%. Πηγή: https://www.canalys.com/newsroom/global-pc-market-Q12020-COVID19 http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/15678023/o-koronoios-auxise-tis-poliseis-notebooks-kai-tablets-kata-ena-trito-stin-europi/ Ο κορωνοϊός αύξησε τις πωλήσεις notebooks και tablets κατά ένα τρίτο στην Ευρώπη
bazzil Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Άρα #ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ για το Supplemental Update for Catalina 10.15.4 Τουλάχιστον υπάρχει λύση...
Super Moderators billdanos Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 3 hours ago, gianniskks said: Στο δικό μου πέρασα το update χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα ήταν χρήσιμο για την συζήτηση να ξέραμε σε πόσους Mac προκλήθηκε το πρόβλημα γιατί αν μιλάμε για ορισμένους χρήστες όπως αναφέρει το άρθρο ίσως τελικά να μην φταίει το update αλλά κάτι άλλο. Το ίδιο έγραψα κι εγώ αλλά δεν άρεσε σε μερικούς και είδαν ...χαμηλό επίπεδο στο σχόλιό μου! Και να πεις πως οι ίδιοι έχουν εικόνα από το λειτουργικό... 2
stafaf Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, forgotten είπε macbook pro 2017 το installation πηγε μια χαρα , macbook air του 2017 μαγκωσε και εγινε clean install.... ακομα βεβαιως δεν εχω τρεξει τπτ για να τσεκαρω αν εχει θεματα . Νομιζω οτι updates θα βαζω πολυ αργοτερα απο την κυκλοφορια τους. Εδώ πάντως με MacBook Air 2017 όλα καλά, δεν αντιμετώπισα κανέναν θέμα.
forgotten Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, stafaf είπε Εδώ πάντως με MacBook Air 2017 όλα καλά, δεν αντιμετώπισα κανέναν θέμα. θεωρω οτι υπηρχε προβλημα διοτι μαγκωσε κατα την εγκατασταση και δεν προχωρουσε , σε επανεκινηση επισης μαγκωνε , εγινε clean install και δουλευει... δεν εχω λογο να κανω σεναρια αν και δεν ειμαι φαν της apple...
kundi Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 7 ώρες πριν, armatron είπε Μάλλον δεν ξέρεις τι λες φίλε η εταιρία αυτή κάνει τα περισοοτερα τεστ και έχει τα λιγότερα προβλήματα από άλλες.ΠΟυ τα είδες εσύ όλα αυτά τα προβλήματα δεν ξέρω...Έχω του 2016 του 2015 ένα του 2009 και ποτέ δεν είχε θέμα μόνο με του 2009 μια φορά στην μπαταρία... μετά από 3 χρόνια χρήσης... https://support.apple.com/el-gr/exchange_repair 11 ώρες πριν, M A T R I X είπε Απ' ότι ανέφερες, δεν ισχύει τίποτα. Ούτε καν η τιμή. Αν δεν γνωρίζεις, καλύτερα να μην αναφέρεις τίποτα. https://support.apple.com/el-gr/exchange_repair
stafaf Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, forgotten είπε θεωρω οτι υπηρχε προβλημα διοτι μαγκωσε κατα την εγκατασταση και δεν προχωρουσε , σε επανεκινηση επισης μαγκωνε , εγινε clean install και δουλευει... δεν εχω λογο να κανω σεναρια αν και δεν ειμαι φαν της apple... Δε σε αμφισβητώ, απλά καταθέτω την εμπειρία μου με το update. Επεξ/σία 13 Απριλίου 2020 από stafaf
tsarouc Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δεν είναι όλοι οι χρήστες το ίδιο. Δεν κάνουν όλοι οι χρήστες την ίδια χρήση οπότε και δεν έχουν όλοι οι χρήστες τα ίδια προβλήματα. Προφανώς αν δεν υπήρχαν προβλήματα δεν θα υπήρχε και το παρόν άρθρο.
Dimoleon Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Πιστεύω ότι είμαστε σε forum τεχνολογίας και αρκετοί από εμάς δεν είμαστε απλοί χρήστες.. (Μπορεί να κάνω και λάθος). Εγώ δουλεύω και τα δυο συστήματα σε PC και laptop (με dual boot και τα δύο) και θεωρώ ότι θα μπορούσα να ξεπεράσω το οποιοδήποτε πρόβλημα μου εμφανιζόταν είτε στο ένα σύστημα είτε στο άλλο. Σκεφθείτε όμως τον απλό χρήστη που θα brickάρει το μηχάνημά του την ώρα που κάνει ΕΠΙΣΗΜΑ update!!!! Τι θα κάνει?? Θα τρέξει σε τεχνικό να του το λύσει. Στην περίπτωση των windows είναι πιο εύκολα τα πράγματα.. Αλλά στο Mac OS? Τρέχα γύρευε με γνωστά καταστήματα που σε γδύνουν κυριολεκτικά, για την πιθανή απώλεια δεδομένων σου για πιθανά "προβλήματα" που δημιουργούνται αμέσως μετά το service και πάει λέγοντας.. Και λέω λοιπόν όχι!!! Είναι κρίμα να δίνει κάποιος τόσα λεφτά με τόσο απαράδεκτο support, ΠΑΝΤΟΥ!! Κι αν δε με πιστεύετε ανοίξτε κανένα youtube και δείτε.. Έχω φίλο με macbook pro που προσέχει πότε το ανοίγει για να μην πέσει το ποσοστό υγείας της μπαταρίας. Γιατί ξέρει ότι μόλις πάει για αλλαγή θα τον σκίσουν.. Τελειώνω λοιπόν και συγνώμη για το μακροσκελές post, ο μέσος χρήστης είναι ο ταλαίπωρος που βρίσκουν και του μασάνε τα "μπικικίνια". Αλλά τουλάχιστον με τα προϊόντα εκτός apple δεν τον γδύνουν! Και για τον φίλο προηγουμένως που ανέφερε Mac κάτω από χιλιάρικο, τι να το κάνω το air ή το 12αρι με χαρακτηριστικά 5ετίας που θα σέρνεται στο πρώτο heavy task που θα του βάλω να κάνει? Να μην το ζορίσω? Μα με χίλια ευρώ δεν θα έπρεπε να τα κάνει?? (PS. Είμαι 38 ετών και έχω ρίξει πολλά μπινελίκια αρκετά χρόνια σε mac φίλων που μου τα έφερναν μπας και γλιτώσουν το "γδύσιμο"..) Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλή Ανάσταση! 3 1
armatron Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 6 ώρες πριν, kundi είπε https://support.apple.com/el-gr/exchange_repair https://support.apple.com/el-gr/exchange_repair Κάθε εταιρία εχει support φιλε hardware ειναι κ θα υπαρχουν παντα θεματα. 1
AtiX Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Dimoleon είπε Πιστεύω ότι είμαστε σε forum τεχνολογίας και αρκετοί από εμάς δεν είμαστε απλοί χρήστες.. (Μπορεί να κάνω και λάθος). Εγώ δουλεύω και τα δυο συστήματα σε PC και laptop (με dual boot και τα δύο) και θεωρώ ότι θα μπορούσα να ξεπεράσω το οποιοδήποτε πρόβλημα μου εμφανιζόταν είτε στο ένα σύστημα είτε στο άλλο. Σκεφθείτε όμως τον απλό χρήστη που θα brickάρει το μηχάνημά του την ώρα που κάνει ΕΠΙΣΗΜΑ update!!!! Τι θα κάνει?? Θα τρέξει σε τεχνικό να του το λύσει. Στην περίπτωση των windows είναι πιο εύκολα τα πράγματα.. Αλλά στο Mac OS? Τρέχα γύρευε με γνωστά καταστήματα που σε γδύνουν κυριολεκτικά, για την πιθανή απώλεια δεδομένων σου για πιθανά "προβλήματα" που δημιουργούνται αμέσως μετά το service και πάει λέγοντας.. Και λέω λοιπόν όχι!!! Είναι κρίμα να δίνει κάποιος τόσα λεφτά με τόσο απαράδεκτο support, ΠΑΝΤΟΥ!! Κι αν δε με πιστεύετε ανοίξτε κανένα youtube και δείτε.. Έχω φίλο με macbook pro που προσέχει πότε το ανοίγει για να μην πέσει το ποσοστό υγείας της μπαταρίας. Γιατί ξέρει ότι μόλις πάει για αλλαγή θα τον σκίσουν.. Τελειώνω λοιπόν και συγνώμη για το μακροσκελές post, ο μέσος χρήστης είναι ο ταλαίπωρος που βρίσκουν και του μασάνε τα "μπικικίνια". Αλλά τουλάχιστον με τα προϊόντα εκτός apple δεν τον γδύνουν! Και για τον φίλο προηγουμένως που ανέφερε Mac κάτω από χιλιάρικο, τι να το κάνω το air ή το 12αρι με χαρακτηριστικά 5ετίας που θα σέρνεται στο πρώτο heavy task που θα του βάλω να κάνει? Να μην το ζορίσω? Μα με χίλια ευρώ δεν θα έπρεπε να τα κάνει?? (PS. Είμαι 38 ετών και έχω ρίξει πολλά μπινελίκια αρκετά χρόνια σε mac φίλων που μου τα έφερναν μπας και γλιτώσουν το "γδύσιμο"..) Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλή Ανάσταση! Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ φίλε μου, προσωπικά όσα δίνω σε service σε windows pc, τόσα δίνω και για τον mac μου που έχει τα χρονάκια του... μην σου πω στο και συνολικά έχω δώσει λιγότερα χρήματα στον mac... το θέμα είναι να βρεις καλό τεχνικό ανεξάρτητα από τι πλατφόρμα χρησιμοποιείς... ΥΓ και για να μην παρεξηγηθώ... τα τελευταία χρόνια της apple τα mac θέλουν περισσότερη "προσοχή", αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουν και κάποιο διαφορετικού τύπου τεχνικό, απλά θέλει κάποιον που να είναι τεχνικός και όχι άλλαξα μια cpu, συνέδεσα μια υδροψύξη και πέταξα δύο ταινίες led και έγινα ο τεχνικαράς που τα παίζει όλα στα χέρια του... Επεξ/σία 13 Απριλίου 2020 από AtiX 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα