changlee Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Καλησπέρα, Έχω ένα Baofeng μικρό και το έχω ρυθμίσει ως PMR στα 446.00625 MHz χωρίς υπότονο. Επίσης είναι στο Low. Δεν είμαι ραδιοερασιτέχνης και δεν έχω άδεια. Μπορώ να χρησιμοποιώ ελεύθερα αυτή τη συχνότητα όπως επίσης και τις επόμενες που προβλέπονται κανονικά; CH 1 = 446.00625 MHz CH 2 = 446.01875 MHz CH 3 = 446.03125 MHz CH 4 = 446.04375 MHz CH 5 = 446.05625 MHz CH 6 = 446.06875 MHz CH 7 = 446.08125 MHz CH 8 = 446.09375 MHz Μου αρέσει πολύ ως χόμπι ο ασύρματος και δεν το θέλω για κυνήγι κλπ. Όσοι είστε γνώστες παρακαλώ τα φώτα σας. Γνωρίζετε τι ισχύει με την τρέχουσα νομοθεσία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Bennito Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Τα νόμιμα PMR εκπέμπουν με ισχύ 0.5W και έχουν μη αποσπώμενη κεραία. Το δικό σου στο min εκπέμπει με 1W και έχει αποσπώμενη κεραία. Δεν είναι PMR και αν δεν έχεις άδεια ραδιοερασιτέχνη είναι παράνομη η χρήση του. Βέβαια το αν σε βρουν (εφόσον παραμένεις στις συχνότητες των PMR) είναι άλλη υπόθεση. 1
esertas Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Αν το χρησιμοποιείς στο αμάξι και σε δουν έχεις αυτόφωρο. Στο σπίτι δεν νομίζω να έχεις κάποιο θέμα. Όταν πήγαινα ορειβασία εγώ και κουβαλούσα το δικό μου το έκρυβα μέσα στο σακίδιο με βγαλμένη κεραία. Πάνω στο βουνό μετά κανένα θέμα. Και εγώ μπαοφέγκ έχω. 1
firewalker Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Δεν μπορείς. Η χρήση και κατοχή τέτοιου εξοπλισμού χωρίς άδεια είναι παράνομη. Αν σε πιάσουν έχει βαριές κυρώσεις.
changlee Δημοσ. 20 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2020 Καλημέρα, Χριστός Ανέστη Άρα εν κατακλείδι, χωρίς άδεια επιτρέπονται ΜΟΝΟ οι συσκευές PMR στα 8 κανάλια που ανέφερα;
changlee Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2020 Ευχαριστώ! Μια απλή απορία: Αν κάποιος έχει απλά ανοικτό τον πομπό, και δεν στέλνει, τότε λογικά εφόσον δεν παρεμβαίνει ας πούμε κάπου καταλάθος, δεν είναι παράνομος. Κάνω λάθος;