Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!!!

Ξέρω πως στη δική μ περίπτωση ο τίτλος διαφέρει και θα σας εξηγήσω και τον λόγο παρακάτω. Αναφορικά με την τιμή ψάχνω ένα κινητό (η κοπέλα μου βασικά) που να έχει πολύ καλή κάμερα (όσο γίνεται σε αυτά τα λεφτά) και να είναι γρήγορο μιας και η χρήση του θα είναι κυρίως ποστινγκ προϊόντων στα σόσιαλ μίντια. Επίσης να αναφέρω πως υπάρχει δυνατότητα εκποίησης ΦΠΑ και να αγοραστεί με τιμολόγιο που σημαίνει ότι εάν κάποιος θέλει, μπορεί να προτείνει ένα ακριβότερο κινητό.

Πάμε στο δεύτερο κομμάτι τώρα που είναι και το βασικότερο. Η κοπέλα μου αγόρασε πριν 2 μήνες από το D-Klik ένα i-Phone 11 με τιμολόγιο. Μέχρι εδώ όλα καλά, μιας και οι κριτικές ήταν καλές και το κατάστημα ενημέρωνε εξ αρχής για το πότε θα έρθει η συσκευή, στη συγκεκριμένη περίπτωση 30 μέρες. 30 μέρες; Οκ, 30 μέρες γιατί όχι...Πριν φύγουμε για Λατινική Αμερική στις 6 Μαρτίου λαμβάνουμε ενημέρωση πως λόγω της κατάστασης με τον κοβιντ ενδέχεται να καθυστερήσει η παραγγελία. Λέμε δεν πειράζει θα το παραλάβουμε όταν γυρίσουμε, μετά τις 22 του μήνα. Επιστρέφουμε και δεν έχει λάβει καμία ενημέρωση. Μπαίνω στο Google για να βρω την ιστοσελίδα και καθώς βλέπω τα αποτελέσματα βλέπω και κάτω από τη τοποθεσία "permanently closed". Μπαίνω και στις αξιολογήσεις και βλέπω ένα κατεβατό από σχόλια που κράζουν το κατάστημα. Για να μην γράφω τώρα έως το βράδυ, τελικά μάλλον ούτε κινητό θα λάβει, ούτε τα χρηματά της πίσω.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, ξέρω πως δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολη να απαντηθεί. Επειδή συνέβη αυτό με το συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχει φόβος για αγορά από κάποιο άλλο σκρουτζομάγαζο. Θα μου πεις "Ρε φίλε πάρε από Πλαίσιο, πάμπλικ κτλ. άμα έχεις trust issues". Δεκτό αλλά προτιμώ να μου προτείνει κάποιος από εσάς κάποιο κατάστημα, ΕΑΝ είχατε κάποια καλή εμπειρία. 'Οπως και να χει θα ήθελα να δω τις απαντήσεις σας σχετικά με το τι κινητό προτείνετε σε αυτά τα λεφτά και ο τρόπος αγοράς θα αποφασιστεί στο τέλος.

Ευχαριστώ όλους εκ' των προτέρων.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα!

Πρωτίστως κάνε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να πάρετε πίσω τα χρήματα...συνεννοήσου και με άλλους δυσαρεστημένους πελάτες.

Δευτερευόντως προτείνω να κινηθείς ως εξής: καταρχάς κάνε μια λίστα με 2-3 συσκευές που σε ενδιαφέρουν...p30 pro, s10, realme x2 pro είναι κάποιες αξιόλογες προτάσεις.

Έπειτα ρίξε μια ματιά σε skroutz και best price για τα καταστήματα με πολλές και καλές κριτικες που τα έχουν άμεσα διαθέσιμα και αύριο που είναι εργάσιμη μέρα, πάρε ένα τηλέφωνο και ρώτα αν μπορείς να πας από εκεί να το πάρεις επιτόπου ή εναλλακτικά να στο φέρουν  άμεσα σπίτι και να πληρώσεις με αντικαταβολή.

Έχω μια υπόνοια ότι είναι πιθανό να συναντήσεις κώλυμα ως προς το τιμολόγιο.

Μίλα και με e-shop.gr.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Themoo είπε

Καλησπέρα σε όλους!!!

Ξέρω πως στη δική μ περίπτωση ο τίτλος διαφέρει και θα σας εξηγήσω και τον λόγο παρακάτω. Αναφορικά με την τιμή ψάχνω ένα κινητό (η κοπέλα μου βασικά) που να έχει πολύ καλή κάμερα (όσο γίνεται σε αυτά τα λεφτά) και να είναι γρήγορο μιας και η χρήση του θα είναι κυρίως ποστινγκ προϊόντων στα σόσιαλ μίντια. Επίσης να αναφέρω πως υπάρχει δυνατότητα εκποίησης ΦΠΑ και να αγοραστεί με τιμολόγιο που σημαίνει ότι εάν κάποιος θέλει, μπορεί να προτείνει ένα ακριβότερο κινητό.

Πάμε στο δεύτερο κομμάτι τώρα που είναι και το βασικότερο. Η κοπέλα μου αγόρασε πριν 2 μήνες από το D-Klik ένα i-Phone 11 με τιμολόγιο. Μέχρι εδώ όλα καλά, μιας και οι κριτικές ήταν καλές και το κατάστημα ενημέρωνε εξ αρχής για το πότε θα έρθει η συσκευή, στη συγκεκριμένη περίπτωση 30 μέρες. 30 μέρες; Οκ, 30 μέρες γιατί όχι...Πριν φύγουμε για Λατινική Αμερική στις 6 Μαρτίου λαμβάνουμε ενημέρωση πως λόγω της κατάστασης με τον κοβιντ ενδέχεται να καθυστερήσει η παραγγελία. Λέμε δεν πειράζει θα το παραλάβουμε όταν γυρίσουμε, μετά τις 22 του μήνα. Επιστρέφουμε και δεν έχει λάβει καμία ενημέρωση. Μπαίνω στο Google για να βρω την ιστοσελίδα και καθώς βλέπω τα αποτελέσματα βλέπω και κάτω από τη τοποθεσία "permanently closed". Μπαίνω και στις αξιολογήσεις και βλέπω ένα κατεβατό από σχόλια που κράζουν το κατάστημα. Για να μην γράφω τώρα έως το βράδυ, τελικά μάλλον ούτε κινητό θα λάβει, ούτε τα χρηματά της πίσω.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, ξέρω πως δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολη να απαντηθεί. Επειδή συνέβη αυτό με το συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχει φόβος για αγορά από κάποιο άλλο σκρουτζομάγαζο. Θα μου πεις "Ρε φίλε πάρε από Πλαίσιο, πάμπλικ κτλ. άμα έχεις trust issues". Δεκτό αλλά προτιμώ να μου προτείνει κάποιος από εσάς κάποιο κατάστημα, ΕΑΝ είχατε κάποια καλή εμπειρία. 'Οπως και να χει θα ήθελα να δω τις απαντήσεις σας σχετικά με το τι κινητό προτείνετε σε αυτά τα λεφτά και ο τρόπος αγοράς θα αποφασιστεί στο τέλος.

Ευχαριστώ όλους εκ' των προτέρων.

Προφανώς κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί για κανένα κατάστημα. Εδώ ολόκληρα Mediamarkt και Κωτσόβολος τα έχουν κάνει σαλάτα αυτές τις μέρες.
Μπορώ να σου πω μόνο για τη δική μου εμπειρία με το Arena77. Αμεση διαθεσιμότητα προιόντος, Παραγγελία βράδυ Παρασκευής 27 Μαρτίου, Δευτερα 30 Μαρτίου στάλθηκε. Παρέλαβα 1/4 με ACS Courier την οποία πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και την έκραξα γιατί το δέμα ήταν στο τοπικο ACS κατάστημα στο Χαλάνδρι από την ιδια μέρα και δεν το διακινούσαν. Αν εξαιρέσεις το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στα courier αυτές τις μέρες, ολα καλα.
Επίσης τους έβαλα να μου στείλουν γραπτώς (με email εννοώ) ότι "Καλημέρα σας, η εγγύηση είναι κανονικά ελληνικής αντιπροσωπίας. Μπορείτε σε περίπτωση βλάβης να απευθυνθείτε μόνος σας κατευθείαν σε εκείνους. " και φυσικά είχα επιλέξει το κατάστημα απο τις καλές κριτικές στο skroutz ΚΑΙ από το ότι αναγράφουν ξεκάθαρα στο site τους για 2ετή εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας.

Και πάλι, το τονίζω, ποτέ δε ξέρεις πότε κάτι μπορεί αν πάει στραβά με ένα κατάστημα... 

Για μένα στην επιλογή παίζε ρόλο και να υπάρχει καλή ελληνική αντιπροσωπεία (π.χ. Samsung / Smartec και Huawei)

Για κινητά μπορείς να δεις 
Huawei P30 (πολύ οικονομική περσινή semi-ναυαρχίδα / δεν είναι αδιάβροχο, μόνο splash proof / δεν έχει ασύρματη φόρτιση)
Huawei P30 pro (χωρίς ΦΠΑ αξίζει θεωρώ / περσινή ναυαρχίδα PLUS - δεν του λείπει τίποτα )
Sansung Galaxy S10 (χωρίς ΦΠΑ - αν και για τη μπαταρία του Exynos έχω επιφυλάξεις και δύσκολα θα ξαναπάρω Samsung - ειχα το S7)

αυτά από μένα.
 

Δημοσ.
Στις 12/4/2020 στις 2:56 ΜΜ, Themoo είπε

Καλησπέρα σε όλους!!!

Ξέρω πως στη δική μ περίπτωση ο τίτλος διαφέρει και θα σας εξηγήσω και τον λόγο παρακάτω. Αναφορικά με την τιμή ψάχνω ένα κινητό (η κοπέλα μου βασικά) που να έχει πολύ καλή κάμερα (όσο γίνεται σε αυτά τα λεφτά) και να είναι γρήγορο μιας και η χρήση του θα είναι κυρίως ποστινγκ προϊόντων στα σόσιαλ μίντια. Επίσης να αναφέρω πως υπάρχει δυνατότητα εκποίησης ΦΠΑ και να αγοραστεί με τιμολόγιο που σημαίνει ότι εάν κάποιος θέλει, μπορεί να προτείνει ένα ακριβότερο κινητό.

Πάμε στο δεύτερο κομμάτι τώρα που είναι και το βασικότερο. Η κοπέλα μου αγόρασε πριν 2 μήνες από το D-Klik ένα i-Phone 11 με τιμολόγιο. Μέχρι εδώ όλα καλά, μιας και οι κριτικές ήταν καλές και το κατάστημα ενημέρωνε εξ αρχής για το πότε θα έρθει η συσκευή, στη συγκεκριμένη περίπτωση 30 μέρες. 30 μέρες; Οκ, 30 μέρες γιατί όχι...Πριν φύγουμε για Λατινική Αμερική στις 6 Μαρτίου λαμβάνουμε ενημέρωση πως λόγω της κατάστασης με τον κοβιντ ενδέχεται να καθυστερήσει η παραγγελία. Λέμε δεν πειράζει θα το παραλάβουμε όταν γυρίσουμε, μετά τις 22 του μήνα. Επιστρέφουμε και δεν έχει λάβει καμία ενημέρωση. Μπαίνω στο Google για να βρω την ιστοσελίδα και καθώς βλέπω τα αποτελέσματα βλέπω και κάτω από τη τοποθεσία "permanently closed". Μπαίνω και στις αξιολογήσεις και βλέπω ένα κατεβατό από σχόλια που κράζουν το κατάστημα. Για να μην γράφω τώρα έως το βράδυ, τελικά μάλλον ούτε κινητό θα λάβει, ούτε τα χρηματά της πίσω.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, ξέρω πως δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολη να απαντηθεί. Επειδή συνέβη αυτό με το συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχει φόβος για αγορά από κάποιο άλλο σκρουτζομάγαζο. Θα μου πεις "Ρε φίλε πάρε από Πλαίσιο, πάμπλικ κτλ. άμα έχεις trust issues". Δεκτό αλλά προτιμώ να μου προτείνει κάποιος από εσάς κάποιο κατάστημα, ΕΑΝ είχατε κάποια καλή εμπειρία. 'Οπως και να χει θα ήθελα να δω τις απαντήσεις σας σχετικά με το τι κινητό προτείνετε σε αυτά τα λεφτά και ο τρόπος αγοράς θα αποφασιστεί στο τέλος.

Ευχαριστώ όλους εκ' των προτέρων.

Καλησπέρα!!! 

Και εγώ παθούσα από D-klik! 

Ζήτησα τιμολόγιο με μηδενικό φπα για ένα iphone 11  550€ και αφού είπαν όλα τα χαρτιά οκ έπρεπε να βάλω πρώτα τα χρήματα και μετά επιβεβαίωση της παραγγελίας! Και εκεί ξεκινάει ο γολγοθάς. 

19/2 παραγγελία και πληρωμή.Μέγιστος χρόνος αποστολής έως και 30 μέρες το γνώριζα. 

Ενώ μέχρι τότε απαντούσαν στα μειλ μου , περίπου  στις 20/3 κατέβασαν το σαιτ και αφού επικοινώνησα με σκρουτζ μου πρότειναν να απευθυνθώ στην προστασία καταναλωτή όπως και έκανα. Με παρέπεμψαν στην δίωξη ηλ. Εγκλήματος καθώς δεν υπήρχε πια το σαιτ τους. 

Με συμβούλεψαν αφού είχαν αναρτήσει μετά από μερικές μέρες ότι ξανά ανοίγουν 30/3 να περιμένω. 

Αφού όμως ούτε και αυτή η ημερομηνία λειτούργησε και δεν απαντάνε ούτε σε μειλ ουτε στα τηλέφωνα έκανα επώνυμη καταγγελία μέσω της προστασίας του καταναλωτή και αμφισβήτηση πληρωμής στην τράπεζα. 

Φυσικά δεν έχω σκοπό να τους χαρισίω τέτοιο μεγάλο ποσό και κανένας δεν πρέπει. 

Η καταγγελία είναι δωρεάν και τουλάχιστον ίσως κάτι βγεί αν όλοι λειτουργήσουμε.! 

Αυτά από εμένα ! Έυχομαι να έχω νέα σε μερικές μέρες και κανένας να μην πέφτει θύμα τέτοιας εξαπάτησης. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κακός κάνατε πληρωμή και εξόφληση του ποσού (και ειδικά για τόσο μεγάλο ποσό) 

Έπρεπε να βάλετε αντικαταβολή και όποτε έρθει το κινητό. 

Αν δεν είχε δυνατοτητα αντικαταβολή (που το 99% έχει) προχωράς στο επόμενο site, πότε προπληρωμή τόσο μεγάλο ποσό, γιατί μετά αν γινει κάτι τρέχεις και δεν φτάνεις. Ειδικά με πιστωτικη αν κάνεις εξόφληση εκεί να δεις τρέξιμο και χαρτουρα μετά. 

Μακριά!! 

Επεξ/σία από stelios18120
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Κακός κάνατε πληρωμή και εξόφληση του ποσού (και ειδικά για τόσο μεγάλο ποσό) 

Έπρεπε να βάλετε αντικαταβολή και όποτε έρθει το κινητό. 

Αν δεν είχε δυνατοτητα αντικαταβολή (που το 99% έχει) προχωράς στο επόμενο site, πότε προπληρωμή τόσο μεγάλο ποσό, γιατί μετά αν γινει κάτι τρέχεις και δεν φτάνεις. Ειδικά με πιστωτικη αν κάνεις εξόφληση εκεί να δεις τρέξιμο και χαρτουρα μετά. 

Μακριά!! 

Χχμμ! Δυστυχώς επειδή επρόκειτο για επαγγελματικό λογαριασμό ήθελαν πληρωμή από εκεί για να κοπεί και το αντίστοιχο τιμολόγιο.. 

δεν είχε δυνατότητα αντικαταβολής επειδή είχα ζητήσει τιμολόγιο! 

Πάντως και από την τράπεζα επειδή μου έχει παραθέσει όλα τα στοιχεία το σκρουτζ μου είπαν οτι ίσως είναι χρονοβόρο αλλά το ποσό θα μου επιστραφεί.! Δυστυχώς έπρεπε να το είχα κάνει ακριβώς μόλις πέρασε η προθεσμία των 30 ημερών αλλά λόγω κορονοιου έκανα υπομονή! 

Το περίεργο είναι ότι όσο καιρό εμφανιζόταν στο σκρουτζ είχε πολύ καλά σχόλια! Και μετά με ενημέρωσαν ότι τους έβγαλαν Από την πλατφόρμα τους στις 14/2 καθώς δεν ανταποκρινόταν στα standard του σκρουτζ.. 

τι να πω! Πάντως αν έχει κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία και βρήκε άκρη καλό θα ήταν να το γράψει! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ποσό θα σας επιστραφεί κατά 99%, απλα είναι η όλη ταλαιπωρία το θέμα, το να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής, να στέλνεις μαιλ, και όλες αυτές οι ψυχοφθορες και χρονοβορες διαδικασίες. 

Παντως εφόσον είχε το κατάστημα καλές κριτικές και γενικά καλό προφίλ κακώς το έκανε θεωρώ αυτό, γιατί πλέον με την στάση του δεν νομίζω να έχει μέλλον (που βασικά σίγουρα εφόσον δεν απαντάνε πουθενά + το σκρουτζ τον έβγαλε) οπότε μάλλον πάνε για διάλυση, εκτός και αν εμφανιστούν και δώσουν λύσεις (που δεν το νομίζω) 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους και καλή Ανάσταση.

Δίχως να θέλω να κάνω τον μετά Χριστόν προφήτη, θέλω να επισημάνω ότι από μόνες τους οι θετικές κριτικές δεν λένε κάτι. Έχει μεγάλη σημασία εάν αυτές υφίστανται σε βάθος χρόνου. Είναι άλλο να έχει κάποιο κατάστημα θετικές κριτικές το τελευταίο 3μηνο και είναι εντελώς διαφορετικό αυτές να υπάρχουν εδώ και 3 χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση, δυστυχώς, το κατέβασμα των ρολών του καταστήματος υποδεικνύει "πιστόλι"...

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, nk9 είπε

Καλησπέρα σε όλους και καλή Ανάσταση.

Δίχως να θέλω να κάνω τον μετά Χριστόν προφήτη, θέλω να επισημάνω ότι από μόνες τους οι θετικές κριτικές δεν λένε κάτι. Έχει μεγάλη σημασία εάν αυτές υφίστανται σε βάθος χρόνου. Είναι άλλο να έχει κάποιο κατάστημα θετικές κριτικές το τελευταίο 3μηνο και είναι εντελώς διαφορετικό αυτές να υπάρχουν εδώ και 3 χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση, δυστυχώς, το κατέβασμα των ρολών του καταστήματος υποδεικνύει "πιστόλι"...

Καλησπέρα! Χρόνια πολλά! 

Απ´οτι βρήκα και σε μια ομάδα από «εξαπατημένους» στο fb είναι άλλο ένα μαγαζί το citisshop με την ίδια κατάσταση! 

Απ´οτι είπαν άλλαξαν οι ιδιοκτήτες από Έλληνες σε Βούλγαρους κτλ οπότε τρέχα γύρευε..! 

Έυχομαι καθώς στο site τους έχουν αναρτήσει οτι επαναλειτουργούν στις 27/4 να αληθεύει... 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Litsaki29 είπε

Καλησπέρα! Χρόνια πολλά! 

Απ´οτι βρήκα και σε μια ομάδα από «εξαπατημένους» στο fb είναι άλλο ένα μαγαζί το citisshop με την ίδια κατάσταση! 

Απ´οτι είπαν άλλαξαν οι ιδιοκτήτες από Έλληνες σε Βούλγαρους κτλ οπότε τρέχα γύρευε..! 

Έυχομαι καθώς στο site τους έχουν αναρτήσει οτι επαναλειτουργούν στις 27/4 να αληθεύει... 

Χριστός Ανέστη!

Η αλήθεια είναι ότι είναι, πλέον, αρκετά τα ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία ουσιαστικά δεν εδρεύουν στη χώρα μας, αλλά σε τρίτες χώρες (συνήθως των Βαλκανίων).

Γι' αυτό και θα πρέπει όλοι μας να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην κοιτάμε μόνο το τυράκι (χαμηλές τιμές), αλλά και τη φάκα (δίκαιο τρίτης χώρας αυτό στο οποίο υπάγεται η συναλλαγή).

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα...Θελει πολύ προσοχή δυστυχώς και το συγκεκριμένο κατάστημα είχε πολλές θετικές κριτικές δεν είναι εύκολο να ξέρεις τι θα γίνει.Εκτος των καταστημάτων,ποια μεταφορική προτείνεται εκτός της ACS για αγορά κινητού;Διότι αν το κατάστημα το στείλει με ACS ως συνήθως πάλι θα κάνεις καιρό να παραλάβεις... Ξέρουμε ποια μεταφορική είναι σε ποιο καλή κατάσταση αυτό τον καιρό σε σύγκριση με τις άλλες; 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, George6633 είπε

Καλησπέρα...Θελει πολύ προσοχή δυστυχώς και το συγκεκριμένο κατάστημα είχε πολλές θετικές κριτικές δεν είναι εύκολο να ξέρεις τι θα γίνει.Εκτος των καταστημάτων,ποια μεταφορική προτείνεται εκτός της ACS για αγορά κινητού;Διότι αν το κατάστημα το στείλει με ACS ως συνήθως πάλι θα κάνεις καιρό να παραλάβεις... Ξέρουμε ποια μεταφορική είναι σε ποιο καλή κατάσταση αυτό τον καιρό σε σύγκριση με τις άλλες; 

Καλημέρα! Γενικά τώρα όλες καθυστερούν... Ίσως θα έλεγα η γεν. Ταχυδρομική αλλά και πάλι με επιφύλαξη...

πάντως εγώ Ρέθυμνο δεν έχω παράπονο από ACS... 

 

Δημοσ.

Εγώ  (από Χίο) θα έλεγα οτι με έχουν βολέψει τα ΕΛΤΑ :X, ίσως παίζει ρόλο βεβαια ότι απόσο ξέρω στέλνουν τα δέματα αεροπορικώς, ενώ οι οιπόλοιπες κουριερ περιμένουν το πλοίο , που λόγω κορονοιου έχει δρομολόγιο μέρα παρά μέρα.

Δημοσ.

Πριν 2 μήνες εκανα κ εγω την βλακεια να παραγγείλω απο το συγκεκριμένο κατάστημα...μιας κ ποτε πιο πριν δεν ειχα δυσάρεστη εμπειρία από online αγορες δεν ψαχτηκα αρκετα...εκανα την αγορα με καταθεση τραπέζης 550€ μιας κ το πηρα χωρις φπα...περιμενα το χρονικό οριο των 30 ημερών που έλεγε στο σάιτ κ οταν μπηκα στις 13 Μαρτιου στο σαιτ το ειδα οριστικα κλειστο...περνω τηλ κ φυσικά δεν απαντανε,στέλνω mail κ μου τα γυρνανε πισω...χαθηκαν αδικα τοσα λεφτα?μπορω να κανω κατι η αδικος κοπος?       

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...