Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AntoMast είπε

ΑΝ ο φίλος του φίλου του έχει σχέση με τον παροχο (επίσημα) τότε ναι, ευθύνεται όλη η εταιρεία. Παράπονα και καταγγελία θα κάνεις στην εταιρεία γιατί πολύ απλά δουλεύει γι αυτήν. Ή τέλος πάντων στο Γερμανό καθώς από ότι θυμάμαι εκεί ήταν υπάλληλος, αν όχι στον ΟΤΕ. 

Και ναι, πλέον έχουμε όλοι μαθει πως αμα μιλάς με το σεις και με το σας δεν σε παίρνουν στα σοβαρά και συνήθως δεν ενδιαφέρονται.

Έχω αναφέρει παραπάνω πως να γίνει καταγγελία/παράπονο ώστε να γίνει έλεγχος. Μέχρι λοιπόν να γίνει η καταγγελία από μεριά του καταναλωτή, ώστε να γνωρίζει και ο πάροχος τι συμβαίνει, την ευθύνη την έχει πρώτα απ' όλα συγκεκριμένος υπάλληλος και αφετέρου οι ηλίθιες στοχοθεσίες που έχει η εταιρία. Πρέπει όμως ως καταναλωτής να εκφράσει την παραπάνω δυσαρέσκεια του ώστε να δούνε και εσωτερικά τι συμβαίνει. Γι' αυτό και του έγραψα που να στείλει.

5 λεπτά πριν, AntoMast είπε

Πολύ ενόχληση βλέπω στο μήνυμα σου όμως ρε φιλε..Πολύ.. 

Καμία ενόχληση, λάθος κατάλαβες.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, l337 είπε

Έχω αναφέρει παραπάνω πως να γίνει καταγγελία/παράπονο ώστε να γίνει έλεγχος. Μέχρι λοιπόν να γίνει η καταγγελία από μεριά του καταναλωτή, ώστε να γνωρίζει και ο πάροχος τι συμβαίνει, την ευθύνη την έχει πρώτα απ' όλα συγκεκριμένος υπάλληλος και αφετέρου οι ηλίθιες στοχοθεσίες που έχει η εταιρία. Πρέπει όμως ως καταναλωτής να εκφράσει την παραπάνω δυσαρέσκεια του ώστε να δούνε και εσωτερικά τι συμβαίνει. Γι' αυτό και του έγραψα που να στείλει.

Καμία ενόχληση, λάθος κατάλαβες.

Σωστά. 

Τέλος παντων, ας κάνει ότι χρειάζεται. Μην το αφήσει να περάσει όμως. 

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, l337 είπε

Δεν σου φταίει ο πάροχος αλλά ο "φίλος" σου που σου έλεγε παραμύθια για να πιάσει την στοχοθεσία εις βάρος σου.

Το 13788 δεν έχει καμία σχέση. Το "έντονο υφος" σε μάρανε κατά τ' άλλα.

Ας κάνει καταγγελία/παράπονο τον υπάλληλο του Συνεργαζόμενου Δικτύου, ώστε να τον ελέγξουν, στο [email protected]

Είσαι σίγουρος ότι το [email protected] που αναφέρεις δέχεται καταγγελίες και τώρα;

Γιατί η φόρμα επικοινωνίας ([email protected]) που μπορούσες να εκφράσεις παράπονα, δεν λειτουργεί τις τελευταίες ημέρες. Ρώτησα σήμερα υπάλληλο του 13888 και δεν γνώριζε αν αυτό είναι προσωρινό μέτρο ή μόνιμο...

Δημοσ.

Μην παίρνετε στο 13888 , πάρτε στο 13788 που είναι χωρίς χρέωση..

Οσο για τα παράπονα, απορώ που θα μπείτε στο κόπο. Η μισή Ελλάδα έχει πρόβλημα με τις κλοπές της Cosmote. Λέτε να τους καίγεται καρφί το email του καθενός απο εμάς ? 

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και αλλαγή παρόχου. Γραμμένους εκεί που δεν πιάνει το μελάνι μας έχουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2020 στις 9:03 ΜΜ, filipN είπε

Είσαι σίγουρος ότι το [email protected] που αναφέρεις δέχεται καταγγελίες και τώρα;

Γιατί η φόρμα επικοινωνίας ([email protected]) που μπορούσες να εκφράσεις παράπονα, δεν λειτουργεί τις τελευταίες ημέρες. Ρώτησα σήμερα υπάλληλο του 13888 και δεν γνώριζε αν αυτό είναι προσωρινό μέτρο ή μόνιμο...

Ναι, λειτουργεί κανονικά.

EDIT:
Και επειδή μόλις απάντησα (σε μια παρόμοια ερώτηση) και σε κάποιον άλλο σε άλλο thread, βάζω και εδώ ότι του έγραψα, ώστε να μην υπάρχουν απορίες.

Αναφορά σε κείμενο

α) Αν το αίτημα σου αφορά δικαιολογητικά πελάτη για Port IN, αλλαγή segmentation πελάτη, μεταβιβάσεις κλπ τότε στέλνεις στο [email protected].
β) Αν το αίτημα σου αφορά παράπονα (όλων των ειδών, συμπεριλαμβανομένων των αιτημάτων για αποχρέωση) για σταθερή σύνδεση ή/και κινητή σύνδεση, τότε στέλενεις στο [email protected]

 

Επεξ/σία από l337

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...