Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Οκ τότε λάθος κατάλαβα.

Τοτε υπολόγισε 5300 ως 5500 για αγορά αυτοκινήτου.οπως και τίποτε θα του κανείς ένα σέρβις λάδια τακάκια μπουζί λάστιχα που 99% θα θέλει.

Τωρα με αυτά τα χρήματα ετσι οπως το θέλεις θα είναι 10 ετιας.λογικα πάνω από τουλάχιστον 120000 χλμ πραγματικά. .Πολυ δύσκολα να βρεις προσεγμένο αυτοκίνητο ετσι οπως το θέλεις.Μακρυα από Astra , και Passat. Γνωστοί μου έχουν θέματα. Οκ πάνε τα αυτοκίνητα αλλά θέλουν κάθε 1000 χλμ και 1 λίτρο λαδιι.Αυτο είναι που σου λέω κοιτά μην μείνεις χωρίς αυτοκίνητο.εφοσον του βάλεις υγραέριο μετά το παντρεύετε και υπομένεις τα μαρτυρία του γάμου. Αν το πουλήσεις θα χάσεις τουλάχιστον τα μισά λεφτά που έχεις ξοδέψει.  Η επιλογή δίκη σου. Εγω σου λέω και την άλλη πλευρά του νομίσματος.

Υγραέριο έχω στο polo

Μεταχ το πήρα, με αέριο. Αν είχα κάνει τα ίδια χλμ με βενζίνη θα είχα ξοδέψει παραπάνω, μέσα στη νερο 900€. 900€ διαφορά στα 18.000χλμ. Δεν μου έχει βγάλει κάτι. 

Μετά σε ένα άλλο γαλλικο (2005 μοντ, 1600 κυβικά) απλο αυτοκίνητο έβαλα αέριο στις 90.000 και έκανα 360.000. πάλι δεν έβγαλε τίποτα. Είχα καλή ρύθμιση. Τώρα να έκαιγε λίγο λάδι στο τέλος, δεν με πειράζει. 360.000 είχε. Μέχρι να αλλάξω λάδια 15000χλμ δεν χρειαζόταν συμπλήρωμα.

Εσύ λες ότι θα χάσω τα μισά λεφτά. Σε τι αναφέρεσαι; Στο κόστος της εγκατάστασης; Δλδ να πάρω 5000 ένα αυτοκίνητο + 1000αεριο και να το πουλήσω 5500; Αυτό εννοείς; 

Δεν νομίζω ότι το παντρεύεσαι με το αέριο. Ότι θες κάνεις. Δεν χάνεις, συνήθως, από τη μεταπώληση, λόγω αερίου.

 

Τι γνώμη έχεις για civic 2008 190000km 1.8 140αλογα. Μπαίνει ωραία και σωστά αέριο; Αυτό θέλει γενικά ρύθμιση βαλβίδες; Ανταλλακτικά και σέρβις, φθηνά; Από ζημιές;

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Υγραέριο έχω στο polo

Μεταχ το πήρα, με αέριο. Αν είχα κάνει τα ίδια χλμ με βενζίνη θα είχα ξοδέψει παραπάνω, μέσα στη νερο 900€. 900€ διαφορά στα 18.000χλμ. Δεν μου έχει βγάλει κάτι. 

Μετά σε ένα άλλο γαλλικο (2005 μοντ, 1600 κυβικά) απλο αυτοκίνητο έβαλα αέριο στις 90.000 και έκανα 360.000. πάλι δεν έβγαλε τίποτα. Είχα καλή ρύθμιση. Τώρα να έκαιγε λίγο λάδι στο τέλος, δεν με πειράζει. 360.000 είχε. Μέχρι να αλλάξω λάδια 15000χλμ δεν χρειαζόταν συμπλήρωμα.

Εσύ λες ότι θα χάσω τα μισά λεφτά. Σε τι αναφέρεσαι; Στο κόστος της εγκατάστασης; Δλδ να πάρω 5000 ένα αυτοκίνητο + 1000αεριο και να το πουλήσω 5500; Αυτό εννοείς; 

Δεν νομίζω ότι το παντρεύεσαι με το αέριο. Ότι θες κάνεις. Δεν χάνεις, συνήθως, από τη μεταπώληση, λόγω αερίου.

Τι γνώμη έχεις για civic 2008 190000km 1.8 140αλογα. Μπαίνει ωραία και σωστά αέριο; Αυτό θέλει γενικά ρύθμιση βαλβίδες; Ανταλλακτικά και σέρβις, φθηνά; Από ζημιές;

Πιο καλή τιμή πιάνεις εάν το αμάξι δεν έχει υγραέριο. Είναι απλό. Τωρα στο πόλο που έχεις δες ποσά θα επιανες αν δεν του είχες βάλει υγραέριο. Πιστευω πως τα 900 ευρώ που έχεις κέρδος θα τα χάσεις από την μεταπώληση. Αλλά από την άλλη εδώ που τα λέμε υπάρχουν πολλά κορόιδα που αγοράζουν μτχ με υγραέριο. Προσωπικα εγω ούτε καν θα το σκεφτόμουν να αγοράσω μτχ με αέριο.

Στο θέμα για το civic ωραίο αυτοκίνητο. Αν είσαι σίγουρος πως δεν καίει λάδια και γενικα να μην έχει μηχανικά θέματα ωραίο είναι.Αξιοπιστο.Αν βρεις το πεντάπορτο ακόμα καλύτερα.Ψαξτο παρά πολύ.

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Phoenix7 είπε

Opel Astra και λάδι είσαι σίγουρος; ειδικά για το λάδι σε Opel ASTRA; μάλλον λάθος στα είπανε

Τωρα μάλλον τρολερεις.Φιλος το έχει το πενταπορτο του 07. Με το που έβαλε υγραέριο άρχισαν τα όργανα.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τωρα μάλλον τρολερεις.Φιλος το έχει το πενταπορτο του 07. Με το που έβαλε υγραέριο άρχισαν τα όργανα.

Εγω εχω του 2005 κανενα προβλημα. βεβαια λιγο αργοτερα αλλαξαν μηχανη και με το αεριο δεν συνεργαζοταν και τοσο καλα ισως για αυτο ο φιλος σου να ειχε προβληματα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Πιο καλή τιμή πιάνεις εάν το αμάξι δεν έχει υγραέριο. Είναι απλό. Τωρα στο πόλο που έχεις δες ποσά θα επιανες αν δεν του είχες βάλει υγραέριο. Πιστευω πως τα 900 ευρώ που έχεις κέρδος θα τα χάσεις από την μεταπώληση. Αλλά από την άλλη εδώ που τα λέμε υπάρχουν πολλά κορόιδα που αγοράζουν μτχ με υγραέριο. Προσωπικα εγω ούτε καν θα το σκεφτόμουν να αγοράσω μτχ με αέριο.

Στο θέμα για το civic ωραίο αυτοκίνητο. Αν είσαι σίγουρος πως δεν καίει λάδια και γενικα να μην έχει μηχανικά θέματα ωραίο είναι.Αξιοπιστο.Αν βρεις το πεντάπορτο ακόμα καλύτερα.Ψαξτο παρά πολύ.

Θα χάσω 900€ από τη μεταπώληση επειδή έχει αέριο; Γιατί;

Άμα είναι το βγάζω. Σχεδόν το αποκλείω αυτό που λες.

 

Έχω βρει ένα σιβικ 2008 μοντέλο πενταπορτο με 190000χλμ. Πολλά είναι. Άμα καίει λάδια δεν μπορώ να ξέρω. Τι θα του πω; Δώσε μου το για 1000 χλμ και θα σου πω αν το θέλω; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τωρα μάλλον τρολερεις.Φιλος το έχει το πενταπορτο του 07. Με το που έβαλε υγραέριο άρχισαν τα όργανα.

Μάλλον εσύ τρολλάρεις φίλε, μας δίνεις 1 παράδειγμα έναν φίλο σου(που δεν μας είπες ούτε τι εταιρεία έβαλε, ούτε τι κυβικά έχει). Εγώ προτείνω στον άνθρωπο να μπει σε κάποια ομάδα από OPEL ή όποιο άλλο αμάξι αποφασίσει και να ρωτήσει κάποια πράγματα, ειδικά αυτό που λες με τα λάδια είναι από τα πιο σπάνια ειδικά σε OPEL Astra, να μου πεις κάποιο άλλο άντε οκ

Επεξ/σία από Phoenix7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Υγραέριο έχω στο polo

Μεταχ το πήρα, με αέριο. Αν είχα κάνει τα ίδια χλμ με βενζίνη θα είχα ξοδέψει παραπάνω, μέσα στη νερο 900€. 900€ διαφορά στα 18.000χλμ. Δεν μου έχει βγάλει κάτι. 

Μετά σε ένα άλλο γαλλικο (2005 μοντ, 1600 κυβικά) απλο αυτοκίνητο έβαλα αέριο στις 90.000 και έκανα 360.000. πάλι δεν έβγαλε τίποτα. Είχα καλή ρύθμιση. Τώρα να έκαιγε λίγο λάδι στο τέλος, δεν με πειράζει. 360.000 είχε. Μέχρι να αλλάξω λάδια 15000χλμ δεν χρειαζόταν συμπλήρωμα.

Εσύ λες ότι θα χάσω τα μισά λεφτά. Σε τι αναφέρεσαι; Στο κόστος της εγκατάστασης; Δλδ να πάρω 5000 ένα αυτοκίνητο + 1000αεριο και να το πουλήσω 5500; Αυτό εννοείς; 

Δεν νομίζω ότι το παντρεύεσαι με το αέριο. Ότι θες κάνεις. Δεν χάνεις, συνήθως, από τη μεταπώληση, λόγω αερίου.

Τι γνώμη έχεις για civic 2008 190000km 1.8 140αλογα. Μπαίνει ωραία και σωστά αέριο; Αυτό θέλει γενικά ρύθμιση βαλβίδες; Ανταλλακτικά και σέρβις, φθηνά; Από ζημιές;

Είχα σε Honda Accord υγραέριο , έκανα σε 3,5 χρόνια 160.000 χιλιόμετρα με υγράεριο και 500.000 σύνολο -1ό χέρι.

Προτίμησε σύστημα με μπέκ τύπου βενζίνης και έλεγχο διάκενων κάθε 30.000.

Από ανταλλακτικά θα βάζεις λίγο το χέρι βαθία και πολλές φορές για γνήσια θα έχεις αναμονή.Αλλά υπάρχουν πλέον και καταστήματα πρός Αγγλία ( είχα φέρει για εμένα) ,με διαφορά τιμής στα γνήσια ανταλλακτικά και 15 ημέρες στο σπίτι.

Δές τα ΚΤΕΟ του σε πρώτη φάση για τα χιλιλομετρα  και σε συνεργείο δικό σου για περαιτέρω έλεγχο ,

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
8 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Θα χάσω 900€ από τη μεταπώληση επειδή έχει αέριο; Γιατί;

Άμα είναι το βγάζω. Σχεδόν το αποκλείω αυτό που λες.

Έχω βρει ένα σιβικ 2008 μοντέλο πενταπορτο με 190000χλμ. Πολλά είναι. Άμα καίει λάδια δεν μπορώ να ξέρω. Τι θα του πω; Δώσε μου το για 1000 χλμ και θα σου πω αν το θέλω; 

 

Γενικα δεν μου αρέσει η ιδέα να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητο.Δεξαμενη αερίου , μετατροπεσ κλπ .Προσωπικη άποψη πάντα.Όσους ξέρω που έχουν βάλει όλο προβλήματα έχουν . Αλλά όμως τα προβλήματα και τις ζημιές τα βγάζουν από την οικονομία καυσίμου.
Αν και εγω εκανα πάνω από 15000 χλμ τον χρόνο να είχα άλλες απόψεις.

Στο θέμα τωρα το civic πολύ ωραίο αυτοκίνητο.αξιοπιστο Honda είναι Αλλά  πολλά χλμ.Η τιμή δεν θα έλεγα ότι είναι και ευκαιρία λόγο ότι στις μέρες μας ποιος παίρνει 1800cc. που καίει πάνω από 8 lt/100. .4000 4200 το πολύ . Παραπάνω εγω δεν θα έδινα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Είχα σε Honda Accord υγραέριο , έκανα σε 3,5 χρόνια 160.000 χιλιόμετρα με υγράεριο και 500.000 σύνολο -1ό χέρι.

Προτίμησε σύστημα με μπέκ τύπου βενζίνης και έλεγχο διάκενων κάθε 30.000.

Από ανταλλακτικά θα βάζεις λίγο το χέρι βαθία και πολλές φορές για γνήσια θα έχεις αναμονή.Αλλά υπάρχουν πλέον και καταστήματα πρός Αγγλία ( είχα φέρει για εμένα) ,με διαφορά τιμής στα γνήσια ανταλλακτικά και 15 ημέρες στο σπίτι.

Δές τα ΚΤΕΟ του σε πρώτη φάση για τα χιλιλομετρα  και σε συνεργείο δικό σου για περαιτέρω έλεγχο ,

Το accord είχε vtec?

Ανταλλακτικά γιατί ακριβά; Από autodoc εγώ ψωνίζω.

Άμα θα καίει λάδια με έναν επιτόπιο έλεγχο με μηχανικο δεν μπορώ να το ξέρω. Σε συνεργείο δεν μπορώ να πάω. Ωστόσο ο έμπορος που το δίνει έχει ακριβά αυτοκίνητα και γενικά Μίκρη ποικιλία, οπότε μπορεί να είναι προσεγμένα. 

Θα μου πεις αν ήταν προσεγμένα θα έδινε εγγύηση...

3 ώρες πριν, mp123 είπε

Γενικα δεν μου αρέσει η ιδέα να βάλω υγραέριο στο αυτοκίνητο.Δεξαμενη αερίου , μετατροπεσ κλπ .Προσωπικη άποψη πάντα.Όσους ξέρω που έχουν βάλει όλο προβλήματα έχουν . Αλλά όμως τα προβλήματα και τις ζημιές τα βγάζουν από την οικονομία καυσίμου.
Αν και εγω εκανα πάνω από 15000 χλμ τον χρόνο να είχα άλλες απόψεις.

Στο θέμα τωρα το civic πολύ ωραίο αυτοκίνητο.αξιοπιστο Honda είναι Αλλά  πολλά χλμ.Η τιμή δεν θα έλεγα ότι είναι και ευκαιρία λόγο ότι στις μέρες μας ποιος παίρνει 1800cc. που καίει πάνω από 8 lt/100. .4000 4200 το πολύ . Παραπάνω εγω δεν θα έδινα.

Και με το polo γύρω 8 καίω σε μεικτό

Η τιμή είναι 4000. Χωρίς αέριο. Χωρίς εγγύηση κτλ. Εγγύηση μόνο χλμ και ατρακαριστο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Το accord είχε vtec?

Ανταλλακτικά γιατί ακριβά; Από autodoc εγώ ψωνίζω.

Άμα θα καίει λάδια με έναν επιτόπιο έλεγχο με μηχανικο δεν μπορώ να το ξέρω. Σε συνεργείο δεν μπορώ να πάω. Ωστόσο ο έμπορος που το δίνει έχει ακριβά αυτοκίνητα και γενικά Μίκρη ποικιλία, οπότε μπορεί να είναι προσεγμένα. 

Θα μου πεις αν ήταν προσεγμένα θα έδινε εγγύηση...

 

Όσο αφορά το Accord ήταν το 1600 μοντέλο 2003 1ο χέρι όχι vtec με το κινητήρα 116 . Εσένα ουσιαστικά έχει ivtec .. Σε μερικά πράγματα τα Honda το πιο απλό λάδια σασμάν παίρνεις μόνο γνήσια . Υπάρχει μαγαζί στην Αθήνα μόνο για Honda , εγώ ψώνιζα και απο Αγγλία γνησια ξανά .

Πλέον έγινα κάτοχος Mazda 6 και εβαλα υγραέριο.

Συνήθως οι έμποροι έχουν ράμπα για να το ανεβάσεις το αμάξι . 

Εάν αποφασίσειςγια το συγκεκριμένο μοντέλο ,ψάξε μερικά πραγματα γνωστά που έβγαζε βλάβες 

Εγγυηση και μάλιστα απο έμπορο μην ψάχνεις και πολλά πράγματα. Πάρτε μια συμπιεση και να ανεβει σε ράμπα να δειτε ολο το αμάξι και αποφασίζεις αναλόγως .

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Το accord είχε vtec?

Ανταλλακτικά γιατί ακριβά; Από autodoc εγώ ψωνίζω.

Άμα θα καίει λάδια με έναν επιτόπιο έλεγχο με μηχανικο δεν μπορώ να το ξέρω. Σε συνεργείο δεν μπορώ να πάω. Ωστόσο ο έμπορος που το δίνει έχει ακριβά αυτοκίνητα και γενικά Μίκρη ποικιλία, οπότε μπορεί να είναι προσεγμένα. 

Θα μου πεις αν ήταν προσεγμένα θα έδινε εγγύηση...

Και με το polo γύρω 8 καίω σε μεικτό

Η τιμή είναι 4000. Χωρίς αέριο. Χωρίς εγγύηση κτλ. Εγγύηση μόνο χλμ και ατρακαριστο.

Στην τιμή έπεσα μέσα. 5000 με τίποτα 

Αφου είναι ετσι συνεργείο  και έλεγχο μηχανικά.Επισεις υγρά κινητήρα τακάκια λάστιχα φρένα κλπ ποσό θα στοιχίσουν.4000 είναι οκ. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Στην τιμή έπεσα μέσα. 5000 με τίποτα 

Αφου είναι ετσι συνεργείο  και έλεγχο μηχανικά.Επισεις υγρά κινητήρα τακάκια λάστιχα φρένα κλπ ποσό θα στοιχίσουν.4000 είναι οκ. 

Έλεγχο στο χώρο του.

Τακάκια κλπ είναι το λιγότερο.

14 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Όσο αφορά το Accord ήταν το 1600 μοντέλο 2003 1ο χέρι όχι vtec με το κινητήρα 116 . Εσένα ουσιαστικά έχει ivtec .. Σε μερικά πράγματα τα Honda το πιο απλό λάδια σασμάν παίρνεις μόνο γνήσια . Υπάρχει μαγαζί στην Αθήνα μόνο για Honda , εγώ ψώνιζα και απο Αγγλία γνησια ξανά .

Πλέον έγινα κάτοχος Mazda 6 και εβαλα υγραέριο.

Συνήθως οι έμποροι έχουν ράμπα για να το ανεβάσεις το αμάξι . 

Εάν αποφασίσειςγια το συγκεκριμένο μοντέλο ,ψάξε μερικά πραγματα γνωστά που έβγαζε βλάβες 

Εγγυηση και μάλιστα απο έμπορο μην ψάχνεις και πολλά πράγματα. Πάρτε μια συμπιεση και να ανεβει σε ράμπα να δειτε ολο το αμάξι και αποφασίζεις αναλόγως .

Το ivtec τι είναι; 

Δεν βγαίνουν ιμιτασιον αυτά που λες; 

Η συμπίεση τι θα δείξει;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Έλεγχο στο χώρο του.

Τακάκια κλπ είναι το λιγότερο.

Το ivtec τι είναι; 

Δεν βγαίνουν ιμιτασιον αυτά που λες; 

Η συμπίεση τι θα δείξει;

Aναλόγως τι ζητάς από ανταλλακτικά, βρίσκεις και εμπορίου  .Λάδια σασμάν στα Honda όλοι βάζουν μόνο τα γνήσια που σου έγραψα

Βάσεις μηχανης που ηθελα εγω μονο γνησια στο Accord . 
Η συμπίεση εν πρώτη άποψη σου δείχνει τη κατάσταση του κινητήρα , π.χ. θα δείς διαφορά στίς μετρήσεις εαν έχει αρχίσει να φθείρονται τα ελατήρια πιστονιών. 

Για εμένα επιβάλλεται να πάς με δικο σου ανθρωπο που έχει γνωσεις απο μηχανες εσωτερικής καύσης .Εφόσον δεν μπορεί να μετακινηθεί απο τον έμπορο , ρώτησε τον εαν εχει ράμπα να ανεβει το αμάξι στην έκθεση του .

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...