Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ. 

Ψάχνω αυτοκίνητο 5 - 6.000€ (ταβάνι) με κάποια άλογα, δυνατότητα εγκατάστασης αερίου. Θα ήθελα να έχει μερικούς χώρους: golf, c4, a3 και πάνω.

Με νοιάζει αρκετά η οικονομία σε άμεσα (καύσιμο) και έμμεσα έξοδα (ανταλλακτικά, λάστιχα, σέρβις, πιθανές  ζημιές, τέλη κυκλοφορίας {εννοείται κάτω από 2000cc λόγω φόρου πολυτελείας} κτλ).

Κάτοχος polo 2008 1.4 bifuel (LPG) 80hp.

Κάνω περίπου 15-20.000χλμ το χρόνο.

Σκεφτόμουν Citroen C4 coupe 2008-2011 1.6turbo 156hp με αέριο, Fiat bravo tjet 120/150hp με αεριο

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε νοιαζει αρκετα η οικονομια και κοιτας το τουρμπατο?

Το 1.6 110 που το εχει ο πατερας μου ,εντος κατω απο 10λ/100 δυσκολα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dantε είπε

Σε νοιαζει αρκετα η οικονομια και κοιτας το τουρμπατο?

Το 1.6 110 που το εχει ο πατερας μου ,εντος κατω απο 10λ/100 δυσκολα

Ναι με νοιάζει η οικονομία, για αυτό λέω αέριο! Χαχα τα 10 λίτρα με αέριο είναι 6-7€ με βενζίνη είναι 12-14€ (με τωρινές πεσμένες τιμές)

1.6 polo 9n έχει; 10λ/100?? Να κοιτάζει μπουζί ρουλεμάν, ιμάντες, λάστιχα κτλ

Εγώ με το polo 1.4 μπορώ να βγάλω κατανάλωση και 6/100 με αέριο και 10/100

Ανάλογα πως πας. Στην μια περίπτωση με 90χλμ/Ω στην άλλη με 140 

Γενικά πόλη δεν κάνω πολλά χλμ.

Άλλο παράδειγμα με Renault megane 2006 1.6 ~115hp κατανάλωση με αέριο ~7.5 μεικτό.

Δημοσ.

Για το c4 sedan μιλαω.

Ολα τσεκαρισμενα ειναι,απο τοτε που το πηρε θυμαμαι καπου εκει να βρισκεται.

Γενικα δε θα το λεγα και ιδιαιτερα οικονομικο.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Dantε είπε

Για το c4 sedan μιλαω.

Ολα τσεκαρισμενα ειναι,απο τοτε που το πηρε θυμαμαι καπου εκει να βρισκεται.

Γενικα δε θα το λεγα και ιδιαιτερα οικονομικο.

Δεν ξέρω τι να πω. Δεν κινούμαι πόλη έτσι κι αλλιώς. Η οικονομία εχει να κάνει και με το πόδι του καθενός.

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Χαιρετώ. 

Ψάχνω αυτοκίνητο 5 - 6.000€ (ταβάνι) με κάποια άλογα, δυνατότητα εγκατάστασης αερίου ή euro 5+ πετρέλαιο. Θα ήθελα να έχει μερικούς χώρους: golf, c4, a3 και πάνω.

Με νοιάζει αρκετά η οικονομία σε άμεσα (καύσιμο) και έμμεσα έξοδα (ανταλλακτικά, λάστιχα, σέρβις, πιθανές  ζημιές, τέλη κυκλοφορίας {εννοείται κάτω από 2000cc λόγω φόρου πολυτελείας} κτλ).

Κάτοχος polo 2008 1.4 bifuel (LPG) 80hp.

Κάνω περίπου 15-20.000χλμ το χρόνο.

Σκεφτόμουν Citroen C4 coupe 2008-2011 1.6turbo 156hp

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Υγραέριο βάζεις και στα 3 αμάξια άφοβα , και ειδικά σε Alfa Romeo ( ψάξε ίσως για το κινητήρα tbi ) μηπως έχει ιδιαιτερότητα .

Τα χιλιόμετρα σου είναι οριακά για Diesel και μεταχειρισμένο diesel δεν θα έπαιρνα .

Προσωπικά εγω κάνω 45000/χρόνο και δεν προτίμησα Diesel λόγω εισαγωγής και απο οικονομικά. Πήρα Mazda 6 και εβαλα υγραέριο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Υγραέριο βάζεις και στα 3 αμάξια άφοβα , και ειδικά σε Alfa Romeo ( ψάξε ίσως για το κινητήρα tbi ) μηπως έχει ιδιαιτερότητα .

Τα χιλιόμετρα σου είναι οριακά για Diesel και μεταχειρισμένο diesel δεν θα έπαιρνα .

Προσωπικά εγω κάνω 45000/χρόνο και δεν προτίμησα Diesel λόγω εισαγωγής και απο οικονομικά. Πήρα Mazda 6 και εβαλα υγραέριο.

Τι γνωρίζω ότι μπαίνουν και στα τρία υγραέριο.

Γιατί όχι μεταχειρισμένο ντίζελ; 

Έχεις κάποια πρόταση για αυτοκίνητο που να καλύπτει τα προαναφερθέντα; 

Mazda 6 είναι πολύ ωραίο. Το έχω δει μερικές φορές. Το κοζαρω. Καινούργιο το πήρες; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος Mazda 6 εδώ, το έχω 14 χρόνια (πρώτη εκδοση αγορασμένο καινούργιο) και ακόμα χωρίς να βγάλει το παραμικρό (φτου φτου) 😁

Αξιοπιστία στο φουλ εννοείται η Mazda. ✌️

Μόνο λάδια, μπουζί, λάστιχα και τίποτα άλλο (made in Japan μοτέρ Έτσι 💪

Υγραέριο σκέφτομαι και εγώ να βάλω, γιατί λίγο ότι είναι 1800cc, λίγο ότι του φοράω 18αρες ζάντες με 245-40-18 λάστιχα, λίγο ότι το πατάω, καίει το άτιμο. 

Τι βάλατε σε υγραέριο; πόσο κόστισε; έχει βγάλει κανένα θέμα μέχρι στιγμής; άξιζε η αλλαγή; 

Επεξ/σία από stelios18120
Δημοσ.

159 και οικονομία δεν πάνε μαζί, από όλες τις απόψεις. Έχει πολλά καλά, αλλά το τελευταίο που τη χαρακτηρίζει είναι η οικονομία. Και το λέω ως κάτοχός της. Και υγραέριο, εκτός από ιεροσυλία, είναι και ρίσκο να της βάλεις. 

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

159 και οικονομία δεν πάνε μαζί, από όλες τις απόψεις. Έχει πολλά καλά, αλλά το τελευταίο που τη χαρακτηρίζει είναι η οικονομία. Και το λέω ως κάτοχός της. Και υγραέριο, εκτός από ιεροσυλία, είναι και ρίσκο να της βάλεις. 

Ο 1.8 της 159 είναι της opel, αν δεν κάνω λάθος. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Ο 1.8 της 159 είναι της opel, αν δεν κάνω λάθος. 

Εχεις δίκιο. Εγώ εννοούσα για τους "άμεσου ψεκασμού" κινητήρες (1.9 και 2.2)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Τι γνωρίζω ότι μπαίνουν και στα τρία υγραέριο.

Γιατί όχι μεταχειρισμένο ντίζελ; 

Έχεις κάποια πρόταση για αυτοκίνητο που να καλύπτει τα προαναφερθέντα; 

Mazda 6 είναι πολύ ωραίο. Το έχω δει μερικές φορές. Το κοζαρω. Καινούργιο το πήρες; 

Για εμένα θα ήταν ιδανική λύση το diesel γιατί κάνω 40.000 +χιλιόμετρα/ ετησίως και το 70% εκτός . Θα πήγαινα μόνο σε καινούργια εάν μπορούσα οικονομικά.

Αλλά προσωπικά μεταχειρισμένο και ειδικά με dpf φιλτρο δεν θα έπαιρνα για το λόγο ότι δεν ξέρεις πως τα έχουν δουλέψει , να σου πω τη αλήθεια κοίταξα και τα περισσότερα ήταν εισαγωγής από Ιταλία . Μια ζημιά να έβγαζε σε μπεκ , αντλία , φίλτρο μικροσωματιδιων θα έβαζα βαθιά το χέρι στη τσέπη.

Για αυτό επέλεξα τη λύση μεταχειρισμένου και μετατροπή σε υγραέριο. Είχαν και πριν υγραέριο σε Ιαπωνικό.

 

5 ώρες πριν, stelios18120 είπε

Κάτοχος Mazda 6 εδώ, το έχω 14 χρόνια (πρώτη εκδοση αγορασμένο καινούργιο) και ακόμα χωρίς να βγάλει το παραμικρό (φτου φτου) 😁

Αξιοπιστία στο φουλ εννοείται η Mazda. ✌️

Μόνο λάδια, μπουζί, λάστιχα και τίποτα άλλο (made in Japan μοτέρ Έτσι 💪

Υγραέριο σκέφτομαι και εγώ να βάλω, γιατί λίγο ότι είναι 1800cc, λίγο ότι του φοράω 18αρες ζάντες με 245-40-18 λάστιχα, λίγο ότι το πατάω, καίει το άτιμο. 

Τι βάλατε σε υγραέριο; πόσο κόστισε; έχει βγάλει κανένα θέμα μέχρι στιγμής; άξιζε η αλλαγή; 

To 6αρι ειναι και εμένα 1800 του 2005.

~1000-1200€ κυμαίνεται το υγραέριο. Εγώ έβαλα πολωνικό σύστημα. Στο συγκεκριμένο κινητήρα θέλει προσοχή 1-2 πράγματα.

Επειδή είχα σε Ιαπωνικό(Honda Accord) για 3 ½ (160.000+ με υγραέριο) απλώς με χτύπησαν και είχε φτάσει και 500.000 σύνολο!.

Θα προσέξεις σε ποιον θα το εγκαταστήσεις να γνωρίζει από ΜΕΚ και να ρυθμίζει . Εάν έχεις το MZR μοτέρ πρόσεξε τη ρύθμιση του υγραερίου έχει μηχανικές βαλβίδες .

Εφόσον γίνει σωστή επιλογή θα βγάλεις αρκετά χιλιόμετρα .

Προϋπόθεση το αμάξι να δουλεύει σωστά πριν τη μετατροπή στη βενζίνη και στα ρεύματα, εάν έχεις πρόβλημα θα φανεί αμέσως στο υγραέριο. Εγώ πριν 1 μήνα έβαλα το υγραέριο, έχω συμπληρώσει 2000 χιλιόμετρα. Πλέον λόγω καραντίνας το έχω παρκάρει.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Χαιρετώ. 

Ψάχνω αυτοκίνητο 5 - 6.000€ (ταβάνι) με κάποια άλογα, δυνατότητα εγκατάστασης αερίου ή euro 5+ πετρέλαιο. Θα ήθελα να έχει μερικούς χώρους: golf, c4, a3 και πάνω.

Με νοιάζει αρκετά η οικονομία σε άμεσα (καύσιμο) και έμμεσα έξοδα (ανταλλακτικά, λάστιχα, σέρβις, πιθανές  ζημιές, τέλη κυκλοφορίας {εννοείται κάτω από 2000cc λόγω φόρου πολυτελείας} κτλ).

Κάτοχος polo 2008 1.4 bifuel (LPG) 80hp.

Κάνω περίπου 15-20.000χλμ το χρόνο.

Σκεφτόμουν Citroen C4 coupe 2008-2011 1.6turbo 156hp

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Με λίγα λόγια αυτό που σκεφτεσε αν το κανείς το πολύ σε δυο χρόνια το πολύ θα τα πληρώσεις διπλα τριπλα και δεν θα έχεις αυτοκίνητο.

Αυτα.

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, mp123 είπε

Με λίγα λόγια αυτό που σκεφτεσε αν το κανείς το πολύ σε δυο χρόνια το πολύ θα τα πληρώσεις διπλα τριπλα και δεν θα έχεις αυτοκίνητο.

Αυτα.

Ειλικρινά δεν σε κατάλαβα. Λόγω αερίου θα το πληρώσω 2πλα, 3πλα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...