Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/2/2021 στις 11:15 ΠΜ, DTInfinity είπε

Να του πεις να βρεθείτε από κοντά, μπροστά σε ένα ΑΤΜ της Πειραιώς, να στείλει τα χρήματα με Λεφτά στο Λεπτό, να σου δώσει τον κωδικό να τα σηκώσεις εσύ ο ίδιος και να του δώσεις μετά το προϊόν...

και μετρητά θα τα παρεις και πλαστα δεν θα είναι...

ωραια ιδεα

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Διαβάζω συχνά για "έλεγχο κατά την παραλαβή".

Πρώτον, καμία από τις εταιρίες που έχουν κατάστημα στην περιοχή μου (N.Π. Αττικής) και έχω ρωτήσει (Γενική, Speedex, ACS, DHL, δεν έχω ρωτήσει UPS) δεν δέχεται τέτοιον έλεγχο. Επομένως, εφόσον κάποια καταστήματα δέχονται, συμπεραίνω πως πρόκειται για μεμονωμένη απόφαση και δεν είναι εταιρική πολιτική.

Δεύτερον, έστω ότι δέχονται. Και αγοράζω μια κάρτα γραφικών. Ή ένα κινητό τηλέφωνο. Ο "έλεγχος", ποιος είναι; Θα κρατήσω τον υπάλληλο της εταιρίας όση ώρα εγκαθιστώ την κάρτα ή σετάρω το τηλέφωνο, για να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί σωστά; Ή "έλεγχος" είναι να δω ότι παρέλαβα κάρτα και όχι πατάτες;

Θα με ενδιέφερε, κάποιο μέλος που λέει πως χρησιμοποιεί την επιλογή ελέγχου, να μου περιγράψει πώς λειτουργεί όταν είσαι αγοραστής και πόσος χρόνος απαιτείται για τη διαδικασία.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Snoob είπε

Διαβάζω συχνά για "έλεγχο κατά την παραλαβή".

Πρώτον, καμία από τις εταιρίες που έχουν κατάστημα στην περιοχή μου (N.Π. Αττικής) και έχω ρωτήσει (Γενική, Speedex, ACS, DHL, δεν έχω ρωτήσει UPS) δεν δέχεται τέτοιον έλεγχο. Επομένως, εφόσον κάποια καταστήματα δέχονται, συμπεραίνω πως πρόκειται για μεμονωμένη απόφαση και δεν είναι εταιρική πολιτική.

Δεύτερον, έστω ότι δέχονται. Και αγοράζω μια κάρτα γραφικών. Ή ένα κινητό τηλέφωνο. Ο "έλεγχος", ποιος είναι; Θα κρατήσω τον υπάλληλο της εταιρίας όση ώρα εγκαθιστώ την κάρτα ή σετάρω το τηλέφωνο, για να βεβαιωθώ ότι λειτουργεί σωστά; Ή "έλεγχος" είναι να δω ότι παρέλαβα κάρτα και όχι πατάτες;

Θα με ενδιέφερε, κάποιο μέλος που λέει πως χρησιμοποιεί την επιλογή ελέγχου, να μου περιγράψει πώς λειτουργεί όταν είσαι αγοραστής και πόσος χρόνος απαιτείται για τη διαδικασία.

Ο ελεγχος που μπορει να γινει ειναι: 1) οτι παρελαβες καρτα και οχι πατατες οπως γραφεις 2) Εξωτερικος ελεγχος στα γρηγορα (σε καρτα γραφικων δεν εχει μαλλον νοημα, αλλα σε αλλα αντικειμενα π.χ κινητο/λαπτοπ εχει) Δηλαδη ελεγχεις αν η εξωτερικη κατασταση ειναι οπως περιγραφηκε στην αγγελια 3) Παλι στα γρηγορα ενας βασικος/γενικος ελεγχος καλης λειτουργιας π.χ αν ενα κινητο/λαπτοπ κανει εκκινηση.

Τελευταια φορα που εκανα τετοιο ελεγχο ηταν πριν αρκετα χρονια (γυρω στα 3-4 χρονια) για μια συναλλαγη που θεωρουσα υψηλου ρισκου. (Αγορα κινητου χαμηλης αξιας αλλα απο χρηστη  νεαρης ηλικιας χωρις αξιολογησεις) Τοτε ειχα ρωτησει το καταστημα της γενικης ταχυδρομικης της περιοχης μου αν δεχονται να ανοιχτει το δεμα και να γινει ελεγχος και μου ειχαν πει "ναι στα γρηγορα" ενω η ΑCS δεν δεχοταν. Ζητησα απο τον αποστολεα να στειλει το δεμα με Γενικη... Στη παραδωση, ειπα στο παιδι που εφερε το δεμα, οτι για να πληρωσω την αντικαταβολη και να παραλαβω θα πρεπει να το ανοιξω μπροστα του για ενα γρηγορο ελεγχο. Το παιδι δεχτικε... το δεμα αντι για κινητο ειχε μπαταριες! Το παιδι αφου τρομαξε λιγο, πηρε τηλεφωνο στο καταστημα, ειπε τι εγινε και μου ειπε "οτι θα το κανονησουμε" και οτι παιρνει το δεμα και φευγει.... Ετσι τη γλιτωσα, δεν επικοινωνησα με τον πωλητη και υποθεσα οτι απλα του επιστραφηκε το δεμα. Απο τοτε αποφασισα να μην παιρνω υψηλο ρισκο....  Αργοτερα εμαθα οτι και η γενικη σταματησε να δεχετε ελεγχο... τωρα δεν ξερω τι γινεται.

Το σημαντικο για μενα στις αγορες μεταχειρισμενων ειναι να μην παιρνεις μεγαλο ρισκο (ή διαφορετικα να ελαχιστοποιεις το ρισκο, το οποιο παντα θα υπαρχει) αλλα και να βλεπεις συνολικα πως τα πας με τις αγορες σου και οχι μεμονομενα. Δηλαδη αν στις 10 αγορες ειχες το πολυ μια ή εστω δυο προβληματικες τοτε θεωρω οτι ειναι καλα. Αν ομως οι μισες συναλλαγες σου ειναι προβληματικες τοτε μαλλον κατι κανεις λαθος... (συνηθως παιρνεις πολυ ρισκο)

Για να ελαχιστοποιησεις το ρισκο (οι κανονες που μου ερχονται τωρα) 1)Κοιτας ατομα με πολλες καλες αξιολογησεις (ιδανικα χωρις ουτε μια αρνητικη) 2)Στο ebay εχεις και το paypal protection 3)Αγοραζεις μεταχειρισμενα εντος εγγυησης με αποδειξη 4)Αγοραζεις μεταχειρισμενα γνωστα για την αξιοπιστια τους και την αντοχη τους στο χρονο 5) Δεν κανεις ακριβες αγορες 6) Κοιτας για συναλλαγη χερι με χερι 7) Αξιολογεις θετικα την επικοινωνια σου με τον πωλητη.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, iageogr είπε

Ο ελεγχος που μπορει να γινει ειναι: 1) οτι παρελαβες καρτα και οχι πατατες οπως γραφεις 2) Εξωτερικος ελεγχος στα γρηγορα (σε καρτα γραφικων δεν εχει μαλλον νοημα, αλλα σε αλλα αντικειμενα π.χ κινητο/λαπτοπ εχει) Δηλαδη ελεγχεις αν η εξωτερικη κατασταση ειναι οπως περιγραφηκε στην αγγελια 3) Παλι στα γρηγορα ενας βασικος/γενικος ελεγχος καλης λειτουργιας π.χ αν ενα κινητο/λαπτοπ κανει εκκινηση.

Τελευταια φορα που εκανα τετοιο ελεγχο ηταν πριν αρκετα χρονια (γυρω στα 3-4 χρονια) για μια συναλλαγη που θεωρουσα υψηλου ρισκου. (Αγορα κινητου χαμηλης αξιας αλλα απο χρηστη  νεαρης ηλικιας χωρις αξιολογησεις) Τοτε ειχα ρωτησει το καταστημα της γενικης ταχυδρομικης της περιοχης μου αν δεχονται να ανοιχτει το δεμα και να γινει ελεγχος και μου ειχαν πει "ναι στα γρηγορα" ενω η ΑCS δεν δεχοταν. Ζητησα απο τον αποστολεα να στειλει το δεμα με Γενικη... Στη παραδωση, ειπα στο παιδι που εφερε το δεμα, οτι για να πληρωσω την αντικαταβολη και να παραλαβω θα πρεπει να το ανοιξω μπροστα του για ενα γρηγορο ελεγχο. Το παιδι δεχτικε... το δεμα αντι για κινητο ειχε μπαταριες! Το παιδι αφου τρομαξε λιγο, πηρε τηλεφωνο στο καταστημα, ειπε τι εγινε και μου ειπε "οτι θα το κανονησουμε" και οτι παιρνει το δεμα και φευγει.... Ετσι τη γλιτωσα, δεν επικοινωνησα με τον πωλητη και υποθεσα οτι απλα του επιστραφηκε το δεμα. Απο τοτε αποφασισα να μην παιρνω υψηλο ρισκο....  Αργοτερα εμαθα οτι και η γενικη σταματησε να δεχετε ελεγχο... τωρα δεν ξερω τι γινεται.

Μ' αρέσει που περιγράφεις το τι έλεγχος μπορεί να γίνει, ενώ αμέσως μετά δηλώνεις ότι σύμφωνα με την εμπειρία σου ΔΕΝ μπορεί να γίνει έλεγχος επειδή οι κούριερ ΔΕΝ δέχονται έλεγχο...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μ' αρέσει που περιγράφεις το τι έλεγχος μπορεί να γίνει, ενώ αμέσως μετά δηλώνεις ότι σύμφωνα με την εμπειρία σου ΔΕΝ μπορεί να γίνει έλεγχος επειδή οι κούριερ ΔΕΝ δέχονται έλεγχο...

Εμενα μαρεσε ο επιλεκτικος τροπος κατανοησης της Ελληνικης γλωσσας που διαθετεις ... :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο έλεγχος δεν υπάρχει πλέον σαν επιλογή. Μόνο άτυπα.

Αυτό που υπάρχει όμως είναι το βίντεο. Βιντεοκλήση μέσω βιμπερ, έλεγχος του προϊόντος. Και για να πάμε ένα βήμα παραπάνω, φωτογραφία και βίντεο τον πωλητή. Αν δεν είσαι απατεώνας, δεν έγινε κάτι να στείλεις την φάτσα σου. 

Άλλωστε στο facebook marketplace, όλοι κοιτάμε την φάτσα του πωλητή και κρίνουμε ανάλογα.

 

Επεξ/σία από DimosthenisG
Δημοσ.

Αστεία γράφετε τόση ώρα; Εδώ ο άλλος δίνει λογαριασμό τράπεζας και κάνει απατεωνιές και τους δουλεύει μέσα στα μούτρα τους γιατί δεν πρόκειται να τον κάνουν τίποτα για καταθέσεις μεταξύ ιδιωτών. Κάρτα και paypal για να μπορεί να γίνει chargeback αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και τέλος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μπορούσες να αναρτήσεις την σχετική νομοθεσία για την απαγορευση ελεγχου να ενημερωθούμε κι εμείς?

Ως δεύτερη πάντως επιλογή υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε και βρίσκετε ως όρος σε όλα τα ψιλά γράμματα των  εταιριών

13. Ο παραλήπτης, εάν υπάρχουν βάσιμοι προς τούτο λόγοι, έχει δικαίωμα να παραλάβει με επιφύλαξη.

Με αυτη την δήλωση μπορείς να παραλάβεις και να ζητήσεις την επιστροφή του προϊόντος αν δεν κάνω λάθος έως την επόμενη μέρα  

Επεξ/σία από akisdom
προσθηκη
Δημοσ.
Στις 5/2/2021 στις 6:13 ΜΜ, StamTheMan είπε

Μ αρεσει που εισαι τοσο σιγουρος.

Για να σε προλαβω,απλα ησουν τυχερός και δεν εξαφανιστηκε ο παραλήπτης, οπως επισης τυχερος ησουν που δεν εσπασε καποιο δεμα.

Αντικαταβολη ο πιο ασφαλής τροπος,τι αλλο θα ακουσουμε.

Δεν επιτρέπεται ο ελεγχος κατα την παράδοση, μην τα ξαναλεμε.

Αλλο που κατι μαγαζακια το κανουν.

Πρεπει να ειμαι παρα πολυ τυχερος τοτε. Ομοιως μπορω να σου πω και εγω οτι ησουν ατυχος οταν σου συνεβη ο,τι σου συνεβη. Θα μπορουσα να σου πω μερικα τιπς για να τα αποφευγεις αυτα, αλλα σιγα μην κατσω να ασχοληθω.

Για να σε προλαβω, μην ξεχασεις να βαλεις και σε αυτο το σχολιο μου ενα 'confused', οπως επισης και σε ακομα παλιοτερα σχολια

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, akisdom είπε

Θα μπορούσες να αναρτήσεις την σχετική νομοθεσία για την απαγορευση ελεγχου να ενημερωθούμε κι εμείς?

Δεν νομίζω να υπάρχει νομοθεσία που απαγορεύει τον έλεγχο, απλά οι εταιρείες ταχυμεταφορών ΔΕΝ συμπεριλαμβάνουν τον έλεγχο ως παρεχόμενη υπηρεσία, τουλάχιστον όχι επίσημα.

2 ώρες πριν, akisdom είπε

Ως δεύτερη πάντως επιλογή υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε και βρίσκετε ως όρος σε όλα τα ψιλά γράμματα των  εταιριών

13. Ο παραλήπτης, εάν υπάρχουν βάσιμοι προς τούτο λόγοι, έχει δικαίωμα να παραλάβει με επιφύλαξη.

Με αυτη την δήλωση μπορείς να παραλάβεις και να ζητήσεις την επιστροφή του προϊόντος αν δεν κάνω λάθος έως την επόμενη μέρα  

Λάθος κάνεις, αυτό που ο παραλήπτης έχει δικαίωμα έως και την επόμενη ημέρα είναι να κάνει τη δήλωση επιφύλαξης.

Επίσης το να κάνει ο παραλήπτης δήλωση επιφύλαξης δεν σημαίνει ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών είναι υποχρεωμένη να του επιστρέψει το ποσό της αντικαταβολής, αυτά ο παραλήπτης θα τα βρει (λέμε τώρα) με τον αποστολέα.

Δες πως περιγράφει μια άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τον συγκεκριμένο όρο:

"Δικαίωμα επιφύλαξης:

Ο παραλήπτης, εάν υπάρχουν βάσιμοι προς τούτο λόγοι, έχει δικαίωμα να παραλάβει το αντικείμενο με επιφύλαξη, καταγράφοντας τους σχετικούς λόγους της επιφύλαξης στο ΣΥΔΕΤΑ. Η δήλωση επιφύλαξης μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός μίας (1) ημέρας από την παραλαβή του αντικειμένου."

Δημοσ.
4 ώρες πριν, AliasAndrew είπε

Θα μπορουσα να σου πω μερικα τιπς για να τα αποφευγεις αυτα, αλλα σιγα μην κατσω να ασχοληθω.

Δε χρειαζομαι τιπς απο σενα φιλε,εχω πολυ μεγαλυτερη εμπειρια στο χωρο απο οση μπορεις εσυ να φανταστεις.

 

6 ώρες πριν, akisdom είπε

Θα μπορούσες να αναρτήσεις την σχετική νομοθεσία για την απαγορευση ελεγχου να ενημερωθούμε κι εμείς?

Ως δεύτερη πάντως επιλογή υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε και βρίσκετε ως όρος σε όλα τα ψιλά γράμματα των  εταιριών

13. Ο παραλήπτης, εάν υπάρχουν βάσιμοι προς τούτο λόγοι, έχει δικαίωμα να παραλάβει με επιφύλαξη.

Με αυτη την δήλωση μπορείς να παραλάβεις και να ζητήσεις την επιστροφή του προϊόντος αν δεν κάνω λάθος έως την επόμενη μέρα  

Αυτο δεν ειναι παραλαβη μετα απο ελεγχο ομως.

 

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

σε περιπτωση που εχω κανει μεταφορα χρηματων κ μετα δεν μου στειλει το δεμα 

ειναι δυνατο να ακυρωσω τη μεταφορα;

ή πρεπει να κανω ειδικη καταγγελια μεσω αστυνομιας;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, peiraiask είπε

σε περιπτωση που εχω κανει μεταφορα χρηματων κ μετα δεν μου στειλει το δεμα 

ειναι δυνατο να ακυρωσω τη μεταφορα;

ή πρεπει να κανω ειδικη καταγγελια μεσω αστυνομιας;

Την τραπεζά σου την ρώτησες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...