Προς το περιεχόμενο

Alfa romeo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ideal09 είπε

Άμα δεν έχεις γκόμενα, όντως έχει πολλά κοινά για υποκατάστατο.. προβλήματα, έξοδα, χρόνο να αφιερώσεις(στα συνεργεία)... 🤣🤣

Ε τουλαχιστον δεν ασχολειται με τη δεξια παλαμη οπως αλλοι :rolleyes:

  • Sad 1
Δημοσ.

Η MiTo δεν είναι καθαρή alfa πάντως... Alfa με όργανα στην ευθεία είναι μακαρόνια χωρίς τυρί 

Δημοσ.

@ideal09 Καμία σχέση, ούτε ένα πρόβλημα δεν έβγαλε , πέρα από τις λάμπες για τα φώτα ημέρας.Το άλλο θέμα που είχε ήταν ότι κάποιες φορές δεν κατέβαινε σωστά το παράθυρο για να ανοίξεις την πόρτα, όπως όλα τα αυτοκίνητα χωρίς πλαίσιο στις πόρτες.

Στο SEAT που έχω τώρα άλλαξα μέχρι και τα ντουί για τα φώτα ημέρας 2 φορές. Υπόψιν όταν το είχα το αίμα μου είχε σταθερά 120 βαθμούς κελσίου. Αλλά θέλει να τη σέβεσαι. Αρχίζεις τη μέρα σου χαλαρά μέχρι να ζεσταθούν λάδια , περιμένεις ένα πεντάλεπτο για να σβήσεις κτλ. Λάδια και Service γενικά έκανα όταν έγραφε το manual. Συνέχεια πήγαινα τέρμα , συνέχεια. Το κακό ήταν πως για να πας μια μικρή βόλτα έτσι γρήγορη ήθελες 20 ευρώ βενζίνη.

@Dantε Την είχα από το 2009-2012. Ένα μοναδικό κομμάτι στην Ελλάδα 155 Distinctive με ότι μπορείς να φανταστείς πάνω, στα 27600 ευρώ. Με τις 18άρες τις ζάντες και τα Brembo ήταν τρέλα. Βαθύς ήχος από την εξάτμιση ,στο εσωτερικό με τα δερμάτινα και τα carbon στο ταμπλό έδειχνε πολύ ωραία. Το θέμα είναι πόσο σκισμένο θα είναι το μοτέρ που θα βρεις. 

 

Θα αγόραζα άνετα σήμερα μια Giulia Veloce, θεωρώ τα 60κ που ζητάει πολλά. Αν έβγαζε κάτι σοβαρό σε hatchback , suv b/c μέχρι 30-35 θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά. Είναι σχετικά ακριβά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Δημοσ.

Οι Alfa είχαν κάποτε ένα χαρακτήρα, ήταν τα πιο γρήγορα, καλοστημένα και σχετικά φθηνά αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Η κατανάλωση και η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών τους περνούσαν σε δεύτερη μοίρα. Όταν άρχισε να την βλέπει premium τότε έχασε μεγάλο μέρος του κοινού της. Παράλληλα οι ανταγωνιστές της αναβαθμίστηκαν, έτσι όταν το Golf έγινε το πιο γρήγορο και καλοστημένο αυτοκίνητο πρίν 13 χρόνια, χάθηκε ο λόγος να πάρεις Alfa.

O πατέρας μου ήταν μεγάλος φαν μέχρι που απλά βαρέθηκε τις ιδιοτροπίες. Αρχικά είχε το Alfa Sud 1.3, βασικό του γνώρισμα ήταν ότι ξέφευγε άνετα από τα μπλόκα των Γιουγκοσλάβων αστυνομικών όταν πηγαινοέρχονταν γερμανία. Δοκίμασε το Renault 9 που ήταν της μοδας το 80' αλλά το κράτησε 9 μήνες και πήρε μια Alfa 33 1.3 απο Γερμανία. Επειδή ήταν Γερμανικών προδιαγραφών ήταν και η τελευταία 33 ΜΚ1 που περπατούσε στην πόλη μου, όλα τα άλλα που ήταν Ελληνικών προδιαγραφών απλά σκούργιασαν.... Όταν θέλησε να αναβαθμιστεί πήρε μια Alfa 75 1.8 Trofeo, καλο αμάξι αλλά με όλα τα θέματα που συνόδευαν τις Alfa τόσα χρόνια. Πουλήθηκε το 1994 και ήταν η τελευταία Alfa που είχε. Απο αυτό το αμάξι θυμάμαι να κοιμάμαι μέσα πιτσιρικάς και να με νανουρίζουν οι τριγμοί που μόνιμα έκανε.

Η μόνη Alfa που έχω οδηγήσει είναι μια παλιά 147 JTD 1.9 με τον καλό 8βάλβιδο turbodiesel που έχει ο κουνιάδος. Εξαιρετικό στήσιμο, πολύ γρήγορο και οικονομικό το μοτέρ και περίεργος ελάχιστα προβλήματα αν και πολύ μικρούς χώρους σε σχέση με το δικό μου Golf. Ή 147 ήταν ίσως η τελευταία "φθηνή" Alfa που ακολουθούσε την παλαιά συνταγή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, lary7 είπε

Οι Alfa είχαν κάποτε ένα χαρακτήρα, ήταν τα πιο γρήγορα, καλοστημένα και σχετικά φθηνά αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Η κατανάλωση και η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών τους περνούσαν σε δεύτερη μοίρα. Όταν άρχισε να την βλέπει premium τότε έχασε μεγάλο μέρος του κοινού της. Παράλληλα οι ανταγωνιστές της αναβαθμίστηκαν, έτσι όταν το Golf έγινε το πιο γρήγορο και καλοστημένο αυτοκίνητο πρίν 13 χρόνια, χάθηκε ο λόγος να πάρεις Alfa.

O πατέρας μου ήταν μεγάλος φαν μέχρι που απλά βαρέθηκε τις ιδιοτροπίες. Αρχικά είχε το Alfa Sud 1.3, βασικό του γνώρισμα ήταν ότι ξέφευγε άνετα από τα μπλόκα των Γιουγκοσλάβων αστυνομικών όταν πηγαινοέρχονταν γερμανία. Δοκίμασε το Renault 9 που ήταν της μοδας το 80' αλλά το κράτησε 9 μήνες και πήρε μια Alfa 33 1.3 απο Γερμανία. Επειδή ήταν Γερμανικών προδιαγραφών ήταν και η τελευταία 33 ΜΚ1 που περπατούσε στην πόλη μου, όλα τα άλλα που ήταν Ελληνικών προδιαγραφών απλά σκούργιασαν.... Όταν θέλησε να αναβαθμιστεί πήρε μια Alfa 75 1.8 Trofeo, καλο αμάξι αλλά με όλα τα θέματα που συνόδευαν τις Alfa τόσα χρόνια. Πουλήθηκε το 1994 και ήταν η τελευταία Alfa που είχε. Απο αυτό το αμάξι θυμάμαι να κοιμάμαι μέσα πιτσιρικάς και να με νανουρίζουν οι τριγμοί που μόνιμα έκανε.

Η μόνη Alfa που έχω οδηγήσει είναι μια παλιά 147 JTD 1.9 με τον καλό 8βάλβιδο turbodiesel που έχει ο κουνιάδος. Εξαιρετικό στήσιμο, πολύ γρήγορο και οικονομικό το μοτέρ και περίεργος ελάχιστα προβλήματα αν και πολύ μικρούς χώρους σε σχέση με το δικό μου Golf. Ή 147 ήταν ίσως η τελευταία "φθηνή" Alfa που ακολουθούσε την παλαιά συνταγή.

Έχουν αλλάξει πολλά άλλα προς το κακό άλλα προς το καλό. π.χ. η gulieta ότι και αν έχει βγάλει μέχρι σήμερα είναι πταίσμα μπροστά σε αυτά που έχει βγάλει ο ανταγωνισμός (BMW 1, A3, golf). Και όμως εαν συγκρίνεις τι παίρνεις με την executive σε σχέση με το A3 που θες 5-6 χιλιάρικα παραπάνω για τα ίδια πράγματα δεν την λες και ακριβη. Η Μito είχε την καλλίτερη πέδηση στην κατηγορία της ( και το ομορφότερο σχεδιαστικά στην κατηγορία της κατα την γνώμη μου)

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1
Δημοσ.

H MITO καταδικάστηκε απο την έλλειψη 5θυρης έκδοσης, σε μια εποχή που τα 3θυρα πεθαίνουν. H Gulieta είναι όντως εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά πλέων δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό πλην της εμφάνισης. Και έχεις πάντα το μειονέκτημα της περιορισμένης παραγωγής σε σχέση με τα Α3 και Golf με αποτέλεσμα μελλοντικά να υπάρχουν θέματα με ανταλλακτικά, καθώς και της μειωμένης αξίας μεταπώλησης. Για μεταχειρισμένο πάντως αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, lary7 είπε

. Και έχεις πάντα το μειονέκτημα της περιορισμένης παραγωγής σε σχέση με τα Α3 και Golf με αποτέλεσμα μελλοντικά να υπάρχουν θέματα με ανταλλακτικά, κ

Αυτό θα έλεγα οτι είναι σχετικό μιας και πάντα θα υπάρχουν aftermarket λύσεις. Εδω αυτοκίνητα 20 και βλαε ετων και δεν υπαρχει προβλημα με τα ανταλλακτικά.Η ίδια η MOPAR έχει δεσμευτεί για δεκαετία από το 2020 που σταματησε και το τελευταίο μοντέλο της G ως προς την διαθεσιμοτητα ανταλλακτικών , λες να υπαρξει έλειψη σε aftermarket?. Τον οκτώμβριο πήγαμε με την γυναίκα και οδηγησαμε Golf,A3, 308 και G. To A3 για εμενα χωλαίνει οδηγικα-  εως και επικινδυνο σε μεγαλες ταχυτητες-, το 308 μου φανηκε άβολο οδηγοκεντρικα και πολυ froy froy για το τιποτα , ασχημη και επικινδυνη πισω αναρτηση οπως οντως εχει ειπωθει σε διαφορα φορα, το Golf δεν μου εκανε κλικ οπως δεν μου εκανε και ποτε, η G μας κερδισε και τους 2(οκ εγω ήμονυ ηδη προκατειλημενος υπερ της αλλα η γυναικα γουσταρε το 308 πριν παμε για test drive τωρα οδηγαει την G Και το χαμογελο εχει περασει τα αυτια). Τώρα φυσικα γουστα ειναι αυτα. Βαλε επισης οτι και ο jtd εχει αποδειχτεί κατα πολυ ανωτερος απο τους αντιστοιχους diesel του group VAG. Για τα Πεζω εκτος απο τον παλιο καλο σκυλι hdi (ακομα εχουμε το 206 hdi), για τους καινουριους δεν μπορω να εκφερω γνωμη ως προς την αξιοπιστια.

Επεξ/σία από NTC Labs
Δημοσ.

Όσο ναναι μια ανασφάλεια την νιώθεις για ένα αυτοκίνητο που πούλησε κάτω από 500.000 σε σχέση με ένα που πούλησε 6εκ και σχεδόν άλλα τόσα στις παραλλαγές του.

Δημοσ.
13 hours ago, tigergreg said:

Κατι  τετοιο   δεν  υπαρχει.....

Η  μποξερ   θα   ειναι   η   τουινσπαρκ   που   ηταν  εν  σειρα  οι  κυλινδροι.

Η   αλφασουντ   ηταν   το   οδηγικο   υποδειγμα   ακομα   και   σημερα   λογω   κατασκευης.

Με   χιλια   αλλα   ελατωματα   βεβαια.

Ειχα   την   gt  junior  1,3   με   κινητηρα   1750   και   την  αλλαξα   το   80   με  την  μπερλινα  2,000.

Στα   πισωκινητα   παντως   με  αξονα   ντε τιον   δεν  πολυκαταλαβαινες   οτι   ηταν  πισωκουνητα.

Παρ   ολα   αυτα   πριν  ενα   χρονο   οδηγησα  μια   αλφα   που  δεν  ηταν   αλφα   αλλα   μου  αρεσε.

Ηταν   μια   159   στεσιον  ντηζελ  1,9  (φιατ  κινητηρας)  αυτοματη (οχι  ημιαυτοματη).

Με  τον  ιδιο   κινητηρα   το   SAAB  9-3  TTID  ηταν   πολυ   γρηγοροτερο  και  καλυτερο.

Εχεις δικιο φιλος!Λιγο που το τσεκαρα μαλλον boxer ηταν γιατι εκαιγε και στο ρελαντι!  😆

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lary7 είπε

Όσο ναναι μια ανασφάλεια την νιώθεις για ένα αυτοκίνητο που πούλησε κάτω από 500.000 σε σχέση με ένα που πούλησε 6εκ και σχεδόν άλλα τόσα στις παραλλαγές του.

Όταν για την πλειονότητα των μοντέλων σου έχεις την FCA, και για τα top tier (8c, Spider, Quadrifoglio) έχεις την Ferrari, ε δεν πολυφοβάσαι. Ξέρεις πως αν χρειαστείς κάτι, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο θα το βρεις.

Αντίστοιχα εγώ ως κάτοχος Lancia δεν αγχώνομαι που η μαμά εταιρία δεν δραστηριοποιείται καν εκτός Ιταλίας. Γιατί; Γιατί έχω μία Fiat εδώ και ξέρω πως σίγουρα θα βρω κάτι αν το χρειαστώ (χτύπα ξύλο).

Παρ' όλα αυτά καταλαβαίνω τι λες, έχει βάση. Απλώς πρακτικά δεν θα αλλάξει κάτι στην καθημερινότητα του κατόχου.

Τώρα ναι, αν ψάχνει να κάνει καμιά τρελή τροποποίηση ή κάτι εξαιρετικά σπάνιο, σίγουρα θα βρει για τις πλατφόρμες των Polo/Golf που τις μοιράζονται τόσα αυτοκίνητα, ενώ για τις AR θα δυσκολευτεί.

Δημοσ.

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα.

Alfa Romeo ποτέ και ούτε θέλω.. 

Όλοι έχουμε συμπάθειες και αντιπάθειες...

Αν μου το χάριζανε θα το πουλούσα.

Δημοσ.

Οι Alfa "φωνάζουν" τα χαρακτηριστικά των κατασκευαστών τους όσο καμία άλλη σχολή κατασκευαστών αυτοκίνητου. Όποιος έχει συνεργαστεί με Ιταλούς, σε τεχνικό επίπεδο, αργά η γρήγορα καταλήγει στο εξής συμπέρασμα. Απίστευτος σχεδιασμός, εκπληκτική αίσθηση, μηδενική αξιοπιστία.

Ομολογώ ότι όταν χρειάστηκε να οδηγήσω το Mito, παραλίγο να αλλάξω γνώμη και να αναφωνήσω τι αμαξάρα! Μέχρι που φυσικά ένα καλοκαίρι με 40αρια, απλά ξεκόλλησε ο καθρέπτης τον βρήκα στο πάτωμα. 😀

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Antilogos1975 είπε

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα.

Alfa Romeo ποτέ και ούτε θέλω.. 

Όλοι έχουμε συμπάθειες και αντιπάθειες...

Αν μου το χάριζανε θα το πουλούσα.

Και ?

Ανεπιτυχής προσπάθεια flame .....  👎

  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Οι Alfa "φωνάζουν" τα χαρακτηριστικά των κατασκευαστών τους όσο καμία άλλη σχολή κατασκευαστών αυτοκίνητου. Όποιος έχει συνεργαστεί με Ιταλούς, σε τεχνικό επίπεδο, αργά η γρήγορα καταλήγει στο εξής συμπέρασμα. Απίστευτος σχεδιασμός, εκπληκτική αίσθηση, μηδενική αξιοπιστία.

Ομολογώ ότι όταν χρειάστηκε να οδηγήσω το Mito, παραλίγο να αλλάξω γνώμη και να αναφωνήσω τι αμαξάρα! Μέχρι που φυσικά ένα καλοκαίρι με 40αρια, απλά ξεκόλλησε ο καθρέπτης τον βρήκα στο πάτωμα. 😀

Ε αυτό δεν είναι κριτήριο μωρέ, μπορεί να είχε αλλαχτεί το τζάμι. Βέβαια μπορεί να παίζει ρόλο και η προέλευση - προδιαγραφές .

9 ώρες πριν, giotis1982 είπε

@ideal09 Καμία σχέση, ούτε ένα πρόβλημα δεν έβγαλε , πέρα από τις λάμπες για τα φώτα ημέρας.Το άλλο θέμα που είχε ήταν ότι κάποιες φορές δεν κατέβαινε σωστά το παράθυρο για να ανοίξεις την πόρτα, όπως όλα τα αυτοκίνητα χωρίς πλαίσιο στις πόρτες.

Στο SEAT που έχω τώρα άλλαξα μέχρι και τα ντουί για τα φώτα ημέρας 2 φορές. Υπόψιν όταν το είχα το αίμα μου είχε σταθερά 120 βαθμούς κελσίου. Αλλά θέλει να τη σέβεσαι. Αρχίζεις τη μέρα σου χαλαρά μέχρι να ζεσταθούν λάδια , περιμένεις ένα πεντάλεπτο για να σβήσεις κτλ. Λάδια και Service γενικά έκανα όταν έγραφε το manual. Συνέχεια πήγαινα τέρμα , συνέχεια. Το κακό ήταν πως για να πας μια μικρή βόλτα έτσι γρήγορη ήθελες 20 ευρώ βενζίνη.

Ναι μωρέ εντάξει χαβαλέ κάνω. Βέβαια το δικό σου αν κρίνω απ τη φώτο είχε και λίγα χιλιόμετρα αλλά οκ, όπως τα περισσότερα αυτοκινητα έτσι και τα μιτο ειχαν τα κουσουρια με κολώνες τιμονιού, μονάδες blue&me, μοναδες multiair, με τα 155 που ειχε το δικο σου βεβαια, αν δεν κανω λαθος ειναι ο "καλος" ο t-jet. Και γω ενα μιτο τωρα που εχουν πιασει πατο οι τιμες το λιγουρευομαι αλλα τα πιο πολλα εχουν τραβηξει ζορια, πέρα απ το γεγονος οτι παααρα πολλα εχουν γυρισμενα χιλιομετρα.

Πολυ καλη μαγκια και ομορφια οι πορτες χωρις πλαισιο, αλλα πρεπει να εχεις το αγχος να κατεβασεις δυο δαχτυλα το παραθυρο γιατι μερικοι/μερικεςσυνοδηγοι δεν χαμπαριαζουν απο τετοια και γινεται το τζαμι βενταλια.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Antilogos1975 είπε

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα.

Alfa Romeo ποτέ και ούτε θέλω.. 

Όλοι έχουμε συμπάθειες και αντιπάθειες...

Αν μου το χάριζανε θα το πουλούσα.

Αυτη η σχολη σου αρεσει ?

mercedesbenz-450sel-1980-11.jpg

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...