Προς το περιεχόμενο

Alfa romeo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και αυτό το λες για καλό;Σε ιταλικό αμάξι ότι μου χάλαγε ήταν γερμανικό ανταλλακτικό .Πχ ZF κρεμαγίερα.

Τουλάχιστον αυτό που έχω τώρα έχει Ιαπωνικά ηλεκτρικά και 15 χρόνια δεν έχει βγάλει κάτι.

Εξαρτάτε πως του συμπεριφερόσουν..... Γερμανικα έχουν περάσει από τα χερια μου τα εξής: VW golf 4, Audi A3, Opel corsa, 2 x astra, Insignia, BMW 320 2009, Mercedes E90 του 1989.....ποτέ δεν είχα κανενα πρόβλημα...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Τα Alfa Romeo είναι ίσως τα μοναδικά αυτοκίνητα που πλησιάζουν σε οδηγική συμπεριφορά την BMW η οποία είναι σημείο αναφοράς. Έχουν την ίδια φιλοσοφία όσον αφορά την οδηγική απόλαυση 

Σημείο αναφοράς τις BMW θα έλεγα ότι είναι μύθος......είχα την 320 facelift του 2009, με τα runflat νόμιζες ότι οδηγούσες τρακτέρ!!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι η 156 ήτανε καλύτερη του ανταγωνισμού είναι μία πραγματικότητα πάντως.Αποτυπωμένη σε όλο τον ειδικό τύπο της εποχής , από οδηγούς ερασιτέχνες ή επαγγελματίες ,δημοσιογράφους , από κόσμο που ασχολείται με την οδήγηση και τους 4 τροχούς σε πίστα ή δρόμο .Και επιβεβαιωμένη πραγματικότητα με αριθμούς σε εκκινήσεις ,ρεπρίζ , βάρος , φρένα κλπ.

 

Επεξ/σία από ryu_hadouken
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εξαρτάτε πως του συμπεριφερόσουν..... Γερμανικα έχουν περάσει από τα χερια μου τα εξής: VW golf 4, Audi A3, Opel corsa, 2 x astra, Insignia, BMW 320 2009, Mercedes E90 του 1989.....ποτέ δεν είχα κανενα πρόβλημα...

Σε κανένα αλλο αμάξι δεν έχω πειράξει κρεμαγιέρα,μονο στην 33 που ήταν ZF.Αλλά και απο φόρα που διαβάζω τα προβλήματα είναι απο τα ηλεκτρικά της Bosch και όχι απο τα fiam ή τα Garello ή τα ΜΜ.Βεβαια η φίατ επέλεγε να τα χρησιμοποιεί,δεν έφταιγε κάποιος άλλος.

 

Anyway just my opinion.

Δημοσ.

You can’t be a true petrolhead until you’ve owned an Alpha Romeo, and the trouble is I’ve always known, theres no Alpha Romeo a true petrol head would actually want to buy. There is now, though, there is now.

Jeremy Clarkson said reviewing the Alpha Romeo Giulia

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποτε πέρασε από τα χέρια μου και μια τέτοια κούκλα:

16481995-1974-alfa-romeo-gtv-std.jpg

4240722716_5277341faf.jpg

Le Mans Azzurro, αλουμινένια καμπανιόλο, ξύλινο τιμόνι, μια ομορφιά. (Μοντέλο 1974)

Επεξ/σία από argonaut
  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, alex84 είπε

Έχω αλλάξει πάνω από 8 αυτοκίνητα , το μονα που μου έφερναν το χαμόγελο μέχρι τα  αυτιά ηταν μόνο ιταλικά.Πολυ απλά το AR 159 TBI ήταν το καλύτερο που είχα στην ζωή μου. Σε λευκό , μόνο που το κοίταζες φτιαχνοσουν...Ποια μπερλινα της εποχής είχε ενσωματώσει εργοστάσιακο μπαρομετρο στο ταμπλό ? Ποιος ανταγωνιστης είχε τόσο κοφτερό τιμόνι?Και τόσα άλλα... Ένα μείον πχ ήταν πως λόγο γεωμετρίας έτρωγε τα ελαστικά σαν ζεστό βούτυρο.. εχω τόσες αναμνήσεις όσο κανένα άλλο τετράτροχο.

Σήμερα έχω ένα 308 ehdi του 15.

Γλυκοκοιταζω guilletes που και που στο car....

Με το δικο σου εχω κανει πολλα χλμ και με τζουλιέτα.

Τι εικόνα έχεις από το δικο σου;

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, argonaut είπε

Κάποτε πέρασε από τα χέρια μου και μια τέτοια κούκλα:

16481995-1974-alfa-romeo-gtv-std.jpg

4240722716_5277341faf.jpg

Le Mans Azzurro, αλουμινένια καμπανιόλο, ξύλινο τιμόνι, μια ομορφιά.

Στο ίδιο χρώμα Giulia 1600 super του 1976 εγώ , ίδιο μέγεθος μπροστινά φανάρια.5αρι σασμάν,παντού δισκόφρενα.Σχεδόν ίδιο εσωτερικό, ο αναπτήρας δουλευε αν και δεν καπνίζω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Με το δικο σου εχω κανει πολλα χλμ και με τζουλιέτα.

Τι εικόνα έχεις από το δικο σου;

Όταν το είχα , το είχα πάρει μεταχειρισμένο από Καβάλα με 20.000 χλμ.Σαν καινούργιο.Καταρχην ήταν βαρύ! Όχι μόνο στο νούμερο αλλά και στην αίσθηση.Αφου άφηνες τα φρένα από σταματημένος σε κατηφόρα και από το βάρος ήταν σαν πατούσες φρένο .Ένα περίεργο πράγμα.,

Τρομερό -υδραυλικο- τιμόνι βαρύ και αυτό αλλά ξυράφι , ανάρτηση που ισιωνε τα πάντα , χώροι όχι πολύ καλοί για το μέγεθος (κλασσικό afla)πολύ καλή ποιότητα συναρμογής με κορυφαία υλικά(εκεί που ήθελε να δώσει βάση η φίρμα -χειροτερη από τον μέσο όρο εκεί που δεν ηθελε-) ,

Μοτέρ με όχι αξιο της εμφάνισης του ήχο και γενικότερα του dna της φίρμας , χαμηλός κόφτης (6100 αν θυμάμαι καλά) απόδοση σαν diesel με ξύπνημα από πάρα πολύ χαμηλά (τεχνολογία scavenging το είχαν ονόμασει) με ένα μεγάλο τίμημα όμως για αυτό...ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!!Κάτω από 10 δεν είχα δει ποτέ.Ειτε πάω με Μ.Ο. 40Χλμ είτε με 100 το ίδιο ... ελαστικά στις 25.000 είχαν λιώσει σχεδόν λόγο βάρους και αιχμηρης γεωμετρίας (έμπαινε σαν τρένο παντού) ..

 

Αυτά τα λίγα θυμάμαι αλλά κάθε φορά που έμπαινα και έβλεπα την οδηγοκεντρικη κονσόλα με τα στρογγυλά όργανα στο κέντρο μου εφτιαχνε το κεφι.

Γενικά ήταν αυτοκίνητο μεγάλης κατηγορίας και το μόνο που είχα στην κατοχή μου από αυτή (έχω μπει και έχω οδηγήσει άπειρα αλλά) με πολλά + και - που είναι στην μεγένθυση και τα ζεις κάθε μέρα.

 

Πες μας και εσύ κάτι αντίστοιχο από το δικό σου!

 

Επεξ/σία από alex84
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Στο ίδιο χρώμα Giulia 1600 super του 1976 εγώ , ίδιο μέγεθος μπροστινά φανάρια.5αρι σασμάν,παντού δισκόφρενα.Σχεδόν ίδιο εσωτερικό, ο αναπτήρας δουλευε αν και δεν καπνίζω.

Έτσι ακριβώς για κιβώτιο και φρένα. Τέτοια Τζούλια είχε ο νουνός μου.

Η δικιά μου 2000 κ.εκ., μηχανικός ψεκασμός (είχαν φύγει τα weber).

Και αυτό:

 

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, alex84 είπε

Όταν το είχα , το είχα πάρει μεταχειρισμένο από Καβάλα με 20.000 χλμ.Σαν καινούργιο.Καταρχην ήταν βαρύ! Όχι μόνο στο νούμερο αλλά και στην αίσθηση.Αφου άφηνες τα φρένα από σταματημένος σε κατηφόρα και από το βάρος ήταν σαν πατούσες φρένο .Ένα περίεργο πράγμα.,

Τρομερό -υδραυλικο- τιμόνι βαρύ και αυτό αλλά ξυράφι , ανάρτηση που ισιωνε τα πάντα , χώροι όχι πολύ καλοί για το μέγεθος (κλασσικό afla)πολύ καλή ποιότητα συναρμογής με κορυφαία υλικά(εκεί που ήθελε να δώσει βάση η φίρμα -χειροτερη από τον μέσο όρο εκεί που δεν ηθελε-) ,

Μοτέρ με όχι ανάξιο της εμφάνισης του ήχο και γενικότερα του dna της φίρμας , χαμηλός κόφτης (6100 αν θυμάμαι καλά) απόδοση σαν diesel με ξύπνημα από πάρα πολύ χαμηλά (τεχνολογία scavenging το είχαν ονόμασει) με ένα μεγάλο τίμημα όμως για αυτό...ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!!Κάτω από 10 δεν είχα δει ποτέ.Ειτε πάω με Μ.Ο. 40Χλμ είτε με 100 το ίδιο ... ελαστικά στις 25.000 είχαν λιώσει σχεδόν λόγο βάρους και αιχμηρης γεωμετρίας (έμπαινε σαν τρένο παντού) ..

Αυτά τα λίγα θυμάμαι αλλά κάθε φορά που έμπαινα και έβλεπα την οδηγοκεντρικη κονσόλα με τα στρογγυλά όργανα στο κέντρο μου εφτιαχνε το κεφι.

Γενικά ήταν αυτοκίνητο μεγάλης κατηγορίας και το μόνο που είχα στην κατοχή μου από αυτή (έχω μπει και έχω οδηγήσει άπειρα αλλά) με πολλά + και - που είναι στην μεγένθυση και τα ζεις κάθε μέρα.

Πες μας και εσύ κάτι αντίστοιχο από το δικό σου!

Για τα στρογγυλά όργανα και την αίσθηση καταλαβαίνω τι εννοείς. Έτσι χάζευα το 156 συγγενή μου ( τέλη 90s). To δικό σου αναφερόμουν στο 308, εταιρικά λίζινγκ (μεταξύ άλλων), θα το προτιμούσα από τζουλιέτα. Ηχομόνωση, κατανάλωση και λειτουργία κινητήρα λογικά θα έχεις καλή εντύπωση, του 15' είναι μετά το facelift σωστά; Το κιβώτιο κάπως δεν μου καθόταν καλά. Στην άλφα απ'την άλλη δεν βόλευε το πορτ μπαγκαζ, αλλά ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια, και τι χρειάζεται. 

 

 

 

Υ.Γ προσωπικό Opel Astra H. Σαν να οδηγάς μια τάβλα οικοδομής :D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...