Προς το περιεχόμενο

Alfa romeo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, aetos1988 είπε

Η αλήθεια είναι ότι τα παλαιότερα μοντέλα ( δεκαετία 90 και αρχές 00)όντως έβγαζαν προβλήματα στα ηλεκτρικά και κάποιους τριγμούς εσωτερικά αλλά όπως είπα έχουν βελτιωθεί αισθητά τα τελευταία χρόνια. Πάντως εννοείτε ότι οποίο αυτοκίνητο και να πάρεις αν δεν το προσέξεις θα βγάλει προβλήματα. 

Να εύχεσαι το μόνο θέμα του αυτοκινήτου σου (οποιασδήποτε μάρκας) να είναι μόνο τα ηλεκτρικά. Κατά πάσα περίπτωση θα θέλει μόνο αλλαγή μιας ασφάλειας, άντε και κανενός καλωδίου τροφοδοσίας. Μιλάμε για πταίσμα. Παρ' όλα αυτά θα συμφωνήσω, όταν δίνεις τόσα χρήματα, δεν συγχωρείς εύκολα τέτοιες ευπάθειες.

4 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Σε λίγο καιρό, θα γίνουν και συλλεκτικά σαν τη Lancia.
Όποιος προλάβει!

Άλλη μία ιστορικότατη μάρκα με αμαξάρες στον στόλο της.

Υπερήφανος κάτοχος ενός "νέου" Lancia Ypsilon. Με το πανέμορφο εσωτερικό του και την ομαλότητα κίνησης που προσφέρει αισθάνομαι πραγματικά άνετα.

 

Κρίμα που εξαφανίζονται τέτοιες μάρκες.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Jiakometi said:

Ναι δυστυχώς... Προς τα εκεί πάει το πράγμα.... Είναι δείγμα των καιρών. Δυσάρεστο αλλά δεν με εκπλήσσει...

Πήγαιναν που πήγαιναν κατά διαόλου, την είδαν και ...premium.
Φυσικά δεν έπεισαν κανέναν και το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο και συρρικνώνονται παρολες τις Αμερικές και τις Τζούλιες.

Έγινε και η συγχώνευση και ενώ ήταν στραβό το κλίμα...
έπεσε κι ο κορωνοϊός που θα φέρει παγκόσμια ύφεση και αν ποτέ θα είχε μια προσδοκία, έκανε το premium segment απάλευτο.

Για να μην πιάσουμε και το θέμα από την πτυχή των ηλεκτρικών και δε συμμαζευται.

Καθαρή, ψυχρή λογική.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Πήγαιναν που πήγαιναν κατά διαόλου, την είδαν και ...premium.

Τι εννοείς την είδαν Premium; Ανέκαθεν ήταν premium. Μάλιστα, θα έλεγα πως ιστορικά ήταν ο ορισμός του premium αυτοκινήτου αυτές οι μάρκες.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

Πήγαιναν που πήγαιναν κατά διαόλου, την είδαν και ...premium.
Φυσικά δεν έπεισαν κανέναν και το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο και συρρικνώνονται παρολες τις Αμερικές και τις Τζούλιες.

Έγινε και η συγχώνευση και ενώ ήταν στραβό το κλίμα...
έπεσε κι ο κορωνοϊός που θα φέρει παγκόσμια ύφεση και αν ποτέ θα είχε μια προσδοκία, έκανε το premium segment απάλευτο.

Για να μην πιάσουμε και το θέμα από την πτυχή των ηλεκτρικών και δε συμμαζευται.

Οι AR ήταν πάντα premium μην μπερδεύεσαι από τα «μικρά» της γκάμας μετά το 2000...... Ίσα ίσα πήγαν να παίξουν χαμηλά και δεν τους βγήκε.....

Οσο για τα ηλεκτρικά... Οι προ-πορεία (ελληνιστί αβάνς) ήταν ένα θέμα αλλά οφειλόταν σε άγνοια ρύθμισης των πλατινών, και οι λάμπες που κάποια μοντέλα έκαιγαν «ανεξήγητα» αλλά όχι περισσότερο από τα Opel που αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Όλα αυτά όμως ήταν μικρό κόστος  μπροστά στην οδηγική απόλαυση και την ενεργητική ασφάλεια που πρόσφεραν.

3 λεπτά πριν, magnam είπε

Τι εννοείς την είδαν Premium; Ανέκαθεν ήταν premium. Μάλιστα, θα έλεγα πως ιστορικά ήταν ο ορισμούς του premium αυτοκινήτου αυτές οι μάρκες.

Με πρόλαβες !!!!

  • Like 3
Δημοσ.
1 minute ago, magnam said:

Τι εννοείς την είδαν Premium; Ανέκαθεν ήταν premium. Μάλιστα, θα έλεγα πως ιστορικά ήταν ο ορισμούς του premium αυτοκινήτου αυτές οι μάρκες.

μια και είμαι μιας ηλικίας, όχι δεν ήταν premium
ήταν κάτι στο πάνω κομμάτι των μαζικών κατασκευαστών
και για αυτό και δεν πείθουν κανένα τώρα (αν θες τις πωλήσεις ως ένα μέτρο της αποδοχής που έχει η νέα τους φυσιογνωμία)

1 minute ago, Jiakometi said:

Οι AR ήταν πάντα premium μην μπερδεύεσαι από τα «μικρά» της γκάμας μετά το 2000...... Ίσα ίσα πήγαν να παίξουν χαμηλά και δεν τους βγήκε.....

Οσο για τα ηλεκτρικά... Οι προ-πορεία (ελληνιστί αβάνς) ήταν ένα θέμα αλλά οφειλόταν σε άγνοια ρύθμισης των πλατινών, και οι λάμπες που κάποια μοντέλα έκαιγαν «ανεξήγητα» αλλά όχι περισσότερο από τα Opel που αναφέρθηκαν παραπάνω. 

Όλα αυτά όμως ήταν μικρό κόστος  μπροστά στην οδηγική απόλαυση και την ενεργητική ασφάλεια που πρόσφεραν.

Με πρόλαβες !!!!

εγώ που θυμάμαι από τα '80 και δώθε. δε θα το έλεγα

αλλά ΟΚ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, KoreanW είπε

μια και είμαι μιας ηλικίας, όχι δεν ήταν premium
ήταν κάτι στο πάνω κομμάτι των μαζικών κατασκευαστών
και για αυτό και δεν πείθουν κανένα τώρα (αν θες τις πωλήσεις ως ένα μέτρο της αποδοχής που έχει η νέα τους φυσιογνωμία)

Άλλο premium, άλλο luxury car, και άλλο supercar. Ούτε σε κατηγορία Μπέντλεϋ έπαιζε, ούτε σε κατηγορία Φερράρι. Αντίστοιχα, όμως, δεν έπαιζε και σε κατηγορία Hyundai/Daewoo/Renault και τα συναφή.

Και σε περίπτωση που θεωρείς την Mercedes ως premium, να σου θυμίσω πού έπαιζε αγοραστικά το 70'-80'.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, magnam said:

Άλλο premium, άλλο luxury car, και άλλο supercar. Ούτε σε κατηγορία Μπέντλεϋ έπαιζε, ούτε σε κατηγορία Φερράρι. Αντίστοιχα, όμως, δεν έπαιζε και σε κατηγορία Hyundai/Daewoo/Renault και τα συναφή.

έπαιζε πάνω από Opel, Renault και αρκετά κάτω από Mercedes

να είναι καλά τα τελευταία χρόνια το Top gear που βοήθησε τη μάρκα, σε συνδυασμό με κάποιες ανατιμήσεις ειδικά από την 157 και μετά

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

έπαιζε πάνω από Opel, Renault και αρκετά κάτω από Mercedes

 

Ακριβώς. Μιλάμε για εποχή που Opel/Renault ήταν η "πλέμπα", και η Mercedes ήταν luxury brand. Συνεπώς, όπως πολύ σωστά λες, η Alfa ήταν ακριβώς ενδιάμεσα, Premium. Δώσε μου ένα παράδειγμα ποιας μάρκας θεωρείς εσύ ως Premium.

  • Like 1
Δημοσ.

Ας μην διαφωνούμε. Αυτό που έκανε σίγουρα καλά είναι να σπρώχνει το χαμόγελο σου μέχρι τα αυτιά.  Και με τις δύο σχολές (Μπροστοκίνητα - πισωκίνητα).

Εμπορικά υπήρχε και ένα ζήτημα.  Ήταν οδηγικά απαιτητικά αυτοκίνητα και αυτό αποθάρρυνε πολλούς. (Δεν είμαστε οδηγοί αγώνων - είναι σκοτώστρες κλπ γραφικά).

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Jiakometi είπε

 

Εμπορικά υπήρχε και ένα ζήτημα.

Και ένα ακόμη μεγαλύτερο ζήτημα: δεν μπόρεσε να κάνει επιτυχημένο άνοιγμα στην αμερικανική αγορά. Σχεδόν όλες οι ιταλικές μάρκες υστερούσαν σε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, magnam said:

Ακριβώς. Μιλάμε για εποχή που Opel/Renault ήταν η "πλέμπα", και η Mercedes ήταν luxury brand. Συνεπώς, όπως πολύ σωστά λες, η Alfa ήταν ακριβώς ενδιάμεσα, Premium. Δώσε μου ένα παράδειγμα ποιας μάρκας θεωρείς εσύ ως Premium.

μην το πάμε στο προσωπικό, η Alfa πλασάρεται σήμερα εκεί που δεν ανηκε, και αυτά τα μούτρα τρώει

η Alfa πούλαγε τις 145 λίγο ακριβότερα από το μέσο όρο
μου άρεσαν τρομάρα μου και κάτι 33 από παλιότερα, αλλά η Alfa εκεί ήταν, όχι παραπάνω
σε μια εποχή που και πάμπολλοι αν όχι σχεδόν όλοι οι μαζικοί κατασκευαστές είχαν halo μοντέλα στο D/E segment

τέλος πάντων

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θέλω να σπαμάρω το νήμα αλλά ...

Spoiler

 

Αυτό κι ήταν premium

Spoiler

 

 

Τέλος πάντων...

Το τελειώνω εδώ..

Καλό βράδυ.

 

TS.       Πάρε άφοβα μία. Και ρώτα ότι θέλεις. Καλοί μηχανικοί υπάρχουν ακόμη (Στην Αθήνα τουλάχιστο).

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...