giorgoskoy Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Γενικά μου αρέσουν τα αεροσκάφη και καθώς είναι λίγο δύσκολο να γίνω πιλότος λόγο κόστους είπα να ψάξω τον επόμενο τρόπο να βρίσκομαι δίπλα τους. Δεν ξέρω αν θα φανεί χρήσιμη ως πληροφορία αλλά μένω κοντά στη Θεσσαλονίκη οπότε θα με ενδιέφερε κάτι στο Μακεδονία η σε κάποιο αεροδρόμιο κοντά στην Θεσσαλονίκη. Υπάρχουν ελεύθερες θέσεις εργασίας σε αεροδρόμια πχ ως baggage handler, ενεφοδιασμος αεροσκαφών κλπ? Πως είναι οι χρηματικές απολαβές, οι συνθήκες εργασίας? Πρέπει να επικοινωνήσω με κάποια αεροπορική εταιρεία? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheDevilMayCare Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-oikonomia/237754_1000000-ta-aorata-thymata-toy-koronoioy 🤢 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgoskoy Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 8 ώρες πριν, TheDevilMayCare είπε https://www.efsyn.gr/oikonomia/elliniki-oikonomia/237754_1000000-ta-aorata-thymata-toy-koronoioy 🤢 φυσικα και δεν ενοω να παω αυριο να κανω χαρτια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickname2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 "Δεν μπορώ να σπουδασω μάγειρας στην Le cordon blue στη Γαλλία να προσπαθήσω να κανω μετα καριερα, ας γίνω ταμίας σε σουβλατζιδικο". Η λογικη σου ειναι λαθος. Αν δν μπορεις να γίνεις πιλοτος ΚΑΙ ΜΟΝΟ, αφου αυτο σου αρεσει αρχικά, τοτε μην λες να πας να γινεις handler, επίγεια εξυπηρέτηση κλπ "επειδη θα βλέπεις αεροπλάνα". Νοίκιασε ενα σπιτι κοντα στο αεροδρόμιο καλύτερα ή κανε κατι αλλο. Φιλικά τελείως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lasombra Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Μην περιμένεις να βγάλεις λεφτά, άφθονο χρήμα έπαιζε πριν το 2009. Θα μάθεις όμως πάρα πολλά πράγματα σχετικά με την αεροπορία αλλά και με τη μλκία που δέρνει τους επιβάτες, τα πληρώματα και τους εργοδότες σου. Έχουν βγει κάμποσοι αετονύχηδες και πουλούν πτυχία επίγειας εξυπηρέτησης. Μερικοί είναι όντως αναγνωρισμένοι από την IATA αλλά οι περισσότεροι πουλούν παπατζιλίκι. Δεν απαιτείται, αυτήν την εποχή η επίγεια εξυπηρέτηση έχει εντελώς αναλώσιμο προσωπικό. Βγες λίγο στο κλαρί να δεις τη σαπίλα και μετά από 12-24 μήνες κάνε κάτι αν θες. Επίσης, επειδή βρίσκεσαι σε μεγάλο αστικό κέντρο με υπερπληθώρα προσφοράς, μην περιμένεις ιδιαίτερη μεταχείριση, προετοιμάσου για σκλαβιά. Αν έχεις πτυχίο ΑΕΙ (δεν ξέρω τι γίνεται με τα αναβαθμισμένα ΤΕΙ ακόμα), η Goldair πληρώνει πτυχίο, η Skyserv/Swissport μόνο αν είσαι του σωματείου. Από την άλλη, η Goldair θα σε προωθήσει μόνο αν έχεις καλές διπλωματικές ικανότητες (ήτοι γλύψιμο κι εξωτερικό βύσμα). Γενικά, το βύσμα μετρά παντού. Το καλό είναι ότι θα πηδηχτείς με πολλές/πολλούς (ανάλογα με τις προτιμήσεις σου) και θα γνωρίσεις κόσμο. Για δουλειά στα βενζινάδικα (ανεφοδιασμός) δεν ξέρω να σου πω πολλά, δυο φορές απέτυχα, τη μια λόγω μη βύσματος, την άλλη λόγω μη διπλής υπηκοότητας. Ξέρω όμως ότι καθαρίζουν τετραψήφιο. Για το catering δεν έχω ιδέα. Αν έχεις άκρη, προσπάθησε να βγάλεις δίπλωμα για περονοφόρο, οι χειριστές είναι οι πιο καλοπληρωμένοι από όλους σε εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης. Μετά είναι οι οδηγοί λεωφορείου (Δ' κατηγορία+ΠΕΙ). Αν σου πουν για εργάτης πίστας (φόρτωμα αποσκευών), προσπάθησε να το αποφύγεις, καλύτερα σε ορυχείο στη Χιλή με κίνδυνο να γκρεμιστεί το ορυχείο. Ρώτα με για περισσότερα ή για ποια θέση ενδιαφέρεσαι, ίσως καταφέρω να σου δώσω 2-3 πληροφορίες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eidikos33 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Στις 8/4/2020 στις 11:17 ΜΜ, Lasombra είπε Μην περιμένεις να βγάλεις λεφτά, άφθονο χρήμα έπαιζε πριν το 2009. Θα μάθεις όμως πάρα πολλά πράγματα σχετικά με την αεροπορία αλλά και με τη μλκία που δέρνει τους επιβάτες, τα πληρώματα και τους εργοδότες σου. Έχουν βγει κάμποσοι αετονύχηδες και πουλούν πτυχία επίγειας εξυπηρέτησης. Μερικοί είναι όντως αναγνωρισμένοι από την IATA αλλά οι περισσότεροι πουλούν παπατζιλίκι. Δεν απαιτείται, αυτήν την εποχή η επίγεια εξυπηρέτηση έχει εντελώς αναλώσιμο προσωπικό. Βγες λίγο στο κλαρί να δεις τη σαπίλα και μετά από 12-24 μήνες κάνε κάτι αν θες. Επίσης, επειδή βρίσκεσαι σε μεγάλο αστικό κέντρο με υπερπληθώρα προσφοράς, μην περιμένεις ιδιαίτερη μεταχείριση, προετοιμάσου για σκλαβιά. Αν έχεις πτυχίο ΑΕΙ (δεν ξέρω τι γίνεται με τα αναβαθμισμένα ΤΕΙ ακόμα), η Goldair πληρώνει πτυχίο, η Skyserv/Swissport μόνο αν είσαι του σωματείου. Από την άλλη, η Goldair θα σε προωθήσει μόνο αν έχεις καλές διπλωματικές ικανότητες (ήτοι γλύψιμο κι εξωτερικό βύσμα). Γενικά, το βύσμα μετρά παντού. Το καλό είναι ότι θα πηδηχτείς με πολλές/πολλούς (ανάλογα με τις προτιμήσεις σου) και θα γνωρίσεις κόσμο. Για δουλειά στα βενζινάδικα (ανεφοδιασμός) δεν ξέρω να σου πω πολλά, δυο φορές απέτυχα, τη μια λόγω μη βύσματος, την άλλη λόγω μη διπλής υπηκοότητας. Ξέρω όμως ότι καθαρίζουν τετραψήφιο. Για το catering δεν έχω ιδέα. Αν έχεις άκρη, προσπάθησε να βγάλεις δίπλωμα για περονοφόρο, οι χειριστές είναι οι πιο καλοπληρωμένοι από όλους σε εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης. Μετά είναι οι οδηγοί λεωφορείου (Δ' κατηγορία+ΠΕΙ). Αν σου πουν για εργάτης πίστας (φόρτωμα αποσκευών), προσπάθησε να το αποφύγεις, καλύτερα σε ορυχείο στη Χιλή με κίνδυνο να γκρεμιστεί το ορυχείο. Ρώτα με για περισσότερα ή για ποια θέση ενδιαφέρεσαι, ίσως καταφέρω να σου δώσω 2-3 πληροφορίες... Επειδη εχω εργαστει σε goldair και skyserv σιγουρα εχεις εργαστει στο αεροδρομιο κ οτι αναφερεις ισχυει στο επαρκο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alan2 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Αυτές οι εταιρίες έχουν απολύσει προσωπικό τώρα με τους περιορισμούς στις μετακινήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheDevilMayCare Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2020 Επειδη δημοσιευθηκαν απο πολλους, για την ταμπακερα εχεις κατι να μας πεις - διαψευσεις τις απολυσεις? Ειναι ψεμματα δηλαδη?? 🤥 A, παρτο και σε γαλαζιο: http://athina984.gr/wp-site/2020/03/26/ekatontades-apolyseis-ergazomenon-sto-aerodromio-tis-athinas/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alan2 Δημοσ. 16 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Το διαβασα και απο αλλού δέν το αμφισβητώ, πάντως μετά την άρση των μέτρων στις αεροπορικές μετακινήσεις μπορεί να γίνουν επαναπροσλήψεις. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2020 από alan2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pickle Rick Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Ρε φίλε θα γίνεις χαμάλης για να βλέπεις τα αεροπλάνα? Σε λίγα χρόνια όταν οι πόνοι στη μέση θα είναι αβασταχτοι θα μετανιωσεις. Αν είσαι μικρός και χωρίς προβλήματα υγείας μπορείς να πας στην Ικάρων.Αν δεν καταφέρεις να πιλοταρεις αεροπλάνο μπορείς να γινεις μηχανικός αεροσκαφών , αεροναυπηγος,μηχανολογος τώρα αυτό δεν ξέρω πως το σκέφτηκες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlueBlade Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2020 Αναφορά σε κείμενο Πως είναι οι χρηματικές απολαβές, οι συνθήκες εργασίας? Επειδή τυχαίνει και γνωρίζω παιδί που δουλεύει σε τέτοια θέση, θα έλεγα να μείνεις μακριά. Οι απολαβές δεν ειναι τιποτα το ιδιαίτερο και δεν ανεβαίνουν (700€ με 800€ αν θυμάμαι καλά). Επίσης δεν έχει σταθερά ωράρια αλλά με βάρδιες χωρίς αργίες με ότι αρνητικό συνεπάγεται αυτό. Και επίσης αν δεν μένεις κοντά σε αεροδρόμιο θα κάνεις και ένα μινι "ταξίδι" κάθε μέρα για να πας και να έρθεις. Εννοείται πως το πακέτο συμπληρώνουν πόνοι στην μέση, τρέξιμο πέρα δώθε κτλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα