Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα ξεκίνησαν με αυτή την εν λόγω εταιρεία, όταν πήρα τηλέφωνο στην "εξυπηρέτηση" πελατών (περίμενα 25 λεπτά στην αναμονή) για μεταφορά γραμμής (23/03 - Περιοχή Χανιά) . Η κοπέλα είχε να κάνει κάτι πάρα πολυ δυσκολο, να γράψει σωστά την νέα μου διεύθυνση, όμως έκανε λάθος.

Το ραντεβού λοιπόν αυτό ορίστηκε στις 26/03, εκείνο το πρωί με παίρνει ο τεχνικός και με ρωτάει την διεύθυνση ξανά, μου λέει μου έχουν δώσει διαφορετική διεύθυνση άρα το ραντεβού άκυρο καθώς η περιοχή δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα μου.Την ίδια ημέρα τους παίρνω τηλ και μου ορίζουν νέο ραντεβού για 30/03.
Guess what, δεν εμφανίζεται κανένας τεχνικός, ξανα τηλ, ξανά αναμονή, "έχει γίνει ένα συστημικό λάθος λυπούμαστε για την ταλαιπωρία θα ορίσουμε νέο ραντεβού".

cosmo1.png.384b211ed3dd17678e7b03b71d1ff9a7.png

Λαμβάνω μήνυμα για 01/04, GUESS F*** WHAT, δεν εμφανίστηκε κανείς, ξανά τηλ, ξανά αναμονή, "είχε γίνει ένα συστημικό λάθος αλλά μαλλον δεν προωθήκε σωστά από τον υπαλληλο, θα ξανακάνουμε την αίτηση από την αρχή, και θα σας δώσουμε προτεραιότητα. Η προτεραιότητα που μου έδωσαν ήταν 1 εβδομάδα μετά (06/04). Σήμερα (05/04) σκεφτόμουν "ε τι μπορεί να πάει στραβά?' 

cosmo2.png.813bfb5f82e8384741d87914a86f9fb2.png


ΩΡΑ 20:24 μήνυμα από ΟΤΕ " ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ"


Εδω κάνω μια παρένθεση, χθες 04/04, πήρα τηλ να μου βάλουν GB δωρέαν, η υπάλληλος με ρώτησε για την διεύθυνση μου γιατι μάλλον έβλεπε την καρτέλα και της είπα είναι η τάδε διεύθυνση, επειδή όμως δεν την έβρισκε στο σύστημα της ανέφερα ότι παλιότερα την έβρισκαν σαν πάροδος, ωστόσο πλέον έχει ονομασία οδού. Η κοπέλα ωστόσο πήρε την πρωτοβουλία για άγνωστο λόγο να μου αλλάξει την οδό.
Έτσι λοιπόντο σύστημα, όπως μου είπε σήμερα ο υπάλληλος, αναγνώρισε ότι έγινε λάθος και το ραντεβού ακυρώθηκε αυτόματα και θα οριστεί νέο ραντεβού...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ

 

cosmo3.png.860d70e6afa54fddd29b9dc95bc4c8a1.png

Επεξ/σία από arsenal
Δημοσ.

Εσυ φταις που δεν εχεις κατανοηση.

Χωρις πλακα ,ειναι για γερα νευρα.ενα ματσο τυχαρπαστοι ειναι ολες οι εταιριες.ερασιτεχνικη εξυπηρετηση με υπερογκες χρεωσεις για το επιπεδο των υπηρεσιων

  • Like 1
Δημοσ.

Σχετικά με την  καταγγελία που μπορεί να γίνει στην ΕΕΤΤ, προηγούμενως πρέπει να κάνω καταγγελία με την μορφή επίσημου εγγράφου στην κοσμοτέ ή και ηλεκτρονικά?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, arsenal είπε

Σχετικά με την  καταγγελία που μπορεί να γίνει στην ΕΕΤΤ, προηγούμενως πρέπει να κάνω καταγγελία με την μορφή επίσημου εγγράφου στην κοσμοτέ ή και ηλεκτρονικά?

Θα βοηθούσε κάτι τέτοιο σε περίπτωση που θέλω να σπάσω το συμβόλαιο (πριν συμπληρωθεί χρόνος) και να μεταφερθώ σε κάποιον άλλο πάροχο?

Δημοσ.
15 ώρες πριν, arsenal είπε

Όλα ξεκίνησαν με αυτή την εν λόγω εταιρεία, όταν πήρα τηλέφωνο στην "εξυπηρέτηση" πελατών (περίμενα 25 λεπτά στην αναμονή) για μεταφορά γραμμής (23/03 - Περιοχή Χανιά) . Η κοπέλα είχε να κάνει κάτι πάρα πολυ δυσκολο, να γράψει σωστά την νέα μου διεύθυνση, όμως έκανε λάθος.

Το ραντεβού λοιπόν αυτό ορίστηκε στις 26/03, εκείνο το πρωί με παίρνει ο τεχνικός και με ρωτάει την διεύθυνση ξανά, μου λέει μου έχουν δώσει διαφορετική διεύθυνση άρα το ραντεβού άκυρο καθώς η περιοχή δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα μου.Την ίδια ημέρα τους παίρνω τηλ και μου ορίζουν νέο ραντεβού για 30/03.
Guess what, δεν εμφανίζεται κανένας τεχνικός, ξανα τηλ, ξανά αναμονή, "έχει γίνει ένα συστημικό λάθος λυπούμαστε για την ταλαιπωρία θα ορίσουμε νέο ραντεβού".

cosmo1.png.384b211ed3dd17678e7b03b71d1ff9a7.png

Λαμβάνω μήνυμα για 01/04, GUESS F*** WHAT, δεν εμφανίστηκε κανείς, ξανά τηλ, ξανά αναμονή, "είχε γίνει ένα συστημικό λάθος αλλά μαλλον δεν προωθήκε σωστά από τον υπαλληλο, θα ξανακάνουμε την αίτηση από την αρχή, και θα σας δώσουμε προτεραιότητα. Η προτεραιότητα που μου έδωσαν ήταν 1 εβδομάδα μετά (06/04). Σήμερα (05/04) σκεφτόμουν "ε τι μπορεί να πάει στραβά?' 

cosmo2.png.813bfb5f82e8384741d87914a86f9fb2.png


ΩΡΑ 20:24 μήνυμα από ΟΤΕ " ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ"


Εδω κάνω μια παρένθεση, χθες 04/04, πήρα τηλ να μου βάλουν GB δωρέαν, η υπάλληλος με ρώτησε για την διεύθυνση μου γιατι μάλλον έβλεπε την καρτέλα και της είπα είναι η τάδε διεύθυνση, επειδή όμως δεν την έβρισκε στο σύστημα της ανέφερα ότι παλιότερα την έβρισκαν σαν πάροδος, ωστόσο πλέον έχει ονομασία οδού. Η κοπέλα ωστόσο πήρε την πρωτοβουλία για άγνωστο λόγο να μου αλλάξει την οδό.
Έτσι λοιπόντο σύστημα, όπως μου είπε σήμερα ο υπάλληλος, αναγνώρισε ότι έγινε λάθος και το ραντεβού ακυρώθηκε αυτόματα και θα οριστεί νέο ραντεβού...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ

cosmo3.png.860d70e6afa54fddd29b9dc95bc4c8a1.png

Μήπως απλά δεν γίνεται να βάλεις internet στο σπίτι και απλά η κοπέλα (κάνοντας λάθος την διεύθυνση) νόμιζε ότι είχε κάληψη; αλλά τελικά αφού η διεύθυνση είναι λάθος δεν μπορούν να κάνουν κάτι; 

Δημοσ.

Μη ντρέπεσαι να τους βαζεις να επαναλαμβάνουν μερικες φορες τη διευθυνση σε φαση μπραβο-τανγκο-μηλο-τσιου !  ηρακλειο οχι νεο ηρακλειο γιατι ειναι ικανοι για ολα :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να γελάς και να κλαίς με τους αλητο-παρόχους.

Επίσης, η μοίρα και ο θεός προσπαθούν να σε προστατέψουν, εσύ γιατί εξακολουθείς να επιμένεις ??

Κάντην, όσο ακόμα προλαβαίνεις, κάντην.. όσο ακόμα είναι νωρίς (το υπόλοιπο τραγούδι δε το λέω γιατί θα μου το ρίξει το copyright :D )

Πέρα απ'τη πλακα. Κάνε ακύρωση συμβολαίου (εννοείται ότι δεν θα δεχτείς να πληρώσεις κανενός είδους πρόστιμο) και πάνε αλλού. Όπως λέω σε όλα τα post που έχουν να κάνουν με τους κλέφτες, οτιδήποτε συμβόλαιο κάνεις θα γίνεται γραπτά και οχι τηλεφωνικά.. Καλή τύχη :) 

*Υ.Γ: α και για να πιάνεις γραμμή θα καλείς στο 13788 , χωρίς χρέωση και max 5 λεπτά αναμονή (είναι υποχρεωμένοι απο την ΕΕΤΤ να τα τηρούν αυτά)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Μήπως απλά δεν γίνεται να βάλεις internet στο σπίτι και απλά η κοπέλα (κάνοντας λάθος την διεύθυνση) νόμιζε ότι είχε κάληψη; αλλά τελικά αφού η διεύθυνση είναι λάθος δεν μπορούν να κάνουν κάτι; 

Όχι αποκλείεται, είμαι σχεδόν κέντρο.

 

4 λεπτά πριν, zernex201 είπε

Να γελάς και να κλαίς με τους αλητο-παρόχους.

Επίσης, η μοίρα και ο θεός προσπαθούν να σε προστατέψουν, εσύ γιατί εξακολουθείς να επιμένεις ??

Κάντην, όσο ακόμα προλαβαίνεις, κάντην.. όσο ακόμα είναι νωρίς (το υπόλοιπο τραγούδι δε το λέω γιατί θα μου το ρίξει το copyright :D )

Πέρα απ'τη πλακα. Κάνε ακύρωση συμβολαίου (εννοείται ότι δεν θα δεχτείς να πληρώσεις κανενός είδους πρόστιμο) και πάνε αλλού. Όπως λέω σε όλα τα post που έχουν να κάνουν με τους κλέφτες, οτιδήποτε συμβόλαιο κάνεις θα γίνεται γραπτά και οχι τηλεφωνικά.. Καλή τύχη :) 

*Υ.Γ: α και για να πιάνεις γραμμή θα καλείς στο 13788 , χωρίς χρέωση και max 5 λεπτά αναμονή (είναι υποχρεωμένοι απο την ΕΕΤΤ να τα τηρούν αυτά)

13788 πρώτη φορά το ακούω, ξέρεις πόσα 0.19 έχω ξοδέψει? Σίγουρα τους έχω πάρει 20 φορές τηλ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανείς δε το ξέρει και αυτό είναι το πρόβλημα.. (ένα από τα προβλήματα). Οσοι ξέρουν παίρνουν εκεί και δεν περιμένουν. Ενώ οι υπόλοιποι κάθονται 45 λεπτά στην αναμονή. Πληροφοριακά, ενώ η κασέτα λέει οτι είναι για βλάβες, ότι και να πατήσεις στις επιλογές σε πετάει στο 13888 με τους ίδιους τηλεφωνητές. Είναι το ίδιο ακριβώς. Απλά δεν χρεώνεται και δεν υπάρχει αναμονή :) 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως τα παιδιά έχουν πλάκα. Το πρωί που τους πήρα να ρωτήσω γιατί ακυρώθηκε το σημερινό ραντεβού δεν ήξερε ο υπάλληλος να μου απαντήσει και είπε θα κάνει αίτημα να επικοινωνήσει μαζί μου ο υπεύθυνος από την τεχνική υπηρεσία. Μέχρι τις 3 δεν με είχε ξαναπάρει κάνεις, πήρα πάλι τηλ, η υπάλληλος δεν είχε ιδέα γιατί ακυρώθηκε το ραντεβού και έστειλε 2ο αίτημα για να επικοινωνησει μαζί μου η τεχνική υπηρεσία.

Έχετε πλάκα εκεί στη Κόσμοτε 

Επεξ/σία από arsenal
Δημοσ.

Με όλο το σεβασμό. Εσύ φταίς που τους παρακαλάς. Όχι ότι αλλού θα είναι καλύτερα, αλλά θα έπρεπε αυτοί να σε παρακαλάνε και όχι εσύ αυτούς.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, zernex201 είπε

Με όλο το σεβασμό. Εσύ φταίς που τους παρακαλάς. Όχι ότι αλλού θα είναι καλύτερα, αλλά θα έπρεπε αυτοί να σε παρακαλάνε και όχι εσύ αυτούς.

Μα τι να κάνω ? Αφού έχω συμβόλαιο...

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, arsenal είπε

Μα τι να κάνω ? Αφού έχω συμβόλαιο...

Από τη στιγμή που ακόμα δεν έγινε ενεργοποίηση του ρούτερ/γραμμής (μιας και δεν αξιώθηκαν να έρθουν) τότε έχεις κάθε δικαίωμα το σπάσιμο του συμβολαίου κάνοντας ένσταση και πολύ απλά πας αλλού :) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...