Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold πως ακριβώς προκύπτει?

Στο παρακάτω link πχ γράφει ξεκάθαρα ότι η υπαναχώρηση μέσα σε 14 ημέρες ισχύει υπό προϋποθέσεις, και μόνο όταν η σύμβαση έχει γίνει από το ίντερνετ ή από απόσταση ή εκτός καταστήματος, δεν λέει ότι ισχύει κάτι διαφορετικό αν πρόκειται για ανανέωση σύμβασης:

https://www.ekpizo.gr/el/το_εργο_μας/δικαιώματα/δικαίωμα-υπαναχώρησης

Έχεις να μας δείξεις κάποιο link ή οτιδήποτε που να γράφει αυτό που λες?

Σε ανανέωση συμβολαίου σταθερής κοσμοτε πριν έναν μήνα που είχε γίνει από κατάστημα μου είπε ο πωλητής ότι όλα επειδή είναι αν ένωση το δικαίωμα παραμένει. Επίσης σε όλα τα συμβόλαια υπάρχει αυτό το δικαίωμα. Απλά τους δίνει την ελευθερία η εεττ τα συμβόλαια του καταστήματος να προβλέπουν παραίτηση του πελάτη από το δικαίωμα της υπαναχώρησης και άμεση ενεργοποίηση. Θεωρητικά μπορείς να ζητήσεις να μην υπάρχει αυτός ο όρος αλλά default τα συμβόλαια βγαίνουν με αυτόν τον όρο. 

Δημοσ.

Παιδιά η vodafone απαιτεί 24χ18=432 + 240 επιπλέον χρέωση cosmote δεν γίνετε ας καθίσω στην vodafone και ας περιμένω 2 μήνες να με συνδέσουν. Το συμβόλαιο δυστυχώς δεν μου δίνει την δυνατότητα υπαναχώρησης ας μου γίνει μάθημα και να διαβάζω πριν υπογράψω!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Alessionew είπε

Σε ανανέωση συμβολαίου σταθερής κοσμοτε πριν έναν μήνα που είχε γίνει από κατάστημα μου είπε ο πωλητής ότι όλα επειδή είναι αν ένωση το δικαίωμα παραμένει. Επίσης σε όλα τα συμβόλαια υπάρχει αυτό το δικαίωμα. Απλά τους δίνει την ελευθερία η εεττ τα συμβόλαια του καταστήματος να προβλέπουν παραίτηση του πελάτη από το δικαίωμα της υπαναχώρησης και άμεση ενεργοποίηση. Θεωρητικά μπορείς να ζητήσεις να μην υπάρχει αυτός ο όρος αλλά default τα συμβόλαια βγαίνουν με αυτόν τον όρο. 

Sorry αλλά το "έτσι μου είχε πει ένας πωλητής" δεν το θεωρώ σοβαρό επιχείρημα, πωλητής ήταν και αυτός που είπε στον ts "πάρε στο 13830 και θα σου δώσουν τζάμπα ίντερνετ μέσω κινητού", και μόλις πήρε στο 13830 μόνο τα γέλια δεν βάλανε...

Όσο για το άλλο που λες όντως επιτρέπεται να μπει όρος στο συμβόλαιο ότι ο πελάτης παραιτείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, όμως το πότε υπάρχει τέτοιο δικαίωμα είναι άλλο θέμα.

1 ώρα πριν, athanathanasiou είπε

Παιδιά η vodafone απαιτεί 24χ18=432 + 240 επιπλέον χρέωση cosmote δεν γίνετε ας καθίσω στην vodafone και ας περιμένω 2 μήνες να με συνδέσουν. Το συμβόλαιο δυστυχώς δεν μου δίνει την δυνατότητα υπαναχώρησης ας μου γίνει μάθημα και να διαβάζω πριν υπογράψω!

Έχω μπροστά μου μια αίτηση ενεργοποίησης υπηρεσιών που είχα κάνει τον Οκτώβριο στη nova(vdsl 100 με 29,99/μήνα), και στην πρώτη σελίδα γράφει αναλυτικά πόσα είναι τα τέλη διακοπής για κάθε μήνα ξεχωριστά από τον 1ο ως τον 24ο μήνα, λογικά κάτι τέτοιο πρέπει να έχει και η αίτηση που υπόγραψες. Στη δική μου πάντως τα τέλη διακοπής στον πρώτο μήνα είναι 167,66€, για αυτό μου φαίνεται λίγο απίθανο στη δική σου περίπτωση να είναι 432€. Όχι πως κάνει κάποια διαφορά, και 167 να ήταν πάλι δεν σε συνέφερε να τα δώσεις, αλλά λέμε.

edit

Μόλις βρήκα μια άλλη σύμβαση της vodafone που περιγράφει αναλυτικά τα τέλη διακοπής, επίσης του 2019:

Για προσφορές που ορίζεται τέλος απενεργοποίησης
για διακοπή της υπηρεσίας πριν τη λήξη του
24μήνου, το τέλος απενεργοποίησης είναι:
Για τις υπηρεσίες Vodafone Home telephony και
Vodafone Home double play με τεχνολογία ADSL
80,00 €
Για τις υπηρεσίες Vodafone Home double play με
τεχνολογία VDSL
107,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Entertainment με τεχνολογία ADSL
120,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Entertainment με τεχνολογία VDSL
147,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Family με τεχνολογία ADSL 145,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Family με τεχνολογία VDSL
172,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play Full
με τεχνολογία ADSL
215,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play Full
με τεχνολογία VDSL
242,00 €

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Sorry αλλά το "έτσι μου είχε πει ένας πωλητής" δεν το θεωρώ σοβαρό επιχείρημα, πωλητής ήταν και αυτός που είπε στον ts "πάρε στο 13830 και θα σου δώσουν τζάμπα ίντερνετ μέσω κινητού", και μόλις πήρε στο 13830 μόνο τα γέλια δεν βάλανε...

Όσο για το άλλο που λες όντως επιτρέπεται να μπει όρος στο συμβόλαιο ότι ο πελάτης παραιτείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, όμως το πότε υπάρχει τέτοιο δικαίωμα είναι άλλο θέμα.

Έχω μπροστά μου μια αίτηση ενεργοποίησης υπηρεσιών που είχα κάνει τον Οκτώβριο στη nova(vdsl 100 με 29,99/μήνα), και στην πρώτη σελίδα γράφει αναλυτικά πόσα είναι τα τέλη διακοπής για κάθε μήνα ξεχωριστά από τον 1ο ως τον 24ο μήνα, λογικά κάτι τέτοιο πρέπει να έχει και η αίτηση που υπόγραψες. Στη δική μου πάντως τα τέλη διακοπής στον πρώτο μήνα είναι 167,66€, για αυτό μου φαίνεται λίγο απίθανο στη δική σου περίπτωση να είναι 432€. Όχι πως κάνει κάποια διαφορά, και 167 να ήταν πάλι δεν σε συνέφερε να τα δώσεις, αλλά λέμε.

edit

Μόλις βρήκα μια άλλη σύμβαση της vodafone που περιγράφει αναλυτικά τα τέλη διακοπής, επίσης του 2019:

Για προσφορές που ορίζεται τέλος απενεργοποίησης
για διακοπή της υπηρεσίας πριν τη λήξη του
24μήνου, το τέλος απενεργοποίησης είναι:
Για τις υπηρεσίες Vodafone Home telephony και
Vodafone Home double play με τεχνολογία ADSL
80,00 €
Για τις υπηρεσίες Vodafone Home double play με
τεχνολογία VDSL
107,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Entertainment με τεχνολογία ADSL
120,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Entertainment με τεχνολογία VDSL
147,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Family με τεχνολογία ADSL 145,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play
Family με τεχνολογία VDSL
172,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play Full
με τεχνολογία ADSL
215,00 €
Για την υπηρεσίες Vodafone Home triple play Full
με τεχνολογία VDSL
242,00 €

Μα και η ίδια η εεττ λέει ότι υπαναχώρηση δεν υπάρχει όταν ο πελάτης παραιτηθεί ρητώς του δικαιώματος αυτού και ζητήσει άμεση ενεργοποίηση. Όποτε αυτό σημαίνει ότι σου επιτρέπει το δικαίωμα να κανείς συμβόλαιο απορρίπτοντας αυτόν τον όρο και κρατώντας το δικαίωμα σου. Απλά οι εταιρείες για να μη χάνουν πελάτες σε βάζουν να υπογράψεις παραίτηση. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Alessionew είπε

Μα και η ίδια η εεττ λέει ότι υπαναχώρηση δεν υπάρχει όταν ο πελάτης παραιτηθεί ρητώς του δικαιώματος αυτού και ζητήσει άμεση ενεργοποίηση. Όποτε αυτό σημαίνει ότι σου επιτρέπει το δικαίωμα να κανείς συμβόλαιο απορρίπτοντας αυτόν τον όρο και κρατώντας το δικαίωμα σου. Απλά οι εταιρείες για να μη χάνουν πελάτες σε βάζουν να υπογράψεις παραίτηση. 

Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνεσαι, δεν έγραψα πουθενά ότι η ρητή παραίτηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πελάτη δεν ισχύει.

Αυτό που αμφισβητώ είναι ο δικός σου ισχυρισμός, δλδ ότι ο συγκεκριμένος πελάτης (o ts) είχε εξαρχής το δικαίωμα υπαναχώρησης στην συγκεκριμένη σύμβαση που υπέγραψε εντός καταστήματος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...