Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Είμαι συνδρομητής της vodafone από όταν υπήρχε η Hol. Μιας και τον προηγούμενο μήνα έκανα μετακόμιση το συμβόλαιο που μου έφτιαξε ο ιδιοκτήτης ήταν από 01/04/20 - 01/04/22 ενώ έκανα την αλλαγή ονόματος ρεύματος τον προηγούμενο μήνα η vodafone δεν δεχόταν να κάνει μεταφορά της γραμμής μου παρά μόνο από 01/04! Πήγα 02/04 στο κατάστημα γιατί δεν ήθελαν η μεταφορά να γίνει μέσω τηλεφώνου ή email που για μένα ήταν ταλαιπωρία γιατί λόγω του περιορισμού κυκλοφορίας και ότι έπρεπε να φύγω από την πόλη μου γιατί δεν υπάρχει κατάστημα και να πάω στην διπλανή! Ενώ η Watt & Volt έκανε την μεταφορά μου μέσω τηλεφώνου και συμπλήρωσα και έστειλα τα απαιτούμενα έγγραφα μέσω email! Ο υπάλληλος εκεί με ενημέρωσε πως το τηλέφωνο θα μεταφερθεί μέχρι τις πρώτες εργάσιμες ημέρες του Ιουνίου επίσης μου είπε το κόστος της μεταφοράς είναι 50ευρώ και να κάνω ανανέωση (έληγε στις 08/05/20) γιατί δεν θα γίνει η μεταφορά και επίσης να πληρώνω τα μηνιαία πάγια 18ευρώ. Όταν ρώτησα για το internet γιατί είναι απαραίτητο λόγω της δουλείας μου είπε θα επικοινωνήσετε με το 13830 και μετά θα παραλάβετε ένα στικάκι internet ή sim καρτοinternet ή καρτοκινητό με δωρεάν GB!! Αφού δεν είχα κινητό στην vodafone αλλά στην cosmote. Επικοινώνησα με τo 13830 και μου είπε δεν δικαιούστε δωρεάν internet και μόνο εκτροπή κλήσεων χωρίς χρέωση!!! Φυσικά και δεν την ενεργοποίησα γιατί δεν μιλάω καθόλου με το σταθερό!!! Όταν του είπα την παραπάνω ιστορία με έβγαλε ψεύτη και απατεώνα γιατί ήθελα δωρεάν GB!!! Το πρώτο πράγμα που είπα μετά θέλω να ακυρώσω την ανανέωση συμβολαίου να πληρώσω πρόστιμο τους 2 μήνες και να πάω σε άλλη εταιρεία! Εκεί ο υπάλληλος μου είπε η ανανέωση συμβολαίου δεν σπάει και θα πληρώσετε 468ευρώ πρόστιμο! Τι μπορώ να κάνω? Είμαι στο καινούργιο σπίτι και παλεύω με τα 15GB που έδωσε δωρεάν η COSMOTE που σε λίγο θα τελειώσουν!

Δημοσ.

Το καλύτερο είναι να ρωτήσεις τον Δικηγόρο σου.

Αν θες να σου βοηθήσουμε πες πιο πακέτο πήρες από τη vodafone. Σταθερό είναι; Κινητό; Όλα μαζί; Μιλάς για Internet σταθερού στο σπίτι ή για κινητό/με στικάκι;

 

Δημοσ.

Ενώ το σταθερό θα μεταφερθεί τον Ιούνιο μου δεσμεύτηκαν ότι  θα μου έχουν ρεζέρβα internet και όταν τους είπα θέλω να κάνω ακύρωση της ανανέωσης συμβολαίου να πάω σε άλλο πάροχο γιατί δεν είναι δυνατόν να πληρώνω υπηρεσία στην οποία δεν έχω πρόσβαση!!!! Ήδη έχει εκδοθεί καινούργιος λογαριασμός!!! Εγώ δεν είπα ότι αν ακυρώσω το συμβόλαιο δεν θα πληρώσω τους 2 μήνες που έμεναν πριν την ανανέωση αλλά το internet είναι βασικό (απαραίτητο) για την δουλειά μου! Επίσης θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την συμπεριφορά προς τους πελάτες της καθώς ακόμα και η ΔΕΗ κάνει μέσα σε αυτήν την περίοδο αλλαγή ονόματος-σύμβαση προμήθειας εξ αποστάσεως όχι που vodafone με ανάγκασε να περιμένω στην ουρά έξω που έβρεχε 2,5 ώρες μαζί με άλλους 50 ανθρώπους + να πληρώνω κάρτα στάθμευσης γιατί όλες οι θέσεις σταθμεύσεις στο κέντρο της Κορίνθου είναι με κάρτα!!! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, athanathanasiou είπε

Καλησπέρα

Είμαι συνδρομητής της vodafone από όταν υπήρχε η Hol. Μιας και τον προηγούμενο μήνα έκανα μετακόμιση το συμβόλαιο που μου έφτιαξε ο ιδιοκτήτης ήταν από 01/04/20 - 01/04/22 ενώ έκανα την αλλαγή ονόματος ρεύματος τον προηγούμενο μήνα η vodafone δεν δεχόταν να κάνει μεταφορά της γραμμής μου παρά μόνο από 01/04! Πήγα 02/04 στο κατάστημα γιατί δεν ήθελαν η μεταφορά να γίνει μέσω τηλεφώνου ή email που για μένα ήταν ταλαιπωρία γιατί λόγω του περιορισμού κυκλοφορίας και ότι έπρεπε να φύγω από την πόλη μου γιατί δεν υπάρχει κατάστημα και να πάω στην διπλανή! Ενώ η Watt & Volt έκανε την μεταφορά μου μέσω τηλεφώνου και συμπλήρωσα και έστειλα τα απαιτούμενα έγγραφα μέσω email! Ο υπάλληλος εκεί με ενημέρωσε πως το τηλέφωνο θα μεταφερθεί μέχρι τις πρώτες εργάσιμες ημέρες του Ιουνίου επίσης μου είπε το κόστος της μεταφοράς είναι 50ευρώ και να κάνω ανανέωση (έληγε στις 08/05/20) γιατί δεν θα γίνει η μεταφορά και επίσης να πληρώνω τα μηνιαία πάγια 18ευρώ. Όταν ρώτησα για το internet γιατί είναι απαραίτητο λόγω της δουλείας μου είπε θα επικοινωνήσετε με το 13830 και μετά θα παραλάβετε ένα στικάκι internet ή sim καρτοinternet ή καρτοκινητό με δωρεάν GB!! Αφού δεν είχα κινητό στην vodafone αλλά στην cosmote. Επικοινώνησα με τo 13830 και μου είπε δεν δικαιούστε δωρεάν internet και μόνο εκτροπή κλήσεων χωρίς χρέωση!!! Φυσικά και δεν την ενεργοποίησα γιατί δεν μιλάω καθόλου με το σταθερό!!! Όταν του είπα την παραπάνω ιστορία με έβγαλε ψεύτη και απατεώνα γιατί ήθελα δωρεάν GB!!! Το πρώτο πράγμα που είπα μετά θέλω να ακυρώσω την ανανέωση συμβολαίου να πληρώσω πρόστιμο τους 2 μήνες και να πάω σε άλλη εταιρεία! Εκεί ο υπάλληλος μου είπε η ανανέωση συμβολαίου δεν σπάει και θα πληρώσετε 468ευρώ πρόστιμο! Τι μπορώ να κάνω? Είμαι στο καινούργιο σπίτι και παλεύω με τα 15GB που έδωσε δωρεάν η COSMOTE που σε λίγο θα τελειώσουν!

Καταρχήν από όσο ξέρω δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης όταν η σύμβαση γίνει σε κατάστημα, αυτό το δικαίωμα το έχεις για 14 ημέρες μόνο αν η σύμβαση γίνει από απόσταση. Αλλά και να καταφέρεις κάπως να κάνεις αζημίως υπαναχώρηση της ανανέωσης που υπόγραψες δεν νομίζω να έλυνε το πρόβλημα σου (το ότι χρειάζεσαι άμεσα ίντερνετ δλδ), σε όποια εταιρεία και να πας δεν υπάρχει περίπτωση να σου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία σε λιγότερο από μήνα.

Όσο για τα δωρεάν MB που σου είπαν στο κατάστημα δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι επειδή δεν ήταν επίσημη (γραπτή) δέσμευση.

Έτσι όπως το βλέπω δεν έχεις άλλη επιλογή από το να πληρώνεις για ίντερνετ στο κινητό μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταφορά της γραμμής.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καταρχήν από όσο ξέρω δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης όταν η σύμβαση γίνει σε κατάστημα, αυτό το δικαίωμα το έχεις για 14 ημέρες μόνο αν η σύμβαση γίνει από απόσταση. Αλλά και να καταφέρεις κάπως να κάνεις αζημίως υπαναχώρηση της ανανέωσης που υπόγραψες δεν νομίζω να έλυνε το πρόβλημα σου (το ότι χρειάζεσαι άμεσα ίντερνετ δλδ), σε όποια εταιρεία και να πας δεν υπάρχει περίπτωση να σου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία σε λιγότερο από μήνα.

Όσο για τα δωρεάν MB που σου είπαν στο κατάστημα δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι επειδή δεν ήταν επίσημη (γραπτή) δέσμευση.

Έτσι όπως το βλέπω δεν έχεις άλλη επιλογή από το να πληρώνεις για ίντερνετ στο κινητό μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταφορά της γραμμής.

Δηλαδή έγινα όμηρος της vodafone 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, athanathanasiou είπε

Δηλαδή έγινα όμηρος της vodafone 

Μάλλον δεν διάβασες τι έγραψα, και να σε αποδεσμεύσει η vodafone δεν θα λυθεί το πρόβλημα σου.

Κατά τα άλλα και εγώ όμηρος της vodafone είμαι μια και πριν 2 μήνες υπέγραψα διετές συμβόλαιο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Μάλλον δεν διάβασες τι έγραψα, και να σε αποδεσμεύσει η vodafone δεν θα λυθεί το πρόβλημα σου.

Κατά τα άλλα και εγώ όμηρος της vodafone είμαι μια και πριν 2 μήνες υπέγραψα διετές συμβόλαιο.

Δηλαδή δεν ισχύει εάν είσαι πελάτης της COSMOTE γίνεται γρήγορα η διαδικασία? 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, athanathanasiou είπε

Δηλαδή δεν ισχύει εάν είσαι πελάτης της COSMOTE γίνεται γρήγορα η διαδικασία? 

Αν πας στην cosmote ίσως και να γίνει πιο γρήγορα μόνο που είναι πολύ ακριβότερη, χίλιες φορές καλύτερα να ενεργοποιείς giga day καθημερινά για ένα μήνα, πιο φτηνά θα σου βγει.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν πας στην cosmote ίσως και να γίνει πιο γρήγορα μόνο που είναι πολύ ακριβότερη, χίλιες φορές καλύτερα να ενεργοποιείς giga day καθημερινά για ένα μήνα, πιο φτηνά θα σου βγει.

10ευρώ παραπάνω έχει που το κοίταξα από το δικό μου πρόγραμμα στην vodafone

Δημοσ.
Μόλις τώρα, athanathanasiou είπε

10ευρώ παραπάνω έχει που το κοίταξα από το δικό μου πρόγραμμα στην vodafone

10 ευρώ το μήνα επί 24 μήνες, άρα σύνολο 240 ευρώ συνολική επιβάρυνση.

Αν παραμείνεις όπως είσαι τότε στη χειρότερη θα πληρώνεις για 30 ημέρες από 1 ευρώ την ημέρα για giga day μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταφορά, άρα 30 ευρώ συνολική επιβάρυνση.

Τι σε συμφέρει να κάνεις?

Αν και το "τι σε συμφέρει" είναι υποθετικό μια και δεν έχεις δικαίωμα επιλογής.

Δημοσ.

Το ποσό ακούγεται πολύ μεγάλο. Ζητά απλά αντίγραφο συμβολαίου που αναγράφεται το πρόστιμο σε περίπτωση αποχώρησης. Επίσης 14 ημέρες υπαναχώρηση συνεχίζει να υφίσταται και από το κατάστημα καθώς έκανε ανανέωση συμβολαίου. Όχι καινούργιο. Όποτε ζητά ότι συμβόλαιο έχεις από τη βονταφον για να μπορέσεις να δεις τι ποσό έχεις να πληρώσεις και τι λέει για υπαναχώρηση. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Alessionew είπε

Το ποσό ακούγεται πολύ μεγάλο. Ζητά απλά αντίγραφο συμβολαίου που αναγράφεται το πρόστιμο σε περίπτωση αποχώρησης. Επίσης 14 ημέρες υπαναχώρηση συνεχίζει να υφίσταται και από το κατάστημα καθώς έκανε ανανέωση συμβολαίου. Όχι καινούργιο. Όποτε ζητά ότι συμβόλαιο έχεις από τη βονταφον για να μπορέσεις να δεις τι ποσό έχεις να πληρώσεις και τι λέει για υπαναχώρηση. 

Αυτό στα bold πως ακριβώς προκύπτει?

Στο παρακάτω link πχ γράφει ξεκάθαρα ότι η υπαναχώρηση μέσα σε 14 ημέρες ισχύει υπό προϋποθέσεις, και μόνο όταν η σύμβαση έχει γίνει από το ίντερνετ ή από απόσταση ή εκτός καταστήματος, δεν λέει ότι ισχύει κάτι διαφορετικό αν πρόκειται για ανανέωση σύμβασης:

https://www.ekpizo.gr/el/το_εργο_μας/δικαιώματα/δικαίωμα-υπαναχώρησης

Έχεις να μας δείξεις κάποιο link ή οτιδήποτε που να γράφει αυτό που λες?

Δημοσ.

Δικια  μου γνωμη

παραμενεις στη βανταφον και παιρνεις ιτνερνετ απο καρτοκινιτη για εναν μηνα μεχρι να σου βαλουν τη συνδεση

Εγω εβαζα κοσμοτε στο καταστημα και περιμενα και εγω πολυ ωρα μεχρι να βσλουν τη γρσμμη οποτε δεν σωζεσαι. και η κοσμοτε δεν μου εδεινε τιποτα για να εχω ιντερνετ πριν φτιαξουν τη γραμμη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...