Προς το περιεχόμενο

Η ACS ανακαλεί την έκτακτη χρέωση στον τιμοκατάλογό της [Ενημέρωση]


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Rockdye είπε

ΑΛΛΑ, να παρέμβει το κράτος, στο γιατί ενας ιδιώτης πουλάει με την Χ τιμή, την στιγμή που υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές δεν το χωράει ανθρώπινος νους που έχει ζήσει στο πετσί του τι σημαίνει εμπόριο. Αν, λεω αν, υπήρχε μια και μοναδική εταιρεία courier εν προκειμένω, τοτε ναι, θα μπορούσαμε να μιλάμε για έλεγχο και συμμόρφωση. Εκτος και αν το ελληνικό κράτος στηρίζεται στην acs και στην καθε acs για την αποστολη υλικων που αφορουν θεματα εθνικης ασφαλειας, δημοσιας υγειας κτλ. και δεν το ξέρουμε. 

Το κρατος προφανως παρενεβη διοτι οταν εμεις εχουμε κανει μια συμφωνια-υπογραψαμε συμβαση-συμφωνια και λεμε το δεμα με το κιλο πχ θα στο χρεωνω 2 ευρω και καθε εξτρα κιλο 1 ευρω απο την 01/01/20 εως την 31/12/20 και σε μια νυχτα σου λεω ετσι γιατι μου καπνισε το αυξανω στο 2,5ε το κιλο και 1,5 το καθε εξτρα κιλο αυτο ειναι παρανομο....Οπως το να ζητησω προσφορα η οποιες εχουν συγκεκριμενη χρονικη διαρκεια....Πχ σου δινω την ιδαι προσφορα σημερα και λεω ισχυει για 1 μηνα.Η προσφορα εχει δεσμευτικο χαρακτηρα μεταξυ επιχειρησεων η και με ιδιωτη.Εκει παλι ειπαν στα κακαλα μας τι προσφορα σας δωσαμε και την αλλαξαν μονομερως...παλι παρανομο για αυτους τους λογους παρενεβη το κρατος.....γιατι παρανομησαν.....

 

3 λεπτά πριν, Tamtiriri είπε

πως αποδεικνύεις καθυστέρηση παράδοσης από τη στιγμή που σου άφησαν ειδοποιητήριο?

Ετσι....Ακομα παραδοση περιμενω.....

1/03/2020 12:14:02 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ACS CONNECT ΓΛΥΦΑΔΑ  
31/03/2020 17:08:08 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ  
31/03/2020 17:19:33 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑ  
31/03/2020 18:19:23 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΚΟΥΚΑΚΙ ΓΛΥΦΑΔΑ  
01/04/2020 04:11:34 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ  
02/04/2020 12:05:32 ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΥΚΑΚΙ
     
     

 

 

       
       
       
     
Επεξ/σία από donstefano
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, Chocobo είπε

Θα σου το εξηγήσω φίλε μου.

Αυτο που εννοεί είναι πως έχουμε την ίδια δουλειά απλά επειδή τώρα είναι όλοι σπίτια , αντί για χαρτάκια πρέπει να να πηγαίνουμε τα δέματα.

Οποτε εχουμε και λεμε: πριν ειχε 1000 δέματα παράδοση και 3 delivery να παραδόσουν 1000 χαρτακια οτι ηρθαν και δεν σε βρηκαν.

Τωρα εχει 3 delivery να παραδόσουν 1000 δεματα...οποτε αυτο εννοει εχει αυξημένη δουλειά.

έκλαψα στο γέλιο νά'σαι καλά! :D 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@donstefanoΑκριβώς αυτό γράφω, οτι οταν υπάρχει αθέτηση συμφωνίας το κράτος οφείλει να παρέμβει, και αυτό (θα πρεπει να) ισχύει για ολες τις περιπτώσεις κ οχι μόνο στο εμπόριο
Το μήνυμα ομως πυ έχει περάσει, και είδαμε και ανακοινώσεις σε twitter κτλ τύπου "Εφοδος στα γραφεια εταιρειας για αύξηση τιμών" είνια γενικό και αόριστο, αφήνει να εννοηθεί οτι ενας ιδιώτης δεν έχει δικαίωμα να ορισει αυτός πόσο θέλει να χρεώνει την υπηρεσία ή την προμήθεια υλικών. Και αρκει να διαβασεις τα περισσοτερα σχολια στο insomnia (που δεν θεωρείται και forum άσχετων) για να δεις ποιος ειναι ο παλμός. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tamtiriri είπε

πως αποδεικνύεις καθυστέρηση παράδοσης από τη στιγμή που σου άφησαν ειδοποιητήριο?

Πως αποδεικνυουν αυτοι οτι χτυπησαν κουδουνι και δε σε βρηκαν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, donstefano είπε
/03/2020 12:14:02 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ACS CONNECT ΓΛΥΦΑΔΑ  
31/03/2020 17:08:08 ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ  
31/03/2020 17:19:33 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑ  
31/03/2020 18:19:23 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΚΟΥΚΑΚΙ ΓΛΥΦΑΔΑ  
01/04/2020 04:11:34 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ  
02/04/2020 12:05:32 ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΟΥΚΑΚΙ
     
       
       
       
       
     

Φιλε τους εχω βαλει να ερθουν τρεις φορες με ορισμενο ραντεβου δευτερολέπτου, και τις 3 φορες οχι απλα δεν ηρθε μηνυμα, οχι δεν χτυπησε τηλεφωνο, τους αναζήτησα εγω για να μου πουν τι εχει γινει. Επαιρνα κλασσικες απαντήσεις τυπου "πηρε αλλα δεν είχε σήμα" αχαχαχαχα! Οταν τους ειπα εγω καιγομαι, τι προταση μου δώσανε; Να φυγω απο το κεντρο της αθήνας να παω Χαϊδάρι (γιατι εκεινο το καταστημα ειχε την αποστολή). Αδερφε λεω αστο, αν ειναι πεταγομαι γερμανια με aegean και το παιρνω μονος μου. Ωστοσο, την επιλογή την εχω, ζητάω απο τον προμηθευτή να μην κανει αποστολή με acs πλεόν. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Rockdye είπε

@llldoomlll Σαφέστατα!! Και κακώς οι πολιτες δεν ενημερώνονται (και πώς να ενημερωθούν αφου δεν ενδιαφέρει κανέναν να κατσει να διαβασει τα δικαιωματα του) και το κράτος υποχρεούται να ελέγξει τις καταγγελίες, με τα αρμόδια όργανα που έχει θεσπίσει. Συμφώνω 1000% οτι πρεπει να γίνεται ο ελεγχος και να πεφτουν οι αντιστοιχες αποζημιώσεις σε οσα αναφερεις. 
ΑΛΛΑ, να παρέμβει το κράτος, στο γιατί ενας ιδιώτης πουλάει με την Χ τιμή, την στιγμή που υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές δεν το χωράει ανθρώπινος νους που έχει ζήσει στο πετσί του τι σημαίνει εμπόριο. Αν, λεω αν, υπήρχε μια και μοναδική εταιρεία courier εν προκειμένω, τοτε ναι, θα μπορούσαμε να μιλάμε για έλεγχο και συμμόρφωση. Εκτος και αν το ελληνικό κράτος στηρίζεται στην acs και στην καθε acs για την αποστολη υλικων που αφορουν θεματα εθνικης ασφαλειας, δημοσιας υγειας κτλ. και δεν το ξέρουμε. 

Οι ταχυδρομικές εταιρίες είναι υπηρεσίες που σχετίζονται με την επικοινωνία που είναι δημόσιο αγαθό. (διαχωρίζονται και απο διαφορετικό νομοθετικό πλαίσιο ταχυδρομικής αγοράς δεν ειναι στην ίδια κατηγορία δηλαδή με κοινές ιδιωτικές εταιρίες) 

 

Για κάποιους μπορεί να μην υπάρχει άλλη εταιρία κοντά τους. 

 

Έχουν συμφωνίες με άλλες επιχειρήσεις (αναλαμβάνουν να στέλνουν τα πακέτα τους στους πελάτες τους με συμβόλαια κτλ) οπότε το να αλλάξουν ξαφνικά τιμολόγηση φυσικά και αναστατώνει και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις γιατι α) δεν γίνεται να αλλάξουν συνεργάτη απο την μια μέρα στην άλλη β) και αν αλλάξουν το κόστος μπορεί να είναι διαφορετικό απο το συμφωνημένο με την αρχική ταχυδρομική που σημαίνει πληθώρα εργατοωρών αναπροσαρμογής λιανικών τιμών για αυτό τον λόγο γ) οι χρόνοι και συνθήκες μπορεί να ειναι διαφορετικές και έτσι να αλλάξει ο τρόπος παροχής υπηρεσιών και η κάλυψη γενικά δ) μπορεί να χαθούν πελάτες κατα την διάρκεια αλλά και μετά απο κάτι τέτοιο. 

 

Δεν είναι έτσι απλά τα πράματα μην κοιτάς που στην μπανανία όλα αυτά ειναι νάχαμε να λέγαμε... κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώνουν για τυχών ζημιές ή καθυστέρηση χωρίς ουσιαστικό λόγο του πακέτου σου επίσης θα έπρεπε να τους ασκηθούν αγωγές για το κόλπο με τις ειδοποιήσεις κτλ κτλ κτλ.. 

Τώρα εδώ απλά ξαφνικά θυμηθήκαμε ότι υπάρχει δεοντολογία και νόμοι επειδή μεγάλες εταιρίες κινήθηκαν νομικά... με το να τους κράζεις στο τηλέφωνο ή εδώ φυσικά και δεν θα ιδρώσει το αφτί τους... 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Rockdye είπε

Φιλε τους εχω βαλει να ερθουν τρεις φορες με ραντεβου, και τις 3 φορες οχι απλα δεν ηρθε μηνυμα, οχι δεν χτυπησε τηλεφωνο, αναγκαστηκα εγω να τους αναζητησω για να μου πουν τι εχει γινει. Επαιρνα κλασσικες απαντήσεις τυπου "πηρε αλλα δεν είχε σήμα" αχαχαχαχα! Οταν τους ειπα εγω καιγομαι, τι προταση μου δώσανε; Να φυγω απο το κεντρο της αθήνας να παω Χαϊδάρι (γιατι εκεινο το καταστημα ειχε την αποστολή). Αδερφε λεω αστο, αν ειναι πεταγομαι γερμανια με aegean και το παιρνω μονος μου. Ωστοσο, την επιλογή την εχω, ζητάω απο τον προμηθευτή να μην κανει αποστολή με acs πλεόν. 

Καλα οι ανθρωποι ειναι μαλακες......Και εγω οταν μου λενε οτι στελνουν με ACS η καποια αλλη εταιρια,παντα διαλεγω την αλλη.....

Και πως εχω γραψει και πριν...απο εδω και περα καταγγελια....δεν πρεφαρουν αλλιως.....

Επεξ/σία από donstefano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Rockdye είπε

@donstefanoΑκριβώς αυτό γράφω, οτι οταν υπάρχει αθέτηση συμφωνίας το κράτος οφείλει να παρέμβει, και αυτό (θα πρεπει να) ισχύει για ολες τις περιπτώσεις κ οχι μόνο στο εμπόριο
Το μήνυμα ομως πυ έχει περάσει, και είδαμε και ανακοινώσεις σε twitter κτλ τύπου "Εφοδος στα γραφεια εταιρειας για αύξηση τιμών" είνια γενικό και αόριστο, αφήνει να εννοηθεί οτι ενας ιδιώτης δεν έχει δικαίωμα να ορισει αυτός πόσο θέλει να χρεώνει την υπηρεσία ή την προμήθεια υλικών. Και αρκει να διαβασεις τα περισσοτερα σχολια στο insomnia (που δεν θεωρείται και forum άσχετων) για να δεις ποιος ειναι ο παλμός. 

Καλα σιγουρα αυτα ειναι επικοινωνιακα τρικ για τους ιθαγενεις που τους ψηφιζουν.

Σιγα μην περιμενουμε να κανουν ελεγχο στα φιλαρακια τους και στα καθε φιλαρακια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλο αυτό το πλήθος παραπόνων για τα courier (και τα αντίστοιχα για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας που κάνουν ένα σωρό παρανομίες με τα συμβόλαια, την ποιότητα υπηρεσίας κλπ) δεν θα υπήρχε αν η ρυθμιστικη αρχή (ΕΕΤΤ) έκανε τη δουλειά της. Τι σημαίνει αυτό; Αν πρωτα η ΕΕΤΤ ενημέρωνε με καμπάνιες τους πολίτες για τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές και β. επέβαλε αντίστοιχα πρόστιμα σε ΚΑΘΕ περίπτωση που ο πάροχος (courier, κινητάδες κλπ.) έκανε τη λαμογιά. Τότε θα έστρωναν όλοι. Δηλ. αν ήξερε η όποια ACS ότι αν λέει ότι παραδίδει σε 48 ώρες και καθυστερήσει, θα φάει πρόστιμο. Αν αφήσει χαρτάκι ενώ αποδεδειγμένα ο πελάτης είναι σπίτι ή στο μαγαζί θα φάει πρόστιμο κοκ. (Σημειωτέον αυτό με το χαρτάκι λύνεται με τον εξής "μαγικό" τρόπο¨Αν από τον (ανύπαρκτο) κανονισμό της ΕΕΤΤ ήταν υποχρεωτικό για τον διανομέα πριν αφήσει το χαρτάκι ειδοποιητήριο να πάρει τηλέφωνο από κινητό, να κτυπήσει έξι φορές και να έχει ως αποδεικτικό "απουσίας" την κλήση. Τόσο δύσκολο είναι να σκεφθεί κανείς πρακτικά; Απλά όποιος δεν θέλει να φουρνίσει δέκα μέρες κοσκινάει, για να μην παραθέσω καμία χειρότερη παροιμία και με μπανάρουν...)

Επεξ/σία από kalmik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Οι ταχυδρομικές εταιρίες είναι υπηρεσίες που σχετίζονται με την επικοινωνία που είναι δημόσιο αγαθό. (διαχωρίζονται και απο διαφορετικό νομοθετικό πλαίσιο ταχυδρομικής αγοράς δεν ειναι στην ίδια κατηγορία δηλαδή με κοινές ιδιωτικές εταιρίες) 

Για κάποιους μπορεί να μην υπάρχει άλλη εταιρία κοντά τους. 

 

Επιφυλάσσομαι για το πρώτο μερος του post σου. Εχω την εντυπωση οτι 1) το νομοθετικο πλαισιο αφορα επαγγελματικές υπηρεσίες και 2) συμφωνία για περιοχές οπου δεν υπάρχει δυνατότητα παράδοσης.
Το μονο που έχω βρει εκτος απο εθνικο νομοθετικο πλαισιο https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Postal_Services_n/PostLegalFramework/ ειναι την θέληση της Ε.Ε να λυσει το ζητημα των ταχυδρομικων υπηρεσιων, το οποιο ομως κατατάσει και ανάλογα στο ειδος αγοράς. Άλλη προτεραιότητα έχει ενα φάρμακο και αλλη μπουκαλακι υαλουρονικου για τον Μένιο Φουρθιώτη. https://ec.europa.eu/growth/sectors/postal-services/parcel-delivery_en Ακόμη εχει αφήσει τον ελεγχο σε εθνικο επιπεδο, απλα τονιζοντας οτι το κράτος οφειλει να εξασφαλιζει την παροχή των υπηρεσίων παντού και με affordable τιμές. (κάπου εδώ είναι που οποιος εχει τα μέσα λεει στο κράτος "δώσε να δώσω" :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, llldoomlll είπε

Πως αποδεικνυουν αυτοι οτι χτυπησαν κουδουνι και δε σε βρηκαν ?

με το ειδοποιητήριο. αυτο ειναι το παράλογο

 


 

Επεξ/σία από Tamtiriri
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Κέρκυρα η συγκεκριμένη εταιρία κάνει κάτι ακομα "εξαίρετο". Με απώτερο σκοπό να πληρώσεις εξτρά χρέωση δεν φέρνουν δέματα στο νησί το Σάββατο αν δεν έχουν παράδοση Σάββατο, προσοχή δεν μιλάω για παράδοση, λένε οτι δεν τα φέρνουν καν στο νησί. Δηλαδή αν θέλω εγώ να το παραλάβω από το κατάστημα άπλα πρέπει να περιμένω μέχρι Δευτέρα γιατί και καλά δεν έχει προτεραιότητα. το θέμα είναι οτι η εξτρά χρέωση άφορα την  "Παράδοση το Σάββατο" και οχι την μεταφορά από κατάστημα σε κατάστημα.

Αυτή η τακτική προφανώς δεν ακολουθείται από καμιά άλλη εταιρία.

Επεξ/σία από rosgr100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειχα μια πολυ κακη εμπειρια με DHL. 
Αγορασα εναν εκτυπωτη (3D) απο αποθηκη Γερμανιας, μου τον στελνει ο Γερμανο-κινεζος πολυ γρηγορα και μετα απο μια εβδομαδα γυρναω σπιτι και βλεπω χαρτακι απο DHL, δεν ξερω εαν ηταν με αυτοκινητο η μηχανακι δεν ειμουν εκει, δεν με ειχε ειδοποιησει ποτε κανεις οτι θα προσπαθησουν να κανουν παραδοση.
Παρολο που ειχα δει οτι ειχε φτασει Ελλαδα και τους καλεσα δεν ξεραν να μου πουν κατι συγκεκριμενο.
Καλεσα και ζητησα να το ξαναφερουν σε ημερα και χρονικο παραθυρο που θα συμφωνησουμε και αρνηθηκαν λεγοντας οτι λογω γιορτων (πριν τα χριστουγεννα) ειχαν μεγαλο φορτο εργασιας και αποφασισαν να κανουν μια τυφλη προσπαθεια και τελος, μετα παραλαβη απο το καταστημα.
Τσακωθηκαμε φυσικα ασχημα, τελικα το φεραν, τους ειπα οτι αγορασα υπηρεσια παραδωσης στο σπιτι μου και ανελαβαν να το κανουν, δεν μπορουν να αλλαξουν τους ορους της συμφωνιας μονομερος.
Τι να το κανω ομως, περιμενα τελικα 2-3 ημερες ακομη και μου εσπασαν τα νευρα.
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rockdye είπε

@donstefanoΑκριβώς αυτό γράφω, οτι οταν υπάρχει αθέτηση συμφωνίας το κράτος οφείλει να παρέμβει, και αυτό (θα πρεπει να) ισχύει για ολες τις περιπτώσεις κ οχι μόνο στο εμπόριο
Το μήνυμα ομως πυ έχει περάσει, και είδαμε και ανακοινώσεις σε twitter κτλ τύπου "Εφοδος στα γραφεια εταιρειας για αύξηση τιμών" είνια γενικό και αόριστο, αφήνει να εννοηθεί οτι ενας ιδιώτης δεν έχει δικαίωμα να ορισει αυτός πόσο θέλει να χρεώνει την υπηρεσία ή την προμήθεια υλικών. Και αρκει να διαβασεις τα περισσοτερα σχολια στο insomnia (που δεν θεωρείται και forum άσχετων) για να δεις ποιος ειναι ο παλμός. 

ΔΕΝ εχει δικαιωμα ενας ιδιωτης να ορισει οσο θελει αυτος. Διαβασε το νομο 404 και 405 περι αισχροκερδειας .
Ειναι σα να λες οτι εχουμε στην Ελλαδα Shell, BP και Αvin και μπορει η Shell εαν αυριο το πρωι θελει να παει τη Βενζινη 5 ευρω το λιτρο.
Ευτυχως η νομοθεσια εχει προνοήσει . 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@morfeas-dsl- I know φιλε. Πανε πολύ πισω τα μηνυματα οποτε το θεμα ξεκινησε απο το τι ΘΑ επρεπε μεχρι το γίνεται. Η νομοθεσία οφειλει να ειναι ρυθμιστης φυσικα, και το θεμα του καυσιμου ειναι προιον ενεργειας, το οποιο διέπεται και αυτο απο ξεχωριστή νομοθεσια.  Αν μεινεις απο καυσιμο, δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις καρβουνο για παραγωγη. Ειναι ο ιδιος λογος που το κρατος υποτιθεται ρυθμιζει την παροχη τηλεπικονωνιων. Δυστυχως, επειδή ο κοσμος ομως δεν ενημερωνεται ξερεις πώς μεταφράζονται ολα αυτα στα αυτιά; Αν μπεις σε forum με διαφορα ειδη αγαθων, θα διαβαζεις σχολια τυπου "κλεφτες, κλεφτες, ποσα βγαζουν κτλ κτλ" σε είδη που ΔΕΝ ειναι πρώτης ανάγκης. Μην το παρεις ρε αδερφε ή πήγαινε αλλού. Αλλο οριζω πλαφον στα καύστιμα, άλλο οριζω πλαφόν στις courier άλλο ορίζω πλαφον στα λουνα παρκ. Δεν ειπα να αφησει το κρατος τους ιδιωτες να κανουν οτι γουσταρουν και σφαχτείτε μεταξύ σας. Αισχροκερδεια είναι το συμβαν με τις μασκες και τα ιατρικα που ειναι κ επικερδο. Απατη ειναι η εταιρεια να αλλαξει το συμφωνητικο. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...