Προς το περιεχόμενο

Η ACS ανακαλεί την έκτακτη χρέωση στον τιμοκατάλογό της [Ενημέρωση]


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια μισό λεπτό, προσωπικά συμφώνω με τις άχρηστες υπηρεσιες της acs και την αποφευγω λογω κόστους. Τους εχω βαλει να επιστρεφουν το δέμα στον αποστολεα 100 φορες μεχρι να καταφερουν να με βρουν. Αν πληρωσα να μου το παραδώσεις στο Χ μέρος, στο Χ1 παρτο πισω δεν θα με βρεις κ οχι ουτε που θα κουνησω τον κωλο μου να ερθω. BUT
Τιποτα απο ολα αυτά ομως δεν εχει σχέση με το αν η Χ εταιρεία είναι ακριβή κλτ κτλ. 
Αν υπάρχει απάτη εις βαρος καταναλωτη, δεκτον.
Αν υπάρχει συμφωνητικό που δεν τηρείται, ή έστω δεν είναι στα πλαίσια του νόμου, δεκτόν.
Το αν η ACS θέλει να χρεώνει 100 ευρώ το δέμα, τι έχει να κάνει με όλα αυτά;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν κατάλαβα την ανακοίνωση του προέδρου.  Λέει οτι έχουμε αυξημένα κόστη από τη μία και απο την αλλη λέει έχουμε πάρα πολλές διανομές να κάνουμε. Δηλαδή έχουν πολύ δουλειά,  άρα κ έσοδα.  Και αν κρίνω απο την έλλειψη διανομέων μιας κ όλο χαρτάκια μοιράζουν τι έξοδα έχουν πια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, iCyd είπε

Ένας που ήταν αθιγγανος (να το πω και κόσμια) , μέχρι που έκλεισε το υποκατάστημα εκείνο, δούλευε εκεί .

Μια απο τα ίδια , κάθε φορα μου έλεγε κατέβα να πάρεις το δέμα σου. 

----

Για μένα πλεον η Elta Courier ειναι μονόδρομος.

Παραλαβή απο το κατάστημα (έτσι και αλλιώς και με τις άλλες κουριερ , παραλαβή απο το κατάστημα γινεται στην τελική) .

Κόστος 5ευρώ για όλη την Ελλάδα και 1-2 μέρες για να φτάσει στον προορισμο του το δέμα.

Σωστά €5 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ από κατάστημα σε κατάστημα ΕΛΤΑ Courier! Όχι άλλη κοροϊδία «ήρθαμε αλλά δε σας βρήκαμε». 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί είναι ικανοί ακόμα και με αυτήν την κατάσταση να λένε ότι περάσαμε και δεν σας βρήκαμε στην οικία σας. 

Έχω χάσει ώρες από την ζωή μου και έχω απολέσει την ψυχική μου υγεία περιμένοντας αυτούς τους καραγκιόζηδες που ποτέ δεν έρχονταν. 

Μακριά όσο γίνεται περισσότερο από αυτούς τους παλιομ@λ@κες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dilatedjunkie είπε

Καλησπέρα παιδιά. Ύστερα απο πολλά περιστατικά με το χαρτάκι και άρνηση παραδοχής, αποφάσισα να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Επισυνάπτω το έγγραφο που έλαβα και την απάντηση του νομικού τμήματος της ACS προς εμένα και την ΕΕΤΤ. Πριν το στείλουν με κάλεσαν και μου προσέφεραν κάποια αποστολή δωρεάν ή έκπτωση δεν θυμάμαι και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για ό,τι χρειαστώ απο δώ και πέρα σχετικά με τις αποστολές, φυσικά αρνήθηκα και τους ανέφερα οτι δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ ξανα την εταιρεία σας. Μέχρι στιγμής η Speedex είναι η καλύτερη για μένα, είναι άψογη, παράδοση την επόμενη μέρα σε όποιο μέρ  ος της Ελλάδας.  

ΕΕΤΤ.pdf 273 kB · 62 downloads

ΕΕΤΤ_Αφορά_απάντηση.pdf 173 kB · 69 downloads

Μπράβο στην καταγγελία. Και μετά και καμιά αγωγή για αποζημίωση. Κανένας δικηγόρος σε θέματα καταναλωτή ακόυει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, hiper7 είπε

Δυστυχώς, η ACS έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία που δουλεύει για της δική της διευκόλυνση και όχι των πελατών. 8-10 φορές που παραγγέλνω κάτι και το κατάστημα χρησιμοποιεί ACS, λαμβάνω μήνυμα ότι δε μας βρήκαν σπίτι ενώ πάντα υπάρχει κάποιος, και χρειάζεται να πηγαίνω να τα παίρνω μόνος μου! Άσε που όταν τους παίρνω τηλέφωνο έχει σταντανρτ αναμονή 15' !

Αυτό ακριβώς.

Τα φράγκα της μεταφοράς μια χαρά τα βάζουν παντελόνι.

Εγώ έφτασα να αγοράζω ανάλογα την εταιρία που συνεργάζεται το κάθε κατάστημα πλέον.

Ενδεικτική η ουρά που έχει το κέντρο διαλογής της (Ζωγράφου για την περίπτωσή μου). 

Της π@@νας γινόταν πριν Covid.

Παραγγελία από 3 καταστήματα του Skroutz 2 μήνες πριν.

Από όλα παρέλαβα κανονικά εκτός από ένα.

Μαντέψτε από ποιο πήγα ο ίδιος να παραλάβω επειδή "δεν με βρήκαν" στο κουδούνι...

Και για να λέμε και τα σωστά από Γενική Ταχυδρομική - πριν παραλάβω Printer αρκούδα και webcam και το πρωί με πήρε τηλέφωνο για διευκρινήσεις ο courier και το μεσημέρι όταν ήταν να παραδώσει.

Αντίστοιχα και τις 2 φορές της ACS που πήρα να κράξω - γιατί είχα γράψει τηλεφωνική επικοινωνία μιας και το σπίτι, έχει πινακίδες για dangerous megalodon σκύλο (Not) και επειδή είμαι ενοικιαστής, μου είπαν τα "τουτσέκια" στο κέντρο - "κύριε δεν είναι υποχρεωμένος να σας καλέσει".

Άει σηχτίρ.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Όχι τίποτα άλλο αλλά ο άνθρωπος με βοήθησε να ανεβάσω την "Αρκούδα" στον 1ο.

Τσίμπησε και ταληράκι. Για την ACS να μην πω τι θα τσίμπαγε.

Επεξ/σία από Virus_X
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δευτερα βράδυ έκανα παραγγελία  μέσω skroutz( καλάθι). Εκτιμωμενη παράδοση επαρχία στης 1 του μήνα.

Το παρέλαβα σήμερα 3 του μήνα. 

Ευτυχώς τον έφερε στο σπίτι μου χωρίς πολλά πολλά .

( Επαρχία- χωριο, 5κμ μακριά από το κέντρο )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Virus_X είπε

Αυτό ακριβώς.

Τα φράγκα της μεταφοράς μια χαρά τα βάζουν παντελόνι.

Εγώ έφτασα να αγοράζω ανάλογα την εταιρία που συνεργάζεται το κάθε κατάστημα πλέον.

Ενδεικτική η ουρά που έχει το κέντρο διαλογής της (Ζωγράφου για την περίπτωσή μου). 

Της π@@νας γινόταν πριν Covid.

Παραγγελία από 3 καταστήματα του Skroutz 2 μήνες πριν.

Από όλα παρέλαβα κανονικά εκτός από ένα.

Μαντέψτε από ποιο πήγα ο ίδιος να παραλάβω επειδή "δεν με βρήκαν" στο κουδούνι...

Πέρυσι το χειμώνα έκανα ηλεκτρονική παραγγελία δέμα 0,5 kg που θα ερχόταν από τη Χίο. Λόγω απαγορευτικού στα πλοία της γραμμής, το δέμα κρατήθηκε στο κατάστημα ACS της Χίου επί 6 μέρες χωρίς ειδοποίηση αποστολέα και παραλήπτη για την καθυστέρηση. Σε τηλεφωνική μου αναζήτησή για τη μη έγκαιρη παράδοση και διαμαρτυρία μου γιατί δε το στέλνουν αεροπορικώς αφού το νησί είχε καθημερινή αεροπορική σύνδεση με Αθήνα, μού απάντησαν ότι δεν τους συμφέρει γιατί κοστίζει περισσότερα. Για αυτό κράτησε η ΑCS καθηλωμένη την αποστολή για 6 μέρες χωρίς ειδοποίηση !!!

Επεξ/σία από Volsatha13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Volsatha13 είπε

Πέρυσι το χειμώνα έκανα ηλεκτρονική παραγγελία δέμα 0,5 kg που θα ερχόταν από τη Χίο. Λόγω απαγορευτικού στα πλοία της γραμμής, το δέμα κρατήθηκε στο κατάστημα της Χίου επί 6 μέρες χωρίς ειδοποίηση αποστολέα και παραλήπτη. Σε τηλεφωνική μου διαμαρτυρία γιατί δε το στέλνουν αεροπορικώς αφού το νησί είχε καθημερινή αεροπορική σύνδεση με Αθήνα μου απάντησαν ότι δεν τους συμφέρει το αεροπλάνο γιατί κοστίζει περισσότερα. Αυτό είναι υπόδειγμα εξυπηρέτησης!!!

 

Έτσι να ξηλώνεται σιγά σιγά το πουλόβερ.

Εγώ προσωπικά όπως είπα, αγοράζω από καταστήματα που συνεργάζονται με συνεργάσιμες μεταφορικές και για αυτές που δεν ξέρω ρωτάω.

Αυτά να τα βλέπουν οι καταστηματάρχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Δευτερα βράδυ έκανα παραγγελία  μέσω skroutz( καλάθι). Εκτιμωμενη παράδοση επαρχία στης 1 του μήνα.

Το παρέλαβα σήμερα 3 του μήνα. 

Ευτυχώς τον έφερε στο σπίτι μου χωρίς πολλά πολλά .

( Επαρχία- χωριο, 5κμ μακριά από το κέντρο )

Καλά είσαι, εγώ τι να πω που έκανα παραγγελία Κυριακή βράδυ εντός Αθηνών και δεν μου την έχουν φέρει ακόμη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.news247.gr/oikonomia/ergasia/koyrier-doyleyoyn-kokkino-toys-klevoyn-yperories-en-meso-pandimias.7611676.html?fbclid=IwAR0QrKIu8I_MRtmeuAzq-4UBFMLILAg87i1hEO5k6fHdxaApvgDKYzs2t78

Αυτο τα λεει ολα ! εχω δουλεψει σε εταιρια κουριερ δε ξερεις τι τραβαν για να παραδωσουν να χεις ενα σωρο δεματα και να νε λιγα τα ατομα. Δυστηχως στα Franchise υπαρχει τεραστια εκμεταλλευση απο μη πληρωμενες υπεροριες ακομα και Δωρα. Αναλογα σε ποιον θα πεσεις. Οι μεν ιδιοκτητες των Franchise δε βγαζουν απο αυτα π ειναι να μοιραστουν να φανταστειτε ενα παραδειγμα αν εσυ πληρωνεις πχ απο σκρουτς μια παραγγελια 3 ευρω αντικαταβολη και 3 μεταφορικα το εκατοστε γραφειο ζητημα τα βγαλει 40 λεπτα αντε 1 ευρω στη χειροτερη απο το καθε δεμα και αναλογα τον ογκο. ολα τα αλλα τα παιρνει η μαμα εταιρια. Δλδ κεντρικα.Μετα λογικα να παραπονιεσαι εσυ χωρις να ξερεις την κατασταση και να λες Ααα το  Πληρωσα γιατι δε μου το φερνουν ?? Η κατασταση ειναι χαλια σε ολες τις εταιριες . 

Υ.Γ Οσο για τα χαρτακια επειδη υπαρχει τεραστια πιεση και απο χρονο και απο φορτο. Ο κουριερ αν δε δει ονομα στο κουδουνι αφηνει χαρτακι. Αυτη ειναι η λογικη και ετσι δουλευουν σε οποιαδηποτε κουριερ.

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χειρότερη εταιρία κούριερ ποτέ δεν μας βρίσκει στο σπίτι ακόμα και τωρα που όλοι είναι σπίτι συνήθως σε αναγκάζει η να πας να το πάρεις μόνος σου η πας και το παίρνεις από τον αλι με τις συνεργασιες που έχει κάνει με τα βενζινάδικα το τηλ πάντα μιλάει !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...