Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Σύντομα λήγει το συμβόλαιο σταθερής στη Vodafone και όπως κάθε φορά με κάλεσαν για να μου κάνουν μια νέα προσφορά για να ανενεώσω μαζί τους.

Για την ιστορία η προσφορά ήταν ότι ακριβώς είχα αλλά σε λίγο ακριβότερη τιμή.

Γι αυτό το λόγο αποφάσισα να εξερευνήσω τις επιλογές μου σε άλλες εταιρίες και δεν αποδέχτηκα καμία προσφορά.

Με κάλεσαν τουλάχιστον 2-3 φορές σε διάστημα 1 εβδομάδας και μου έκαναν την ίδια προσφορά χωρίες εγώ να αποδεχτώ καμία απο αυτές, στον τελευταίο agent που με πήρε

τον ρώτησα μάλιστα αν υπάρχει κάποια προσφορά με ταχύτερο ιντερνετ και  μου απάντησε με τη μία πως δεν υπάρχει καμία προσφορά διαθέσιμη.

Κάποια στιγμή λοιπόν με πήρε μια κοπέλα απο τη Vodafone και μου είπε πως τελικά μου κάνουν προσφορά για να ανανεώσω δίνοντάς μου 100mbs αντί για 50mbs που ήδη έχω,

360' κινητά αντί για 260' και απεριόριστα αστικά υπεραστικά με μία επιβάρυνση 2€ το μήνα στο ποσό που ήδη πληρώνω. (30,33€ + 2€ = 32,33€)

Προφανώς και με κάλυψε η προσφορά γι αυτό και αποφάσισα να δεχτώ και μετά ενημέρωση πως θα ηχογραφηθεί το συμβόλαιο μου έγινε η ανάγνωσή του, επιβεβαίωσα τα στοιχεία μου

και αποδέχτηκα την πρόταση.Τέλος με ενημέρωσε η κοπέλα πως θα έπρεπε να πατήσω και ένα λινκ σε ένα sms που θα μου έστελνε για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Το sms δεν ήρθε ποτέ, κάλεσα άπειρες φορες στη vodafone και άλλοι μου λένε πως έγινε απο εξωτερικό πωλητή και δεν έχουν καμία σχέση , άλλοι μου λένε οτι σε 2 λεπτά θα με

πάρουν πίσω και όλα είναι  μια χαρά , άλλοι μου λένε πως θα με πάρει πίσω το τμήμα καταγγελιών για να δώσω το πράσινο φως για να ακούσουν τη συνομηλία μου.

Σε μία ύστατη προσπάθεια να βρώ άκρη πήρα τηλέφωνο στον αριθμό που με πήρε για την προσφορά και μια ευγενέστατη κοπέλα άκουσε το θέμα μου και με πολύ προθυμία μου είπε

πως μου στέλνει το επιβεβαιωτικό sms αμέσως. Αυτό που παρέλαβα ήταν το παλίο μου συμβόλαιο με ακριβότερη τιμή και τίποτα απο όσα ηχογραφήσαμε και αποδέχτηκα.

Πήρα στην εξυπηρέτηση ξανά και ξανά......

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΠΙΣΩ. 

Όλοι κάνουν τους κινέζους και απλά μου κλείνουν το τηλέφωνο τάχα μου οτι το κανονίζουν και δεν με καλούν πίσω ποτέ.

Εmail της Vodafone για γραπτή επικοινωνία δεν μπορώ να βρώ πουθενά.

 

Τι θα κάνατε σε αυτή την περίπτωση ? Πώς προχωράω ?

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

G.

 

 

 

Δημοσ.

Προτεινω απλά να το ξεπεράσεις. Και email να στείλεις, ουτε καν θα σου απαντήσουν.  Όπως λέω η Vodafone τα τελευταία χρόνια (το προσδιορίζω μετά την αλλαγή από HOL σε Vodafone επίσημα) έχει πέσει σε επιπεδο εξυπηρέτησης Wind. Συνέχισε την ζωή σου και καλή προσφορά θα έρθει.
 

Υ.Γ: Πάντως μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ ομαδική για το γεγονός οτι δεν έχει email επικοινωνίας εμφανώς στο site πρέπει να την κάνουμε πιστεύω.

Δημοσ.

Και μετα σου λένε πως υπερβάλλεις, πως είμαστε Ελληναραδες και δεν ξέρω εγώ τι. 

Πραγματικά φίλε μου τι να σου πω. Στην θέση σου θα είχε γίνει χαμός κυριολεκτικά. Να φανταστείς το διαβάζω τώρα και έχω εκνευριστεί αν και πρόκειται να κάνει με έναν τρίτο. 

Καταγγελία κατευθείαν, παλιό αλήτες. 

Δημοσ.
12 hours ago, sakis-o1 said:

Λυση υπαρχει αλλα οχι στη βονταφον

Πρωτα κοίταξε αν υπαρχει καποια προσφορα απο αλλον που να αξιζει να φυγεις και σε καλυπτει .

Μετα καταστημα γραπτος η μαιλλ που θα ζητάς την απομαγνητοφωνημένη συνομιλια σου για να εχεις αποδειξεις.

ΕΕΤΤ καταγελια με τα γεγονοτα οπου και εκει θα ζητας την συνομιλία.

Η ΕΕΤΤ την στελνει στη βάφονταν και αν δεν απαντησει εντός καποιον ημερων εισαι ελεύθερος να πας οπου θελεις

Η ΕΕΤΤ θα σε κατατοπισει αν απευθυνθείς σε αυτη για την διαδικασια

Υπό άλλες συνθήκες θα είχες δίκιο. Από την στιγμή όμως που τελειώνει σε λίγο καιρό το συμβόλαιό του δεν ξέρω αν αξίζει. Οι λόγοι είναι οτι για να μπορέσει να στείλει καταγγελία στην ΕΕΤΤ πρέπει να(όπως πολύ καλά αναφέρεις) να στείλει στην Vodafone και να περιμένει 20 ημέρες. Μετά θα στείλει η ΕΕΤΤ στην Vodafone την καταγγελία της (που με τις υφιστάμενες καταστάσεις μπορεί να πάρει 15 ημέρες) και θα δώσει άλλες τόσες περίπου ημέρες για να απαντήσει(που πίστεψέ με εξαντλούν όλο το χρονικό περιθώριο). Έχουμε φτάσει περίπου στις 60 ημέρες χοντρικά. Αν είναι να έχει την διάθεση να το κάνει, να ζητήσει την τιμή που του είπαν και όχι για να είναι ελεύθερος να φύγει (αφου έτσι και αλλιώς  λήγει η δεσμευσή του), όπου και πάλι δεν ξέρεις τι θα αποφανθεί η ΕΕΤΤ.

Δημοσ.

Οταν ενημερωνόμαστε για οποιαδήποτε προσφορα ανανέωσης υπηρεσιών σταθερής  την ζητάμε με email στο οποιο να αναγράφονται τα πλήρη στοιχεια του καλούντος, η σχέση του με τον πάροχο (υπάλληλος ή συνεργάτης) , οι λεπτομέρειες της προσφοράς + τελική τιμή.

Επιβεβαιώνουμε τα στοιχεια και αποδεχόμαστε την προσφορά απαντώντας στο email ή καλώντας και ζητώντας να μιλήσουμε με το πρόσωπο που μας έστειλε την προσφορα. Οχι με SMS που οδηγούν σε link τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε εξ' αρχης.

Προτιμάμε προσφορες κατευθείαν από Wind/Vodafone/Cosmote και οχι από εμπορικούς συνεργάτες τους

Εχω εφαρμοσει τα παραπάνω αρκετές φορές στην  Vodafone με επιτυχία και χωρίς κανένα απολύτως παρατράγουδο..

 

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή την έχω πατήσει άπειρες φορές με τα καθίκια του είδους, πλέον τους λέω στο τηλέφωνο ότι δεν δέχομαι να ακούσω καμία προσφορά και ότι αν θέλουν να στείλουν γραπτά στο email μου. Μέχρι στιγμής ούτε 1 φορά δεν το έκαναν , απο καμία εταιρεία.

Αν δεν έχω όρεξη , με το που ακούσω: "σας καλώ από cosmote , vodafone , wind κλπ κλπ" λεω οτι η συνομιλία μας θα καταγραφεί, γκρινιάζουν και μου το κλείνουν μόνοι τους. Οπότε σε 20 δευτερόλεπτα έχω ξεμπερδέψει.

Επίσης μια συμβουλή προς όλους , ΠΟΤΕ μην δέχεστε να σας καταγράφουν χωρίς να τους καταγράφετε και εσείς.. η μονόπλευρη καταγραφή της συνομιλίας είναι εγκληματική και μπορούν να σας μπλέξουν όπως θέλουν αυτοί (έχουν δει πολλά τα μάτια μου..)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zernex201 είπε

Επειδή την έχω πατήσει άπειρες φορές με τα καθίκια του είδους, πλέον τους λέω στο τηλέφωνο ότι δεν δέχομαι να ακούσω καμία προσφορά και ότι αν θέλουν να στείλουν γραπτά στο email μου. Μέχρι στιγμής ούτε 1 φορά δεν το έκαναν , απο καμία εταιρεία.

Αν δεν έχω όρεξη , με το που ακούσω: "σας καλώ από cosmote , vodafone , wind κλπ κλπ" λεω οτι η συνομιλία μας θα καταγραφεί, γκρινιάζουν και μου το κλείνουν μόνοι τους. Οπότε σε 20 δευτερόλεπτα έχω ξεμπερδέψει.

Επίσης μια συμβουλή προς όλους , ΠΟΤΕ μην δέχεστε να σας καταγράφουν χωρίς να τους καταγράφετε και εσείς.. η μονόπλευρη καταγραφή της συνομιλίας είναι εγκληματική και μπορούν να σας μπλέξουν όπως θέλουν αυτοί (έχουν δει πολλά τα μάτια μου..)

Χαχα οταν τους λες πως καταγραφείς την συνομιλία τι σου απαντάνε; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, AntoMast είπε

Χαχα οταν τους λες πως καταγραφείς την συνομιλία τι σου απαντάνε; 

<<Αυτό απαγορεύεται κύριε.>> , α μπα, από ποιον τους ρωτάω ? 

<<Από την πολιτική της εταιρείας μας>> , χέστηκα, αφού εγώ δεν δουλεύω στην εταιρεία , η πολιτική ισχύει για εσένα που δουλεύεις εκει.

Οι περισσότεροι/ες το κλείνουν το τηλέφωνο εδώ. Κάποιες άλλες πιο θρασύς (και ημιμαθείς) το συνεχίζουν και λένε:

<<Απαγορεύεται κύριε από τον νόμο 3471/2006.>> Την ρωτάω: τον έχετε διαβάσει ποτέ αυτό το νόμο ή απλά το λέτε καραμέλα σε όλους γιατί έτσι σας είπε ο προϊστάμενος ? 

<<Κολλάει>> Ο νόμος λοιπόν αναφέρει ότι επιτρέπεται η συνομιλία και από τις 2 πλευρές εφόσον συμφωνήσουν και οι 2 πλευρές ρητά ότι δέχονται να γίνει η καταγραφή, εάν μια από τις 2 πλευρές αρνηθεί , τότε η κλήση τερματίζεται.

<<Εξακολουθεί να μην μιλάει>> Στην περίπτωση μας που είναι επικοινωνία εμπορικού χαρακτήρα, έχω το δικαίωμα να καταγράφω την συνομιλία μου, χωρίς καν να σε ενημερώσω, σύμφωνα με το άρθρο τάδε.

<<Το κλείνει>>

Χρόοοοοοοονια τώρα, η ίδια συνομιλία. Πλέον όταν βλέπω τηλέφωνο από πάροχο το απορρίπτω απευθείας.

Υ.Γ: έψαχνα τόση ώρα να βρω μια δημοσίευση μου στο insomnia που έκανα πρόσφατα και τα αναφέρω αναλυτικά τι παίζει με την νομοθεσία, αλλά δε το βρήκα. Αν το βρώ θα κάνω Edit εδώ.

Ορίστε: THREAD του insomnia

Νόμος: 3471/2006

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

10/04/2020 UPDATE

Αφού άλλαξα το ύφος μου και αφού κυνήγησα με καταγγελίες, μετά απο 4 προσπάθιες κατάφερα και βρήκα ένα email επικοινωνίας με τη Vodafone

( για εσάς αλλάνια που ίσως το έχετε ανάγκη μια μέρα είναι το [email protected])

(το βγήκα μέσω του Messenger στη σελίδα της Vodafone στο Facebook)

Έστειλα τα πάντα αναλυτικά και έκανα τις επόμενες μέρες και 2 Reminders.

Ξαναέστειλα στη εξυπηρέτηση ότι θα κινηθώ νομικά και θα δημοσιοποιήσω το γεγονός.

 

Σήμερα το πρωί έλεβα στο κινητό μου αίτημα ανανέωσης με τις σωστές παροχές/τιμή. (και ναι ποτέ δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο να μου εξηγήσει τι και πώς)

 

ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ.

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΑΣ.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...