Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ
    Θα ήθελα τα φώτα σας για μια καινούργια σύνδεση που έχω κάνει στην Cosmote για ίντερνετ στο κινητό.
    Το καρτοσυμβόλαιο είναι το Giga max10gb x2, 12,97Ε το μήνα. Η κοπέλα με πήρε τηλέφωνο 27\02 και μου έκανε την προσφορά λέγοντας μου ότι θα ενεργοποιηθεί από τον Μάρτιο. Η κάρτα sim ήρθε στις 02\03 και στις 05 του μηνός την ενεργοποίησα. Αμέσως μου ήρθε μήνυμα ότι εκδόθηκε ο λογαριασμός αξίας 15,06Ε για αυτήν την σύνδεση.
    Αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι στην ανάλυση του λογαριασμού γράφει ότι η περίοδος του λογαριασμού είναι 27\02 - 29\02... Πήρα τηλέφωνο την κοπέλα που μου πούλησε τη σύνδεση και μου είπε ότι μάλλον είναι λάθος και ότι το ποσό είναι και για τον Μάρτιο, επίσης πήρα τηλέφωνο στην Cosmote και αφού κατάφερα να βγάλω άκρη με τον τηλεφωνητή η κοπέλα εκεί με διαβεβαίωσε επίσημες ότι ο λογαριασμός δεν ήταν για τον Φεβρουάριο αλλά για τον Μάρτιο.
    Σήμερα εκδόθηκε και ο δεύτερος λογαριασμός 12,97. Στο SMS γράφει ότι είναι ο λογαριασμός Απριλίου αλλά στην εφαρμογή γραφει οτι η περίοδος του λογαριασμού είναι ο Μάρτιος.
    Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι, όντως είναι γραμμένο λάθος στον λογαριασμό ή με παραμυθιάζουν και έχω πληρώσει 15 ευρώ για μια 2 ημέρες για μια υπηρεσία που δεν είχα; Εφόσον η κάρτα μου ήρθε στις 2 του επόμενου μηνός.

IMG_20200402_202409.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάρε τηλεφωνο τον παροχό σου, περιέγραψε τους την κατάσταση και ζήτησε εξηγήσεις

Το πρόγραμμα που ενεργοποίησες δεν ειναι καρτοσυμβόλαιο αλλά συμβόλαιο mobile internet

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/giga_max.html

 

Επεξ/σία από prometheas
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Είχα πάρει τηλέφωνο με την έκδοση του πρώτου λογαριασμού και με διαβεβαίωσαν ότι ο λογαριασμός εκείνος ήταν για τις 2 μέρες του Φεβρουαρίου και για όλο τον Μάρτιο. Ο λογαριασμός που εκδόθηκε προχθές μου γράφει ως περίοδο τον Μάρτιο ξανά. 

   Δεν τους πολυεμπιστεύομαι είναι αλήθεια λόγω παλιότερης εμπειρίας και έλπιζα μήπως υπάρχει κάποιος που γνώριζε επί του θέματος.

   Μίλησα μέσω της εφαρμογής σήμερα αλλά μου έδωσαν μια εντελώς τυποποιημένη απάντηση και αμέσως ο εκπρόσωπος τους αποσυνδέθηκε χωρίς να προλάβω να ζητήσω διευκρινίσεις.

Ευχαριστώ και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...