Chaos3X Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα φίλοι, για το πρώτο σύστημα της υπογραφής μου, έχω παραγγείλει την Gigabyte 2080 Super Gaming OC, ο επεξεργαστής μου είναι stock, δεν τον έχω πειράξει καθόλου, το ερώτημά μου είναι το εξής, θα έχω θέμα Bottleneck; Στην περίπτωση που θα έχω, θα πρέπει να κάνω overclock τον επεξεργαστή, τι προτείνετε; Είμαι πάρα πάρα πολύ αρχάριος έως άσχετος με το θέμα οπότε ζητάω κατανόηση. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Υ.Γ: Προς το παρόν δεν μπορώ να αλλάξω επεξεργαστή. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από Chaos3X
blitzNikos Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Πολύ γενικά μιλώντας, με αυτό τον επεξεργαστή και 2x8=16g μνήμες, μια χαρά θα είσαι. Όμως παίζει σημαντικό ρόλο, ποια παιχνίδια παίζεις, σε τι μέγεθος οθόνη και σε τι ανάλυση.
leolipop Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Aν μπορει κανεις να πει οτι αυτο το site εχει καποια αξιοπιστια , θα ηθελες δυνατοτερο επεξεργαστη. https://pc-builds.com/calculator/Core_i5-8600K/GeForce_RTX_2080_SUPER/0O014vlu/16/
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 26 λεπτά πριν, Chaos3X είπε Καλησπέρα φίλοι, για το πρώτο σύστημα της υπογραφής μου, έχω παραγγείλει την Gigabyte 2080 Super Gaming OC, ο επεξεργαστής μου είναι stock, δεν τον έχω πειράξει καθόλου, το ερώτημά μου είναι το εξής, θα έχω θέμα Bottleneck; Στην περίπτωση που θα έχω, θα πρέπει να κάνω overclock τον επεξεργαστή, τι προτείνετε; Είμαι πάρα πάρα πολύ αρχάριος έως άσχετος με το θέμα οπότε ζητάω κατανόηση. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Υ.Γ: Προς το παρόν δεν μπορώ να αλλάξω επεξεργαστή. μια χαρα ειναι ο επεξεργαστης, και να χεις θεμα μπουκαλας θα ειναι πολυ μικρο κατι το οποιο φτιαχνει με λιγο oc. βεβαια εξαρταται οπως ειπε ο μπλιτζνικος την οθονη. αμα πας να μου παιξεις 240fps σε 720p αναλυση προφανως θα εχεις θεμα με τον επεξεργαστη