Ukforthemoment Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 25 λεπτά πριν, shikabalas είπε Υπαρχει καποιος περιορισμος στο πως θα χρησιμοποιει το voucher? Συγκεκριμενα εχω πτηση με eurowings Μοναχο/Θεσσαλονικη, μου ακυρωσαν το πηγαινε προς Ελλαδα και η επιλογη ειναι ειτε να επιλεξω καποια αλλη πτηση χωρις rebooking fees ειτε να ζητησω voucher. Παρατηρω ομως οτι αν διαλεξω τη 2η επιλογη θα βγω κερδισμενος: μπορω να παρω το voucher και να ξανακλεισω με ιδια πτηση επιστροφης (που δεν ακυρωθηκε) και αλλη πτηση στο πηγαινε, θα μου βγει φθηνοτερα καθως η τωρινη τιμη ειναι μικροτερη απο αυτη οταν εκλεισα πριν 2 μηνες. Μπορω να το κανω ή σου απαγορευουν να ξανακλεισεις την ιδια πτηση με καποιο τροπο? Αν κατάλαβα τι θες να κάνεις Το κουπόνι έχει και μια αξία,μέχρι αυτή την αξία θα σε καλύψει,το επιπλέον πρέπει να το πληρώσεις.Επίσης αν είναι πιο φτηνό το νέο εισιτήριο χάνεις την διαφορά.
shikabalas Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Δεν την χανεις, μενει στο κουπονι και μπορεις να το χρησιμοποιησεις ξανα μεχρι να μηδενισει το υπολοιπο. Αυτο που φοβαμαι ειναι μηπως εχουν περιορισμο και δεν σε αφηνουν να κλεισεις την ιδια πτηση, μιας και θα δουν οτι πας να κανεις στην πουτανα πουτανιες. 😄
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2020 Παμε 100 ατομα με τυπωμένα κουπόνια στο γκισε για να τα εισπράξουμε και με μια καμερα και να δεις τι ωραίο εργο θα βγει.
MakMakMak Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 2/7/2020 στις 11:27 ΜΜ, Speculoos είπε Σε άλλα νέα η ΕΕ ξεκίνησε νομική διαδικασία εναντίον 10 κρατών (Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα, Τσεχία, Σλοβακία, Πολωνία, Πορτογαλία, Λιθουανία, Κροατία, και Κύπρος) καθώς ισχύουν ειδικοί κανόνες σχετικά με τα κουπόνια που αντιτίθεται τόσο της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας όσο και της ειδικής σύστασης της ΕΕ της 13ης Μαΐου που επιτρέπει τη χρήση κουπονιών μόνο στην περίπτωση που συμφωνήσει ο επιβάτης. Το άρθρο από τον Forbes: https://www.forbes.com/sites/davekeating/2020/07/02/flight-refunds-eu-launches-legal-action-over-airlines-failure-to-reimburse-covid-cancelled-flights/#4846446fee0f H επίσημη ανακοίνωση της ΕΕ https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/inf_20_1212 Η ειδική σύσταση σχετικά με τα κουπόνια: https://ec.europa.eu/info/sites/info/files/recommendation_vouchers_el.pdf Το περίεργο στην ανακοίνωση για την έναρξη της νομικής διαδικασίας είναι ότι η ΕΕ κινείται εναντίον των χωρών που τέλος Απρίλη είχαν ζητήσει την προσωρινή κατάργηση του νόμου περί χρηματικής επιστροφής του εισιτηρίου σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης (261/2004) αλλά ξέχασε (;) 2, το Βέλγιο και την Ολλανδία. Η Ολλανδία μάλιστα ήταν η πρώτη χώρα που από τον Μάρτη κιόλας έφερε νόμο που επέτρεπε στην KLM (ουσιαστικά) να δίνει κουπόνια αντί χρημάτων. Γνωρίζει κανείς τί συμβαίνει με την προειδοποητικη επιστολή και το περιθώριο 2 μηνών που είχαν οι αεροπορικές να συμμορφωθούν με τους κανόνες της ΕΕ; Επίσης, έχει καταφέρει κανείς να πάρει τα χρήματα του πίσω μέσω ΥΠΑ ή μέσω του Συνηγόρου του καταναλωτή;
chrisxkar Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 εγω φιλε μου απο την ΥΠΑ ακομα περιμενω λεφτα απο την astra που εχει ενα χρονο που εκλεισε νομιζω η τουλαχιστον τοσο μου φαινεται
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Εγώ είχα χάσει λεφτά από την παλιά Ολυμπιακή, δεν θυμάμαι αν ήταν του δημοσίου ή του Βγαινοποουλου. Ακυρωμενη πτήση 1-2 μέρες πριν την πτήση, θέλανε να με βάλουν σε πολλές ώρες μεταγενέστερη Πήγε το θέμα στην ΥΠΑ, εχασα αεροπορικά και την αποζημίωση. Προηγείται το δημόσιο Με συνήγορο του καταναλωτή που μίλησα πρόσφατα μου είπαν ότι έχουν πάρα πολύ μεγάλο όγκο δουλειάς μόνο με αυτούς. Όταν λέω για άτοκο δάνειο γίνομαι γραφικός. Στα ίδια στέκια με τους Φολιε Φολιε συχνάζουν...Ούνα φάτσα Ούνα ράτσα. Η συνεργασία με τα dutee free έλαβε τέλος από 1/5...Εξαργυρωνε ο κόσμος τα μιλια του και τα dutee free περνανε ένα απόλυτο τίποτα.
tasos_orf Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Εγώ πάντως αξιοποίησα το voucher που μου έδωσαν σχεδόν άμεσα! Παρόλο που με ενημέρωσαν πως μέσα στους επόμενους 3 μήνες θα γίνει η επιστροφή χρημάτων, προτίμησα να μεταθέσω απλά την ημερομηνία του ταξιδιού και να μην το χάσω. Εξάλλου στην εποχή που ζούμε αυτή τη στιγμή όλα είναι ρευστά, ό,τι ταξίδι προλάβουμε τώρα...
chrisxkar Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, tasos_orf είπε Εγώ πάντως αξιοποίησα το voucher που μου έδωσαν σχεδόν άμεσα! Παρόλο που με ενημέρωσαν πως μέσα στους επόμενους 3 μήνες θα γίνει η επιστροφή χρημάτων, προτίμησα να μεταθέσω απλά την ημερομηνία του ταξιδιού και να μην το χάσω. Εξάλλου στην εποχή που ζούμε αυτή τη στιγμή όλα είναι ρευστά, ό,τι ταξίδι προλάβουμε τώρα... μπα που να φας την γλωσσα σου μαυρογατα 1
tasos_orf Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Χαχα! @chrisxkar με τον Χαρδαλοτσιόδρα να βγαίνουν και πάλι στο γυαλί για νέα μέτρα δεν ξέρω τι άλλο να περιμένω... Ταξιδέψετε γιατί χανόμαστε!
KostasRo Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2020 Καινούργιο.... https://www.metaforespress.gr/aeroporika/άλλαξε-η-τροπολογία-για-τα-vouchers-και-τις-απ/ Δηλαδή όσοι έχουν πάρει voucher εξαργυρώνουν σε 1-1,5 χρόνο ενώ όσοι δεν είχαν πάρει εξαργυρώνουν άμεσα....? Κατάλαβα καλά...? Η κοροϊδία πάει σύννεφο...
kotamavri Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2020 Σήμερα, που έλαβα το γνωστό πλέον email ακύρωσης πτήσης από την Aegean, αναφέρονταν ακόμα μόνο οι 2 επιλογές : (1) voucher ή (2) αλλαγή πτήσης. Μετά από ώρες αναμονής, μίλησα με εκπρόσωπο και ζήτησα ρητά την επιστροφή χρημάτων. Ξεκίνησε αμέσως να μου προωθεί το voucher- λες και κάλεσα σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας- προσπαθώντας να με δελεάσει με το επιπλέον 10% επί της τιμής του εισιτήριου. Τελικά, μου έκανα τη χάρη, και μου είπαν ότι θα μου τα επιστρέψουν μετά από 4-5 μήνες λόγω φόρτου εργασίας! Στην ερώτηση γιατί δεν αναφέρεται η επιλογή της επιστροφής χρημάτων στο email, φυσικά, δε μου απάντησαν. Μιλάμε για επίσημο πλέον άτοκο δάνειο με τις ευλογίες του κράτους. Καμία ντροπή 2
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2020 Κάνε dispute στην πιστωτική σου κάρτα για fraud
theo93 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Εχθές ειδοποίησαν για ακύρωση 2 ώρες πριν την πτήση. Μήπως πάει για φούντο;
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 42 λεπτά πριν, theo93 είπε Εχθές ειδοποίησαν για ακύρωση 2 ώρες πριν την πτήση. Μήπως πάει για φούντο; Πας για αποζημίωση 250€ + το κόστος του εισιτηρίου
theo93 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε Πας για αποζημίωση 250€ + το κόστος του εισιτηρίου Πώς πας για αποζημίωση; Εντωμεταξύ είχαν προαναγγείλει απεργία από 10/9 και ενημέρωσαν δύο ώρες πριν την πτήση
Προτεινόμενες αναρτήσεις