Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης με εισιτήριο κλεισμένο από πράκτορα η καταγγελία σε ποιον πρέπει να γίνει? 

Κάνε και σε συνήγορο και σε ΥΠΑ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε

Κάνε και σε συνήγορο και σε ΥΠΑ

Ναι αυτό το κατάλαβα.

Αλλά εκεί που λέει προς στο έγγραφο θα λέει lufthansa ή τον πράκτορα.

Ουσιαστικά που απευθύνεται εννοώ,γιατί δεν έχω καταλάβει ποιος είναι υπεύθυνος για την επιστροφή χρημάτων.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Ναι αυτό το κατάλαβα.

Αλλά εκεί που λέει προς στο έγγραφο θα λέει lufthansa ή τον πράκτορα.

Ουσιαστικά που απευθύνεται εννοώ,γιατί δεν έχω καταλάβει ποιος είναι υπεύθυνος για την επιστροφή χρημάτων.

λογικα υπευθυνος ειναι αυτος που πληρωσες και με τον τροπο που πληρωσες. καρτα-μετρητα-paypal-πιστωτικη-χρεωστικη. δηλαδη πληρωνεις καποιο προϊον υπηρεσια και δεν παρέχεται ? ζητας τα χρηματα σου πισω απλα και ομορφα. τα πηραν τα χρηματα αρα τα εχουν να στα επιστρεψουν. αλλιως ΥΠΑ-συνηγορος καταναλωτη και νομοι που διεπουν αεροπορικες εταιριες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Ναι αυτό το κατάλαβα.

Αλλά εκεί που λέει προς στο έγγραφο θα λέει lufthansa ή τον πράκτορα.

Ουσιαστικά που απευθύνεται εννοώ,γιατί δεν έχω καταλάβει ποιος είναι υπεύθυνος για την επιστροφή χρημάτων.

Και τους δύο, δεν ξέρεις ποιος είναι υπαίτιος, ας το βρει η υπηρεσία

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, xxatziva είπε

λογικα υπευθυνος ειναι αυτος που πληρωσες και με τον τροπο που πληρωσες. καρτα-μετρητα-paypal-πιστωτικη-χρεωστικη. δηλαδη πληρωνεις καποιο προϊον υπηρεσια και δεν παρέχεται ? ζητας τα χρηματα σου πισω απλα και ομορφα. τα πηραν τα χρηματα αρα τα εχουν να στα επιστρεψουν. αλλιως ΥΠΑ-συνηγορος καταναλωτη και νομοι που διεπουν αεροπορικες εταιριες

 

30 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Και τους δύο, δεν ξέρεις ποιος είναι υπαίτιος, ας το βρει η υπηρεσία

Είχα κάνει αίτηση επιστροφής χρημάτων στην lufthansa και στο petas.gr όπου και τα έκλεισα.Από lufthansa δεν μου απάντησαν ποτέ αλλά πήρα τηλ. και μου παν οτι υπέυθυνο για τέτοια θέματα είναι το ταξιδιωτικό πρακτορείο.Από την άλλη έλαβα αυτό το email από το petas:

Αναφορά σε κείμενο
Αγαπητέ επιβάτη,

Απολογούμαστε για την καθυστέρηση στην απάντηση του αιτήματος σας. Ο όγκος των αιτημάτων είναι πολύ μεγάλος και προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σύμφωνα με την τρέχουσα κατάσταση του εισιτηρίου σας, έχει γίνει απευθείας επανέκδοση μέσω του αερομεταφορέα.

Έτσι, το γραφείο μας δεν έχει πλέον τον έλεγχο του εισιτηρίου σας και οποιαδήποτε περαιτέρω αλλαγή θα πρέπει να διεκπεραιωθεί μέσω του αερομεταφορέα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στην ιστοσελίδα τους.

Με εκτίμηση,



Giorgos Kotsikis

Οπότε δεν γνωρίζω αν όντως είναι υπεύθυνος ο πράκτορας ή η αεροπορική.

Αν πάρω τηλ. στο δ1δ θα μπορούν να με διαφωτίσουν?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Είχα κάνει αίτηση επιστροφής χρημάτων στην lufthansa και στο petas.gr όπου και τα έκλεισα.Από lufthansa δεν μου απάντησαν ποτέ αλλά πήρα τηλ. και μου παν οτι υπέυθυνο για τέτοια θέματα είναι το ταξιδιωτικό πρακτορείο.Από την άλλη έλαβα αυτό το email από το petas:

Οπότε δεν γνωρίζω αν όντως είναι υπεύθυνος ο πράκτορας ή η αεροπορική.

Αν πάρω τηλ. στο δ1δ θα μπορούν να με διαφωτίσουν?

Ακριβώς για να μην σε παίζουν κάνε μια καταγγελία και προς τους δύο και άσε να βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Ακριβώς για να μην σε παίζουν κάνε μια καταγγελία και προς τους δύο και άσε να βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα

Στην καταγγελία πρέπει να αναφέρω όλο το σκηνικό με τον κωδικό πτήσης που ακυρώθηκε,την άχρηστη πτήση που παρείχαν μετά την ακύρωση κτλπ?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Στην καταγγελία πρέπει να αναφέρω όλο το σκηνικό με τον κωδικό πτήσης που ακυρώθηκε,την άχρηστη πτήση που παρείχαν μετά την ακύρωση κτλπ?

φυσικα ημερομηνια εισιτήριου πτησης τροπο πληρωμης με φωτογραφια της χρεωσης και ολα τα μεηλ επισυναψη και αυτο που ζητας. δηλαδη ακυρωση πτησης χωρις δικη σου υπαιτιότητα και οτι ζητησες επιστροφη χρηματων και σου απαντησαν ο ενας ετσι και ο αλλος αλλιως. οποτε να κινηθουν αναλογα τα στοιχεια που εχεις παραθεσει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xxatziva είπε

φυσικα ημερομηνια εισιτήριου πτησης τροπο πληρωμης με φωτογραφια της χρεωσης και ολα τα μεηλ επισυναψη και αυτο που ζητας. δηλαδη ακυρωση πτησης χωρις δικη σου υπαιτιότητα και οτι ζητησες επιστροφη χρηματων και σου απαντησαν ο ενας ετσι και ο αλλος αλλιως. οποτε να κινηθουν αναλογα τα στοιχεια που εχεις παραθεσει.

O.k θα στείλω οτι έχω κι ελπίζω έστω να προχωρήσει λίγο το θέμα.

Δημοσ.

Ενημέρωσε μας ότι;ν έχεις νέα

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα, μου είπαν κι εμένα δεν γίνεται refund, ενώ είχα προγραμματίσει πτήση για Ρόδο για το μεταπτυχιακό μου. Αν' αυτού μου μετέφεραν την πτήση για το Μάιο με έξτρα χρέωση γύρω στα 15€, επειδή ήταν αυξημένος ο ναύλος εκείνη την ημέρα. Τώρα αν συνεχίσουν να είναι κλειστά τα πανεπιστήμια, ακόμα κι αν δεν ακυρωθεί η πτήση, μπορώ να πάρω full refund; 

Να προσθέσω πως επειδή είχα κλείσει με volotea την επιστροφή, γύρω στα 22€ που επέστρεψαν τα 11€ από τους φόρους αεροδρομίου, οπότε δεν το πολυέψαξα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Nauths είπε

Παιδιά καλησπέρα, μου είπαν κι εμένα δεν γίνεται refund, ενώ είχα προγραμματίσει πτήση για Ρόδο για το μεταπτυχιακό μου. Αν' αυτού μου μετέφεραν την πτήση για το Μάιο με έξτρα χρέωση γύρω στα 15€, επειδή ήταν αυξημένος ο ναύλος εκείνη την ημέρα. Τώρα αν συνεχίσουν να είναι κλειστά τα πανεπιστήμια, ακόμα κι αν δεν ακυρωθεί η πτήση, μπορώ να πάρω full refund; 

Να προσθέσω πως επειδή είχα κλείσει με volotea την επιστροφή, γύρω στα 22€ που επέστρεψαν τα 11€ από τους φόρους αεροδρομίου, οπότε δεν το πολυέψαξα!

Ευρωπαϊκός Κανονισμός (ΕΚ) αρ. 261/2004

Σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης ή άρνησης επιβίβασης, οι θιγόμενοι επιβάτες δικαιούνται τα εξής:

  • αποζημίωση του εισιτηρίου τους εντός προθεσμίας επτά ημερών ή πτήση επιστροφής προς το αρχικό σημείο αναχώρησής τους ή τη μεταφορά τους στον τελικό τους προορισμό·
  • φροντίδα (γεύματα και αναψυκτικά, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος, δυνατότητα δωρεάν πραγματοποίησης δύο τηλεφωνημάτων ή αποστολής δύο τηλετύπων ή δύο ομοιοτυπιών ή δύο μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)·
  • αποζημίωση της οποίας το ύψος ορίζεται σε:
    • 250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1.500 χιλιομέτρων·
    • 400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1.500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χιλιομέτρων·
    • 600 ευρώ για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στα παραπάνω στοιχεία.

 

 

Συνεπώς όχι μόνο θα έπρεπε είτε α) να γίνει κανονικά επιστροφή χρημάτων, είτε β) με δική τους μέριμνα να βρουν πτήση για να σε μεταφέρουν στον προορισμό σου.

Το ότι δεν πραγματοποιούν επιστροφές χρημάτων αλλά και το γεγονός πως σε χρέωσαν για τον ναύλο, είμαι αρκετά σίγουρος πως κινείται εκτός των ορίων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.

Επεξ/σία από magnam
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...