Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gregdel είπε

Εδώ λέει ότι τα ξενοδοχεία στην Ισπανία κλείσανε από 19/3

https://www.express.co.uk/travel/articles/1257843/spain-coronavirus-holiday-hotels-closing-tourists-latest-news

Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα. Αν θες να ρωτήσω φίλο που μένει εκεί.

Η κράτηση έγινε από booking ή κάτι παρεμφερές;

Έγινε κατευθείαν απο τη σελίδα του ξενοδοχείου με non refundable κράτηση .Αρνούνται πεισματικά το refund και απλά αλλάζουν ημερομηνίες με φυσικά αν υπάρχει έξτρα κόστος να το πληρώσω . Ξέρω κι εγώ οτι είναι κλειστά , μου έχουν στείλει 3-4 mail που μου ζητάνε να πω ημερομηνίες

Η Αεροπορική είναι η Vueling με έδρα την Ισπανια που έχει κ κάτι λίγες ευρωπαϊκές πτήσεις 

Επεξ/σία από Atallos1
  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Atallos1 είπε

Έγινε κατευθείαν απο τη σελίδα του ξενοδοχείου με non refundable κράτηση .Αρνούνται πεισματικά το refund και απλά αλλάζουν ημερομηνίες με φυσικά αν υπάρχει έξτρα κόστος να το πληρώσω . Ξέρω κι εγώ οτι είναι κλειστά , μου έχουν στείλει 3-4 mail που μου ζητάνε να πω ημερομηνίες

Η Αεροπορική είναι η Vueling με έδρα την Ισπανια που έχει κ κάτι λίγες ευρωπαϊκές πτήσεις 

Στείλε στην πιστωτική σου αν εχεις τη δυνατοτητα και ζητα αμφισβήτηση συναλλαγής

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, zenwalk23 είπε

Χρησιμες πληροφοριες. Αν εχουμε κανει ηδη αιτηση για voucher, υπάρχει χρονος να ζητησουμε refund; Θεωρητικα καπου θα εχω συμφωνησει να απολέσω το δικαιωμα επιστροφης του ποσου κατα την διαδικασια.

Απο τη στιγμή που έχεις δεχθει το voucher νομιζω δεν μπορεις να κάνεις κάτι άλλο

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ασχετο αλλα στους ορους γραφει :

After the 18 months of the date of its issuance, and provided that the Credit Voucher has not been used in full or at all, passenger is eligible to request refund of the (remaining) unused amount paid for his initial booking.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gregdel είπε

Στείλε στην πιστωτική σου αν εχεις τη δυνατοτητα και ζητα αμφισβήτηση συναλλαγής

+1 από μένα. 

Εννοείται πως δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων 100%

2 ώρες πριν, zenwalk23 είπε

Ασχετο αλλα στους ορους γραφει :

After the 18 months of the date of its issuance, and provided that the Credit Voucher has not been used in full or at all, passenger is eligible to request refund of the (remaining) unused amount paid for his initial booking.

Μπορείς να παραθέσεις κάποιο λινκ παρακαλώ? Έχει ενδιαφέρον αυτό που ποσταρες.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, limplixos είπε

+1 από μένα. 

Εννοείται πως δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων 100%

Μπορείς να παραθέσεις κάποιο λινκ παρακαλώ? Έχει ενδιαφέρον αυτό που ποσταρες.

 

https://en.aegeanair.com/voucher-application/voucher-terms/?_id=7D76D63BD4604CB9BD9004C99966C311&_z=z

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, ATmega είπε

 Καλησπέρα και από μένα. Έχω κάνει και εγώ 2 καταγγελίες. Μια στην ΥΠΑ και μια στον Συνήγορο του Καταναλωτή. 

Πρέπει να κάνουν όλοι όσοι θέλουν να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Βασει των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η Aegean πρέπει να σε ενημερώνει γραπτά για τα δικαιώματά σου.

Και αυτή σου δίνει voucher αντί των χρημάτων. 

Η ιστορία της καταγγελίας:

Καταγραφή.png

Υπάρχει κι η πιθανότητα η Aegean και η κάθε Aegean να αγνοήσει αυτές τις αποφάσεις και να πάει το θέμα δικαστικά όπου έχουν μεγάλη πιθανότητα να το κερδίσουν ή έστω να τρενάρουν την καταβολή των χρημάτων μέχρι να έχουν ορθοποδήσει. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ProponitisTouKanape είπε

Υπάρχει κι η πιθανότητα η Aegean και η κάθε Aegean να αγνοήσει αυτές τις αποφάσεις και να πάει το θέμα δικαστικά όπου έχουν μεγάλη πιθανότητα να το κερδίσουν ή έστω να τρενάρουν την καταβολή των χρημάτων μέχρι να έχουν ορθοποδήσει. 

Ναι γιατί μπήκε μέσα το μονοπώλιο.

Δε θα φτάσει κανείς στα δικαστήρια, γιατί θα χάσουν παταγωδώς.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Ναι γιατί μπήκε μέσα το μονοπώλιο.

Δε θα φτάσει κανείς στα δικαστήρια, γιατί θα χάσουν παταγωδώς.

Απο το να αποζημιώσουν μαζικά όλους τους επιβάτες τώρα και να χρεοκοπήσουν, ίσως προτιμήσουν να φάνε πρόστιμο περί μη συμμόρφωσης με την κοινοτική οδηγία. 

Το αν μπήκαν μέσα με την κρίση του κορωνοϊού νομίζω δε χρήζει εξήγησης. Το ερώτημα είναι πόσο μέσα θα μπουν, όχι το αν. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ProponitisTouKanape είπε

Απο το να αποζημιώσουν μαζικά όλους τους επιβάτες τώρα και να χρεοκοπήσουν, ίσως προτιμήσουν να φάνε πρόστιμο περί μη συμμόρφωσης με την κοινοτική οδηγία. 

Το αν μπήκαν μέσα με την κρίση του κορωνοϊού νομίζω δε χρήζει εξήγησης. Το ερώτημα είναι πόσο μέσα θα μπουν, όχι το αν. 

Αυτά έχει η ελεύθερη αγορά. Αν δεν μπορούν, ας γίνουν κομμωτές.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, zenwalk23 είπε

Όταν είχαν βγάλει το voucher, είχα διαβάσει πολύ γρήγορα τους όρους και δεν θυμάμαι να έγραφαν για επιστροφή χρημάτων μετά από 18 μήνες να δεν χρησιμοποιηθεί το κουπόνι.
Θυμάται κανένας αν ισχύει αυτό ή αν το άλλαξαν τώρα πρόσφατα λόγω των καταγγελιών που έχουν δεχτεί?
 

Επεξ/σία από ATmega
Δημοσ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δεν έχω πρόβλημα με τα voucher γιατί θα τα χρησιμοποιήσω σίγουρα... 

Είχα κλείσει εισιτήρια Φρανκφούρτη-Αθήνα 7/4 (Lufthansa) και Αθήνα-Φρανκφούρτη 27/4 (Aegean)... 20/3 μας δώθηκε εντολή ότι μπορούμε να φύγουμε και ούτε καν σκέφτηκα, με τον χαμό που διάβαζα ότι επικρατούσε σε όλες τις αεροπορικέςεταιρείες, να μπω στη διαδικασία να αλλάξω τα εισιτήρια...έκλεισα νέο εισιτήριο με την πρώτη πτήση που βρήκα σε normal τιμή -πιο φθηνά και από αυτό που είχα κλείσει ένα μήνα πριν- και έφυγα (το Σάββατο συμπληρώνονται οι 14ημέρες της καραντίνας μου). Lufthansa θα ήταν η πρώτη φορά που θα ταξίδευα αλλά ατύχησα...σήμερα έκανα την αίτηση για voucher και δίνουν, αν κατάλαβα σωστά, την αξία εισιτηρίου+50euro αλλά πρέπει να γίνει κράτηση μέχρι 31/08 για πτήσεις μέχρι 31/12...Στην aegean δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα...

Είναι φυσικό, όσοι είχαν κανονίσει ταξίδια για διασκέδαση να ζητάνε τα λεφτά τους αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσουν να ανταποκριθούν οι εταιρείες σε όλο αυτό...

Στις 20/3 που έκλεισα το εισιτήριο με Aegean ΔΕΝ υπήρχε η επιλογή να πληρώσω με paypal...τυχαίο; Δεν νομιζω...

Δημοσ.

Είδατε καμία κάλυψη του θέματος στον τύπο; Κουβέντα μη χάσουμε τις διαφημίσεις; Τη στιγμή που δεν εκτελούνται οι πτήσεις είναι αυτονόητο ότι πρέπει να έχεις δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.  Το λέει και ο Αστικός Κώδικας στις διατάξεις περί αδικαιολογήτου πλουτισμού ενώ υπάρχει και ευρωπαϊκή οδηγία. Όσο για την εταιρία αν αναγκαστεί να χρεωκοπήσει δεν κλαίμε. Ας φρόντιζε να είχε ασφαλιςτεί για τον κίνδυνο καταβάλλοντας τα σχετικά ακριβά ασφάλιστρα. 

ΥΓ Μην πέφτετε στη λουμπα ότι η Aegean είναι εθνικός αερομεταφορέας. Μια ιδιωτική εταιρία είναι που θέλησε να κερδοφορήσει (ΟΚ) πάνω στο κενό της Ολυμπιακής, στις χαμηλές αμοιβές του προσωπικού, τη σαρδελοποίηση των επιβατών (ως συχνός επιβάτης έχω να σας πω ότι σταδιακά έχουν πετσοκόψει  5εκ από το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των επιβατών, οδηγώντας οποιονδήποτε με ύψος πάνω από 1,80 σε απόγνωση) κλπ.

Δημοσ.

Δεν έχω διαβάσει/ακούσει καμιά αναφορά σε αυτό το θέμα σε κανένα μεγάλο ενημερωτικό μέσο ουτε στο ίντερνετ ούτε στην τηλεόραση.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...