Δημοφιλής ανάρτηση EddieObscurant Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Μιας και συχνα πυκνά γκρινιάζουμε (και με το δικιο μας) οταν τα περισσότερα μικρα σκρουτζομαγαζα μας δίνουν πιστωτικό , οταν ένα προιον που αγοράζουμε αποδειχθεί ελλατωματικο , και πρέπει να κάνουμε κάποια καταγγελια για να βρούμε το δίκιο μας, τελικά απ'οτι φαίνεται και εταιρίες με τζίρο εκατομυριων οπως η Aegean / Olympic Air πρέπει να κανουμε το ιδιο καθως συμπεριφέρεται σαν τετοιο μικρο μαγαζί και νομίζει ότι εν έτη 2020 (λές και και ο κόσμος δεν ξέρει τα δικαιώματά του) απευθύνεται σε "πρόβατα". Μπορώ να καταλαβω την κριση που περνάνε οι αεροπορικες αυτες τις μέρες, όπως και όλες οι εταιρίες και οι άνθρωποι, μπορώ να καταλαβω την ακυρωση του ταξιδιου μου λιγες βδομαδες πριν την πραγματοποιησή του. Μπορώ ακόμα να παραβλέψω οταν μου ακυρώνεις την πτηση μου , που ειχε τρεις την ημέρα προς συγκεκριμενο προορισμο και τωρα έχει μια κάθε δύο μερες, αλλα δεν με ρωτας αν θελω να με βαλεις χωρις χρεωση σε μια απο αυτές, αλλα πλέον θα πρέπει να πληρώσω μια πολύ μεγαλυτερη τιμή εισητηριου, μιας και πλεον αντι για 6χ180 θεσεις πλεον θα υπαρχει 1χ180 και άρα επιπλεον ζητηση. Μπορω ακομα να κάνω τα στραβα ματια στην δικαιολογια οτι δεν ειναι οικονομικοι οι λογοι που μειώνονται οι πτησεις αλλα λογοι υγειας , λες και σε ενα 180αρι αεροπλανο με 30 ατομα που θα χουμε αποσταση μεταξύ μας δεν θα μαστε πιο ασφαλης απο ενα 180αρι γεματο που θα ειμαστε ο ενας διπλα στον άλλο παστωμένοι. Αλλά διάολε εξοργίζομαι όταν εν έτη 2020 μου προσφέρεις σαν μόνες επιλογές ενα voucher που μπορω να χρησιμοποιήσω σε ενα μονο εισητήριο στο ονομα μου μέσα στον επομενο χρονο, ή να κλείσω ενα άλλο εισητηριο με την εταιρια σε μελλοντική ημερομηνια και σε κάθε περιπτωση αν το εισητηριο ειναι φθηνοτερο την διαφορα την χανω ενώ αν ειναι ακριβότερο την διαφορά την πληρώνω. Πόσο μάλλον οταν βάση του άρθρου 8 του Ε.Κ 261/2004 και το άρθρο 3.2 της τελευταίας ενημέρωσης της Ευρωπαικής Επιτροπής C(2020) 1830 όσον αφορά την πανδημία Covid-19, αναφέρει ΡΗΤΑ οτι αυτές οι επιλογές μπορουν να προσφερθούν μόνο αν εγώ ΣΥΝΑΙΝΕΣΩ αλλιώς ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ σε επιστροφή χρημάτων Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 8 Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων ή μεταφοράς με άλλη πτήση 1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, παρέχεται στον επιβάτη η δυνατότητα να επιλέξει: α) - την εντός επτά ημερών επιστροφή, με τους τρόπους που αναφέρονται στο άρθρο 7 παράγραφος 3, του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου του, στην τιμή που το αγόρασε, για το μέρος ή τα μέρη του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκαν και για το μέρος ή τα μέρη του ταξιδιού που ήδη πραγματοποιήθηκαν, εφόσον η πτήση δεν εξυπηρετεί πλέον κανένα σκοπό σε σχέση με το αρχικό ταξιδιωτικό του σχέδιο, καθώς επίσης, αν συντρέχει η περίπτωση: - πτήση επιστροφής στο αρχικό σημείο αναχώρησής του το νωρίτερο δυνατόν· β) τη μεταφορά του με την ενωρίτερη δυνατή πτήση, υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς, στον τελικό του προορισμό, ή γ) τη μεταφορά του, υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς, στον τελικό του προορισμό άλλη ημέρα που τον εξυπηρετεί εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων. 2. Η παράγραφος 1 στοιχείο α) εφαρμόζεται και στους επιβάτες η πτήση των οποίων αποτελεί μέρος οργανωμένου ταξιδιού, εκτός καθ' όσον αφορά το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, όταν γεννάται δυνάμει της οδηγίας 90/314/ΕΟΚ. 3. Σε περίπτωση που μια πόλη ή μια περιοχή εξυπηρετείται από περισσότερα του ενός αεροδρόμια, όταν ο πραγματικός αερομεταφορέας προσφέρει σε έναν επιβάτη μια πτήση προς άλλο αεροδρόμιο από εκείνο για το οποίο είχε γίνει η κράτηση, ο πραγματικός αερομεταφορέας αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς του επιβάτη από το αεροδρόμιο αυτό είτε ως εκείνο για το οποίο είχε γίνει η κράτηση είτε, με τη σύμφωνη γνώμη του επιβάτη, σε άλλο κοντινό προορισμό. και Αναφορά σε κείμενο 3.2. Right to reimbursement or re-routing In the case of a flight cancellation by the airlines (no matter what the cause is), Article 5 obliges the operating air carrier to offer the passengers the choice among: a) reimbursement (refund); b) re-routing at the earliest opportunity, or c) re-routing at a later date at the passenger's convenience. Regarding reimbursement, in cases where the passenger books the outbound flight and the return flight separately and the outbound flight is cancelled, the passenger is only entitled to reimbursement of the cancelled flight, i.e. here the outbound flight. However, if the outbound flight and the return flight are part of the same booking, even if operated by different air carriers, passengers should be offered two options if the outbound flight is cancelled: to be reimbursed for the whole ticket (i.e. both flights) or to be re-routed on another flight for the outbound flight (Interpretative Guidelines, Point 4.2). As regards re-routing, and as explained above, “the earliest opportunity” may under the circumstances of the COVID-19 outbreak imply considerable delay, and the same may apply to the availability of concrete information on such “opportunity” given the high level of uncertainty affecting air traffic. The application of Article 5 of Regulation (EC) No 261/2004 may have to take into consideration these circumstances. However, at any rate: First, passengers should be informed about delays and/or uncertainties linked to them choosing re-routing instead of reimbursement. Second, should a passenger choose nonetheless re-routing at the earliest opportunity, the carrier should be considered to have fulfilled its information obligation towards the 4 passenger if it communicated on its own initiative, as soon as possible and in good time, the flight available for rerouting. και Αναφορά σε κείμενο Δικαίωμα αποζημίωσης 1. Όταν γίνεται παραπομπή στο παρόν άρθρο, ο επιβάτης λαμβάνει αποζημίωση ύψους: α) 250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1500 χιλιομέτρων· β) 400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων· γ) 600 ευρώ για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στα στοιχεία α) ή β). Για τον προσδιορισμό της σχετικής απόστασης, λαμβάνεται ως βάση ο τελευταίος προορισμός στον οποίο ο επιβάτης θα φθάσει καθυστερημένα μετά την προγραμματισμένη ώρα εξαιτίας της άρνησης επιβίβασης. 2. Όταν προσφέρεται στους επιβάτες μεταφορά στον τελικό τους προορισμό με άλλη πτήση σύμφωνα με το άρθρο 8, η ώρα άφιξης της οποίας δεν υπερβαίνει την προγραμματισμένη ώρα άφιξης της πτήσης για την οποία είχε αρχικά κρατηθεί η θέση κατά: α) δύο ώρες για όλες τις πτήσεις έως 1500 χιλιομέτρων, ή β) τρεις ώρες προκειμένου για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1500 χιλιομέτρων και για όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1500 και 3500 χιλιομέτρων, ή γ) τέσσερις ώρες προκειμένου για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στα στοιχεία α) ή β), ο πραγματικός αερομεταφορέας μπορεί να μειώσει την αποζημίωση που προβλέπεται στην παράγραφο 1 κατά 50 %. 3. Η αποζημίωση που αναφέρεται στην παράγραφο 1 καταβάλλεται σε ρευστό, με ηλεκτρονικό τραπεζικό έμβασμα, με τραπεζική εντολή ή επιταγή, ή, εφόσον συμφωνήσει ενυπογράφως ο επιβάτης, με ταξιδιωτικά κουπόνια (voucher) ή/και άλλες υπηρεσίες. Προσωπικά την καταγγελια μου την έκανα στην ΥΠΑ στο mail d1d παπακι hcaa.gr οπως φαινεται στο pdf και θα στείλω και στο συνήγορο του πολίτη. Μπορει να το κάνει ο καθενας @ATmega @lion2486 @gregdel @skoulas @andreas-p @jakegate7 @Γιάννης Platano @zenwalk23 @Anuminas @burnin , στειλτε απλα τα στοιχεια σας και τον αριθμο κρατησης σας στο παραπανω mail. Mε την aegean/olympic air ακρη δεν εβγαλα. Στο τηλ 2106261000 επελεξα την τελευταια επιλογη που ειναι για όλα τα αλλα θεματα και μιλησα σε λιγοτερο απο 2-3 λεπτα με εκπροσωπο. Παρολο που της ανεφερα ολα τα παραπανω η κοπελα μου ειπε οτι ειναι πολιτική της εταιρειας να προσφέρει μονο αυτες τις δυο επιλογες ενω μου ειπε να στειλω μαιλ για να γινει για σας πιθανον μια εξαιρεση . Στο mail που ειναι contact παπακι aegeanair.com που ηρθε το aυτοματοποιημενο mail με τις ιδιες επιλογές. Τωρα που το σκέφτομαι , πιο πολύ εκνευρίζομαι , γιατι ήταν πολύ απλο για την aegean / olympic air εκει που προσφερει 2 επιλογες για voucher ή μελλοντική πτηση να ειχε και μια 3η για refund και να ξεμπερδευεις σε μερικα λεπτα, αλλά οχι θα πρεπει να φάς πόσες ώρες απο τη ζωή σου για να να βρεις τα αντιστοιχα αρχεια με τα αντιστοιχα αρθρα και να κανεις καταγγελιες και να παίρνεις τηλεφωνα και ολα αυτα για κάτι αυτονοητο που ειναι στα δικαιωματα σου. Αλλα εκει πονταρουν και αυτοι οτι δεν θα το κάνεις και θελουν να σε εκμεταλλευτουν. Προσωπικα για μενα η συγκεκριμενη εμπειρία ήταν πολύ ασχημη για τον χρονο που αφιέρωσα. Δεν λέω οτι δεν θα ξαναχρησιμοποιήσω aegean / olympic air γιατι ας μην γελιομαστε στην ελλαδα ειμαστε και εχει την κυρια μεριδα του λεοντος με τους περισσοτερους προορισμους, αλλά για κάποιον που κάνει 10-20 πτησεις το χρονο λογο δουλειας, αν σε παραπλησιες τιμες βρω εισητηρια απο άλλη εταιρια (sky express, ellinair, astra , κλπ) προφανως πλέον θα τις προτιμησω. Και για να προλάβω κάποιους , "ρε φιλε εδω ο κοσμος χανεται και εσενα σε νοιαζει το εισητηριο σου?" δεν ειναι λογικη αυτή, και μας επηρεαζεται η δουλεια μας απο ολα συμβαινουν γύρω μας και ειναι σαν να θεωρεις λογικο να σου κλέβουνε 100/200/300 κλπ ευρώ απο το λογαριασμο σου Δεν αναφερθηκα καθολου σε αποζημιώσεις γιατι ειναι καλυμενοι οσον αφορα την ακυρωση πτησεων αν στο πουνε τουλαχιστον 2 βδομαδες πριν. Τωρα για το παραπανω αν συνεχιζουν να αρνουνται την επιστροφη χρηματων , εκει δικαστικα πιθανον να μπορεις να ζητησεις και αποζημιωση αλλα δεν εχω ασχοληθει. Τα χρηματα μου ζηταω πισω για κατι που πλήρωσα και τελικα δεν έλαβα. Και όχι τα παραπανω δεν τα κανουν όλες οι αεροπορικες εταιρειες, Το αγγλικο κειμενο το βρισκεται στο επισυναπτομενο pdf όπως και η καταγγελια μου στην YΠΑ και το ελληνικο εδώ c20201830.pdf 51 13
karaLRS Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Μπράβο για το κουράγιο σου. Σε πόσες μέρες σου απάντησε η ΥΠΑ;
EddieObscurant Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 1 λεπτό πριν, karaLRS είπε Μπράβο για το κουράγιο σου. Σε πόσες μέρες σου απάντησε η ΥΠΑ; την επομενη. χτες το πρωί τους τα στειλα και σημερα το μεσημερι μου στειλανε το επισυναπτομενο που στειλανε στην aegean
narta Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 3 λεπτά πριν, EddieObscurant είπε την επομενη. χτες το πρωί τους τα στειλα και σημερα το μεσημερι μου στειλανε το επισυναπτομενο που στειλανε στην aegean Now, make them internet famous! 🤣 3
ATmega Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Καλησπέρα και από μένα. Έχω κάνει και εγώ 2 καταγγελίες. Μια στην ΥΠΑ και μια στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Πρέπει να κάνουν όλοι όσοι θέλουν να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Βασει των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η Aegean πρέπει να σε ενημερώνει γραπτά για τα δικαιώματά σου. Και αυτή σου δίνει voucher αντί των χρημάτων. Η ιστορία της καταγγελίας: Αναφορά σε κείμενο Εγώ (ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) και η σύζυγός μου (ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) πραγματοποιήσαμε στις 05/01/2020 κράτηση για πτήση Αθήνα-Πράγα (12/03/2020) και επιστροφή Πράγα-Αθήνα (16/03/2020) με την Aegean Airlines. Κωδικοί κράτησης: ΧΧΧΧΧΧ και ΧΧΧΧΧΧ Η πτήση A3864 στις 12/3/2020 πραγματοποιήθηκε κανονικά και χωρίς καθυστερήσεις. Στις 13/03/2020 ειδοποιηθήκαμε από την Aegean μέσω sms ότι η πτήση της επιστροφής A3867, που ήταν να πραγματοποιηθεί στις 16/03/2020, ακυρώθηκε. Μέτα από πολλές ώρες αναμονής στην γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο (8011120000/2106261000) της Aegean που είχε πέσει, η μόνη ενημέρωση που λάβαμε από την Aegean είναι ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μας επιστρέψουν τα χρήματα της πτήσης (94,50ευρώ/ανά εισιτήριο). Στο ερώτημα μας για το πως θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα, δεν λάβαμε καμία απάντηση, ούτε υπήρξε πρόθεση για λύση. Μάλιστα δεν ενημερωθήκαμε για τους λόγους ακύρωσης της πτήσης. Αυτό που καταλάβαμε είναι ότι η ακύρωση έγινε με την υπαιτιότητα της Aegean γιατί εκείνη την χρονική περίοδο δεν υπήρχε καμία οδηγία από αρμόδια αρχή, ούτε από την κυβέρνηση της Τσεχίας, ούτε από την κυβέρνηση της Ελλάδας ότι οι πτήσεις ακυρώνονται ή υπάρχει κάποιος επίσημος περιορισμός προς την Ελλάδα. Συγκεκριμένα εκείνες τις ημέρες και μέχρι τις 15/03/2020, που φύγαμε από την Πράγα με δικά μας έξοδα με άλλη αεροπορική εταιρία μέσω Κωνσταντινούπολης (220€ για κάθε εισιτήριο), πετούσαν κανονικά όλες οι αεροπορικές εταιρίες. Η μόνη που αδικαιολόγητα αποφάσισε να μην πετάξει ήταν η Aegean αφήνοντας μας στο έλεος σε μια ξένη χώρα. Άφησαν τους Έλληνες πολίτες ξεκρέμαστους σε μια ξένη χώρα χωρίς να δώσουν εναλλακτική επιστροφής και το μόνο που θα μας προσέφεραν τηλεφωνικά και μέσω μηνυμάτων στο Facebook ήταν η επιστροφή χρημάτων και δεν τους ένοιαζε πως θα επιστρέψουμε. Αυτή την στιγμή η Aegean το μόνο που προσφέρει μέσω της ενημέρωσης από τον λογαριασμό της στο Facebook είναι κάνοντας αίτηση, να μας δοθεί ένα credit voucher αντί των χρημάτων που μας είχαν πει τηλεφωνικά και facebook κατά την στιγμή που ακόμα ήμασταν στο εξωτερικό και αναζητούσαμε μια λύση. Βάσει του Κανονισμού 261/2004/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ισχύει το παρακάτω: «Αν η πτήση σας ακυρωθεί 7 μέρες πριν την αναχώρηση, η αεροπορική εταιρεία πρέπει να σας βρει εναλλακτική πτήση ή να σας προσφέρει επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου. Αν η εταιρεία σας συστήσει να βρείτε και να πληρώσετε την εναλλακτική πτήση μόνοι σας, κρατείστε τις αποδείξεις για να ζητήσετε αποζημίωση. Σε περίπτωση που η αεροπορική φταίει για την ακύρωση τότε δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση μεταξύ 250 και 600 ευρώ.» Με την καταγγελία αυτή ζητώ την άμεση επιστροφή χρημάτων στην χρεωστική κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή και την καταβολή από την Aegean της νόμιμης αποζημίωσης για την ακύρωση της πτήσης και μη πρόταση εναλλακτικής επιστροφής. 7 1
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Συνήγορος του Πολίτη δεν έχει δουλειά. Συνήγορος του Καταναλωτή έχει. Επίσης περισσότερο θα βρεις το δίκιο σου με το ΕΚΠΟΙΖΩ. Άκυρο: τώρα είδα ότι σου απάντησαν Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2020 από cacofonix-3
Atallos1 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση
mclein² Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 17 λεπτά πριν, Atallos1 είπε Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση για το ξενοδοχειο ξεχνα τα λεφτα. για την αεροπορικη, ποια εταιρεια ειναι ;
EddieObscurant Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 32 λεπτά πριν, Atallos1 είπε Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση Το ξενοδοχειο δεν ευθύνεται αυτο αν αυτο ειναι ανοιχτο και εσύ δεν μπορεις να πας εκεί. Tωρα αν και το ξενοδοχειο ειναι κλειστο λογω covid-19 λογικα δικαιουσε αλλα δεν ξέρω πού μπορεις να απευθυνθείς. Αν εταιρια ειναι στην ευρωπη λογικα ισχυουν τα ιδια μιας και ειναι πανευρωπαικη οδηγια, αλλα και παλι δεν ξερω πού μπορεις να απευθυνθείς. Στην αντιστοιχη χώρα της εταιριας? Λογικα και η ευρωπαικη ενωση θα χει καπου αλλα δεν το χω ψάξει.
Vasileios-gr Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στην ΥΠΑ Θα απευθυνθείς . Αν η εταιρεία πετάει στην Αθήνα ελέγχεται από την Ελληνική αρχή. d1d παπακι hcaa.gr Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από Vasileios-gr 1
zenwalk23 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Χρησιμες πληροφοριες. Αν εχουμε κανει ηδη αιτηση για voucher, υπάρχει χρονος να ζητησουμε refund; Θεωρητικα καπου θα εχω συμφωνησει να απολέσω το δικαιωμα επιστροφης του ποσου κατα την διαδικασια. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από zenwalk23
epp Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) ρε φιλε εχεις 100% και απολυτο δικαιο παρολαυτα επειδη ετυχε και σε μενα το ιδιο με αλλη αεροπορικη θα αναφερω δεν ειναι μονο η aegean που το κανει αυτο αλλα και πολλες αλλες (π.χ. Lufthansa group). Αυτο που συμβαινει αυτη την εποχη ειναι πρωτογνωρο και δεν ειναι μια-δυο ακυρωσεις πτησεων λογω κακοκαιριας ή ακυρωσεις για καμια βδομαδα λογω ηφαιστειου γιαυτο εγω προσωπικα δειχνω καποια κατανοηση. Προφανως δεν τα χαριζω τα λεφτα αλλα απτη στιγμη που αργα ή γρηγορα θα κλεισω καμια πτηση ακομα , δεν βλεπω τον λογο του "escalation". Τι εννοω με αυτο? Αποσο θυμαμαι στην περιπτωση μου, μου ειπαν οτι εχω καιρο μεχρι τον Αυγουστο να αποφασισω αν θελω τελικα επιστροφη χρηματων (ειπαν οτι λογω των δεκαδων χιλιαδων ακυρωσεων ειναι πρακτικα αδυνατο να τα επιστρεψουν τωρα αμεσα μεσα στον Μαρτιο/Απριλη τα λεφτα) ή νεα πτηση , οποτε επειδη καταλαβαινω την κατασταση θα περιμενω μερικους μηνες. Η νεα πτηση με πιστωτικο οτι εχω πληρωσει που μπορω να κλεισω μπορει να ειναι οπουδηποτε εντος ευρωπης οποτε ολο και καπου θα χρειαστει οταν με το καλο περασει η φαση με την επιδημια. Εγω προσωπικα θα ελεγα οτι η εμπειρια με aegean ειναι αρκετα θετικη γιατι ηταν απτις πρωτες που προσεφεραν δωρεαν αλλαγη πτησεων προς και απο Ιταλια πριν γινουν επισημες απαγορευσεις και ακυρωσεις πτησεων. Αλλες αεροπορικες το θυμηθηκαν αρκετες βδομαδες αργοτερα. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από epp 1
magnam Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, epp είπε ρε φιλε εχεις 100% και απολυτο δικαιο παρολαυτα επειδη ετυχε και σε μενα το ιδιο με αλλη αεροπορικη θα αναφερω δεν ειναι μονο η aegean που το κανει αυτο αλλα και πολλες αλλες (π.χ. Lufthansa group). Αυτο που συμβαινει αυτη την εποχη ειναι πρωτογνωρο και δεν ειναι μια-δυο ακυρωσεις πτησεων λογω κακοκαιριας ή ακυρωσεις για καμια βδομαδα λογω ηφαιστειου γιαυτο εγω προσωπικα δειχνω καποια κατανοηση. Προφανως δεν τα χαριζω τα λεφτα αλλα απτη στιγμη που αργα ή γρηγορα θα κλεισω καμια πτηση ακομα , δεν βλεπω τον λογο του "escalation". Τι εννοω με αυτο? Αποσο θυμαμαι στην περιπτωση μου, μου ειπαν οτι εχω καιρο μεχρι τον Αυγουστο να αποφασισω αν θελω τελικα επιστροφη χρηματων (ειπαν οτι λογω των δεκαδων χιλιαδων ακυρωσεων ειναι πρακτικα αδυνατο να τα επιστρεψουν τωρα αμεσα μεσα στον Μαρτιο/Απριλη τα λεφτα) ή νεα πτηση , οποτε επειδη καταλαβαινω την κατασταση θα περιμενω μερικους μηνες. Η νεα πτηση με πιστωτικο οτι εχω πληρωσει που μπορω να κλεισω μπορει να ειναι οπουδηποτε εντος ευρωπης οποτε ολο και καπου θα χρειαστει οταν με το καλο περασει η φαση με την επιδημια. Εγω προσωπικα θα ελεγα οτι η εμπειρια με aegean ειναι αρκετα θετικη γιατι ηταν απτις πρωτες που προσεφεραν δωρεαν αλλαγη πτησεων προς και απο Ιταλια πριν γινουν επισημες απαγορεψεις και ακυρωσεις πτησεων. Αλλες αεροπορικες το θυμηθηκαν αρκετες βδομαδες αργοτερα. Μόλις επικοινώνησα με την Lufthansa διότι ακυρώθηκε η πτήση μου. Μου είπαν το ίδιο, αλλά επειδή λόγω ιδιότητας και κάποιων άλλων παραγόντων δεν θα ξαναέχω την δυνατότητα να ταξιδέψω στο εξωτερικό εντός της χρονιάς (συνεπώς η ακύρωση του εισιτηρίου και η επιστροφή του ποσού είναι η μόνη επιλογή), έκανα στην υπάλληλο την εξής ερώτηση: Δεν μπορείτε καθόλου να υποβάλετε τέτοιο αίτημα, ή απλώς θα καθυστερήσει η επεξεργασία του λόγω των όσων συμβαίνουν; Μου είπε το δεύτερο, και πως αν θέλω μπορούμε κανονικά να υποβάλουμε τέτοιο αίτημα. Συνεπώς το προχωρήσαμε. Μου είπε ότι εντός 4 εβδομάδων πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, αλλιώς να επικοινωνήσω πάλι μαζί τους. Δεν περιμένω να επεξεργαστεί άμεσα ή κάτι τέτοιο και της το είπα, καταλαβαίνω το τι συμβαίνει αυτές τις μέρες. Απλώς δεν μου φαίνεται σωστό το να "σπρώχνεις" και να επιμένεις σε άλλες λύσεις (π.χ. ανοικτό εισιτήριο όπως μου πρότεινε μεταξύ άλλων) προκειμένου να αποφύγεις την επιστροφή χρημάτων. Βέβαια πολυεθνική είναι, προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται και το καταλαβαίνω, αλλά το να λες ψέματα (π.χ. αυτό που πήγε αρχικά να πει και σε εμένα "είναι αδύνατη η υποβολή αιτήματος ακύρωσης") σίγουρα δεν είναι αποδεκτό. Σαφώς πιο θεμιτό θα ήταν το να μιλάνε ξεκάθαρα: "Θέλετε να αλλάξουμε ημερομηνία ή voucher; Αν όχι, να ξέρετε πως η διαδικασία ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων μπορεί να καθυστερήσει λίγο.". Πιστεύω όλοι θα δείχναμε κατανόηση. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2020 από magnam 1
gregdel Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 10 ώρες πριν, Atallos1 είπε Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση Εδώ λέει ότι τα ξενοδοχεία στην Ισπανία κλείσανε από 19/3 https://www.express.co.uk/travel/articles/1257843/spain-coronavirus-holiday-hotels-closing-tourists-latest-news Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα. Αν θες να ρωτήσω φίλο που μένει εκεί. Η κράτηση έγινε από booking ή κάτι παρεμφερές;
Προτεινόμενες αναρτήσεις