Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 1/4/2020 στις 9:49 ΠΜ, d4mage είπε

Μεγάλη προσοχή προς όλα αυτά τα καταστήματα μέσω skroutz εκεί έξω. Αν και στο παρελθόν αγόρασα 2-3 φορές από το citisshop με τελευταία αγορά ένα S9 πριν ένα χρόνο με έκδοση τιμολογίου επιτόπου, πριν κάτι μήνες σε νέα μου παραγγελία τα αποτελέσματα ήταν τα γνωστά τραγικά με τις απατεωνίστικες  μεθόδους!

Πιο πρόσφατο γεγονός; Πριν από 2 εβδομάδες είχα χάσει το κινητό μου και λόγο δουλειάς έπρεπε να πάρω άλλο άμεσα. Γυρίζω σπίτι μπαίνω skroutz και βρίσκω σε άμεση παραλαβή των iphone 11 που ήθελα. Το κινητό ήθελα να το αγοράσω από το κατάστημα με την επωνυμία E-Karavasilis.gr

Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με έναν αγενέστατο κύριο κατέληξα στο istorm με αρχική τιμή για τα 128gb 929.00€ έναντι των 830.00€ που στην τελική δεν ήταν καν το φθηνότερο κατάστημα στη λίστα. 

Ενώ λοιπόν το κατάστημα είχε διαθέσιμη τη συσκευή όταν του ανέφερα πως πρόκειται για επαγγελματικό τηλέφωνο επειδή το έχασα και επιθυμώ την άμεση αγορά, δεν πρόλαβα να του αναφέρω έκδοση τιμολογίου και μου απάντησε "ααα τελικά όχι, όχι δεν έχουμε διαθέσιμη συσκευή ψάξτε αλλού σε άλλο μαγαζί έχουμε πρόβλημα λόγο κορονοϊού μέσω Κίνας"

(ΑΝΤΙ)επαγγελματίας να σε κατευθύνει αλλού χωρίς να σου πει έστω μια δικαιολογία του κώλου.

Κλείνοντας χίλιες φορές istorm ή οποιαδήποτε άλλη αλυσίδα, τσακ μπαμ κινητό, τιμολόγιο, σακούλα και σπίτι με μόλις 3 λεπτά από το χρόνο της ζωής σου παρά όλη αυτή η παράνοια που επικρατεί με όλους αυτούς τους απαράδεκτους.

Ας ξεκινήσει το κράτος από τέτοιες φοροδιαφυγές που βγάζουν μάτια.

Στη θέση σου χθες κιόλας θα τους έκανα καταγγελία και ιδίως όταν όλα τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά και όλοι το παλεύουν με τα e-shop. Δεν γίνεται όλα τα e καταστήματα να δουλεύουν σωστά έστω και με περιορισμένο προσωπικό, οι κούριερ να πηγαίνουν βολίδα και το κάθε citisshop να κλείνει με το έτσι θέλω όποτε γουστάρει με παραγγελίες και προκαταβολές να εκκρεμούν.

Ας επιστρέψουν τα χρήματα πίσω στους πελάτες και ας κλείσουν 15 μήνες μετά.

Φιλε μου δεν ξέρω για εσένα  αλλά εγω που ηθελα άμεσα το Xr το είχε 600 άμεση παράδοση. Πηρα τηλ πολύ καλή εξυπηρέτηση τους ρωτάω αν το είχαν ετοιμοπαράδοτο μου είπαν φυσικα. Πάω στο κατάστημα ( μισή ώρα από εμένα και το πηρα ). Ολα μαζί δλδ ούτε μια ώρα. Στο μαγαζί επάνω από 20 κινητα στον πάγκο έτοιμα για παράδοση . Δεν ξέρω αλλά εγω έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από το κατάστημα αυτό.( αυτό που είναι στην Νίκαια λέω γιατί υπάρχει και στην Δραπετσώνα με το ίδιο όνομα ).

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ψαχτούμε και να ενδιαφερθούμε όλοι όσοι είμαστε στο ίδιο λούκι να βγάλουμε άκρη από Δευτέρα. Δε γίνεται να παίζουν με τα λεφτά μας. Πρέπει να κινηθούμε μέσω τράπεζας και συνηγόρου καταναλωτή όλοι .

κι αν οποιοσδήποτε έχει κάποια ενημέρωση να γράφει εδώ να ξέρουμε προς τα που πηγαίνουμε. Υπάρχουν κι άλλοι που την έχουν πατήσει απ ότι βλέπω στις αξιολογήσεις στο google πρέπει να ρθουμε σε επαφή και με αυτούς.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, GoMaR είπε

Η λογικη του να παρεις ενα τοσο ακριβο κινητο απο ενα καταστημα με χαλια κριτικες (skroutz / google) και μαλιστα με καταθεση πρωτα, ποια ειναι ;
Απορια το εχω πραγματικα.

 

Από την cache του Google Search

citisshop.png

Επεξ/σία από stark
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mp123 είπε

Φιλε μου δεν ξέρω για εσένα  αλλά εγω που ηθελα άμεσα το Xr το είχε 600 άμεση παράδοση. Πηρα τηλ πολύ καλή εξυπηρέτηση τους ρωτάω αν το είχαν ετοιμοπαράδοτο μου είπαν φυσικα. Πάω στο κατάστημα ( μισή ώρα από εμένα και το πηρα ). Ολα μαζί δλδ ούτε μια ώρα. Στο μαγαζί επάνω από 20 κινητα στον πάγκο έτοιμα για παράδοση . Δεν ξέρω αλλά εγω έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από το κατάστημα αυτό.( αυτό που είναι στην Νίκαια λέω γιατί υπάρχει και στην Δραπετσώνα με το ίδιο όνομα ).

έκοψες τιμολόγιο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, d4mage είπε

έκοψες τιμολόγιο;

Όχι. Απόδειξη μου εκοψε.δεν το πηρα σαν επαγγελματίας χωρίς ΦΠΑ εάν εννοείς αυτό.

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Όχι. Απόδειξη μου εκοψε.δεν το πηρα σαν επαγγελματίας χωρίς ΦΠΑ εάν εννοείς αυτό.

Ακριβώς αυτό!

Είτε απόδειξη, είτε τιμολογίο για ένα κατάστημα παραμένει το ίδιο, ένα παραστατικό. Πιο απλά το τιμολόγιο είναι η αντικατάσταση της απόδειξης με αριθμό τάδε και ημερομηνία τάδε.

Όταν όμως πολλά από αυτά τα καταστήματα εκεί έξω δηλώνουν άρνηση προς την έκδοση του τιμολογίου τότε απλά και ξεκάθαρα κλέβουν. Στο istorm δεν πήγα κανένα έγγραφο από το taxis, απλώς έδειξα ταυτότητα (ούτε καν μου την ζήτησαν εγώ την έδειξα) μπήκαν στη φόρμα των ΑΦΜ που τους δίνει το κράτος έγινε επιτόπου ο έλεγχος πλήρωσα και έφυγα. Ούτε 30 ημέρες, ούτε γραφειοκρατία για κάτι που νόμιμα δικαιούσαι. Πρώτα απ`όλα επειδή το συζήτησα και με την κοπέλα στο ταμείο απαγορεύεται να μην μου πουλήσει με απαλλαγή του ΦΠΑ εφόσον ανήκει κάποιος στο καθεστός της φοροαπαλλαγής. 

Που στην ουσία είτε δεν το πληρώσεις απευθείας σύμφωνα με το άρθρο 39, είτε το πληρώσεις όπως γινόταν παλιά... το ΦΠΑ πάλι θα το κερδίσεις ή στην αρχή ή στο τέλος πριν το εκκαθαριστικό σου. 

 

Δημοσ.

Παίδες λυπάμαι που το λέω αλλά τα λεφτα μας τα χάσαμε. Μου έφαγαν και μένα όπως καταλάβατε μια 400αρα. Το σημερινό citisshop δεν ήταν αυτό που ξέραμε, άλλαξε διεύθυνση Φεβρουάριο του 2018 κρατώντας την επωνυμία και τις πολλες θετικές κριτικές στο Σκρουτζ, το οποίο Σκρουτζ ποιεί την νήσσαν... Στις 26 Μαρτίου το citisshop κατέθεσε στο τμήμα μητρώου του ΓΕΜΗ για εκκαθάριση της εταιρείας ή οποία είναι ΙΚΕ... ΙΚΕ σημαίνει ότι ιδιώτης δεν μπορεί να πάρει προσωπική περιουσία των μελών της εταιρείας αν χρεοκοπήσει! Έτσι κι αλλιώς διαχειριστής της φαίνεται ένα βουλγαρικό όνομα. Ψαχτείτε νομικά γιατί με συνήγορο καταναλωτή και δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν νομίζω να βγει άκρη. Οι απάτες ξεκίνησαν από τις 20 Γενάρη έως τα μέσα Μάρτη. Μετά κατέβασαν ρολά, έφυγαν από το Σκρουτζ, διέγραψαν τη σελίδα από το fb και λογικά ήδη θεωρείται εκκαθάρισμενη η εταιρεία. Προσοχή υπάρχουν και άλλα παρόμοια σκρουτζομαγαζα, ίσως και των ιδίων ατόμων...

  • Sad 1
Δημοσ.

Γιαυτό από σκρουτζομαγαζο (οποιοδήποτε) αγοράζουμε ΠΆΝΤΑ ή με φυσική παρουσία ή με αντικαταβολή!!! όσο δελεαστική και αν είναι η προσφορά (τυράκι) που έχουν βάλει... 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα! 

Παιδιά δυστυχώς παθούσα κ γω με πραγγελία από D-klik (είναι του ίδιου ´οπως και το dress4u κατάστημα με ρούχα..) 

έκανα πραγγελία 18/2 με αποφορολόγηση 550€ με κατάθεση καθώς έπρεπε να είναι επαγγελματικός λογαριασμός και αφού περνούσαν οι μέρες έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή ,αμφισβήτηση πληρωμής στην τράπεζα (δε γίνεται τπτ..) μίλησα με δίωξη ηλ. εγκλήματος , καταγγελία στην αστυνομία . 

Το αποτέλεσμα είναι οτι οι συγκεκριμένοι έχουν κάνει εκαθάριση εφορία , η εταιρεία είναι ΙΚΕ οπότε δεν μπορούμε να δικδικήσουμε τα λεφτά μας κ ενώ έχουμε μαζευτεί καμιά 60αρια άτομα σε μια ομάδα fb λέμε να βάλουμε δικηγόρο αλλά όπως μας ενημέρωσαν τα λεφτά μας δε παίζει να τα πάρουμε πίσω...

έχουν ανέβει πάρα πολλά άρθρα (βλ. Κουτί πανδώρας κτλ..) και είμαστε γύρω στα 400 άτομα που την πάθαμε λογικά και παραπάνω.! 

Επίσης το σκρουτζ εννοείται οτι φέρει πολύ μεγάλη ευθύνη! 

Δστυχώς νομίζω σε κανένα δεν περισσεύουν λεφτά για χάσιμο! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...