d4mage Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Μεγάλη προσοχή προς όλα αυτά τα καταστήματα μέσω skroutz εκεί έξω. Αν και στο παρελθόν αγόρασα 2-3 φορές από το citisshop με τελευταία αγορά ένα S9 πριν ένα χρόνο με έκδοση τιμολογίου επιτόπου, πριν κάτι μήνες σε νέα μου παραγγελία τα αποτελέσματα ήταν τα γνωστά τραγικά με τις απατεωνίστικες μεθόδους! Πιο πρόσφατο γεγονός; Πριν από 2 εβδομάδες είχα χάσει το κινητό μου και λόγο δουλειάς έπρεπε να πάρω άλλο άμεσα. Γυρίζω σπίτι μπαίνω skroutz και βρίσκω σε άμεση παραλαβή των iphone 11 που ήθελα. Το κινητό ήθελα να το αγοράσω από το κατάστημα με την επωνυμία E-Karavasilis.gr Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με έναν αγενέστατο κύριο κατέληξα στο istorm με αρχική τιμή για τα 128gb 929.00€ έναντι των 830.00€ που στην τελική δεν ήταν καν το φθηνότερο κατάστημα στη λίστα. Ενώ λοιπόν το κατάστημα είχε διαθέσιμη τη συσκευή όταν του ανέφερα πως πρόκειται για επαγγελματικό τηλέφωνο επειδή το έχασα και επιθυμώ την άμεση αγορά, δεν πρόλαβα να του αναφέρω έκδοση τιμολογίου και μου απάντησε "ααα τελικά όχι, όχι δεν έχουμε διαθέσιμη συσκευή ψάξτε αλλού σε άλλο μαγαζί έχουμε πρόβλημα λόγο κορονοϊού μέσω Κίνας" (ΑΝΤΙ)επαγγελματίας να σε κατευθύνει αλλού χωρίς να σου πει έστω μια δικαιολογία του κώλου. Κλείνοντας χίλιες φορές istorm ή οποιαδήποτε άλλη αλυσίδα, τσακ μπαμ κινητό, τιμολόγιο, σακούλα και σπίτι με μόλις 3 λεπτά από το χρόνο της ζωής σου παρά όλη αυτή η παράνοια που επικρατεί με όλους αυτούς τους απαράδεκτους. Ας ξεκινήσει το κράτος από τέτοιες φοροδιαφυγές που βγάζουν μάτια. Στη θέση σου χθες κιόλας θα τους έκανα καταγγελία και ιδίως όταν όλα τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά και όλοι το παλεύουν με τα e-shop. Δεν γίνεται όλα τα e καταστήματα να δουλεύουν σωστά έστω και με περιορισμένο προσωπικό, οι κούριερ να πηγαίνουν βολίδα και το κάθε citisshop να κλείνει με το έτσι θέλω όποτε γουστάρει με παραγγελίες και προκαταβολές να εκκρεμούν. Ας επιστρέψουν τα χρήματα πίσω στους πελάτες και ας κλείσουν 15 μήνες μετά. 3
Dath Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2020 6 ώρες πριν, d4mage είπε Μεγάλη προσοχή προς όλα αυτά τα καταστήματα μέσω skroutz εκεί έξω. Αν και στο παρελθόν αγόρασα 2-3 φορές από το citisshop με τελευταία αγορά ένα S9 πριν ένα χρόνο με έκδοση τιμολογίου επιτόπου, πριν κάτι μήνες σε νέα μου παραγγελία τα αποτελέσματα ήταν τα γνωστά τραγικά με τις απατεωνίστικες μεθόδους! Πιο πρόσφατο γεγονός; Πριν από 2 εβδομάδες είχα χάσει το κινητό μου και λόγο δουλειάς έπρεπε να πάρω άλλο άμεσα. Γυρίζω σπίτι μπαίνω skroutz και βρίσκω σε άμεση παραλαβή των iphone 11 που ήθελα. Το κινητό ήθελα να το αγοράσω από το κατάστημα με την επωνυμία E-Karavasilis.gr Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με έναν αγενέστατο κύριο κατέληξα στο istorm με αρχική τιμή για τα 128gb 929.00€ έναντι των 830.00€ που στην τελική δεν ήταν καν το φθηνότερο κατάστημα στη λίστα. Ενώ λοιπόν το κατάστημα είχε διαθέσιμη τη συσκευή όταν του ανέφερα πως πρόκειται για επαγγελματικό τηλέφωνο επειδή το έχασα και επιθυμώ την άμεση αγορά, δεν πρόλαβα να του αναφέρω έκδοση τιμολογίου και μου απάντησε "ααα τελικά όχι, όχι δεν έχουμε διαθέσιμη συσκευή ψάξτε αλλού σε άλλο μαγαζί έχουμε πρόβλημα λόγο κορονοϊού μέσω Κίνας" (ΑΝΤΙ)επαγγελματίας να σε κατευθύνει αλλού χωρίς να σου πει έστω μια δικαιολογία του κώλου. Κλείνοντας χίλιες φορές istorm ή οποιαδήποτε άλλη αλυσίδα, τσακ μπαμ κινητό, τιμολόγιο, σακούλα και σπίτι με μόλις 3 λεπτά από το χρόνο της ζωής σου παρά όλη αυτή η παράνοια που επικρατεί με όλους αυτούς τους απαράδεκτους. Ας ξεκινήσει το κράτος από τέτοιες φοροδιαφυγές που βγάζουν μάτια. Στη θέση σου χθες κιόλας θα τους έκανα καταγγελία και ιδίως όταν όλα τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά και όλοι το παλεύουν με τα e-shop. Δεν γίνεται όλα τα e καταστήματα να δουλεύουν σωστά έστω και με περιορισμένο προσωπικό, οι κούριερ να πηγαίνουν βολίδα και το κάθε citisshop να κλείνει με το έτσι θέλω όποτε γουστάρει με παραγγελίες και προκαταβολές να εκκρεμούν. Ας επιστρέψουν τα χρήματα πίσω στους πελάτες και ας κλείσουν 15 μήνες μετά. Τι να πω τόση ατυχία .Ειχα παραγγείλει ξανα απο το citisshop παλαιότερα χωρίς κανενα προβλημα και στο Σκρουτζ ειχε βαθμολογία γυρω στο 4+ με 150 αξιολογήσεις .Τωρα τι φρίκη έφαγαν και κλείσαν email,κατάστημα ,τηλέφωνα ένας θεος ξερει ...
dimitkats Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 19 ώρες πριν, Dath είπε Τι να πω τόση ατυχία .Ειχα παραγγείλει ξανα απο το citisshop παλαιότερα χωρίς κανενα προβλημα και στο Σκρουτζ ειχε βαθμολογία γυρω στο 4+ με 150 αξιολογήσεις .Τωρα τι φρίκη έφαγαν και κλείσαν email,κατάστημα ,τηλέφωνα ένας θεος ξερει ... Αν βγάλεις κάποια άκρη ενημερωσε μας γιατί κι εγώ ακόμα στον αέρα δε μπορώ να τους βρω με τίποτα . 1
Dath Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, dimitkats είπε Αν βγάλεις κάποια άκρη ενημερωσε μας γιατί κι εγώ ακόμα στον αέρα δε μπορώ να τους βρω με τίποτα . Έχω στείλει email και ο τηλεφωνητής λέει ότι θα είναι κλειστοί μέχρι νεοτέρας.Δεν το βλέπω να ανοίγουν σύντομα πάντως!Αν είσαι απο Αθήνα κάνε μία επίσκεψη στη Μεταμόρφωση όπου είναι το κατάστημα αν και δεν νομίζω να είναι ανοιχτό.Δυστυχώς είμαι από επαρχία εγώ
dimitkats Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Dath είπε Έχω στείλει email και ο τηλεφωνητής λέει ότι θα είναι κλειστοί μέχρι νεοτέρας.Δεν το βλέπω να ανοίγουν σύντομα πάντως!Αν είσαι απο Αθήνα κάνε μία επίσκεψη στη Μεταμόρφωση όπου είναι το κατάστημα αν και δεν νομίζω να είναι ανοιχτό.Δυστυχώς είμαι από επαρχία εγώ Εννοείται ότι πήγα και δυστυχώς είναι κλειστό και έχουν βάλει και λευκά χαρτιά απ έξω. Δε γίνεται να περιμένουμε αν ανοίξει μετά απ όλα αυτά που γίνονται αυτό το διάστημα. Θα πάει Ιούλιος κι ακόμη δεν θα χουμε πάρει τα χρήματα πισω
kp1 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, dimitkats είπε Εννοείται ότι πήγα και δυστυχώς είναι κλειστό και έχουν βάλει και λευκά χαρτιά απ έξω. Δε γίνεται να περιμένουμε αν ανοίξει μετά απ όλα αυτά που γίνονται αυτό το διάστημα. Θα πάει Ιούλιος κι ακόμη δεν θα χουμε πάρει τα χρήματα πισω Καλησπέρα τα λευκά χαρτιά είναι περίεργο... Δεν μπορείς να ακυρώσεις την συναλλαγή με την τράπεζα σου και να είσαι οκ;
Fulgore Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Αλλο καταστημα ειναι το cityshop και αλλο το Citysshop. Αλλο site και αλλη εδρα εχουν τελος παντων,μην τα μπερδευετε μεταξυ τους. Περαν τουτου σε τετοια προβληματα επικοινωνιας οπως αναφερθηκε επικοινωνουμε κατευθειαν με την Τραπεζα.
Dath Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2020 4 ώρες πριν, Fulgore είπε Αλλο καταστημα ειναι το cityshop και αλλο το Citysshop. Αλλο site και αλλη εδρα εχουν τελος παντων,μην τα μπερδευετε μεταξυ τους. Περαν τουτου σε τετοια προβληματα επικοινωνιας οπως αναφερθηκε επικοινωνουμε κατευθειαν με την Τραπεζα. Για το citisshop μιλησαμε Οχι για το cityshop
dimitkats Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Δημοσ. 3 Απριλίου 2020 Κάτι περίεργο παίζει με το μαγαζί. Στο γενικό εμπορικό μητρώο στις 26/03 λέει ότι αποφάσισε η εταιρία της λύσης της και τη θέση αυτής σε εκκαθάριση. Πρέπει να οργανωθούμε όλοι γιατί μυρίζομαι να φάμε κανονι . ο αριθμός γεμυ του είναι 145145701000
d4mage Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Στις 1/4/2020 στις 4:12 ΜΜ, Dath είπε Τι να πω τόση ατυχία .Ειχα παραγγείλει ξανα απο το citisshop παλαιότερα χωρίς κανενα προβλημα και στο Σκρουτζ ειχε βαθμολογία γυρω στο 4+ με 150 αξιολογήσεις .Τωρα τι φρίκη έφαγαν και κλείσαν email,κατάστημα ,τηλέφωνα ένας θεος ξερει ... Κοίταξε αν και πιστό κατάστημα πλέον στην ίδια καραμέλα με τα υπόλοιπα κολπαδόρικα καταστήματα με τις γνωστές τακτικές των τιμολογίων, τις προκαταβολές και τις παραλαβές έως 30 ημέρες... θεωρώ πως αν και γνωστό κατάστημα λόγο covid-19 όταν στρώσουν τα πράγματα θα παιχτούν πολλά και διάφορα από πονηρούς που η χώρα μας είναι γεμάτη. Δυστυχώς θα φάνε το πακέτο πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες που απλώς δεν θα ανοίξουν τα μαγαζιά τους ποτέ ξανά, ενώ κάποιοι άλλοι θα δηλώσουν μια πτώχευση και θα ανοίξουν με νέα επωνυμία. Γνώμη μου; Εάν ήταν εντάξει άνθρωποι το λιγότερο πέραν της προσωπικής ενημέρωσης ανά πελάτη θα ήταν με τη δημοσίευση τους στο site για το κλείσιμο του μαγαζιού να διευκρινίζουν και όλα τα υπόλοιπα είτε για επιστροφές χρημάτων, είτε για ολοκλήρωση των παραγγελιών έστω και καθυστερημένα λόγω της κατάστασης. Δεν γίνεται οι υπόλοιπο εκεί έξω να αισθάνονται ευλογία που το παλεύουν με e-shops να κάνουν εκπτώσεις και να στέλνουν δωρεάν ανεξαρτήτως κόστους για να δουλέψουν όσο μπορούν και το συγκεκριμένο κατάστημα να κλείνει γενικά... Εγώ στη θέση σου θα το είχα δηλώσει κάπου. Πολλοί επιτήδειοι θα κάνουν μαϊμουδιές για να καλύψουν τρεχούμενα έξοδα ή επειδή απλώς φάγανε από πριν τα λεφτά. Ε δεν υπάρχει εξήγηση κι εγώ πήρα μια ηλεκτρική σκούπα από media και μέχρι στιγμής 5 μέρες ούτε mail επιβεβαίωσης δεν έχω πάρει άλλα μου είναι αδιάφορα αντικαταβολή επέλεξα.
GoMaR Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Η λογικη του να παρεις ενα τοσο ακριβο κινητο απο ενα καταστημα με χαλια κριτικες (skroutz / google) και μαλιστα με καταθεση πρωτα, ποια ειναι ; Απορια το εχω πραγματικα.
Dath Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, GoMaR είπε Η λογικη του να παρεις ενα τοσο ακριβο κινητο απο ενα καταστημα με χαλια κριτικες (skroutz / google) και μαλιστα με καταθεση πρωτα, ποια ειναι ; Απορια το εχω πραγματικα. 150 αξιολογησεις ειχε στο skroutz με 4+ βαθμολογια.εγω εκανα παραγγελια με τιμολογιο οποτε τα πραγματα ειναι λιγο πιο μπερδεμενα 1
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 37 λεπτά πριν, Dath είπε 150 αξιολογησεις ειχε στο skroutz με 4+ βαθμολογια.εγω εκανα παραγγελια με τιμολογιο οποτε τα πραγματα ειναι λιγο πιο μπερδεμενα Ελπίζω να έχεις προχωρήσει σε μήνυση .
Dath Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2020 Την Δευτέρα θα πάω για ακύρωση συναλλαγής στη τράπεζα. Τωρα από τη στιγμή που δν είμαι ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας θα έχω θέμα ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα