Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα τι φαση με το citisshop,εχουν κλείσει εδω και 15 ήμερες και σημερα βλεπω οτι θα ειναι κλειστά για αλλες 15.Εντωμεταξυ δεν απαντάνε και στα email 
για την εξέλιξη της παραγγελίας.Αντιπετωπιζει άλλος πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα ;

62A8DECB-B484-4949-AA0C-05365CBBCD54.jpeg

  • Sad 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις μαντηλι;Οχι;

Μαλλον θα πρέπει να ψάξεις για ένα.

Φίλε μάλλον κανείς πλάκα απλά δεν είναι ωραίο φίλε όταν έχει ο άλλος θέμα και έχει δώσει ένα σοβαρό ποσό για αγορά ενός προϊόντος εσύ να κάνεις πλάκα και να τον τρολαρεις.. Είναι που είναι άσχημη η ψυχολογία του και δεν ξέρει τι θα γίνει σε τι οφελει εσύ να τον κοροϊδεύεις; Ας μπούμε κάποια στιγμή στην θέση του άλλου πριν κάνουμε '' πλακα'' Εξάλλου το φόρουμ έχει φτιαχτεί για να βοηθάμε κόσμο όσο μπορούμε όχι να κοροιδευουμε έλεος! 

1 ώρα πριν, Dath είπε

Καλησπέρα τι φαση με το citisshop,εχουν κλείσει εδω και 15 ήμερες και σημερα βλεπω οτι θα ειναι κλειστά για αλλες 15.Εντωμεταξυ δεν απαντάνε και στα email 
για την εξέλιξη της παραγγελίας.Αντιπετωπιζει άλλος πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα ;

62A8DECB-B484-4949-AA0C-05365CBBCD54.jpeg

Καλησπέρα φίλε ελπίζω να λυθεί το θέμα. Ελπίζω να μην το έχεις πληρώσει ήδη με κάρτα αν ναι μιλά με την τράπεζα σου αν μπορείς να την ακυρώσεις! Κανονικά σε τέτοιες συναλλαγες μόνο αντικαταβολή να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Και από ότι βλέπω δεν εχει πολλές αξιολογήσεις μονο 24 πολύ λίγες για να τους δώσεις ένα μεγάλο ποσό καλύτερα να δίνεις κάτι παραπάνω για μαγαζί με πολλές κριτικές και όνομα στην πιάτσα που δύσκολα κλείνει.. Προσπαθησε να τους βρεις στο τηλέφωνο να δεις τι θα σου πουν.. Αν εξαφανιστούν καταγγελία στην προστασία καταναλωτή και μετά Νομικα μόνο αν και όποτε βγάλεις άκρη ελπίζω να μην χρειαστεί! 

Επεξ/σία από kp1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις μαντηλι;Οχι;

Μαλλον θα πρέπει να ψάξεις για ένα.

Τερμα βλάκας ε;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης αν αναφέρεσαι σε αυτό το μαγαζί δες κριτικές είναι πολύ κακες

Επεξ/σία από kp1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kp1 είπε

Φίλε μάλλον κανείς πλάκα απλά δεν είναι ωραίο φίλε όταν έχει ο άλλος θέμα και έχει δώσει ένα σοβαρό ποσό για αγορά ενός προϊόντος εσύ να κάνεις πλάκα και να τον τρολαρεις.. Είναι που είναι άσχημη η ψυχολογία του και δεν ξέρει τι θα γίνει σε τι οφελει εσύ να τον κοροϊδεύεις; Ας μπούμε κάποια στιγμή στην θέση του άλλου πριν κάνουμε '' πλακα'' 

Καλησπέρα φίλε ελπίζω να λυθεί το θέμα. Ελπίζω να μην το έχεις πληρώσει ήδη με κάρτα αν ναι μιλά με την τράπεζα σου αν μπορείς να την ακυρώσεις! Κανονικά σε τέτοιες συναλλαγες μόνο αντικαταβολή να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Προσπαθησε να τους βρεις στο τηλέφωνο να δεις τι θα σου πουν.. Αν εξαφανιστούν καταγγελία στην προστασία καταναλωτή και μετά Νομικα μόνο αν και όποτε βγάλεις άκρη ελπίζω να μην χρειαστεί! 

Ειχα ξανα παραγγείλει απο το κατάστημα αυτο και δεν ειχα κανενα θεμα.Τωρα λογικα ειναι θεμα  του ιού τι να πω...ειχα πληρώσει με καρτα διότι ειχα αιτηθεί αποφορολόγηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/3/2020 στις 2:40 ΠΜ, Dath είπε

Ειχα ξανα παραγγείλει απο το κατάστημα αυτο και δεν ειχα κανενα θεμα.Τωρα λογικα ειναι θεμα  του ιού τι να πω...ειχα πληρώσει με καρτα διότι ειχα αιτηθεί αποφορολόγηση.

Εγώ στη θέση σου θα μίλαγα με την τράπεζα να την ακυρώσω αν γίνεται να μην έχεις το άγχος και αν είδες ποιο πάνω φίλε όλου τους κράζουν!! 

Επεξ/σία από kp1
Δημοσ.

Για τέτοιο ποσό πας κατευθείαν στο μαγαζί και το αγοράζεις την ίδια στιγμή. Να δεις το μαγαζί αν είναι σοβαρό.και εγω από Σκρουτζ αγόρασα 2 11αρια και τα πηρα την ίδια στιγμή να δω πως ήταν σφραγισμένα και με ζελατίνες.

τωρα για το θέμα μην ανησυχείς δεν χάνεις τα λεφτά σου. Απλώς θα περιμένεις πιο πολύ χρόνο να έρθει το κινητό. Πολύ καλή επιλογή το 11αρι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kp1 είπε

Φίλε μάλλον κανείς πλάκα απλά δεν είναι ωραίο φίλε όταν έχει ο άλλος θέμα και έχει δώσει ένα σοβαρό ποσό για αγορά ενός προϊόντος εσύ να κάνεις πλάκα και να τον τρολαρεις.. Είναι που είναι άσχημη η ψυχολογία του και δεν ξέρει τι θα γίνει σε τι οφελει εσύ να τον κοροϊδεύεις; Ας μπούμε κάποια στιγμή στην θέση του άλλου πριν κάνουμε '' πλακα'' Εξάλλου το φόρουμ έχει φτιαχτεί για να βοηθάμε κόσμο όσο μπορούμε όχι να κοροιδευουμε έλεος! 

 Δεν κάνω πλακα,κάθε λίγο και λιγάκι το ίδιο πραγμα με αγνωστα μαγαζιά που τρώνε τα λεφτά των πελατών τους.

7 ώρες πριν, kp1 είπε

Επίσης αν αναφέρεσαι σε αυτό το μαγαζί δες κριτικές είναι πολύ κακές 

https://www.google.com/search?q=cityshop&oq=cityshop&aqs=chrome..69i57j0l3.4172j0j7&client=ms-android-dt-gr-revc&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#trex=m_t:lcl_akp,rc_f:,rc_ludocids:13266537148071663654,rc_q:CitisShop,ru_q:CitisShop

Και αν προσέξεις λέει ΟΡΙΣΤΙΚΆ ΚΛΕΙΣΤΌ.. 

Μετά κάνω εγώ πλάκα.

7 ώρες πριν, Dath είπε

Τερμα βλάκας ε;

Απο τα ποστ που έγιναν στο θέμα σου αυτό κατάλαβες;

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

 Δεν κάνω πλακα,κάθε λίγο και λιγάκι το ίδιο πραγμα με αγνωστα μαγαζιά που τρώνε τα λεφτά των πελατών τους.

Μετά κάνω εγώ πλάκα.

Απο τα ποστ που έγιναν στο θέμα σου αυτό κατάλαβες;

Δεν χρειαζονται ανουσια σχολια.To citisshop ειναι αγνωστο δηλαδη?😅

Επεξ/σία από Dath
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Dath είπε

Καλησπέρα τι φαση με το citisshop,εχουν κλείσει εδω και 15 ήμερες και σημερα βλεπω οτι θα ειναι κλειστά για αλλες 15.Εντωμεταξυ δεν απαντάνε και στα email 
για την εξέλιξη της παραγγελίας.Αντιπετωπιζει άλλος πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα ;

62A8DECB-B484-4949-AA0C-05365CBBCD54.jpeg

Έχω το ίδιο θέμα ,από αρχες Φεβρουαρίου περιμένω. Και πλέον η μόνη λύση είναι η προστασία του καταναλωτή. 
Χειρότερο μαγαζί δεν πρέπει να χει υπάρξει 

Επισκέπτης
Δημοσ.

 

23 λεπτά πριν, dimitkats είπε

Έχω το ίδιο θέμα ,από αρχες Φεβρουαρίου περιμένω. Και πλέον η μόνη λύση είναι η προστασία του καταναλωτή. 
Χειρότερο μαγαζί δεν πρέπει να χει υπάρξει 

 

19 ώρες πριν, kp1 είπε

 

Ελπίζω να μην το έχεις πληρώσει ήδη με κάρτα αν ναι μιλά με την τράπεζα σου αν μπορείς να την ακυρώσεις! Κανονικά σε τέτοιες συναλλαγες μόνο αντικαταβολή να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Και από ότι βλέπω δεν εχει πολλές αξιολογήσεις μονο 24 πολύ λίγες για να τους δώσεις ένα μεγάλο ποσό καλύτερα να δίνεις κάτι παραπάνω για μαγαζί με πολλές κριτικές και όνομα στην πιάτσα που δύσκολα κλείνει.. Προσπαθησε να τους βρεις στο τηλέφωνο να δεις τι θα σου πουν.. Αν εξαφανιστούν καταγγελία στην προστασία καταναλωτή και μετά Νομικα μόνο αν και όποτε βγάλεις άκρη ελπίζω να μην χρειαστεί! 

Δημοσ.

Πρέπει να πας γρήγορα στην τράπεζα να τους εξηγήσεις τι έγινε για να ακυρώσουν την συναλλαγή αλλιώς στον συνήγορο του καταναλωτή , αν περάσουν οι 30 μέρες δεν τα παίρνεις πίσω ποτέ τα λεφτά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...