Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλύτερα το μισό χρόνο σε 2-3k RPM να γίνει σωστός κύκλος. 

Με κρύο κινητήρα- ρελαντί όταν το  regulator δουλεύει μη γραμμικα παράγοντας ΜΙΚΡΟ ρευμα να προστατεύσει τον εναλλακτήρα- μπαταρία ειναι δύσκολο να πείς οτι θα γινει σωστή φόρτιση/.

Τέλος κανένα αυτοκίνητο από τα σύγχρονα ΔΕΝ  πρέπει να δουλεύει πάνω από 2-3 λεπτά ρελαντί. 

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Καλύτερα το μισό χρόνο σε 2-3k RPM να γίνει σωστός κύκλος. 

Με κρύο κινητήρα- ρελαντί όταν το  regulator δουλεύει μη γραμμικα παράγοντας ΜΙΚΡΟ ρευμα να προστατεύσει τον εναλλακτήρα- μπαταρία ειναι δύσκολο να πείς οτι θα γινει σωστή φόρτιση/.

Τέλος κανένα αυτοκίνητο από τα σύγχρονα ΔΕΝ  πρέπει να δουλεύει πάνω από 2-3 λεπτά ρελαντί. 

Γενικότερα ποτέ δεν αφήνουμε το μοτερ να ζεσταθεί στο ρελαντί . Η σωστή τακτική για την μακροζωία του κινητήρα είναι:  Βάζεις μπρος και φεύγεις. Μέχρι το μοτέρ να πιάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του αποφεύγεις υψηλές στροφές και απότομες επιταχύνσεις . 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dare-Devil είπε

Γενικότερα ποτέ δεν αφήνουμε το μοτερ να ζεσταθεί στο ρελαντί . Η σωστή τακτική για την μακροζωία του κινητήρα είναι:  Βάζεις μπρος και φεύγεις. Μέχρι το μοτέρ να πιάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του αποφεύγεις υψηλές στροφές και απότομες επιταχύνσεις . 

Απόλυτα σωστός ,αυτό είναι το ιδανικό. Ανάφέρω το μέγιστο ίσως αποδεκτό σύμφωνα με έρευνες που μπορεί να δουλέψει το αμάξι ( μέχρι τη στιγμή που πέφτουν οι στροφές κατα 100-150  και πάει γύρω στις 950) αλλά μετά την εκκίνηση του κινητήρα έχεις κάποια δευτερόλεπτα να βάλεις ζώνη κλπ. Εκείνα είναι υπεραρκετά.

 

  • Like 1
Δημοσ.

   Αν ειχες προβλημα στο δυναμο θα ειχες μεινει και στην πορεια ειδικα αν το δουλευες βραδυ με φωτα σνοιχτα κτλ 

Η εφαγε τα ψωμια της η μπαταρια σου πραγμα καθολου απιθανο γτ τωρα πλεον οι μπαταριες δεν ειναι οπως παλια......καποτε ειχαν μεσο ορο ζωης περιπου 5 χρονια σε κανονικες συνθηκες λειτουργιας τωρα αμα σου βγαλει 3 λες και παλι καλα. Επισης στην επωνυμη πληρωνεις ουσιαστικα την παραπανω εγγυηση  πχ 2 η 3 χρονια εναντι ενος η καθολου στις made in Σαλαμινα.

Η εχεις απο καπου διαρροη ρευματος και για αυτο τωρα που εκατσε το αμαξι 2 μερες στην αδειασε!

Οποτε ελεγχος μπαταριας και ελεγχος διαρροων και φυσικα ενας ελεγχος αν φορτιζει σωστα το δυναμο δεν βλαπτει!

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Γενικότερα ποτέ δεν αφήνουμε το μοτερ να ζεσταθεί στο ρελαντί . Η σωστή τακτική για την μακροζωία του κινητήρα είναι:  Βάζεις μπρος και φεύγεις. Μέχρι το μοτέρ να πιάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του αποφεύγεις υψηλές στροφές και απότομες επιταχύνσεις . 

μπορεις να το εξηγησεις πιο αναλυτικα? προσωπικα αυτο που προτεινεις κανω διοτι δε πιστευω οτι αμα το κυκλοφορησω χαλαρα μεχρι να ζεσταθει θα προκαλεσω καμια μεγαλη φθορα, αλλα οτι το ρελαντι "πειραζει" πρωτη φορα τ ακουω.

Δημοσ.

Ναι αλλά όταν ξεκινάμε με κρύο αμάξι και ο κινητήρας ζορίζεται πολύ διότι με το που βγούμε από το σπίτι έχει ανηφόρα τότε δεν είναι χειρότερα?

Μιλάω για ανηφόρα που το αμάξι φτάνει κατανάλωση 20 - 25 για κάμποσα δευτερόλεπτα.

Δεν θα ήταν καλύτερα να έχει ζεσταθεί λίγο παραπάνω ο κινητήρας?

Καλώς ή κακώς η Ελλάδα δεν είναι σαν Ολλανδία ή Αμερική που όλα είναι φλατ, υπάρχουν περιοχές που έχουν μόνο ανηφόρες και μάλιστα απότομες. Οπότε τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

μπορεις να το εξηγησεις πιο αναλυτικα? προσωπικα αυτο που προτεινεις κανω διοτι δε πιστευω οτι αμα το κυκλοφορησω χαλαρα μεχρι να ζεσταθει θα προκαλεσω καμια μεγαλη φθορα, αλλα οτι το ρελαντι "πειραζει" πρωτη φορα τ ακουω.

Ο ρυθμός φθοράς ενός κινητήρα είναι 10 φορές μεγαλύτερος στα πρώτα λεπτά λειτουργίας του λόγω της χαμηλής θερμοκρασίας, για αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει η αύξηση της θερμοκρασίας του να γίνει όσο το δυνατόν σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Έτσι προκύπτει ότι το ζέσταμα στο ρελαντί "πειράζει", μια και στο ρελαντί αργεί πολύ περισσότερο να ζεσταθεί σε σχέση με το να κινείται με χαμηλές στροφές και χαμηλό φορτίο.

Δημοσ.

Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε με το ρελαντι.Ξεκινηστε με το που βαζετε  εμπρος και θα παρετε το τριτο το μακρυτερο.

22 χρονια και 370.000 μενει τουλαχιστον 1 λεπτο στο ρελαντι κρυα εκκινηση.Στην παγωνια ακομη περισσοτερο.Το καλοκαιρι στον καυσωνα 30 δευτερα  ειναι οκ.Γιαυτο θεωρω εγκλημα το start-stop  στα αυτοκινητα και οσοι μπορειτε  βγαλτε τα εκτος.Σταματας στο φαναρι, σβηνει το μοτερ, καθονται τα λαδια, αναβει το φαναρι, παιρνει εμπρος και φευγεις μαρσαροντας 2500-3500 με μοτερ χωρις λιπανση.Οτι χειροτερο.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε με το ρελαντι.Ξεκινηστε με το που βαζετε  εμπρος και θα παρετε το τριτο το μακρυτερο.

22 χρονια και 370.000 μενει τουλαχιστον 1 λεπτο στο ρελαντι κρυα εκκινηση.Στην παγωνια ακομη περισσοτερο.Το καλοκαιρι στον καυσωνα 30 δευτερα  ειναι οκ.Γιαυτο θεωρω εγκλημα το start-stop  στα αυτοκινητα και οσοι μπορειτε  βγαλτε τα εκτος.Σταματας στο φαναρι, σβηνει το μοτερ, καθονται τα λαδια, αναβει το φαναρι, παιρνει εμπρος και φευγεις μαρσαροντας 2500-3500 με μοτερ χωρις λιπανση.Οτι χειροτερο.

Αυτά που ξέρετε (ποιοι είστε εσείς αλήθεια?) πρέπει να τα ξεχάσετε γιατί δεν ισχύουν πλέον. Το ζέσταμα του κινητήρα είναι απομεινάρι μιας άλλης εποχής (εκείνης που κυριαρχούσαν τα καρμπυρατέρ), οι σύγχρονοι κινητήρες δεν προβλέπεται να ζεσταίνονται στο ρελαντί με το αυτοκίνητο ακίνητο.

Κάνε τον κόπο να ανοίξεις κανα user manual οποιουδήποτε αυτοκινήτου της τελευταίας 30ετίας, θα διαπιστώσεις ότι όλοι οι κατασκευαστές προτείνουν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που προτείνεις εσύ.

Όσο για το δικό σου που άντεξε 370k km με ζέσταμα δεν λέει κάτι. Ο παππούς μου που καπνίζει αδιάλειπτα τα τελευταία 60 χρόνια έχει φτάσει τα 80 και χαίρει άκρας υγείας, σύμφωνα με τη λογική σου το τσιγάρο είναι αυτό που τον κρατάει υγιή? Μην τρελαθούμε κιόλας.

  • Like 5
Δημοσ.

Μονο αν εκανε πολλες παγωνιες δικαιολογείται να χαλασει η μπαταρια η πολυ σπανια να καψει στοιχειο. Μια χρονια αλλαξα 7 μπαταριες λογω του κρυου οι μπαταριες τα επαιξαν. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτά που ξέρετε (ποιοι είστε εσείς αλήθεια?) πρέπει να τα ξεχάσετε γιατί δεν ισχύουν πλέον. Το ζέσταμα του κινητήρα είναι απομεινάρι μιας άλλης εποχής (εκείνης που κυριαρχούσαν τα καρμπυρατέρ), οι σύγχρονοι κινητήρες δεν προβλέπεται να ζεσταίνονται στο ρελαντί με το αυτοκίνητο ακίνητο.

Κάνε τον κόπο να ανοίξεις κανα user manual οποιουδήποτε αυτοκινήτου της τελευταίας 30ετίας, θα διαπιστώσεις ότι όλοι οι κατασκευαστές προτείνουν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που προτείνεις εσύ.

Όσο για το δικό σου που άντεξε 370k km με ζέσταμα δεν λέει κάτι. Ο παππούς μου που καπνίζει αδιάλειπτα τα τελευταία 60 χρόνια έχει φτάσει τα 80 και χαίρει άκρας υγείας, σύμφωνα με τη λογική σου το τσιγάρο είναι αυτό που τον κρατάει υγιή? Μην τρελαθούμε κιόλας.

Oι κατασκευστες το λενε για οικονομια καυσιμου, αλλα εγω δεν ειπα να καψεις τον κινητηρα στο ζεσταμα και να περιμενεις να πιασεις 90c στο ρελαντι, αλλα 30-60 δευτερα για να γυρισει το λαδι παντου και να λιπανθουν ολες οι τριβομενες επιφανειες.Οταν το λαδι ειναι παγωμενο και δεν λιπανει σωστα, θες οσο γινεται λιγοτερες τριβες.Μαντεψε πως το καταφερνεις αυτο.Κανοντας τον κινητηρα να δουλευει με τις λιγοτερες δυνατες παλινδρομισεις και αυτο το πετυχενεις μονο στο ρελαντι.Ειναι διαφορετικα με παγωμενα λαδια στα 30 πρωτα δευτερα να  δουλευει με 1000-1200 στροφες και διαφορετικα με 2500-3000.

Δημοσ.

Μάγκες μην τρελαίνεστε ,δεν παθαίνει κάτι το μοτέρ αν περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσεις,ούτε αν ξεκινάς κατευθείαν οδηγώντας χαλαρά.Ισχύει ότι η μεγαλύτερη φθορά ενός κινητήρα συμβαίνει κατά το "cold start",γι'αυτό το ζητούμενο είναι όσο γίνεται πιο γρήγορα να πάνε τα λάδια παντού ,και αυτό επιτυγχάνεται με λάδια τα οποία είναι όσο γίνεται πιο λεπτόρευστα όταν συμβαίνει το "cold start" σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του κατασκευαστή (manual).

Υ.Γ. Το ιδανικό θα ήταν κατά την εκκίνηση (cold start)  όσο γίνεται πιο λεπτόρευστο λάδι πχ  0W η 5W και την ίδια στιγμή όσο γίνεται καλύτερη προστασία σε peak θερμοκρασίες λειτουργίας,δηλαδή 0W30 ,5W40 κτλ ανάλογα και με τις οδηγίες κατασκευαστή.

Υ.Γ.2 Μην ακούτε τον κάθε μπάρμπα Μήτσο που προτείνει σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα το μαγικό (δήθεν) ιξώδες για Ελλάδα 10W40 για καλύτερη προστασία.Να βάζετε ΠΑΝΤΑ τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής (ακόμα και 0W20 να είναι).

 

 

Δημοσ.

400.000 χλμ με laguna . Καμία απολύτως αναμονή ακόμα και χειμώνα για 20 χρόνια . Γύρισμα του κλειδιού( κατευθείαν με μιζιά, ούτε δευτερόλεπτο αναμονή να σβήσουν τα λαμπάκια στο καντράν) και γκάζι( νορμάλ πράγματα). Δεν έκαψε ούτε ml. Η αναμονή στο ρελαντί είναι άπλα σπατάλη χρόνου για να νιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου. Άντε καμία φορά, λίγο χρόνο μπορεί να κάνω τυπικά, να βάλω ζώνη, να βολευτώ κ.λ.π. . Παραπάνω ποτέ. Ειδικά αν έχεις diesel, σ' αυτή τη περίπτωση και αν είναι άσκοπο που μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας έχεις φτάσει σε άλλο νομό.

Πιστεύω είτε περιμένεις είτε όχι, μακροπρόθεσμα το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ειδικά με την τεχνολογία των σημερινών λιπαντικών η προστασία είναι εξαιρετική. Και ο κύριος από πάνω που το αφήνει ένα λεπτό, σε ένα λεπτό άντε να ανέβουν 5 βαθμούς τα υγρά, στην ουσία είναι το ίδιο πράγμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτοκίνητο σε ακινησία λόγω κορονοϊού με μπαταρια FBS 70mAh. Συναγερμός απενεργοποιημένος. Καμιά άλλη μετατροπή στα ηλεκτρολογικά, όλα εργοστασιακά.

Βάζω φορτιστή κάθε Κυριακή, και τραβάει 0.8A για 4ω 30λ κάθε φορά.

Αρκεί λέτε μια φορά την εβδομάδα για να αποφύγω φθορές ή να θέλει πιο συχνά;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dtzgr είπε

Αυτοκίνητο σε ακινησία λόγω κορονοϊού με μπαταρια FBS 70mAh. Συναγερμός απενεργοποιημένος. Καμιά άλλη μετατροπή στα ηλεκτρολογικά, όλα εργοστασιακά.

Βάζω φορτιστή κάθε Κυριακή, και τραβάει 0.8A για 4ω 30λ κάθε φορά.

Αρκεί λέτε μια φορά την εβδομάδα για να αποφύγω φθορές ή να θέλει πιο συχνά;

Έτσι όπως το περιγράφεις, σίγουρα χρειάζεται πιο συχνά.

Εναλλακτικά μπορείς να βγάλεις τον έναν πόλο, έτσι θα είσαι κομπλέ βάζοντας τον φορτιστή μια φορά ανά 20 ημέρες (κάθε 3 Κυριακές).

Επίσης μήπως εννοείς 70Ah και όχι mAh? :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...