Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, olimpiakos 7 είπε

Ειναι υγρασια ναι! Τα πρωινα που μυριζει βενζινη ειναι λογικο μιας και πεταει αυκαστη αποσο ξερω! μηπως οταν μιζαρεις το αυτοκινητο καταλαβαινεις οτι παει να παρει μπρος και συ αφηνεις το κλειδι νωριτερα; επισης οταν βαζεις μπροστα πρωτα δε βαζεις πρωτα νεκρα; γιατι συμπλεκταρεις;

οχι θελω να πω για να ξεκινησω  βαζω πρωτη και αποσυμπλεω  αντι να ξεκινησει αναβει η μπαταρια σαν να μου εσβησε  αλλα ξεκιναω  και κινουμε αυτο θελω να πω

  • Like 1
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kurillakoc είπε

οχι θελω να πω για να ξεκινησω  βαζω πρωτη και αποσυμπλεω  αντι να ξεκινησει αναβει η μπαταρια σαν να μου εσβησε  αλλα ξεκιναω  και κινουμε αυτο θελω να πω

χμμ κατι σαν βραχυκυκλωμα φαινεται...εκτος και αν φταιει το δυναμο γιατι ειπες οτι ειναι 0.5-1 πλην η ταση...κανονικα λεμε τωρα αν η μπαταρια σωστα φορτιζει στα 14, κατι βολτ και στην πραγματικοτητα τη φορτιζει στα 13βολτ ε αυτο ειναι ενα θεμα....αν βαλεις και φορτιο(φωτα, υαλοκαθαριστηρα και καλοριφερ) τοτε δε θα μπορει να φορτισει τη μπαταρια ή θα τη φορτιζει οριακα.... Περιμενε και αλλες απαντησεις....Οταν αναβεις τα φωτα το βραδυ εισαι κομπλε; πεφτει αποτομα το ρελαντι σε φαση να τρεμει το αυτοκινητο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, olimpiakos 7 είπε

χμμ κατι σαν βραχυκυκλωμα φαινεται...εκτος και αν φταιει το δυναμο γιατι ειπες οτι ειναι 0.5-1 πλην η ταση...κανονικα λεμε τωρα αν η μπαταρια σωστα φορτιζει στα 14, κατι βολτ και στην πραγματικοτητα τη φορτιζει στα 13βολτ ε αυτο ειναι ενα θεμα....αν βαλεις και φορτιο(φωτα, υαλοκαθαριστηρα και καλοριφερ) τοτε δε θα μπορει να φορτισει τη μπαταρια ή θα τη φορτιζει οριακα.... Περιμενε και αλλες απαντησεις....Οταν αναβεις τα φωτα το βραδυ εισαι κομπλε; πεφτει αποτομα το ρελαντι σε φαση να τρεμει το αυτοκινητο;

ναι στο ρελαντι τρεμει το αμαξι αρκετα αλλα να  εχει σχεση αυτο με συμπλεκτη ;

Επεξ/σία από kurillakoc
Δημοσ.

Αυτό με το λαμπάκι, μου φέρνει σε χαλαρό λουρί ή πρόβλημα στον αυτόματο.

Δεν επιτρέπεται να ανάβει, εκτός αν πέφτουν οι στροφές πολύ κάτω από το ρελαντί.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kurillakoc είπε

ναι στο ρελαντι τρεμει το αμαξι αρκετα αλλα να  εχει σχεση αυτο με συμπλεκτη ;

Λοιπον οπως καταλαβες..ηταν και σε ακινησια το αυτοκινητο και ηρθαν τα προβληματα..θα πρεπει να το κοιταξει μαστορας οπωσδηποτε...οπως λεει και ο bassstarlet θα πρεπει να σου τσεκαρουν τα λουρια (1-2 λουρια αναλογως) αν ειναι για αλλαγη..για το λαμπακι της μπαταριας, δυναμο ειτε η μπαταρια ειτε ο αυτοματος του δυναμου ειτε λουρι παλι...Για τις καταναλωσεις, ειτε αισθητηρας λαδμα ειτε αισθητηρας εισαγωγης, ειτε πολλαπλασιαστες, ειτε μπουζι....(λεμε τωρα αν ειναι μπουκωμενο κανε κανα ταξιδι σε ευθεια και βαρα το στα κοκκινα για λιγο πρωτη δευτερα και γενικα δουλεψε το ψηλα το μοτερ.) και μετα βλεπεις αν εστρωσε η καταναλωση, εκτος και αν εχεις θεμα με τον καταλυτη οπου δεν βγαζει ελευθερα τα καυσαερια εξω με αποτελεσμα να μπουκωνει (εδω κανεις αλλαγη καταλυτη)..

κανε αυτο που σου ειπα να αποκλεισεις συμπλεκτη..  βαλε μπροστα το αυτοκινητο τερμα πανω το χειροφρενο να ειναι πιασμενο καλα, βαλε 4η ταχυτητα και ασε το συμπλεκτη (μη φοβηθεις) εαν σου σβησει εισαι κομπλε

για το θορυβο που λες στις 3.500-4.000 στροφες ειτε απλα ακουγεται το μοτερ, η κατι γινεται με την εξατμιση.. αν μπορουσες να ανεβαζες βιντεο να μας διευκολυνες καλο θα ηταν...

Αλλη ερωτηση...απο ψυγειο- παραφλου εισαι κομπλε; Οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο τσεκαρε τη σταθμη του ψυγειου και γενικοτερα τσεκαρε τι χρωμα ειναι το παραφλου.. Συνηθως ειναι πρασινο-κοκκινο αλλιως αν ειναι νερο μονο θα ειναι διαφανες...Για κοιτα και πες μας....

Επεξ/σία από olimpiakos 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, kurillakoc είπε

καλησπερα μιας και υπαρχει χρονος θελω καποιος που εχει πιο πολυ εμπειρια απο εμενα (οδηγω αμαξι 4-5 μηνες )  εχω ενα seat ibiza (06 , 1.4 101ps).  Νιωθω οτι  ανεβαζει στροφες αλλα το αμαξι δεν πηγαινει ,   σε αυτοκινητοδρομο παω με 100 και  3.5-4 κ στροφες   και γενικα νιωθω ανεβαζει στροφες γρηγορα αλλα το αμαξι δεν επιταχυνει τοσο οσο η στροφες του (δηλαδη με προσπερνα ο καθενας ).

      Η περιγραφή που δίνετε δεν λέει πολλά πράγματα , σε απλά ελληνικά οι υπόλοιποι γύρω σας πηγαίνουν πιο γρήγορα . Το τι νιώθετε δεν βοηθάει πολύ . Είτε νιώθετε είτε όχι , αν το στροφόμετρο γράφει 3.200 στροφές , τόσες είναι .

   Για τον δίσκο του συμπλέκτη τα πράγματα είναι απλά . Βάζετε μπρος και αντί για πρώτη βάζετε τέταρτη , αν ξεκινήσει ο δίσκος είναι φαγωμενος . 

     Ούτε αν πάτε με τέτοια περιγραφή σε συνεργείο θα βγάλετε άκρη . Πιθανόν μάλιστα να τους ανοίξετε την όρεξη για να κάνουν διάφορα και να ξοδέψετε άσκοπα χρήματα .

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ.

Αυτό το τρεμούλο που περιγράφεις στο ρελαντί μου θυμίζει καμένο πολλαπλασιαστή... Μήπως δουλεύεις τρικύλινδρο; Πάνε σε ένα ηλεκτρολόγο... 

  • Like 2
Δημοσ.

Θα ψηφιζα και εγω πολλαπλασιαστη με βαση μονο την εμπειρια μου (2-3 φορες αλλαγή). Τρεμουλο σαν τρακτερ, και πολυ γκαζι / ψηλες στροφες ενω παραδοξως η ταχυτητα σου ειναι χαμηλη. Πχ γεμιζοντας στροφες σε 1η, 2α και 3η εισαι μονο στα 70-80 χμ/ωρα (εξαρταται απο το αμαξι).

Δημοσ.

Πήγα στο αμάξι τελικά και βλέπω το άφησα αναμενο 5 λεπτά έβγαλε από την εξάτμιση ένα κάρο υγρά μετά από 5 λεπτα και στην αρχή έβγαζε άσπρους και τώρα άρχισε ανεβοκεβαινουν η στροφές και να αναβοσβινει το λαμπάκι του κινητήρα και το έσβησα 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, KoreanW είπε

τί δεν υπάρχει περίπτωση; :D

θα μου πεις εσύ τί έχω οδηγήσει εγώ και έχω διαβάσει στις οδηγίες με τα μάτια μου;
100 η αλεπού, 101 τα αλεπουδάκια; δε γίνεται, λάθος κάνεις εσύ

αν δε ξέρουμε, κάποια στιγμή ας το αφήνουμε καλύτερα

υγ: συνιστάται 100άρα

Σιγά μη βάλει 100αρα στο Ibiza 1.4 ατμόσφαιρα με 100 άλογα. Που είσαι και σίγουρος... Θα τρελαθούμε με αυτά που βλέπουμε εδώ... 

21 ώρες πριν, kurillakoc είπε

καλησπερα μιας και υπαρχει χρονος θελω καποιος που εχει πιο πολυ εμπειρια απο εμενα (οδηγω αμαξι 4-5 μηνες )  εχω ενα seat ibiza (06 , 1.4 101ps).  Νιωθω οτι  ανεβαζει στροφες αλλα το αμαξι δεν πηγαινει ,   σε αυτοκινητοδρομο παω με 100 και  3.5-4 κ στροφες   και γενικα νιωθω ανεβαζει στροφες γρηγορα αλλα το αμαξι δεν επιταχυνει τοσο οσο η στροφες του (δηλαδη με προσπερνα ο καθενας ).

Φίλε πηγενε το σε καλό μηχανικό να στο λύσει. Άμα ρωτάς εδώ μέσα θα σου πουν να αλλάξεις αμάξι ή ολόκληρο το μοτέρ. 

Δημοσ.

Ο πολλαπλασιαστής θα ναι για το ότι ρέταρε.

Για το ότι ανεβάζει στροφές χωρίς να ανεβάζει χιλιόμετρα δε νομίζω να φταιγε ο πολλαπλασιαστής.

100άρα μόνο σε ταξίδι με αμάξι 2000 κυβικά+. Στα υπόλοιπα 98άρα.

Έχει μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση και απόδοση αλλά δεν αξίζει να βάζεις για τις καθημερινές μετακινήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, JohnnypR είπε

Ο πολλαπλασιαστής θα ναι για το ότι ρέταρε.

Για το ότι ανεβάζει στροφές χωρίς να ανεβάζει χιλιόμετρα δε νομίζω να φταιγε ο πολλαπλασιαστής.

100άρα μόνο σε ταξίδι με αμάξι 2000 κυβικά+. Στα υπόλοιπα 98άρα.

Έχει μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση και απόδοση αλλά δεν αξίζει να βάζεις για τις καθημερινές μετακινήσεις

παντως γιατι εκανα και ενα σερβις αλλαγη κτλπ μπουζια και φιλτρα το αμαξι ειναι σαν να πηγε απο τα 50 αλογα στα 100 που πρεπει να εχει 😅

Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, JohnnypR είπε

Ο πολλαπλασιαστής θα ναι για το ότι ρέταρε.

Για το ότι ανεβάζει στροφές χωρίς να ανεβάζει χιλιόμετρα δε νομίζω να φταιγε ο πολλαπλασιαστής.

100άρα μόνο σε ταξίδι με αμάξι 2000 κυβικά+. Στα υπόλοιπα 98άρα.

Έχει μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση και απόδοση αλλά δεν αξίζει να βάζεις για τις καθημερινές μετακινήσεις

1. μονο οτι λεει ο κατασκευαστης.

2. κανενα οφελος δεν εχει να βαζεις περισσοτερα οκτανια απ οσα σχεδιαστηκε ο κινητηρας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...