Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kurillakoc είπε

οχι ο συμπλεκτης και αυτος ειναι αλλαγμενος,    ειναι πουπουλο οπως το λες 

Και ό δίσκος και ο συμπλέκτης έχουν αλλαχθεί;

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και ό δίσκος και ο συμπλέκτης έχουν αλλαχθεί;

ναι αλλα οχι στο ιδιο χρονικο διαστημα 

Δημοσ.

Δισκος πλατω ρουλεμάν συμπλεκτη ειναι το πακετο και αλλάζεται όλο μαζί...Οποτέ Αφού είναι πούπουλο αλλαγμενο θα είναι.. Μάλλον η ιδέα σου είναι...Άλλο κολπάκι είναι με την Πέμπτη ταχύτητα.. Αν στην Πέμπτη ταχύτητα ο δείκτης ταχυτητας και δείκτης στροφών δείχνουν ακριβώς στην ίδια κατεύθυνση είσαι οκ από δίσκο πλατώ.. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Άλλο κολπάκι είναι με την Πέμπτη ταχύτητα.. Αν στην Πέμπτη ταχύτητα ο δείκτης ταχυτητας και δείκτης στροφών δείχνουν ακριβώς στην ίδια κατεύθυνση είσαι οκ από δίσκο πλατώ.. 

Συνήθως η 4η είναι η 1:1. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, KoreanW είπε

τί δεν υπάρχει περίπτωση; :D

θα μου πεις εσύ τί έχω οδηγήσει εγώ και έχω διαβάσει στις οδηγίες με τα μάτια μου;
100 η αλεπού, 101 τα αλεπουδάκια; δε γίνεται, λάθος κάνεις εσύ

αν δε ξέρουμε, κάποια στιγμή ας το αφήνουμε καλύτερα

υγ: συνιστάται 100άρα

εγω ξερω οτι σχεδον ολα τα συμβατικα αμαξια δεν θελουν 100αρα, αν εχεις αποδειξεις για το αντιθετο δειξε τις και σε μας για να μαθουμε. αν δεν μπορεις να βρεις τις αποδειξεις τοτε προτιμαω να πιστεψω οτι θυμασαι/ειδες λαθος απ το οτι το αμαξι αυτο ειναι η εξαιρεση..

επισης στο εγχειριδιο απ ευθειας απ το σαιτ της seat https://www.seat.com/datamanual-manual/ibiza/my07_w45/en-uk/MI IBIZA 07 06_EN.pdf

λεει 98 ή 95 (η 95 ριχνει λιγο τις επιδοσεις)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

το αμάξι δεν έχει πρόβλημα μάλλον και τα 101 άλογα που έχει είναι καλά για το αμάξωμα
δύο συμβουλές:

1.
ο συγκεκριμένος κινητήρας θέλει 100άρα αμόλυβδη

2.
το πρόβλημα είναι ότι τον πνίγεις με τις πολύ γρήγορες αλλαγές ταχύτητας που κάνεις

αν θες να επιταχύνει καλύτερα
θα ανεβάζεις ταχύτητα σε πιο ψηλές στροφές

αν θυμάμαι καλά,
έχει κόφτη στις 6,5-7 χιλιάδες στροφές
και εσύ αλλάζεις στις 2-2,5 και διαμαρτύρεσαι ότι κάνει και θόρυβο
(που δεν ισχύει, πρόκειται για σχετικά αθόρυβο κινητήρα, μόνο από την εξάτμιση ακούς έναν υπόκωφο ήχο)

όλα όσα περιγράφεις, δε δείχνουν κανένα μηχανικό πρόβλημα
(κάτι πήγα να υποψιαστώ για δίσκο, αλλά δεν πιστεύω ότι περιγράφεις σωστά αυτό που θες να πεις,
έχεις πρόσφατα αλλαγμένο δίσκο, και δε δίνεις τη χαρακτηριστική εικόνα του πατιναρίσματος)

υγ: το δίσκο αν ήθελες να τον ελέγξεις,
οπτικά μόνος σου δε γίνεται,
μόνο με δοκιμασία που δε θα έχεις την εμπειρία να αναπαράγεις

Ηθελα να ξερα απο που αντλεις την πληροφορια οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο θελει 100αρα και ψηλες αλλαγες "για να μην μπουκωνει".

Δεν ισχυει ουτε για αστειο, τιποτα απο τα 2. Παντελως ασχετο το γεγονος οτι εχει κοφτη στις 6.5-7σαλ με το οτι αλλαζεις ανετα σχεση στο κιβωτιο στις 2.5χιλιαδες χωρις να ζοριζεις το αυτοκινητο. Για την 100αρα δεν μπαινω καν στο κοπο να το αναλυσω, μην μπερδευεις τον ανθρωπο αδικα, αν δεν μπορεις να βοηθησεις.

10 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

εγω ξερω οτι σχεδον ολα τα συμβατικα αμαξια δεν θελουν 100αρα, αν εχεις αποδειξεις για το αντιθετο δειξε τις και σε μας για να μαθουμε. αν δεν μπορεις να βρεις τις αποδειξεις τοτε προτιμαω να πιστεψω οτι θυμασαι/ειδες λαθος απ το οτι το αμαξι αυτο ειναι η εξαιρεση..

επισης στο εγχειριδιο απ ευθειας απ το σαιτ της seat https://www.seat.com/datamanual-manual/ibiza/my07_w45/en-uk/MI IBIZA 07 06_EN.pdf

λεει 98 ή 95 (η 95 ριχνει λιγο τις επιδοσεις)

Εχεις δικιο σε αυτα που λες, με την διαφορα οτι δεν θελει 98αρα ή 95αρα το αυτοκινητο. Το manual μιλαει για RON. Τα 98RON ειναι 93 οκτανια και τα 95RΟΝ ειναι 91 Οκτανια. Εκτος αν αυτο ειχε διαβασει καποτε και ο @KoreanW και διαδιδει απλα ανακριβειες.. "Η αλεπου 100 και το αλεπουδακι 101" τι ακουμε.. Με συμπιεση 10.5 να ζηταει το αυτοκινητο 100αρα. Κακο δεν θα του κανει, αλλα δεν θα του κανει και καλο. Βασικα δεν θα του κανει απολυτως τιποτα πουθενα, εκτος απο την τσεπη του. Ασε που και τα αυτοκινητα με υψηλοτερες συμπιεσεις πλεον, αλλαζουν αυτοματα την χαρτογραφηση στον εγκεφαλο αναλογα το καυσιμο που του βαζεις για να μην εχει αυταναφλεξη λογω χαμηλων οκτανιων.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 2
Δημοσ.

Σωστός ο nemesis , 2500-2800 ειναι η καλύτερη περιοχή αλλαγής ταχυτήτας σύμφωνα με αρκετά paper.

Πολύ ωραίο το βιντεάκι για το Δ.Π 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, stefan123 είπε

Δισκος πλατω ρουλεμάν συμπλεκτη ειναι το πακετο και αλλάζεται όλο μαζί...Οποτέ Αφού είναι πούπουλο αλλαγμενο θα είναι.. Μάλλον η ιδέα σου είναι...Άλλο κολπάκι είναι με την Πέμπτη ταχύτητα.. Αν στην Πέμπτη ταχύτητα ο δείκτης ταχυτητας και δείκτης στροφών δείχνουν ακριβώς στην ίδια κατεύθυνση είσαι οκ από δίσκο πλατώ.. 

το αμαξι εχει 149.000 km   και αν θυμαμαι καλα αλλαξαν στα 135 γυρω ~

Επισκέπτης
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Ηθελα να ξερα απο που αντλεις την πληροφορια οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο θελει 100αρα και ψηλες αλλαγες "για να μην μπουκωνει".

Δεν ισχυει ουτε για αστειο, τιποτα απο τα 2. Παντελως ασχετο το γεγονος οτι εχει κοφτη στις 6.5-7σαλ με το οτι αλλαζεις ανετα σχεση στο κιβωτιο στις 2.5χιλιαδες χωρις να ζοριζεις το αυτοκινητο. Για την 100αρα δεν μπαινω καν στο κοπο να το αναλυσω, μην μπερδευεις τον ανθρωπο αδικα, αν δεν μπορεις να βοηθησεις.

Εχεις δικιο σε αυτα που λες, με την διαφορα οτι δεν θελει 98αρα ή 95αρα το αυτοκινητο. Το manual μιλαει για RON. Τα 98RON ειναι 93 οκτανια και τα 95RΟΝ ειναι 91 Οκτανια. Εκτος αν αυτο ειχε διαβασει καποτε και ο @KoreanW και διαδιδει απλα ανακριβειες.. "Η αλεπου 100 και το αλεπουδακι 101" τι ακουμε..

και οι 2-3 τροποι που υπαρχουν οκτανια μετρανε, απλα διαφορετικα :P

οπως και να χει στην ελλαδα ron εχουμε απ οσο ξερω, οι αλλες μεθοδοι δε φτανουν τα 100 οκτανια

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

και οι 2-3 τροποι που υπαρχουν οκτανια μετρανε, απλα διαφορετικα :P

οπως και να χει στην ελλαδα ron εχουμε απ οσο ξερω, οι αλλες μεθοδοι δε φτανουν τα 100 οκτανια

Ναι, μπορει να μην το εξεφρασα σωστα, το ρεζουμε οπως και να χει ειναι οτι σιγουρα δεν ζηταει 100αρα το αυτκινητο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και ο συμπλέκτης πιάνει αρκετά ψηλά τότε μάλλον είσαι για αλλαγή του δίσκου πλατώ. Πήγαινε να στο ελέγξουν και μην λες ότι είναι ιδέα σου, ούτε να το ρωτάς περισσότερο εδώ, γιατί όσο το κυκλοφορείς με φαγωμένο δίσκο θα καεί και το βολάν που σημαίνει +1000 περίπου ευρώ στην επισκευή....

Επεξ/σία από kikos7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, kikos7 είπε

Αν και ο συμπλέκτης πιάνει αρκετά ψηλά τότε μάλλον είσαι για αλλαγή του δίσκου πλατώ. Πήγαινε να στο ελέγξουν και μην λες ότι είναι ιδέα σου, ούτε να το ρωτάς περισσότερο εδώ, γιατί όσο το κυκλοφορείς με φαγωμένο δίσκο θα καεί και το βολάν που σημαίνει +1000 περίπου ευρώ στην επισκευή....

ναι πιανει αρκετα ψηλα  χμμ πρεπει μετα την καραντινα θα παω  ευχαριστω , καποιες φορες δυσκολευομαι να βαλω και πρωτη και ελεγα μπορει να ειναι ο λεβιες η πχ παει να σβησει στην αποσυμπλεξει με την πρωτη δηλαδη αναβει η μπαταρια  δεν ξερω αν αυτο βοηθαει 

Επεξ/σία από kurillakoc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υποψιαζομαι καταλυτη μιας και λες αυξημενη καταναλωσης βενζινης..Οταν το βαζεις μπροστα (συνηθως οταν ειναι κρυο) πισω στην εξατμιση ακους κατι σαν πετραδακια να χτυπανε;; εποσης δοκιμασε το συγκεκριμενο... βαλε μπροστα το αυτοκινητο τερμα πανω το χειροφρενο να ειναι πιασμενο καλα, βαλε 4η ταχυτητα και ασε το συμπλεκτη (μη φοβηθεις) εαν σου σβησει εισαι κομπλε απο συμπλεκτη πιστευω....

Τωρα τα περι αλλαγες ταχυτητας-στροφων ειναι αναλογα τι αμαξωμα εχεις,βαρος, τι γραναζια σασμαν εχει.. συνηθως αλλαζεις στις 2.500-2.800.. στροφες.  Ποτε μυριζεις βενζινη; οταν πχ το πρωι το βαζεις μπροστα; 

ενα ενα μας τα λες...Αν εχεις λαμπακι μπαταριας τοτε δυναμο ή μπαταρια.. Παιρνει κανονικα τα πρωινα μπροστα; ζοριζεται να παρει μπροστα δλδ;

Οταν εισαι εν κινησει η πρωτη δεν μπαινει; (πχ με 20χλμ) τουλ σε μενα δεν μπαινει η πρωτη, πρεπει να σταματησω τελειως...

 

Επεξ/σία από olimpiakos 7
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, olimpiakos 7 είπε

Υποψιαζομαι καταλυτη μιας και λες αυξημενη καταναλωσης βενζινης..Οταν το βαζεις μπροστα (συνηθως οταν ειναι κρυο) πισω στην εξατμιση ακους κατι σαν πετραδακια να χτυπανε;; εποσης δοκιμασε το συγκεκριμενο... βαλε μπροστα το αυτοκινητο τερμα πανω το χειροφρενο να ειναι πιασμενο καλα, βαλε 4η ταχυτητα και ασε το συμπλεκτη (μη φοβηθεις) εαν σου σβησει εισαι κομπλε απο συμπλεκτη πιστευω....

Τωρα τα περι αλλαγες ταχυτητας-στροφων ειναι αναλογα τι αμαξωμα εχεις,βαρος, τι γραναζια σασμαν εχει.. συνηθως αλλαζεις στις 2.500-2.800.. στροφες.  Ποτε μυριζεις βενζινη; οταν πχ το πρωι το βαζεις μπροστα; 

ενα ενα μας τα λες...Αν εχεις λαμπακι μπαταριας τοτε δυναμο ή μπαταρια.. Παιρνει κανονικα τα πρωινα μπροστα; ζοριζεται να παρει μπροστα δλδ;

Οταν εισαι εν κινησει η πρωτη δεν μπαινει; (πχ με 20χλμ) τουλ σε μενα δεν μπαινει η πρωτη, πρεπει να σταματησω τελειως...

οχι δεν ακουω αλλα πολλες φορες βγαζει νερα και οταν αναβω (λογικα υγρασια ) αλλα και μετα απο ταξιδι 100κμ πετουσε υγρα η εξατμιση   ναι το πρωι γενικα οταν αναβω την μηχανη μπορει να μυρισει βενζινη οχι παντα  αναβει χωρις κανενα ζορι

το εικονιδιο για την μπαταρια εννοω οταν παω να ξεκινησω και αφηνω σιγα σιγα τον συμπλεκτη   κανει σε φαση οτι εσβησε η μηχανη αλλα πηρε μπρος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, kurillakoc είπε

οχι δεν ακουω αλλα πολλες φορες βγαζει νερα και οταν αναβω (λογικα υγρασια ) αλλα και μετα απο ταξιδι 100κμ πετουσε υγρα η εξατμιση   ναι το πρωι γενικα οταν αναβω την μηχανη μπορει να μυρισει βενζινη οχι παντα  αναβει χωρις κανενα ζορι

το εικονιδιο για την μπαταρια εννοω οταν παω να ξεκινησω και αφηνω σιγα σιγα τον συμπλεκτη   κανει σε φαση οτι εσβησε η μηχανη αλλα πηρε μπρος

Ειναι υγρασια ναι! Τα πρωινα που μυριζει βενζινη ειναι λογικο μιας και πεταει αυκαστη αποσο ξερω! μηπως οταν μιζαρεις το αυτοκινητο καταλαβαινεις οτι παει να παρει μπρος και συ αφηνεις το κλειδι νωριτερα; επισης οταν βαζεις μπροστα πρωτα δε βαζεις πρωτα νεκρα; γιατι συμπλεκταρεις;

Για την καταναλωση θα πρεπει να ψαχτεις.. μπουζια, πολλαπλασιαστες, αισθητηρας λ (λαμδα), αισθητηρας εισαγωγης, (ισως καθαρισμα πεταλουδας) κλπ..

Το θορυβο που λες οτι ακουγεται πολυ το μοτερ σε τις στροφες γινεται;

 

Επεξ/σία από olimpiakos 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...