epote Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 Tanto1982, thats a prety conservative estimate. meta tha arxisoume na psaxnoume na to kanoume se DIO othones kai meta kateythian sta kentra tou egefaloou mind you, ta montela ayta einai konta sta 10-15k polygona otan ena "kalo" modelo exei 10-15 EKATOMIRIA. mhn ksexnas episis photon mapings kai radiocyties, exoume akoma kairo an to 2006 eimaste se ayta isos to 2015+
Tanto1982 Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 pantws mou fainetai oti poly syntoma oi symbatikes o8ones 8a kratane pisw tis dynatotites twn videogames kai tetoiwn graphics engines. isws voh8isoun autes oi stereo tft pou eskasan myti prosfata. pantws "kateythian sta kentra tou egefalou" mallon 8a meinei science fiction gia paaaaara polla xronia. de nomizw na to prolavoume emeis. isws ta paidia mas... ksanalew pantws: exciting times!!!
epote Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 Tanto1982, yeah! exciting indeed:) giati na tis kratane piso? exoume kairo akoma, dedomenou oti akoma kai o kinimatografos vasizete se mia praktika othonh...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 Super Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2004 that's the spirit dream on
epote Δημοσ. 10 Μαρτίου 2005 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2005 ενα μικρο bump(ity bump dim tum) στο topic γιατι προεκυψαν ορισμενα video της unreal engine 3 στην gdc. Λεπτομεριες εδω http://www.gamespot.com/news/2005/03/09/news_6120126.html και τα video εδω http://www.1up.com/do/download?cId=3138759 το πρωτο μοιαζει με το κλασικο texture displacement thingy που εχουμε δει, το δευτερο φυσικη βαρυτιτας με μηχανιματα τυπου Luney tunes το τριτο παλι φυσικη αλλα με ragdolls κτλ και το τεταρτο...oh my god, δεν περιγραφεται απλα ειναι απο καμερα οποτε λιγακι κακης ποιοτητας, point being though οτι απο πλευρας pixel, vertex shading και γενικοτερα γραφικων η προσεγκιση της μηχανης ειναι σχετικα συντηριτικη εκμευταευομενη τεχνολογιες υπαρκες στο επακρο βασιζομενοη σε brute force ΟΜΩΣ η Unreal engine is so much more δινοντας εμφαση στο interaction στην ευκολη προσπβαση απο τους developers και σε αλλα καλουδια οπως seameless stage loading και τα λοιπα, οψωμεθα....
privateer Δημοσ. 1 Απριλίου 2005 Δημοσ. 1 Απριλίου 2005 http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut11qd.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut27fi.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut36eg.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut46jy.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut58zw.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut62my.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/ut76wp.jpg http://chouzan.net/crap/ut_envy/utstats2zf.jpg
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.