tsioulak Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Για ΦΜΕ και ιδιωτικά σχολεία δευτεροβάθμιας, πως και δεν γίνεται μάθημα; Έχεις δηλαδή μαθητή Γ Λυκείου και σε είπε το φροντιστήριο ότι (εφόσον εσύ πληρώσεις) δεν μπορεί να κάνει εξ αποστάσεως μάθημα;
Moderators Malthador Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Moderators Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 18 hours ago, Tzon_ said: Τώρα που έκλεισαν τα σχολεία/νηπιαγωγεία,/φροντιστήρια κλπ υπάρχει υποχρέωση πληρωμής διδάκτρων από την στιγμή την οποία η υπηρεσίες δεν προσφέρονται? Τον Απρίλιο ανοίγουν 10 υποτίθεται για να κλείσουν για Πάσχα Τι λέτε? Όταν ανοίξουν τα σχολεία δεν θα συνεχιστούν και τα φροντιστήρια; Αν ανοίξουν τα σχολεία Ιούλιο και Αύγουστο, τότε θα γίνουν μαθήματα και στα φροντιστήρια. Συνεννοήσου μαζί τους αν θα τους πληρώσεις τότε ή αν θέλουν να τους προπληρώσεις τώρα. Προσωπικά θα επέλεγα το πρώτο γιατί δεν εμπιστεύομαι κανέναν.
grenion29 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Η κατάσταση που επικρατεί στα φροντιστήρια μ.ε. αυτή τη στιγμή είναι η εξής: α) Τα περισσότερα φροντιστήρια έχουν βρει διάφορες λύσεις ώστε να συνεχίζουν τα μαθήματά τους μέσω εφαρμογών τηλεδιάσκεψης (zoom, skype κ.α.). Κάποιοι συνεχίζουν να κρατάνε τα τμήματα ως έχουν, ενώ κάποιοι άλλοι ενώνουν όλα μαζί τα τμήματα (ιδιαίτερα Γυμνάσιο, Α κ Β Λυκείου) και κάνουν μία φορά το μάθημα για όλες τις τάξεις. Τα μαθήματα οργανώθηκαν και λειτούργησαν σχεδόν άμεσα, οπότε ουσιαστικά δεν έχουν χαθεί ώρες διδασκαλίας. Στην κατηγορία αυτή οι περισσότεροι μαθητές ανταποκρίθηκαν θετικά και συνέχισαν να παρακολουθούν ενεργά (ιδιαίτερα της Γ Λυκείου), προφανώς όμως υπήρξαν και πολλές "απώλειες" ιδιαίτερα στις μικρότερες τάξεις. Πολλοί γνωστοποίησαν την επιθυμία τους να διακόψουν για όσο διάστημα χρειαστεί, άρα και να μην πληρώσουν δίδακτρα, ενώ άλλοι χρησιμοποιούν την υπηρεσία αναποτελεσματικά (π.χ. παρακολουθούν όποτε το θυμηθούν ή και καθόλου, καθυστερούν να συνδεθούν, αντιμετωπίζουν πρόβλημα στη σύνδεση, δεν έχουν καλό υπολογιστή - κινητό κ.α.), οπότε αναμένεται και ότι πολλοί από αυτούς θα αρνηθούν να πληρώσουν. Επίσης απώλειες θα υπάρξουν σίγουρα και από περιπτώσεις που ενώ παρακολούθησαν θα ισχυριστούν ότι τα μαθήματα δεν ήταν το ίδιο αποδοτικά με τα δια ζώσης ή και άλλες δικαιολογίες προκειμένου να καταβάλλουν μειωμένα ή καθόλου δίδακτρα. β) Μια άλλη κατηγορία φροντιστηρίων σταμάτησε τη λειτουργία της και παρείχε στους μαθητές υπηρεσίες ασύγχρονης εκπαίδευσης (π.χ. να δίνουν ασκήσεις στα παιδιά, να τις στέλνουν πίσω και να τις διορθώνουν με παρατηρήσεις). Δεν κάνανε μαθήματα με αλληλεπίδραση παιδιού - καθηγητή, οπότε φαντάζει σχεδόν απίθανο να μπορέσουν να διεκδικήσουν δίδακτρα. γ) Μερικά φροντιστήρια σταμάτησαν εντελώς τη λειτουργία τους με το σκεπτικό ότι θα συνέχιζαν μετά τις 14 ημέρες που είχαν αρχικά ανακοινωθεί. Πλέον ψάχνουν λύσεις όπως στις περιπτώσεις α και β, άρα και εκεί αναμένεται να έχουν απώλειες από δίδακτρα τουλάχιστον για τον καιρό που δεν έκαναν μαθήματα. Τώρα όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς: Όσοι ακολούθησαν ή "αναγκάστηκαν" να προσαρμοστούν στις ανάγκες των online μαθημάτων (καλώς κατά τη γνώμη μου), μπήκαν σε μια μεγάλη διαδικασία ταλαιπωρίας και κούρασης. Μιλάω για εκείνους που θέλησαν να κρατήσουν τη δουλειά τους σε ένα υψηλό (κατά τα στάνταρ του καθενός) επίπεδο και όχι για αυτούς που το πήραν στην πλάκα, με αποτέλεσμα να έχουν παράπονα τα παιδιά. Ενδεικτικά να πω από προσωπική εμπειρία ότι πολλοί αντιμετώπισαν προβλήματα όπως: αγορά εξοπλισμού (κάμερα, πίνακες, συνδρομή σε εφαρμογή κ.α.) τα οποία ελάχιστα φροντιστήρια μπήκαν στη διαδικασία να τα καλύψουν, προσαρμογή στο μάθημα εξ αποστάσεως που απαιτεί υπερδιπλάσια ενέργεια ώστε να κρατήσει σε εγρήγορση τους μαθητές και αφετέρου να φροντίσει ώστε τα παιδιά να αντιμετωπίσουν όσο το δυνατόν λιγότερες δυσκολίες στην παρακολούθηση του μαθήματος. Επιπλέον γίνανε και εξτρα ώρες δοκιμαστικά για να δούμε πως δουλεύει η κάθε πλατφόρμα, τι δυσκολίες υπάρχουν κ.α. Για να μη μιλήσω για τη διαδικασία μετατροπής όλων των σημειώσεων σε ηλεκτρονική μορφή και ιδιαίτερα για τη διόρθωση μέσω φωτογραφιών!!!. Τα μαθήματα επί το πλείστον δεν είναι τα κλασσικά 45λεπτα, αλλά διαρκούν πολύ παραπάνω (αναμονή για σύνδεση όλων, πιθανά τεχνικά προβλήματα, η ύλη προχωράει σε πολύ πιο αργό ρυθμό άρα αναγκαστικά επεκτείνεις το χρόνο του μαθήματος. Όσον αφορά τις πληρωμές το τοπίο είναι θολό. Όλα ανεξαιρέτως τα φροντιστήρια έχουν προειδοποιήσει ότι θα υπάρχουν προβλήματα με τη μισθοδοσία και το ποσό που θα πληρωθούμε συνδέεται άμεσα με το τι μέρος των διδάκτρων θα καταφέρουν εν τέλει να εισπράξουν. Υπό αυτό το πρίσμα και φοβούμενοι οι κόποι μας να μην πάνε στράφι οι περισσότεροι εκ των καθηγητών προτιμούν τυπικά να ανασταλεί η σύμβασή τους ώστε να πάρουν το επίδομα των 800 ευρώ. Βέβαια συμφέρει και τους περισσότερους καθώς στις πιο πολλές περιπτώσεις είναι υψηλότερο από το μισθό τους. Ύστερα διεκδικούμε και μέρος του μισθού σε συμφωνία όμως με το φροντιστήριο. Εδώ υπάρχουν τα εξής deal: 1) Το φροντιστήριο σου ανακοινώνει ότι αντί για το μισθό σου θα πάρεις το επίδομα ακόμα και αν κάνεις κανονικά τα μαθήματα και αν αυτός απαιτήσει από τους γονείς τα δίδακτρα. Σε περίπτωση που αρνηθείς έχει το δικαίωμα να μη σου αναστείλει τη σύμβαση και να σε πληρώσει κανονικά όμως στις περισσότερες περιπτώσεις τα χρήματα του μισθού είναι λιγότερα από 800€. 2) Το φροντιστήριο σου αναστέλλει τη σύμβαση ώστε να πάρεις το επίδομα και ανάλογα σε τι συμφωνία έρχεται σου πληρώνει και ένα μισθό μειωμένο ανάλογα με τα δίδακτρα που θα καταφέρει να εισπράξει. ( η πιο συνηθισμένη περίπτωση) 3) Το φροντιστήριο σου αναστέλλει τη σύμβαση ώστε να πάρεις το επίδομα και σου πληρώνει και κανονικά το μισθό σου (με "μαύρα" εννοείται). (η πιο σπάνια περίπτωση) 3
_linuslost_ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Κακά τα ψέματα, όσοι είμαστε εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι πρώτον τα διαδικτυακά μαθήματα δεν είναι για συνέχιση της ύλης, αλλά για επανάληψη μόνο και ότι τα διαδικτυακά μαθήματα γίνονται περισσότερο για να μπορούν να διεκδικήσουν τα φροντιστήρια τα δίδακτρα . Στην Γ λυκείου μόνο αλλάζουν τα πράγματα όπου σε μερικές περιπτώσεις γίνεται κανονικά παράδοση νέας ύλης ( τρομερά δύσκολα σε θετικά μαθήματα κυρίως). 1
Typhoon Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Στο θέμα των σχολείων, οι περισσότεροι παραγνωρίζουν ότι τα ιδιωτικά σχολεία είναι μια υπηρεσία ρυθμιζόμενη από το κράτος και κατ'επέκταση πρέπει να ακολουθεί τις επιταγές αυτού. Αυτό ενέχει ένα ρίσκο και για τις 2 μεριές. Στην προκειμένη περίπτωση τις συνέπειες νοίωθουμε οι γονείς που πληρώνουμε αλλά δεν λαμβάνουμε μια υπηρεσία αλλά αν γίνει επέκταση του έτους θα πρέπει και το σχολείο να ανταπεξέλθει χωρίς να ζητήσει παραπάνω χρήματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις