Ribopaido Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Καλησπερα στο φορουμ. Σε Suzuki Alto 2009 αυτες τις μερες επειδη το αμαξι εκανε ελαχιστα δρομολογια επαιρνε μπροστα καμια φορα με αναμμένα στιγμιαία λαμπακια -λιγο ξεψυχισμενα - δηλαδη αλλα μετα απο την πρωτη εκκινηση ολα ηταν ενταξει.να τονίσω μπαταρια βαρτα νεα 1,5 χρονου. Σημερα δεν το εκανε , εγινε το δρομολογιο Κανονικα και οταν πηγε να το βαλει μπροστα να επιστρέψει εμεινε ανοιχτο το λαμπακι της μπαταριας . Το εκλεισε και ξανα εβαλε μπροστα αλλα το ιδιο. Οταν εβγαλε το κλειδι και το ξανα εβαλε εκκίνησε κανονικα. Θα κοιταξω εγω αυριο καλωδιωση- τασεις αλλα τι πίστευετε οτι μπορει να ειναι ( δυναμο) .95000χλμ εχει ευχαριστω
meletis_m Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Συνήθως υποδηλώνει βλάβη στο δυναμό , καλύτερα να απευθυνθείς σε ηλεκτρολογείο να μετρήσει τη μπαταρία αλλά και το δυναμό σου εάν φορτίζει . Έλενξε επίσης τους πόλους της μπαταρίας εάν είναι αρκετά σφιγμένοι
Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Καταρχήν varta 1,5 έτους δεν τη λες και νέα, μάλλον γερασμένη τη λες, σε δικά μου αυτοκίνητα 2 φορές που έχω βάλει blue dynamic κράτησαν κάπου 2,5 χρόνια. Τώρα το λαμπάκι που μένει αναμμένο μπορεί να σημαίνει ότι δεν δίνει σωστό ρεύμα το δυναμό, μπορεί να σημαίνει ξελιγωμένη μπαταρία, μπορεί να μην σημαίνει και τίποτα. Όταν έμεινε αναμμένο δοκίμασες να ανεβάσεις στροφές να δεις αν θα σβήσει? Επίσης αν ξέρεις να μετράς τάσεις, τότε θα καταλάβεις αν το δυναμό βγάζει σωστό ρεύμα.
Ribopaido Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Καταρχας ευχαριστω και τους δυο σες για τις απαντησεις. Ο αδερφος μου το οδηγούσε και μου το ειπε το βραδυ οτι συνέβη. Θα το παω καλου κακου , αλλα τσεκαρω πρωτα οπτικά Και συσφίξεις - τασεις να δω. Θα κανω και τους πόλους ενα καθαρισμα edit: ολα οκ τελικα ενδείξεις με 3 πολυμετρα και τεστερ μπαταριας. Κλειστο : 12.6V Ρελαντι: 14.4v 2k RPM: 14.8v Οξειδώσεις δεν υπαρχουν , καθαρισα και τους πόλους . Οπτικός ελεγχος σε καλωδιώσεις ασφαλειες φαινονται Ολα ενταξει . Μπορει να το παω σε ενα ηλεκτρολογο για μια ματια να ειμαστε 100% σιγουροι γιατι δεν εχω τα εργαλεια πλεον ( δουλευα παλια σε συνεργειο) . Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2020 από Ribopaido
xsterg Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Ρελαντι: 14.4v 2k RPM: 14.8v δεν μου αρεσουν αυτες οι τασεις. 13,8 πρεπει να ειναι το μεγιστο.
Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 6 ώρες πριν, xsterg είπε 13,8 πρεπει να ειναι το μεγιστο. Λάθος κάνεις, όταν ο κινητήρας λειτουργεί η τάση πρέπει να είναι από 13,7 έως 14,7v. 1
xsterg Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 επιμενω. το 14,7 ειναι παρα πολυ. θα ξεπατωσει την μπαταρια πολυ γρηγορα.
ziaba Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 21 λεπτά πριν, xsterg είπε επιμενω. το 14,7 ειναι παρα πολυ. θα ξεπατωσει την μπαταρια πολυ γρηγορα. απ τα 15 και άνω υπάρχει θέμα ... επίσης ανάλογά την μπαταρία η δίκη μου το λέει και πάνω charging voltage of between 14.6 – 14.8V following deep cycle use βέβαια είναι agm
Ribopaido Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Μετρήθηκε σε ηλεκτρολόγο και είναι όλα εντάξει. 14.75 τελικά στις 2500 στροφές που μου λέει ο ηλεκτρολόγος για το συγκεκριμένα εναλλακτηρα είναι άψογο.
Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, xsterg είπε επιμενω. το 14,7 ειναι παρα πολυ. θα ξεπατωσει την μπαταρια πολυ γρηγορα. Όσο και να επιμένεις, δεν πρόκειται να αλλάξει το γεγονός πως κάνεις λάθος. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα