tsofras Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 9 ώρες πριν, getty είπε Ford focus αυτόματο με 8 έτη εγγύηση; ΝΑΙ το αναφέρω πιο πάνω απλά δεν γνωρίζω αν ισχύει ακόμη με τα 8 έτη
KoreanW Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Η Ford δεν είναι που κυκλοφόρησε προβληματικά αυτόματα κιβώτια γνωρίζοντας πως είναι ελαττωματικά και μετά τις αγωγές, αναγκάζεται να πληρώσει αποζημιώσεις; Όσο για τα CVT - τα οποία συμπαθώ - δεν ξέρω από πού προκύπτει ότι είναι απροβλημάτιστα.
fk-decibel Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) μπορεις να βρεις ενα ελαφρως 116 η ενα στοκ προηγουμενο μοντελο με εκπτωση μεγαλη κ να εχεις κ μπεμβε κ αξιοπιστια. ισως κατι να υπαρχει στο καρ.γρ Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2020 από fk-decibel
Madlef86 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δεν είπαμε (εγώ προσωπικά τουλάχιστον) ότι είναι απροβλημάτιστα. Απλά είναι πολύ πιο αξιόπιστα από όλα τα άλλα.
tsofras Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 9 ώρες πριν, KoreanW είπε Η Ford δεν είναι που κυκλοφόρησε προβληματικά αυτόματα κιβώτια γνωρίζοντας πως είναι ελαττωματικά και μετά τις αγωγές, αναγκάζεται να πληρώσει αποζημιώσεις; Όσο για τα CVT - τα οποία συμπαθώ - δεν ξέρω από πού προκύπτει ότι είναι απροβλημάτιστα. Μάλλον αναφέρεσαι στο powershift και εγώ διάβασα ότι είχε θέματα αυτό. Το καινούριο έχει 8ταχυτο που δεν είναι διπλού συμπλέκτη και διάβασα ότι δεν έχει βγάλει προβλήματα ( βέβαια δεν ξέρω πόσο καιρό κυκλοφορεί) 48 λεπτά πριν, fk-decibel είπε μπορεις να βρεις ενα ελαφρως 116 η ενα στοκ προηγουμενο μοντελο με εκπτωση μεγαλη κ να εχεις κ μπεμβε κ αξιοπιστια. ισως κατι να υπαρχει στο καρ.γρ Και πιο premium συντήρηση φαντάζομαι
ideal09 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Είναι αξιόπιστα αλλά το θέμα είναι και τι χρήση έχουν υποστεί. Τα CVT δεν αγαπάν τα 0-100, τη ρυμούλκηση, το μεγάλο βάρος κ.λ.π. λόγω κατασκευής. 1
Black Demis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 14 ώρες πριν, KoreanW είπε Η Ford δεν είναι που κυκλοφόρησε προβληματικά αυτόματα κιβώτια γνωρίζοντας πως είναι ελαττωματικά και μετά τις αγωγές, αναγκάζεται να πληρώσει αποζημιώσεις; Όσο για τα CVT - τα οποία συμπαθώ - δεν ξέρω από πού προκύπτει ότι είναι απροβλημάτιστα. το παλιό 6 είναι αυτό το οποίο ήταν αρκετά χάλια...... το καινούργιο 8 είναι αρκετά ποιο αξιόπιστο το έβαλε και toyota και kia και hyundai προφανώς και τα περισσότερα αν οχι ολα τα αυτόματα είναι αναξιόπιστα λόγο κατασκευής τους απλά είπαμε ποια είναι χειρότερα........ ετσι και αλλιώς αυτά τα κιβώτια δεν είναι για πολύ καιρό εκεί έξω για αυτό και σταμάτησε ανάπτυξη τους (τα κλασσικά τουλάχιστον dsg cvt κλπ) όταν θα πάμε πλήρως σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτά θα είναι άχρηστα
dimos15 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 7 σελιδες και ακομα δεν εχεις βρει αξιοπιστο αυτοματο😄 παρε χειροκινητο η ηλεκτρικο...
tsofras Δημοσ. 29 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2020 Στις 28/3/2020 στις 9:57 ΜΜ, dimos15 είπε 7 σελιδες και ακομα δεν εχεις βρει αξιοπιστο αυτοματο😄 παρε χειροκινητο η ηλεκτρικο... Ε κουβέντα κάνουμε να μαθαίνουμε και τίποτα 3
tsofras Δημοσ. 30 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2020 Δεν ξέρω από ότι διαβάζω αυτές τις ημέρες με βλέπω να γυρίζω (αν και δεν θέλω) σε μηχανικό για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο . 1
k_onstantinos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Παρακολουθώ το θέμα με ενδιαφέρον, μιας και εγώ κοιτάω το επόμενο μου αμάξι να είναι αυτόματο. Διαβάζοντας όλο το thread μένω και εγώ με την αίσθηση ότι όντος προτιμότερο τελικά το μηχανικό. Όσοι έχετε αυτόματο, έχετε αντιμετωπίσει κάποια στιγμή δηλαδή πρόβλημα με το κιβώτιο; Ή μένει αυτή η αίσθηση επειδή αναφέρονται κυρίως τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε κάποιοι; Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2020 από k_onstantinos
Cosan Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Εγω θα σου προτεινα corolla, συμφωνα με το σαιτ ξεκιναει απο 19870 το αυτοματο 1200 βενζινη 116 αλογα και 20970 το hybrid που θα τα βγαλεις απο την οικονομια που θα κανεις (ξερω απο φιλο μου που εχει τo c-hr) και θα εχεις την αξιοπιστια της toyota. Aν και καλυτερα να πας στα στην επομενη εκδοση eco που το hybrid εχει 21345 και εχεις touchscreen και πισω καμερα 3
mechpanos Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Στα CVT δεν είναι θέμα ποιότητας-αξιοπιστίας...είναι θέμα εκ κατασκευής, δεν μπορούν να παραλάβουν υψηλές ροπές ακριβώς γιατί αποτελούνται από ένα λουρί που κινείται ανάμεσα σε μετακινούμενα χωνιά (ας το πω απλά), αν ζοριστεί αυτό θα αρχίσει να "μπατινάρει" μέχρι που θα κοπεί. Καλά στο video που γράφει ο τύπος στο τέλος "δεν ξαναπαίρνω Nissan" ΟΚ μεγάλε, το πήγε τόσα χιλιόμετρα γκάπα-γκούπε η κυριούλα αντί να το κοκκαλώσει με την μία και να φωνάξει το γερανό, τι περίμενε να κάνει το κιβώτιο εκτός από το να διαλυθεί! Λοιπόν για να μην τα πολυλογούμε, όσο και να έχει εξελιχθεί η τεχνολογία, τα καλύτερα αυτόματα είναι τα παλιά καλά υδροδυναμικά, τελικά... Mercedes μοντέλα των 90s, κυκλοφορούν ακόμα ανάμεσά μας με τέτοια κιβώτια και δεν είχαν ποτέ, πρόβλημα! 2
Madlef86 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Εγώ όπως είπα και πιο πάνω έχω το Suzuki Swift 2011 και 9 χρόνια τώρα δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Επίσης τώρα όλα τα καινούργια που θα βγαίνουν υβριδικά θα βγαίνουν αυτόματα (toyota , honda πχ). Όλα έχουν να κάνουν με τον χρήστη. Άμα είσαι ένας normal οδηγός και το αμάξι το προσέχεις πολύ πιθανό να μην σου βγάλει πρόβλημα ή να σου βγάλει κάτι μετά από πολλά χρόνια. Απλά εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ Ευρωπαικό αυτόματο και ειδικά γερμανικό (εκτός άμα είχε CVT). Στατιστικά 8/10 βγάζουν πρόβλημα. Υ.γ. Κι εγώ εάν άλλαζα αμάξι τώρα και είχα τα χρήματα θα πήγαινα για το Corolla . . . . 1
mechpanos Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2020 4 λεπτά πριν, Madlef86 είπε Όλα έχουν να κάνουν με τον χρήστη. Άμα είσαι ένας normal οδηγός και το αμάξι το προσέχεις πολύ πιθανό να μην σου βγάλει πρόβλημα ή να σου βγάλει κάτι μετά από πολλά χρόνια. Αυτό ισχύει σε πάρα πάρα πάρα πολύ μεγάλο βαθμό!!! Και δεν φτάνει απλά να είσαι και νορμάλ οδηγός, αλλά να ξέρεις και τι έχεις! (πχ εγώ που έχω tsi manual της VW, που όλοι βρίζουν τα κιβώτια, τα λάδια, τους κινητήρες), 10 χρόνια δεν μου έχει κάνει κιχ - δεν καίει σταγόνα λάδι, ήξερα τι πήρα και του φέρομαι αναλόγως...τώρα κάτι τύποι που το πήραν επειδή έπαιρνε εύκολα πρόγραμμα, έχουν αλλάξει 2 χειροκίνητα κιβώτια ο καθένας. Άλλο τρανό παράδειγμα: Mazda RX8, στα 100.000km συνήθως θέλει αλλαγή ή γενικό service ο κινητήρας! ΑΝ όμως δεν ξέρεις τι έχεις, θα σε αφήσει πολύ νωρίτερα! ΑΝ ξέρεις τι έχεις και του φερθείς ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, μπορεί να σε πάει και άλλο τόσο χωρίς πρόβλημα (θα έχεις πουληθεί στην βενζίνη στο μεταξύ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)... Εκπληκτικό αυτοκίνητο, πάντως! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα