Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimos15 είπε

Το dsg που εχει το leon ειναι dry clutch αν δεν κανω λαθος τα οποια εχουν παρα πολλα προβληματα..

Αν θες dsg πρεπει να παρεις wet clutch...

Αλλo αξιοπιστο ειναι το single clutch της bmw. Δες την καινουρια σειρα 1 .

Παντως καλο ειναι να δοκιμασεις και ενα καινουριο χειροκινητο γιατι εχω ενα a3 του 2018 και ο συμπλεκτης ειναι παναλαφρος..

Η bmw ξεφεύγει από το budget, δεν ξέρω μπορεί να αρχίσω να κοιτάω και τα μηχανικά να δω τι επιλογές έχω 

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Black Demis είπε

άντε ένα τελευταίο στα 22,000 το ceed αυτόματο με 140 άλογα Ceed 1.4T 140hp DCT GTline έκδοση (εκεί σε σώζει ουσιαστικά 7 χρόνια εγγύηση)

μεγάλη προσοχή στα αυτόματα kia - είχα για λίγες ημέρες ένα stonic και πραγματικά απογοητεύτηκα από το κιβώτιο - είναι πολλά χρόνια πίσω κυρίως σε ταχύτητα αλλά και σε ρύθμιση/αίσθηση

για να διευκρινήσω το πολλά: είναι κλάσεις χειρότερο από αυτό του υβριδικού civic του 2006

μιλάμε για απελπιστικά αργό και κακορυθμισμένο, με το που πάταγες λίγο το γκάζι οι αλλαγές γίνονταν καθυστερημένα και πολύ άγαρμπα

και μετά από λίγο καιρό οδηγώ το τελευταίο passat με DSG7 και παθαίνω την πλάκα μου

 

γενικά αυτόματο χωρίς test drive ούτε να το σκέφτεσαι, ειδικά τώρα που έχεις καλομάθει στο dsg

και ήταν κρίμα διότι κατά τ'αλλα ήταν μια χαρά αυτοκίνητο (για το stonic μιλάω)

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, waroo είπε

μεγάλη προσοχή στα αυτόματα kia - είχα για λίγες ημέρες ένα stonic και πραγματικά απογοητεύτηκα από το κιβώτιο - είναι πολλά χρόνια πίσω κυρίως σε ταχύτητα αλλά και σε ρύθμιση/αίσθηση

για να διευκρινήσω το πολλά: είναι κλάσεις χειρότερο από αυτό του υβριδικού civic του 2006

μιλάμε για απελπιστικά αργό και κακορυθμισμένο, με το που πάταγες λίγο το γκάζι οι αλλαγές γίνονταν καθυστερημένα και πολύ άγαρμπα

και μετά από λίγο καιρό οδηγώ το τελευταίο passat με DSG7 και παθαίνω την πλάκα μου

γενικά αυτόματο χωρίς test drive ούτε να το σκέφτεσαι, ειδικά τώρα που έχεις καλομάθει στο dsg

και ήταν κρίμα διότι κατά τ'αλλα ήταν μια χαρά αυτοκίνητο (για το stonic μιλάω)

Τόσο χάλια το KIA; Διπλού συμπλέκτη και είναι τόσο αργό;

 

Δημοσ.

για το kia stonic - δεν ξέρω αν είναι διπλού συμπλέκτη (αμφιβάλλω) αν και δεν το έψαξα για να είμαι ειλικρινής

το αυτοκίνητο εξαιρετικό κατά τ'αλλα, με αναβαθμισμένο εσωτερικό και καλό value for money, αλλά με τίποτα σε αυτόματο, ειδικά όταν έχεις μέτρο σύγκρισης το dsg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, waroo είπε

για το kia stonic - δεν ξέρω αν είναι διπλού συμπλέκτη (αμφιβάλλω) αν και δεν το έψαξα για να είμαι ειλικρινής

το αυτοκίνητο εξαιρετικό κατά τ'αλλα, με αναβαθμισμένο εσωτερικό και καλό value for money, αλλά με τίποτα σε αυτόματο, ειδικά όταν έχεις μέτρο σύγκρισης το dsg

Διπλού συμπλέκτη είναι. 7 DCT (Dual Clutch Transmission). Κρίμα αν είναι έτσι όπως τα λες. Πάντως δεν φεύγεις εύκολα από Dsg. Πραγματικά εξαιρετικά κιβώτια, τέλειες αλλαγές, άψογη οικονομία. Λες και παίζεις παχνίδι είναι.

Πάντως και με χειροκίνητο, @tsofras, εφόσον λες ότι κάνεις λίγα χιλιόμετρα και κυρίως ταξίδια, ίσως να μην σε χαλάει τόσο ο υποβιβασμός - συμβιβασμός.

Επεξ/σία από ideal09
  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, waroo είπε

μεγάλη προσοχή στα αυτόματα kia - είχα για λίγες ημέρες ένα stonic και πραγματικά απογοητεύτηκα από το κιβώτιο - είναι πολλά χρόνια πίσω κυρίως σε ταχύτητα αλλά και σε ρύθμιση/αίσθηση

για να διευκρινήσω το πολλά: είναι κλάσεις χειρότερο από αυτό του υβριδικού civic του 2006

μιλάμε για απελπιστικά αργό και κακορυθμισμένο, με το που πάταγες λίγο το γκάζι οι αλλαγές γίνονταν καθυστερημένα και πολύ άγαρμπα

και μετά από λίγο καιρό οδηγώ το τελευταίο passat με DSG7 και παθαίνω την πλάκα μου

γενικά αυτόματο χωρίς test drive ούτε να το σκέφτεσαι, ειδικά τώρα που έχεις καλομάθει στο dsg

και ήταν κρίμα διότι κατά τ'αλλα ήταν μια χαρά αυτοκίνητο (για το stonic μιλάω)

αυτο το ξέρουμε οτι είναι κατώτερο... αλλά τουλάχιστον αξιόπιστο...... αφου ο άνθρωπος δεν διαθέτει 30 χιλιάρικα+ που απαιτεί κάποιο Honda η toyota αναγκαστικά επιλεγείς ανάμεσα στην αξιοπιστία και λειτουργικοτιτα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsofras είπε

Η bmw ξεφεύγει από το budget, δεν ξέρω μπορεί να αρχίσω να κοιτάω και τα μηχανικά να δω τι επιλογές έχω 

Το πρώτο αυτοκίνητο που είχα ήταν ένα polo 2001 1.4 αυτόματο, όλα τα άλλα που είχα και έχω τώρα, ειναι χειροκίνητα επειδή δεν μπορούσα - έτυχε να είναι αυτόματα. Το μετανιώνω συνέχεια που πήρα και το τελευταίο αυτοκίνητο χειροκίνητο, πραγματικά μην πάρεις χειροκίνητο θα το μετανιώσεις σίγουρα! 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σίγουρα με τη πάροδο των ετών τα αυτοματοποιημένα κιβώτια θα γίνονται ολοένα και πιο αξιόπιστα ( όσον αφορά τους μηχανισμούς σύμπλεξης/επιλογής σχέσης γιατί κατά τα άλλα πρόκειται για κλασσικά μηχανικά κιβώτια που ότι εξέλιξη είχαν να πάρουν την έχουν πάρει). Στα αυτοκίνητα πολύ μεγάλων ιπποδυνάμεων τα κλασσικά αυτόματα κιβώτια, αυτά τα παλιά με μετατροπέα ροπής ντε,  θα έχουν πάντα το πρώτο λόγο κυρίως λόγω αντοχής και αξιοπιστίας.Το 2020  για κίνηση στον αστικό κύκλο το αυτόματο είναι σοφή επιλογή ειδικά με τις συνθήκες που επικρατούν στις μεγαλουπόλεις , ξεκούραστα πράγματα και γλυτώνεις και τον ορθοπεδικό (ισχυαλγίες - οσφυαλγίες και λοιπά άλγη)...

To Don'tShiftGear   :P όταν δουλεύει σωστά είναι απόλαυση και το 99,999999% των οδηγών δεν μπορεί ούτε καν να το πλησιάσει σε απόκριση όσα τακούνια και μύτες να έχουν τα παπούτσια τους...

Εδώ  και πολλά χρόνια  έχει καταργηθεί ουσιαστικά το  αριστερό πετάλι στους κορυφαίους αγώνες αυτοκινήτων (F1- WRC κλπ) ο Έλλην κάγκουρας θα τα πάει καλύτερα ;

Τώρα , αν νομίζει κάποιος  ότι είναι  γρήγορος χεράς,  με πολύ μικρό κόστος μπορεί να κάνει μια-δυο αναβάσεις το χρόνο με ένα Ν1 και με ασφάλεια  να δει και πόσα απίδια πιάνει ο σάκος....Βασικά θα δει πόσο κουλομαρίας είναι (αλλά ας μην το κάνουμε θέμα).

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dimos15 είπε

Το dsg που εχει το leon ειναι dry clutch αν δεν κανω λαθος τα οποια εχουν παρα πολλα προβληματα..

Αν θες dsg πρεπει να παρεις wet clutch...

Αλλo αξιοπιστο ειναι το single clutch της bmw. Δες την καινουρια σειρα 1 .

Παντως καλο ειναι να δοκιμασεις και ενα καινουριο χειροκινητο γιατι εχω ενα a3 του 2018 και ο συμπλεκτης ειναι παναλαφρος..

Το αυτο.

Το 7ταχυτο ειναι ξηρο και ειναι βαρελι διχως πατο.

Επειδη ειμαι και εγω στη φαση αναζητησης και κοιταζα τα ibiza/leon με dsg δυστυχως τα προβληματα με το mechatronic τους πολυδισκους και ολα τα τριγυρω ειναι καθημερινοτητα.

Και λογικο οταν βγαζεις ενα κιβωτιο που αντεχει 25 κιλα ροπη και το βαζεις σε μοτερ που βγαζει ...25 κιλα ροπη.

Και το θεμα ειναι οτι δε βγηκε και καποιο αναβαθμισμενο part που εν τελει να διορθωνει το θεμα ,οποτε το εβαλες και ξενοιασες,παρα αναγκαζεσαι να βαζεις ανταλλακτικο που θα ξανα βγαλει το ιδιο θεμα.

Οπως και να χει δες dsg απλα να ειναι το 6ταχυτο που ειναι αξιοπιστο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα golf 6 (122ps) με DSG: μεγάλη καθυστέρηση στο kickdown, και εννοείται μετά από 2,5 χρόνια το πήρα στο...χέρι (ευτυχώς ήταν εταιρικό)

μετα πήγα στη giulietta με το DCT (170ps) και ήταν ότι καλύτερο έχει περάσει από τα χέρια μου. Το κιβώτιο, είτε σε kick down είτε με paddles είχε εξαιρετική απόκριση. Το αυτοκίνητο είναι λίγο πάνω από 20.000, είναι 10ετιας ο σχεδιασμός (αν και για μένα είναι διαχρονικός) αλλά είναι σκέτη απόλαυση.

τωρα οδηγώ BMW με αυτόματο (ούτε κρύο ούτε ζέστη, αξιόπιστο όμως) και το CVT της Toyota (Yaris hybrid): ηρεμία και πάμε βόλτα στο πάρκο (αξιόπιστο αλλά...άνευρο εντελώς).

ειμαι φανατικός του αυτόματου κιβωτίου, συμπερασματικά ψηφίζω DCT (το φοράει και η Jeep και η Fiat αν δεν κάνω λάθος)

Επεξ/σία από koeltzakoatl
Δημοσ.

Σου λέει ότι θέλει να φύγει από τα dsg του vag και του προτείνεις vag;;;; 

Εμένα βασικά άλλη είναι η απορία μου. Δεν έχω ακούσει για προβλήματα ( πολλά) σε μαμά αυτοκίνητα του vag με dsg. Αλλά έχω ακούσει για πάρα πολλά σε αυτοκίνητα με μαμά δισκάκια και έστω κ ένα πρόγραμμα. Το αυτοκίνητο είναι μαμά η έχει τίποτα πράματα πάνω του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  • Peugeot SUV 2008  το παλιο.  1.2 , 130 αλογα , ΕΑΤ8,  τιμη 20.500

θα προτεινα και skoda kamiq, εχει πολλες εκδοσεις κοντα στα 21.000 αλλα δεν θελεις dsg.

 

 

ειναι το ιδιο που φοραει και η kia;

46 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

ειμαι φανατικός του αυτόματου κιβωτίου, συμπερασματικά ψηφίζω DCT (το φοράει και η Jeep και η Fiat αν δεν κάνω λάθος)

Επεξ/σία από bjj-p
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, primeragt είπε

Σου λέει ότι θέλει να φύγει από τα dsg του vag και του προτείνεις vag;;;; 

Εμένα βασικά άλλη είναι η απορία μου. Δεν έχω ακούσει για προβλήματα ( πολλά) σε μαμά αυτοκίνητα του vag με dsg. Αλλά έχω ακούσει για πάρα πολλά σε αυτοκίνητα με μαμά δισκάκια και έστω κ ένα πρόγραμμα. Το αυτοκίνητο είναι μαμά η έχει τίποτα πράματα πάνω του.

Μαμά όσο δεν πάει , το θέμα είναι αυτό που είπε ο Dante είναι οριακά στη ροπή έπρεπε να φοράει το 6αρι όπως το κουπρα αν δεν κάνω λάθος.

Έχουμε πήξει στα SUV και τα σιχαίνομαι αν εξαιρέσουμε τα premium και την gulia δεν μ συγκινεί τίποτα άλλο

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μαμά όσο δεν πάει , το θέμα είναι αυτό που είπε ο Dante είναι οριακά στη ροπή έπρεπε να φοράει το 6αρι όπως το κουπρα αν δεν κάνω λάθος.

Έχουμε πήξει στα SUV και τα σιχαίνομαι αν εξαιρέσουμε τα premium και την gulia δεν μ συγκινεί τίποτα άλλο

Οκ νόμιζα φοράει το 6αρι που έχει βγει ανθεκτικότερο.

  • Like 1
Δημοσ.

Παρε οποοιο θες σε Opel , η pegeuot. Χρησιμοποιουν  πληρως αυτοματοποιημενα κιβωτια της AISIN. Βασικα οτι ειναι Aisin κιβωτιο, παρτο. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...