Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Black Demis said:

δεν ειναι και οτι καλύτερο στο να βασίζεται καποιος στο αν.....

προσωπικά αυτό το αν το θεωρώ πιθανό και αποτρεπτικό σε μια έρευνα αγοράς
άλλος μπορεί να μην το θεωρεί

κι επειδή ο φίλος λέει ότι το έψαξε κιόλας, μόνο που δεν μπήκε σε σκέψη για ένα ενδεχόμενο τέτοιο
που ο άλλος είναι από μέσα και πουλάει αυτοκίνητο

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το έψαξα όντως είχα και 2 χρόνια εγγύηση, είχα ελέγξει το αμάξι και ήταν πένα δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.

3μηνες μετά την λήξη της εγγύησης έβγαλε το πρόβλημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τί έχει και με ποιά μέσα για να ψαξεις δηλαδή;
μπορείς να ξέρεις ποιά κόπωση μετάλλων και ποιές ανοχές έχει φάει ένα πρόγραμμα;
ανοίξατε το dsg;
σου είπαν την αλήθεια αυτοί που συνεργάζονται με τις αντιπροσωπείες;
κτλ

συγνώμη που στο κάνω δυσάρεστο
αλλά τη φθορά που έχει επιταχυνθεί από μια κακή χρήση και ένα tuning δε μπορείς να την ξέρεις,
και ειδικά αν σου επαναφέρουν το πρόγραμμα με τα μηχανήματα της αντιπροσωπείας

ούτε ποιός οδηγούσε το αμάξι στην τελική δε θα μάθεις , κι αν το είχαν σαν εταιρικό μέχρι και td... κοκ

αποφεύγεις τέτοιες περιπτώσεις,
δεν είναι ούτε σαν πωλητής ιδιώτης, ούτε ακόμα σαν μάντρα
κατά τη γνώμη μου πάντα

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το έψαξα όντως είχα και 2 χρόνια εγγύηση, είχα ελέγξει το αμάξι και ήταν πένα δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.

3μηνες μετά την λήξη της εγγύησης έβγαλε το πρόβλημα

Εγώ σου λέω κράτα το εργαλείο. Αν δεν είσαι και σίγουρος για τον μηχανικό σου, βρες και κάποιον που τα ξέρει καλά αυτά τα VWαγκίτικα να στο "διαβάσει" τ αμάξι, δεν θα εχεις θέμα. Έτσι είναι όμως αυτά βέβαια, τα γούστα πληρώνονται.

Επεξ/σία από ideal09
  • Like 1
Δημοσ.

Περυσι πηρα ενα leon fr 1.8 με μηχανικο βεβαια, ποτε δεν θα επαιρνα dsg γιατι αλλη αισθηση το μηχανικο θελω παντα το συμπλεκτη μου!

Απο εκει και περα τα vag dsg τωρα δεν εχουν σχεση με 7 χρονια πισω, βγαζουν ελαχιστα προβληματα σε σχεση με το παρελθον αν και παλι βγαζουν σε σχεση με ενα μηχανικο οπως ειναι φυσικο.

Αν μπορεις να βρεις πχ leon του 19 (οχι το καινουριο, αυτο δεν μαρεσει και κιβωτιο θα εχει το ιδιο με ενα του 19), θα σου ελεγα Go for it.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Apostol. είπε

Περυσι πηρα ενα leon fr 1.8 με μηχανικο βεβαια, ποτε δεν θα επαιρνα dsg γιατι αλλη αισθηση το μηχανικο θελω παντα το συμπλεκτη μου!

Απο εκει και περα τα vag dsg τωρα δεν εχουν σχεση με 7 χρονια πισω, βγαζουν ελαχιστα προβληματα σε σχεση με το παρελθον αν και παλι βγαζουν σε σχεση με ενα μηχανικο οπως ειναι φυσικο.

Αν μπορεις να βρεις πχ leon του 19 (οχι το καινουριο, αυτο δεν μαρεσει και κιβωτιο θα εχει το ιδιο με ενα του 19), θα σου ελεγα Go for it.

Και εγώ έτσι έλεγα μέχρι που οδήγησα αυτό. Δύσκολα ξαναγυρνάς σε μηχανικό αν έχεις οδηγήσει διπλού συμπλέκτη

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Και εγώ έτσι έλεγα μέχρι που οδήγησα αυτό. Δύσκολα ξαναγυρνάς σε μηχανικό αν έχεις οδηγήσει διπλού συμπλέκτη

Βεβαιως, ο καθενας με τα γουστα του :)

Εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα αυτοματο, την χαρα να κατεβαζεις ταχυτητα (οπως πρεπει ομως ε) με ενα μηχανικο, δεν στην δινει το αυτοματο το αντιθετο στην παιρνει κατα την αποψη μου.

Ειναι και αυτο μια τεχνη (να κατεβαζεις ταχυτητες) που πολλοι ενω οδηγουν χρονια, δεν ξερουν ακομα να κανουν (σωστα τουλαχιστον).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Apostol. είπε

Βεβαιως, ο καθενας με τα γουστα του :)

Εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα αυτοματο, την χαρα να κατεβαζεις ταχυτητα (οπως πρεπει ομως ε) με ενα μηχανικο, δεν στην δινει το αυτοματο το αντιθετο στην παιρνει κατα την αποψη μου.

Ειναι και αυτο μια τεχνη (να κατεβαζεις ταχυτητες) που πολλοι ενω οδηγουν χρονια, δεν ξερουν ακομα να κανουν (σωστα τουλαχιστον).

Κατεβάζεις ρε με τα paddles :D ( είχα φαγωθεί να τα έχω και τα έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές)

Υ.Γ. Συγνώμη για το "ρε" είχε μία φιλική/αντρική διάθεση λόγω κουβέντας περί αυτοκινήτων :D

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Κατεβάζεις ρε με τα paddles :D ( είχα φαγωθεί να τα έχω και τα έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές)

Ναι ρε συ το ξερω εννοειται με paddles, αλλα συγκρινω τα πραγματα που κανεις οταν θες να κατεβασεις μια ταχυτητα με ενα μηχανικο σε σχεση με το αυτοματο.

Στο αυτοματο τραβας το paddle και τερμα.

Στο μηχανικο πρεπει να πατησεις συμπλεκτη, να ξερεις ποιες θα ειναι οι στροφες στην επομενη ταχυτητα ωστε να πατηξσεις γκαζι πριν την αλλαγη ωστε να βρεθεις σε αυτες κατα την αλλαγη, και οταν θες να φρεναρεις κιολας(πριν απο μια στροφη πχ) πρεπει να πατησεις και τα τρια πεταλια με δυο ποδια :) (ενα στο συμπλεκτη μισο στο φρενο μισο στο γκαζι).

Αλλη "μαγια" εχει να τα κανεις ολα αυτα μονος σου, και να τα κανεις καλα (ευχαριστηση) και αλλη να στα κανει για σενα ενας υπολογιστης.

Ε ολα αυτα για εμενα συμβαλλουν στην χαρα της οδηγησης, και αυτα εμενα μου τα παιρνει το dsg.

Δεν κανω drag races δεν με νοιαζει σε ποσα millisecond θα μπει η επομενη ταχυτητα (αν και αν θες γινεται αρκετα γρηγορα και σε μηχανικο, αλλα το ζοριζεις),μου αρεσει η οδηγηση γενικοτερα και αυτο που με νοιαζει ειναι οταν οδηγαω να το ευχαριστιεμαι.

Αποψη μου παντα

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Apostol. είπε

Ναι ρε συ το ξερω εννοειται με paddles, αλλα συγκρινω τα πραγματα που κανεις οταν θες να κατεβασεις μια ταχυτητα με ενα μηχανικο σε σχεση με το αυτοματο.

Στο αυτοματο τραβας το paddle και τερμα.

Στο μηχανικο πρεπει να πατησεις συμπλεκτη, να ξερεις ποιες θα ειναι οι στροφες στην επομενη ταχυτητα ωστε να πατηξσεις γκαζι πριν την αλλαγη ωστε να βρεθεις σε αυτες κατα την αλλαγη, και οταν θες να φρεναρεις κιολας(πριν απο μια στροφη πχ) πρεπει να πατησεις και τα τρια πεταλια με δυο ποδια :) (ενα στο συμπλεκτη μισο στο φρενο μισο στο γκαζι).

Αλλη "μαγια" εχει να τα κανεις ολα αυτα μονος σου, και να τα κανεις καλα (ευχαριστηση) και αλλη να στα κανει για σενα ενας υπολογιστης.

Ε ολα αυτα για εμενα συμβαλλουν στην χαρα της οδηγησης, και αυτα εμενα μου τα παιρνει το dsg.

Δεν κανω drag races δεν με νοιαζει σε ποσα millisecond θα μπει η επομενη ταχυτητα (αν και αν θες γινεται αρκετα γρηγορα και σε μηχανικο, αλλα το ζοριζεις),μου αρεσει η οδηγηση γενικοτερα και αυτο που με νοιαζει ειναι οταν οδηγαω να το ευχαριστιεμαι.

Αποψη μου παντα

Συμφωνώ , πριν κάποια χρόνια και εγώ έτσι σκεφτόμουν, τώρα που μου έχει περάσει η όλη φάση του να τρέξω , να τουμπανιάσω και να καγκουριάσω το αμάξι ,θέλω απλά να πηγαίνω χαλαρά και ήρεμα :)

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Συμφωνώ , πριν κάποια χρόνια και εγώ έτσι σκεφτόμουν, τώρα που μου έχει περάσει η όλη φάση του να τρέξω , να τουμπανιάσω και να καγκουριάσω το αμάξι ,θέλω απλά να πηγαίνω χαλαρά και ήρεμα :)

Συμφωνω, και εγω δεν τρεχω 90% των περιπτωσεων, αλλα και στην καθημερινη οδηγηση ακομα περνω μια καποια ευχαριστηση, δεν χρειαζεται να τρεχεις και να πηγαινεις σαν τον τρελο για να αλλαζεις σωστα μια ταχυτητα.

+οτι κανει καλο στο συστημα μεταδοσης να αλλαζεις οπως πρεπει τις ταχυτητες (και να οδηγεις σωστα γενικοτερα απο θεμα τεχνικης κανει καλο σε ολο το αυτοκινητο) , δισκο πλατω και ειδικα στα συχρονιζε του κιβωτιου, υπαρχει ελαχιστη καταπονηση.

Καλη συνεχεια στην αναζητηση σου.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν κάνεις master το heel and toe,  τα κατεβασματα με μηχανικό ειναι απόλαυση. Ο συγχρονισμός που απαιτείται είναι όλα τα λεφτα σε αίσθηση οταν κουμπώνει βούτυρο η  3η στο κατέβασμα απο 4η.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

Για να επιστρέψουμε και στο θέμα μας επιλογές σε μοντέλα?

άντε ένα τελευταίο στα 22,000 το ceed αυτόματο με 140 άλογα Ceed 1.4T 140hp DCT GTline έκδοση (εκεί σε σώζει ουσιαστικά 7 χρόνια εγγύηση)

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

Για να επιστρέψουμε και στο θέμα μας επιλογές σε μοντέλα?

Το dsg που εχει το leon ειναι dry clutch αν δεν κανω λαθος τα οποια εχουν παρα πολλα προβληματα..

Αν θες dsg πρεπει να παρεις wet clutch...

Αλλo αξιοπιστο ειναι το single clutch της bmw. Δες την καινουρια σειρα 1 .

Παντως καλο ειναι να δοκιμασεις και ενα καινουριο χειροκινητο γιατι εχω ενα a3 του 2018 και ο συμπλεκτης ειναι παναλαφρος..

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...