Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

δηλαδή είχες πάρει μεταχειρισμένο;

Το συγκεκριμένο και είναι το μόνο μεταχειρισμένο που έχω πάρει ποτέ , επειδή είναι το 1800 και σταμάτησαν να το φέρνουν εδώ όταν το ήθελα.

Όλα τα άλλα δικά μου και της οικογένειας ήταν πάντα καινούρια

Δημοσ.
6 minutes ago, tsofras said:

Το συγκεκριμένο και είναι το μόνο μεταχειρισμένο που έχω πάρει ποτέ , επειδή είναι το 1800 και σταμάτησαν να το φέρνουν εδώ όταν το ήθελα.

Όλα τα άλλα δικά μου και της οικογένειας ήταν πάντα καινούρια

το συγκεκριμένο εννοείς ότι είναι αυτό του τόπικ; σωστά καταλαβαίνω;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

το συγκεκριμένο εννοείς ότι είναι αυτό του τόπικ; σωστά καταλαβαίνω;

Ναι το leon , συγνώμη αν δεν ήμουν ξεκάθαρος :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, tsofras said:

Ναι το leon , συγνώμη αν δεν ήμουν ξεκάθαρος :)

το πρόσεξα ιδιαίτερα εκεί που είπες ότι είχες κι άλλα προβλήματα κ σε συνδυασμό με αυτό που μου χτύπησε στο μάτι (το ψυγείο που ανέφερες)
εμένα με βάζει σε υποψίες για άλλα πράγματα

το leon δεν έχει ακουστεί γενικά για προβλήματα αξιοπιστίας, το αντίθετο θα έλεγα
και ισχύει αυτό που λέμε ότι σε ένα μεταχειρισμένο όχι μόνο δεν ξέρεις το παρελθόν του (ατυχήματα κλπ)
αλλά και είναι επιβαρυμένο από την χρήση του προηγούμενου ιδιοκτήτη (κακομεταχείριση, tuning, συντήρηση κλπ)

τέλος πάντων καλά το υποψιάστηκα

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
Μόλις τώρα, KoreanW είπε

το πρόσεξα ιδιαίτερα εκεί που είπες ότι είχες κι άλλα προβλήματα αλλά μου χτύπησε στο μάτι το ψυγείο που ανέφερες
εμένα με βάζει σε υποψίες για άλλα πράγματα

το leon δεν έχει ακουστεί γενικά για προβλήματα αξιοπιστίας, το αντίθετο θα έλεγα
και ισχύει αυτό που λέμε ότι σε ένα μεταχειρισμένο όχι μόνο δεν ξέρεις το παρελθόν του (ατυχήματα κλπ)
αλλά και είναι επιβαρυμένο από την χρήση του προηγούμενου ιδιοκτήτη (κακομεταχείριση, tuning, συντήρηση κλπ)

τέλος πάντων καλά το υποψιάστηκα

To είχα πάρει 2ετίας με 30.000χλμ

Πρώτα έβγαλε mechatronic (750ε)

Μετά έσπασε το ψυγείο (600+ε)

Μετά έχανε λάδια πάλι απο το σαζμάν (μου το κάλυψε)

Εχθές το πρόβλημα με το σαζμάν (600ε)

Όλα τα παραπάνω την τελευταία 2ετία.

Δεν ζορίζω το αμάξι , κάνω περίπου 5.000χλμ τον χρόνο και κυρίως ταξίδια με την οικογένεια

Σίγουρα επειδή το έψαξα την πρώτη φορά , ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ενώ δούλευε στην SEAT έλεος) δεν είχε κάνει την ανάκληση για τα λάδια του σαζμαν που ήταν γνωστό ότι είχαν πρόβλημα με τις θερμοκρασίες.

Δημοσ.

CVT δεν σου προτείνω να πας, γιατί δεν σηκώνει πολλή ροπή και με το leon νομίζω θα είσαι μαθημένος σε ροπή για προσπεράσεις. Βέβαια από τότε που το είχα ψάξει εγώ θα έχουν αλλάξει τα πράγματα στο θέμα αξιοπιστίας και αντοχής υλικών, αλλά θυμάμαι που η Toyota το έβαζε μόνο στα μικρά της μοντέλα, ακριβώς γι' αυτόν το λόγο.
Τώρα δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο να σε κατευθύνω, αυτό μόνο ήθελα να γράψω.

Τώρα μου ήρθε μια...φλασιά επαναστατικής φύσεως: ΔΕΝ κρατάς το λιοντάρι, και αναλόγως των απαιτήσεων που έχεις, να κάνεις καμία ψαχτική σε αμιγώς ηλεκτρικό ή κανένα από τα καινούρια plug in hybrids που θα αρχίσουν να βγαίνουν κατά μιλιούνια; Βασικά θα ξεχάσεις και τι θα πει "σαζμάν" αλλά και τι θα πει service...*

*Λέω αναλόγως των απαιτήσεων με την έννοια ότι αν το 90% των μετακινήσεών σου είναι εντός αστικού ιστού και ελάχιστα χλμ σε ταξίδι, αξίζει, αρκεί να έχεις και πού να το φορτίζεις καθημερινά... Αλλιώς, είναι οδύσσεια...

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μέχρι 140 άλογα δεν θέλω παραπάνω , δεν τα κάνω κάτι πλέον απο όταν έκανα τα παιδιά :D

 

και παλι διστιχος apo corolla ξεκινας.......

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, tsofras said:

To είχα πάρει 2ετίας με 30.000χλμ

Πρώτα έβγαλε mechatronic (750ε)

Μετά έσπασε το ψυγείο (600+ε)

Μετά έχανε λάδια πάλι απο το σαζμάν (μου το κάλυψε)

Εχθές το πρόβλημα με το σαζμάν (600ε)

Όλα τα παραπάνω την τελευταία 2ετία.

Δεν ζορίζω το αμάξι , κάνω περίπου 5.000χλμ τον χρόνο και κυρίως ταξίδια με την οικογένεια

Σίγουρα επειδή το έψαξα την πρώτη φορά , ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ενώ δούλευε στην SEAT έλεος) δεν είχε κάνει την ανάκληση για τα λάδια του σαζμαν που ήταν γνωστό ότι είχαν πρόβλημα με τις θερμοκρασίες.

βασικά στο κιβώτιο και στο ψυγείο είχες το πρόβλημα δλδ
ειδικά για το bold, το κάνεις ακόμα ...χειρότερο στις υποψίες μου :lol:

που λέει ο λόγος αν ήθελαν και ένα πρόγραμμα να είχαν περάσει,
είχαν τον τρόπο να επαναφέρουν το εργοστασιακό και να στο πουλήσουν

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το πρόσεξα ιδιαίτερα εκεί που είπες ότι είχες κι άλλα προβλήματα κ σε συνδυασμό με αυτό που μου χτύπησε στο μάτι (το ψυγείο που ανέφερες)
εμένα με βάζει σε υποψίες για άλλα πράγματα

το leon δεν έχει ακουστεί γενικά για προβλήματα αξιοπιστίας, το αντίθετο θα έλεγα
και ισχύει αυτό που λέμε ότι σε ένα μεταχειρισμένο όχι μόνο δεν ξέρεις το παρελθόν του (ατυχήματα κλπ)
αλλά και είναι επιβαρυμένο από την χρήση του προηγούμενου ιδιοκτήτη (κακομεταχείριση, tuning, συντήρηση κλπ)

τέλος πάντων καλά το υποψιάστηκα

όντος το leon είναι από τα αξιόπιστα αμάξια στο μόνο που έπασχαν είναι η εκδώσεις με αυτόματο κιβώτιο dsg όσο απολαυστικό και να είναι σε χρήση το dsg τόσο παθιάρικο είναι (γενικός όλου του gopus χαμηλής κατηγορίας dsg έχουν θέμα αξιοπιστίας........ αν και απο λειτουργεια είναι απόλαυση)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mechpanos είπε

CVT δεν σου προτείνω να πας, γιατί δεν σηκώνει πολλή ροπή και με το leon νομίζω θα είσαι μαθημένος σε ροπή για προσπεράσεις. Βέβαια από τότε που το είχα ψάξει εγώ θα έχουν αλλάξει τα πράγματα στο θέμα αξιοπιστίας και αντοχής υλικών, αλλά θυμάμαι που η Toyota το έβαζε μόνο στα μικρά της μοντέλα, ακριβώς γι' αυτόν το λόγο.
Τώρα δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο να σε κατευθύνω, αυτό μόνο ήθελα να γράψω.

Τώρα μου ήρθε μια...φλασιά επαναστατικής φύσεως: ΔΕΝ κρατάς το λιοντάρι, και αναλόγως των απαιτήσεων που έχεις, να κάνεις καμία ψαχτική σε αμιγώς ηλεκτρικό ή κανένα από τα καινούρια plug in hybrids που θα αρχίσουν να βγαίνουν κατά μιλιούνια; Βασικά θα ξεχάσεις και τι θα πει "σαζμάν" αλλά και τι θα πει service...*

*Λέω αναλόγως των απαιτήσεων με την έννοια ότι αν το 90% των μετακινήσεών σου είναι εντός αστικού ιστού και ελάχιστα χλμ σε ταξίδι, αξίζει, αρκεί να έχεις και πού να το φορτίζεις καθημερινά... Αλλιώς, είναι οδύσσεια...

Όταν φτάσουμε σε σημείο σαν χώρα να έχουμε φορτίσεις σε βενζινάδικα τότε ευχαρίστως . Επίσης δεν παίζει χρήμα για 3ο αυτοκίνητο στην οικογένεια και δεν υπάρχει και λόγος , θα φύγει το ένα για να έρθει άλλο

 

3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

και παλι διστιχος apo corolla ξεκινας.......

Αυτό είναι και το μόνο που μου αρέσει αλλά για το αυτόματο υβριδικό πάς στα 22κ

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mechpanos είπε

CVT δεν σου προτείνω να πας, γιατί δεν σηκώνει πολλή ροπή και με το leon νομίζω θα είσαι μαθημένος σε ροπή για προσπεράσεις. Βέβαια από τότε που το είχα ψάξει εγώ θα έχουν αλλάξει τα πράγματα στο θέμα αξιοπιστίας και αντοχής υλικών, αλλά θυμάμαι που η Toyota το έβαζε μόνο στα μικρά της μοντέλα, ακριβώς γι' αυτόν το λόγο.
Τώρα δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο να σε κατευθύνω, αυτό μόνο ήθελα να γράψω.

Τώρα μου ήρθε μια...φλασιά επαναστατικής φύσεως: ΔΕΝ κρατάς το λιοντάρι, και αναλόγως των απαιτήσεων που έχεις, να κάνεις καμία ψαχτική σε αμιγώς ηλεκτρικό ή κανένα από τα καινούρια plug in hybrids που θα αρχίσουν να βγαίνουν κατά μιλιούνια; Βασικά θα ξεχάσεις και τι θα πει "σαζμάν" αλλά και τι θα πει service...*

*Λέω αναλόγως των απαιτήσεων με την έννοια ότι αν το 90% των μετακινήσεών σου είναι εντός αστικού ιστού και ελάχιστα χλμ σε ταξίδι, αξίζει, αρκεί να έχεις και πού να το φορτίζεις καθημερινά... Αλλιώς, είναι οδύσσεια...

αμιγώς ηλεκτρικά μόνο 20 δεν κανουν 40 και βαλε.........

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Αυτό είναι και το μόνο που μου αρέσει αλλά για το αυτόματο υβριδικό πάς στα 22κ

ειναι το μόνο αξιόπιστο και εχει όσα θέλεις εσύ χωρίς να είναι η τημη στο θεό (προφανώς θα πάρεις το Hybrid αν πάρεις)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Black Demis said:

όντος το leon είναι από τα αξιόπιστα αμάξια στο μόνο που έπασχαν είναι η εκδώσεις με αυτόματο κιβώτιο dsg όσο απολαυστικό και να είναι σε χρήση το dsg τόσο παθιάρικο είναι (γενικός όλου του gopus χαμηλής κατηγορίας dsg έχουν θέμα αξιοπιστίας........ αν και απο λειτουργεια είναι απόλαυση)

ναι έγραψα στο φίλο παραπάνω

ότι αν ο άλλος είναι μέσα στα πράγματα,
έχει και τους ανθρώπους και τα μέσα και τη γνώση να περάσει λχ ένα tuning σε κιβώτιο-μηχανή
και να το επαναφέρει εργοστασιακό όταν θελήσει να το πουλήσει
(αλλά η ζημιά θα έχει γίνει)

συν τα ατυχήματα που μπορούν να σουλουπώσουν άνετα και άψογα

ό,τι χειρότερο μπορεί να σου τύχει, αν σου κάτσει η στραβή, ακόμα και στο πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο
αν...

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, KoreanW είπε

ναι έφραψα στο φίλο παραπάνω

ότι αν ο άλλος είναι μέσα στα πράγματα,
έχει και τους ανθρώπους και τα μέσα και τη γνώση να περάσει λχ ένα tuning σε κιβώτιο-μηχανή
και να το επαναφέρει εργοστασιακό όταν θελήσει να το πουλήσει
(αλλά η ζημιά θα έχει γίνει)

συν τα ατυχήματα που μπορούν να σουλουπώσουν

ό,τι χειρότερο μπορεί να σου τύχει, αν σου κάτσει η στραβή
αν...

δεν ειναι και οτι καλύτερο στο να βασίζεται καποιος στο αν.....

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

7 χρονών αυτοκίνητο πάντως δεν τρίζει τίποτα (δεν το περίμενα να πώ την αλήθεια)

εδω στο leon 2005 δεν τρίζει τπτ που εχει ο φιλος μου (αν και θα το σουτάρει καθώς οταν μπαίνει μπρος το αμάξι βρομάει το σύμπαν καλά για κατανάλωση δεν αναφέρω καν)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...