savvassfa Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, kalmik είπε Δηλαδή με τα παραπάνω ισχυρίζεσαι ότι ο κλάδος αυτοκινήτου πρέπει να επιδοτεί τον κλάδο ασφάλειας ζωής. Αυτό είναι άκυρο γιατί κάθε κλάδος πρέπει να είναι βιώσιμος και ανταποδοτικός αφήνοντας ένα λογικό περιθώριο κέρδους στην ασφαλιστική. Αν επιδοτούν τον κλάδο ζωής από τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων αυτό είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και ίσως παράνομο. Είναι δυνατόν να γνωρίζει μια ασφαλιστική εταιρεία το μέγεθος της ζημίας που μπορεί να εμφανίσει ένας κλάδος ? Δηλαδή αν ο κλάδος ζωής εμφανίσει τεράστια ζημιά όπως σε περίπτωση πανδημίας δεν θα αποζημίωση από το κοινό ταμείο τους πελάτες της επειδή μπορεί να είναι έσοδα από άλλον κλάδο ? Παρεμπιπτόντως ο κλάδος τον ομαδικών είναι σχεδόν και για όλες τις εταιρείες πάντα μείον τι θα κάνουν δεν θα εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι ? Και στην τελική έσοδα της εταιρείας είναι ότι θέλει τα κάνει.. Πολύ σωστός ως προς το :Αυτό είναι άκυρο γιατί κάθε κλάδος πρέπει να είναι βιώσιμος και ανταποδοτικός αφήνοντας ένα λογικό περιθώριο κέρδους στην ασφαλιστική. Αλλά μιλάς για μια εποχή (πανδημία ) όπου πρακτικά νέα παραγωγή δεν μπορούν να κάνουν και με τις ακυρώσεις που θα έχουν θα υπάρξει θεωρητικά θέμα ρευστότητας σε περίπτωση μαζικής επιστροφής ασφαλίστρων. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2020 από savvassfa
tsofras Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, savvassfa είπε Είναι δυνατόν να γνωρίζει μια ασφαλιστική εταιρεία το μέγεθος της ζημίας που μπορεί να εμφανίσει ένας κλάδος ? Δηλαδή αν ο κλάδος ζωής εμφανίσει τεράστια ζημιά όπως σε περίπτωση πανδημίας δεν θα αποζημίωση από το κοινό ταμείο τους πελάτες της επειδή μπορεί να είναι έσοδα από άλλον κλάδο ? Παρεμπιπτόντως ο κλάδος τον ομαδικών είναι σχεδόν και για όλες τις εταιρείες πάντα μείον τι θα κάνουν δεν θα εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι ? Και στην τελική έσοδα της εταιρείας είναι ότι θέλει τα κάνει.. Πολύ σωστός ως προς το :Αυτό είναι άκυρο γιατί κάθε κλάδος πρέπει να είναι βιώσιμος και ανταποδοτικός αφήνοντας ένα λογικό περιθώριο κέρδους στην ασφαλιστική. Αλλά μιλάς για μια εποχή (πανδημία ) όπου πρακτικά νέα παραγωγή δεν μπορούν να κάνουν και με τις ακυρώσεις που θα έχουν θα υπάρξει θεωρητικά θέμα ρευστότητας σε περίπτωση μαζικής επιστροφής ασφαλίστρων. Είναι διαφορετικές εταιρείες οπότε διαφορετικά χαρτοφυλάκια. Είναι υποχρεωμένες να μπορούν να καλύψουν το 100% των ζημιών Οι αναλογιστείς αυτό ακριβώς κάνουν όταν αποδέχονται έναν κίνδυνο υπολογίζουν το μέγεθος της ζημιάς που μπορεί να έχει ένας κλάδος με όλο το χαρτοφυλάκιο, για αυτό τον λόγο αντασφαλιζουν τους μεγάλους κινδύνους και εάν γίνει στραβή πάνε ντόμινο οι ασφαλιστικές όπως με τους δίδυμους Πύργους
ProponitisTouKanape Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 12 ώρες πριν, kalmik είπε Μέσα στην κρίση του κορωνοϊού και την απαγόρευση κυκλοφορίας, την απώλεια εργασίας για πολλούς, την εργασιακή ανασφάλεια για σχεδόν όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχουν και κάποιοι που τρίβουν τα χέρια τους. Γιατί κερδίζουν. Στο προκείμενο, αναφέρομαι στις ασφαλιστικές εταιρίες αυτοκινήτων. Σε καθεστώς απαγόρευσης κυκλοφορίας, όπου το μέγιστο το αυτοκίνητο κινείται ελάχιστα χλμ. μέχρι το supermarket και το γιατρό τα ατυχήματα πάνε στο ελάχιστο (καλό αυτό) και οι εταιρίες δεν πληρώνουν τίποτε. ΟΚ. Οι εξαιρέσεις αφορούν μόνον αυτούς που πάνε στη δουλειά τους με το όχημα και δικαιολογημένα φοβούνται τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Θεωρώ δίκαιο όμως κάπως να αποζημιωθούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, δηλ. οι ασφαλισμένοι. Όπως μας υποχρεώνουν να ασφαλιζόμαστε από το νόμο, τώρα το κρατος να μας προστατεύσει, τη στιγμή της αβεβαιότητας που δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά αύριο, ή που ήδη αρκετοί την έχουν χάσει. Να πάρει το κράτος μέτρα και τουλάχιστον να μας επιστρέψει ένα μεγάλο μέρος ή όλα τα ασφάλιστρα όσο διαρκεί η απαγόρευση κυκλοφορίας (ειδικά σε όσους δεν το χρησιμοποιούν το όχημα για μετά;βαση στη δουλειά που είναι ο μόνος λόγος αρκετής χρήσης). Αυτό θα μπορούσε να γίνει με διάφορους τρόπους όπως πχ. με την παράταση ασφάλισης δηλ. να παίρνει κανείς επιπλέον χρόνο ασφάλισης στο τέλος της διάρκειας του ασφαλιστηρίου κλπ. Τι νομίζετε? Ακόμα κανένας δε γνωρίζει πόσο θα κρατήσει αυτό, δεν έχει παρα λίγες μέρες που εφαρμόζεται. Και θες μάλιστα να απαιτήσει το κράτος απο τις ασφαλιστικές να σου επιστρέψουν λεφτά. Λες και δε του φτάνουν τα κανόνια που θα αρχίσουν να σκάνε το επόμενο διάστημα, να προσθέσει άλλο ένα ε; Επίσης απ'οσο καταλαβαίνω θες και επιστροφή χρημάτων αλλά και κάλυψη την ίδια στιγμή. Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.
savvassfa Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 7 ώρες πριν, tsofras είπε Είναι διαφορετικές εταιρείες οπότε διαφορετικά χαρτοφυλάκια. Είναι υποχρεωμένες να μπορούν να καλύψουν το 100% των ζημιών Οι αναλογιστείς αυτό ακριβώς κάνουν όταν αποδέχονται έναν κίνδυνο υπολογίζουν το μέγεθος της ζημιάς που μπορεί να έχει ένας κλάδος με όλο το χαρτοφυλάκιο, για αυτό τον λόγο αντασφαλιζουν τους μεγάλους κινδύνους και εάν γίνει στραβή πάνε ντόμινο οι ασφαλιστικές όπως με τους δίδυμους Πύργους Διαφορετικές εταιρείες δεν είναι, μοναδικές εξαίρεσεις (μπορεί να υπάρχει και άλλη) είναι η interamerican και η NN που όντως έχουν χωρίσει τον κλάδο Ζωής σε διαφορετικό Αφμ από την "μητρική". Φυσικά και έχουν αναλογιστές όλες οι εταιρείες και όχι μόνο υπολογίζουν τον κίνδυνο αλλά συμβουλεύουν και στην τιμολόγηση των προϊόντων ώστε ακόμα και σε πολύ δύσκολες συγκυρίες να μην βρεθούν με οικονομικό πρόβλημα, αλλά το θέμα εδώ είναι ότι δεν υπαρχει περίπτωση να έχει προβλεφθεί μαζική επιστροφή ασφαλίστρων για κανένα λόγο και ειδικά για πανδημία. 1
kalmik Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Εντάξει, μιλάμε ξανά για το ίδιο σε κανένα δίμηνο. Αν το κακό σενάριο επαληθευτεί (μακάρι να μην ισχύσει) θα είμαστε μαντρωμένοι σπίτια μας, οι περισσότεροι χωρίς δουλειές ή με πολύ μειωμένο εισόδημα και αν, τα αυτοκίνητα θα έχουν κλειδωθεί ή θα πηγαίνουν μια φορά την εβδομάδα ως το supermarket και για τις ασφαλιστικές όλα τέλεια.
Makis38 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 21 hours ago, Joshua21 said: Αυτό δεν είναι εφικτό σε όλες τις ασφαλιστικές, οι περισσότερες θα σου βγάλουν το λάδι για να πάρεις λεφτά πίσω, και δεν είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρεις. Άσε το θέμα της απαγόρευσης μετακινήσεων, δεν προβλέπεται εξαίρεση για κατάθεση πινακίδων, άσε που δεν ξέρω αν λειτουργεί το συγκεκριμένο τμήμα ή και γενικότερα οι εφορίες. Σε ποια ασφαλιστική δεν είναι; Ότι προβλέπεται γίνεται δεν κάνει η κάθε μία ό,τι γουστάρει. Οικονομικούς λόγους επικαλείσαι όταν καταθέτεις πινακίδες, κανείς δεν σε ρωτάει επιπλέον τι και πως. Έχω σε ακινησία όχημα εδώ και 2 χρόνια, λόγω δουλειάς στο εξωτερικό και το παίρνω ένα τρίμηνο τα καλοκαίρια.
stelios18120 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως πλήρωσα κανονικά την ασφάλεια μου ηλεκτρονικά και την εκτύπωσα κιόλας πριν 2 ώρες. Κουνήσεις δεν κουνήσεις αμάξι, πρέπει να έχεις ασφαλεια. Τώρα αν μείνει ακίνητο 1 μήνα και "χάσουμε" πχ 15 ευρώ από την ακινησία,ε εντάξει δεν έγινε κάτι. Εδώ χάσαμε την ελευθερία μας λόγω του ιού ... 😏🙄 Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2020 από stelios18120 4
Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 13 λεπτά πριν, Makis38 είπε Σε ποια ασφαλιστική δεν είναι; Ότι προβλέπεται γίνεται δεν κάνει η κάθε μία ό,τι γουστάρει. Είσαι σίγουρος πως ξέρεις τι ακριβώς προβλέπεται? Στο παρελθόν κάποια ασφαλιστική - δε θυμάμαι ποια - αρνήθηκε να δεχτεί ακύρωση του συμβολαίου και να μου επιστρέψει το υπόλοιπο, μου είπε πως αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε περίπτωση πώλησης, αλλά και πάλι θα μου παρακρατούσε ασφάλιστρα 30 ημερών επειδή έτσι προβλέπει ο νόμος και μάντεψε... το έψαξα και διαπίστωσα πως έτσι ακριβώς ήταν! Ακόμα και η Hellas Direct που σου ακυρώνει το συμβόλαιο χωρίς να ρωτήσει τίποτα, σου κρατάει 25€ ως "κόστος διαχείρισης ακύρωσης".
SiLeNtOne-- Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις σε αυτήν την ζωή, αν είσαι έτοιμος να υπομένεις τις συνέπειες, Το ότι θα πληρώσεις ασφάλεια δέν είναι συνέπεια της πανδημίας, είναι συνέπεια του οτι ήθελες να έχεις αμάξι. Μπορείς να πείς οτι θες και να το εξηγήσεις με άλλον φιλοσοφικό τρόπο αλλα η αλήθεια στο τέλος δέν αλλάζει, όταν πήρες το αμάξι, πήρες μαζί και την αστική ευθύνη. Καλώς το κράτος αναγκάζει κάθε τσίπη σαν εσένα να έχει ασφάλεια, πως να το πω, έτσι για να νιώθουμε εμείς οι άλλοι κάτοικοι του κράτους καλύτερα ξέροντας οτι υπάρχουν κουνούπια σαν εσένα γύρω... Στην επόμενη πανδημία, που θα έρθει σύντομα, κράτα στην άκρη και λίγα χρήματα, ξέρεις, μπορεί να τα χρειαστείς... Για την ασφάλεια σου 1
savvassfa Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Είσαι σίγουρος πως ξέρεις τι ακριβώς προβλέπεται? Στο παρελθόν κάποια ασφαλιστική - δε θυμάμαι ποια - αρνήθηκε να δεχτεί ακύρωση του συμβολαίου και να μου επιστρέψει το υπόλοιπο, μου είπε πως αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε περίπτωση πώλησης, αλλά και πάλι θα μου παρακρατούσε ασφάλιστρα 30 ημερών επειδή έτσι προβλέπει ο νόμος και μάντεψε... το έψαξα και διαπίστωσα πως έτσι ακριβώς ήταν! Ακόμα και η Hellas Direct που σου ακυρώνει το συμβόλαιο χωρίς να ρωτήσει τίποτα, σου κρατάει 25€ ως "κόστος διαχείρισης ακύρωσης". Δεν γνωρίζω το λόγο που ήθελες να ακυρώσεις το συμβόλαιο ( πλέον χώρος ουσιαστικό λόγο έχουν κάθε δικαίωμα να μην προχωρήσουν σε ακύρωση) αλλά η παρακράτηση για ένα μήνα μετά την ακύρωση συμβαίνει όταν το όχημα μένει ανασφάλιστο π.χ μετά από πώληση ο αγοραστής να μην το ασφαλίσει αμέσως, οπότε η τελευταία ασφαλιστική εταιρεία είναι υποχρεωμένη για ένα χρονικό διάστημα που μου διαφεύγει αυτήν την στιγμή νομίζω 30 μέρες να καλύψει τυχόν ζημιά του οχήματος. 1
Makis38 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 4 hours ago, Joshua21 said: Είσαι σίγουρος πως ξέρεις τι ακριβώς προβλέπεται? Στο παρελθόν κάποια ασφαλιστική - δε θυμάμαι ποια - αρνήθηκε να δεχτεί ακύρωση του συμβολαίου και να μου επιστρέψει το υπόλοιπο, μου είπε πως αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε περίπτωση πώλησης, αλλά και πάλι θα μου παρακρατούσε ασφάλιστρα 30 ημερών επειδή έτσι προβλέπει ο νόμος και μάντεψε... το έψαξα και διαπίστωσα πως έτσι ακριβώς ήταν! Ακόμα και η Hellas Direct που σου ακυρώνει το συμβόλαιο χωρίς να ρωτήσει τίποτα, σου κρατάει 25€ ως "κόστος διαχείρισης ακύρωσης". 2006, Ιντερσαλόνικα μου έκανε μαγκιές με εσκεμμένη καθυστέρηση επιστροφής. Email στα κεντρικά της Θεσσαλονίκης. Έφαγαν ντουμάνι από τον διευθυντή τους στο επαρχιακό κατάστημα της πόλης μου, επεστράφησαν γρήγορα. 2018, AXA άμεση επιστροφή για 1.5 μήνα μόνο, ντράπηκα να τα ζητήσω, αλλά επειδή βγήκε το αυτοκίνητο σε ακινησία και τους ενημέρωσα, τα επέστρεψαν μόνοι τους βάσει της ακούσιας ακινησίας. Αυτά.
Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, savvassfa είπε Δεν γνωρίζω το λόγο που ήθελες να ακυρώσεις το συμβόλαιο ( πλέον χώρος ουσιαστικό λόγο έχουν κάθε δικαίωμα να μην προχωρήσουν σε ακύρωση) αλλά η παρακράτηση για ένα μήνα μετά την ακύρωση συμβαίνει όταν το όχημα μένει ανασφάλιστο π.χ μετά από πώληση ο αγοραστής να μην το ασφαλίσει αμέσως, οπότε η τελευταία ασφαλιστική εταιρεία είναι υποχρεωμένη για ένα χρονικό διάστημα που μου διαφεύγει αυτήν την στιγμή νομίζω 30 μέρες να καλύψει τυχόν ζημιά του οχήματος. Ο λόγος που ήθελα να ακυρώσω ήταν πώληση, και ναι, όπως τα λες είναι, η ασφαλιστική τότε ήταν υποχρεωμένη να παρέχει κάλυψη στο αυτοκίνητο για 30 ημέρες μετά την πώληση. Το έχω γράψει άλλωστε ότι το είχα ψάξει τότε και είχα διαπιστώσει πως όντως ίσχυε. 1 ώρα πριν, Makis38 είπε 2006, Ιντερσαλόνικα μου έκανε μαγκιές με εσκεμμένη καθυστέρηση επιστροφής. Email στα κεντρικά της Θεσσαλονίκης. Έφαγαν ντουμάνι από τον διευθυντή τους στο επαρχιακό κατάστημα της πόλης μου, επεστράφησαν γρήγορα. 2018, AXA άμεση επιστροφή για 1.5 μήνα μόνο, ντράπηκα να τα ζητήσω, αλλά επειδή βγήκε το αυτοκίνητο σε ακινησία και τους ενημέρωσα, τα επέστρεψαν μόνοι τους βάσει της ακούσιας ακινησίας. Αυτά. Στο σημαντικότερο δεν μου απάντησες, είσαι σίγουρος πως ξέρεις τι ακριβώς προβλέπεται? Όσο για τις εμπειρίες σου δεν μου λένε κάτι, δεν προκύπτει από κάπου πως οι ασφαλιστικές ήταν υποχρεωμένες να σου επιστρέψουν ασφάλιστρα. Μου έχει τύχει αντιπροσωπεία να μου καλύψει βλάβη εκτός εγγύησης (βγήκε στα 2,5 χρόνια ενώ η εγγύηση ήταν μόνο 2), αυτό δεν σημαίνει πως οι αντιπροσωπείες είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν ζημιές εκτός εγγύησης.
savvassfa Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο λόγος που ήθελα να ακυρώσω ήταν πώληση, και ναι, όπως τα λες είναι, η ασφαλιστική τότε ήταν υποχρεωμένη να παρέχει κάλυψη στο αυτοκίνητο για 30 ημέρες μετά την πώληση. Το έχω γράψει άλλωστε ότι το είχα ψάξει τότε και είχα διαπιστώσει πως όντως ίσχυε. Στο σημαντικότερο δεν μου απάντησες, είσαι σίγουρος πως ξέρεις τι ακριβώς προβλέπεται? Όσο για τις εμπειρίες σου δεν μου λένε κάτι, δεν προκύπτει από κάπου πως οι ασφαλιστικές ήταν υποχρεωμένες να σου επιστρέψουν ασφάλιστρα. Μου έχει τύχει αντιπροσωπεία να μου καλύψει βλάβη εκτός εγγύησης (βγήκε στα 2,5 χρόνια ενώ η εγγύηση ήταν μόνο 2), αυτό δεν σημαίνει πως οι αντιπροσωπείες είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν ζημιές εκτός εγγύησης. Είναι υποχρεωμένες, με μοναδική εξαίρεση τα μηνιαία συμβόλαια. Μια σύμβαση είναι το συμβόλαια αν έχεις πραγματικό λόγο ακύρωσης π.χ πώληση - ακινησία έχεις κάθε δικαίωμα επιστροφής ασφαλίστρων. Αλλιώς email συνήγορο του πωλητή αν δεν τα καταφέρεις με τον ασφαλιστή σου. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Αυτό με την παράταση για ένα μήνα έχει σταματήσει ,αν δεν κάνω λάθος.
Joshua21 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2020 2 λεπτά πριν, savvassfa είπε Είναι υποχρεωμένες, με μοναδική εξαίρεση τα μηνιαία συμβόλαια. Μια σύμβαση είναι το συμβόλαια αν έχεις πραγματικό λόγο ακύρωσης π.χ πώληση - ακινησία έχεις κάθε δικαίωμα επιστροφής ασφαλίστρων. Αλλιώς email συνήγορο του πωλητή αν δεν τα καταφέρεις με τον ασφαλιστή σου. Η υποχρέωση πως ακριβώς προκύπτει? Έχεις να παραθέσεις κάποιο νόμο που το προβλέπει/τις υποχρεώνει, ή απλά έτσι νομίζεις?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα