kalmik Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) Μέσα στην κρίση του κορωνοϊού και την απαγόρευση κυκλοφορίας, την απώλεια εργασίας για πολλούς, την εργασιακή ανασφάλεια για σχεδόν όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχουν και κάποιοι που τρίβουν τα χέρια τους. Γιατί κερδίζουν. Στο προκείμενο, αναφέρομαι στις ασφαλιστικές εταιρίες αυτοκινήτων. Σε καθεστώς απαγόρευσης κυκλοφορίας, όπου το μέγιστο το αυτοκίνητο κινείται ελάχιστα χλμ. μέχρι το supermarket και το γιατρό τα ατυχήματα πάνε στο ελάχιστο (καλό αυτό) και οι εταιρίες δεν πληρώνουν τίποτε. ΟΚ. Οι εξαιρέσεις αφορούν μόνον αυτούς που πάνε στη δουλειά τους με το όχημα και δικαιολογημένα φοβούνται τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Θεωρώ δίκαιο όμως κάπως να αποζημιωθούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, δηλ. οι ασφαλισμένοι. Όπως μας υποχρεώνουν να ασφαλιζόμαστε από το νόμο, τώρα το κρατος να μας προστατεύσει, τη στιγμή της αβεβαιότητας που δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά αύριο, ή που ήδη αρκετοί την έχουν χάσει. Να πάρει το κράτος μέτρα και τουλάχιστον να μας επιστρέψει ένα μεγάλο μέρος ή όλα τα ασφάλιστρα όσο διαρκεί η απαγόρευση κυκλοφορίας (ειδικά σε όσους δεν το χρησιμοποιούν το όχημα για μετά;βαση στη δουλειά που είναι ο μόνος λόγος αρκετής χρήσης). Αυτό θα μπορούσε να γίνει με διάφορους τρόπους όπως πχ. με την παράταση ασφάλισης δηλ. να παίρνει κανείς επιπλέον χρόνο ασφάλισης στο τέλος της διάρκειας του ασφαλιστηρίου κλπ. Τι νομίζετε? Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2020 από kalmik
ziaba Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 μην σας πω ότι έπρεπέ να μας επιστρέψουν τα τέλη κυκλοφορίας για τις μέρες - μήνες που θα κρατήσει η απαγόρευσή 7 1
G.TH. Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δεν έχουν όλοι τις ίδιες καλύψεις στις ασφάλειες όμως.
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 52 λεπτά πριν, kalmik είπε Μέσα στην κρίση του κορωνοϊού και την απαγόρευση κυκλοφορίας, την απώλεια εργασίας για πολλούς, την εργασιακή ανασφάλεια για σχεδόν όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, υπάρχουν και κάποιοι που τρίβουν τα χέρια τους. Γιατί κερδίζουν. Στο προκείμενο, αναφέρομαι στις ασφαλιστικές εταιρίες αυτοκινήτων. Σε καθεστώς απαγόρευσης κυκλοφορίας, όπου το μέγιστο το αυτοκίνητο κινείται ελάχιστα χλμ. μέχρι το supermarket και το γιατρό τα ατυχήματα πάνε στο ελάχιστο (καλό αυτό) και οι εταιρίες δεν πληρώνουν τίποτε. ΟΚ. Οι εξαιρέσεις αφορούν μόνον αυτούς που πάνε στη δουλειά τους με το όχημα και δικαιολογημένα φοβούνται τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Θεωρώ δίκαιο όμως κάπως να αποζημιωθούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων, δηλ. οι ασφαλισμένοι. Όπως μας υποχρεώνουν να ασφαλιζόμαστε από το νόμο, τώρα το κρατος να μας προστατεύσει, τη στιγμή της αβεβαιότητας που δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά αύριο, ή που ήδη αρκετοί την έχουν χάσει. Να πάρει το κράτος μέτρα και τουλάχιστον να μας επιστρέψει ένα μεγάλο μέρος ή όλα τα ασφάλιστρα όσο διαρκεί η απαγόρευση κυκλοφορίας (ειδικά σε όσους δεν το χρησιμοποιούν το όχημα για μετά;βαση στη δουλειά που είναι ο μόνος λόγος αρκετής χρήσης). Αυτό θα μπορούσε να γίνει με διάφορους τρόπους όπως πχ. με την παράταση ασφάλισης δηλ. να παίρνει κανείς επιπλέον χρόνο ασφάλισης στο τέλος της διάρκειας του ασφαλιστηρίου κλπ. Τι νομίζετε? Μπορείς να καταθέσεις πινακίδες και να να πάρεις το υπόλοιπο πισω. 4
turbat0s Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Επίσης ένα αυτοκίνητο αποτελεί πηγή κινδύνου ακόμη και όταν δεν κινείται. 1
Joshua21 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Μπορείς να καταθέσεις πινακίδες και να να πάρεις το υπόλοιπο πισω. Αυτό δεν είναι εφικτό σε όλες τις ασφαλιστικές, οι περισσότερες θα σου βγάλουν το λάδι για να πάρεις λεφτά πίσω, και δεν είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρεις. Άσε το θέμα της απαγόρευσης μετακινήσεων, δεν προβλέπεται εξαίρεση για κατάθεση πινακίδων, άσε που δεν ξέρω αν λειτουργεί το συγκεκριμένο τμήμα ή και γενικότερα οι εφορίες.
tsofras Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δλδ μέσα στον μήνα δεν θα πάρεις ούτε μία φορά το αμάξι? Αν δεν έχεις μικτές κτλ. Μιλάμε για κόστος 30-40€ τον μήνα? Επειδή δουλεύω σε ασφαλιστική μην το βλέπεις ότι σο κλέβουν τα λεφτά γιατί απασχολούν εκαντοντάδες άνθρωποι και συνήθως είναι από τις εταιρείες που δουλεύουν ακόμη και τώρα και όλοι αυτοί πληρώνονται. Η απαγόρευση κυκλοφορίας δεν είναι ακριβώς ότι σημαίνει σαν λέξεις γιατί εκτός από ταξίδια μπορείς να πας να ψωνίσεις με το αυτοκίνητο σου ή να μεταφέρεις πράγματα στην οικογένειά σου. Τώρα αν δεν χρησιμοποιείς καθόλου το αμαξιυ μπορείς να παραδώσεις τις πινακίδες αλλά δεν νομίζω ότι σε συμφέρει αν σε κάνα 2μηνο είναι να τις πάρεις πίσω
kalmik Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, tsofras είπε Δλδ μέσα στον μήνα δεν θα πάρεις ούτε μία φορά το αμάξι? Αν δεν έχεις μικτές κτλ. Μιλάμε για κόστος 30-40€ τον μήνα? Επειδή δουλεύω σε ασφαλιστική μην το βλέπεις ότι σο κλέβουν τα λεφτά γιατί απασχολούν εκαντοντάδες άνθρωποι και συνήθως είναι από τις εταιρείες που δουλεύουν ακόμη και τώρα και όλοι αυτοί πληρώνονται. Η απαγόρευση κυκλοφορίας δεν είναι ακριβώς ότι σημαίνει σαν λέξεις γιατί εκτός από ταξίδια μπορείς να πας να ψωνίσεις με το αυτοκίνητο σου ή να μεταφέρεις πράγματα στην οικογένειά σου. Τώρα αν δεν χρησιμοποιείς καθόλου το αμαξιυ μπορείς να παραδώσεις τις πινακίδες αλλά δεν νομίζω ότι σε συμφέρει αν σε κάνα 2μηνο είναι να τις πάρεις πίσω Kατ αρχήν όταν κάποιος εργάζεται σε ασφαλιστική θεωρώ λογικό να υπερασπίζεται τη δουλειά του και καλά κάνει. Δευτερον, δεν παραδέχεσαι ότι η κυκλοφορία έχει πέσει -80%-90% αλλά εμείς καταβάλλουμε (υποχρεωτικά) τα ασφάλιστρά μας για το άγνωστο διάστημα που θα κρατήσει η απαγόρευση; Δε μιλάμε για μια δύο εβδομάδες αλλάγια κάτι που όλοι καταλαβαίνουν ότι θα κρατήσει. Αρα οι ασφαλιστικές θα πληρώνονται κανονικά αλλά με την πρόβλεψη που είχαν τιμολογήσει τα ασφάλιστρα για κανονικές συνθήκες κυκλοφορίες. Ας μας δώσουν μια έκπτωση αντίστοιχη για τους μήνες αυτούς οσο διαρκέσει η απαγόρευση και όλα σωστά... 3
li@m Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Οκ σκέψου όμως το εξής. Με την ίδια λογική να μην καλύψουν οσους νοσησουν με τον covid, να μην πληρώσουν όσους πεθάνουν από covid και έχουν συμβόλαιο ζωής κοκ
kalmik Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 24 λεπτά πριν, li@m είπε Οκ σκέψου όμως το εξής. Με την ίδια λογική να μην καλύψουν οσους νοσησουν με τον covid, να μην πληρώσουν όσους πεθάνουν από covid και έχουν συμβόλαιο ζωής κοκ Kαλά εδώ δε μιλάμε για ασφάλειες ζωής, αλλά αυτοκινήτου. Δε βλέπω ποιά σχέση έχουν.
NickTG Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 30 minutes ago, li@m said: Οκ σκέψου όμως το εξής. Με την ίδια λογική να μην καλύψουν οσους νοσησουν με τον covid, να μην πληρώσουν όσους πεθάνουν από covid και έχουν συμβόλαιο ζωής κοκ Ψάξε στις εξαιρέσεις να δεις αν θα πληρώσουν. 1
savvassfa Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, kalmik είπε Kαλά εδώ δε μιλάμε για ασφάλειες ζωής, αλλά αυτοκινήτου. Δε βλέπω ποιά σχέση έχουν. Στα ταμειακά διαθέσιμα, ιδίως του κλάδου αυτοκινήτων που είναι και η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για μια ασφαλιστική εταιρεία. 37 λεπτά πριν, NickTG είπε Ψάξε στις εξαιρέσεις να δεις αν θα πληρώσουν. Αρκετές την πανδημία την καλύπτουν οπότε θα υπάρξουν αποζημιώσεις σε μορφή επιδόματος επειδή δεν πήγαν σε ιδιωτικό νοσοκομείο και ''επιλέξαν'' δημόσιο νοσοκομείο. (Και ας είναι αναγκαστικό να πας σε δημόσιο για τον κορονοΐο) + Σε περίπτωση θανάτου από τον ιό θα έχει να λάβει η οικογένεια και αποζημίωση ανάλογα του συμβολαίου. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2020 από savvassfa
tsofras Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 1 ώρα πριν, kalmik είπε Kατ αρχήν όταν κάποιος εργάζεται σε ασφαλιστική θεωρώ λογικό να υπερασπίζεται τη δουλειά του και καλά κάνει. Δευτερον, δεν παραδέχεσαι ότι η κυκλοφορία έχει πέσει -80%-90% αλλά εμείς καταβάλλουμε (υποχρεωτικά) τα ασφάλιστρά μας για το άγνωστο διάστημα που θα κρατήσει η απαγόρευση; Δε μιλάμε για μια δύο εβδομάδες αλλάγια κάτι που όλοι καταλαβαίνουν ότι θα κρατήσει. Αρα οι ασφαλιστικές θα πληρώνονται κανονικά αλλά με την πρόβλεψη που είχαν τιμολογήσει τα ασφάλιστρα για κανονικές συνθήκες κυκλοφορίες. Ας μας δώσουν μια έκπτωση αντίστοιχη για τους μήνες αυτούς οσο διαρκέσει η απαγόρευση και όλα σωστά... Δεν υπερασπίζομαι καθόλου την δουλειά , απλά επειδή δουλεύω σε ασφαλιστική κατανοώ καλύτερα την ύπαρξη της ( κάτι που δεν το έκανα πριν πιάσω την δουλειά αυτή οπότε καταλαβαίνω γιατί κάποιος μπορεί να μην το σκέφτεται ). Λοιπόν η ύπαρξη της υποχρεωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική λόγω της αστικής ευθύνης προς τρίτους. Κλοπές , μικτές , πυρκαγιές κτλ. δεν είναι υποχρεωτικά. Οπότε μπορείς κάλλιστα να πάρεις την ασφαλιστική σου και να πείς να σου αφήσει μόνο την κάλυψη αστικής ευθύνης και τίποτα άλλο. Τώρα αν δεν παίρνεις κάν το αμάξι αλλά το έχεις παρκαρισμένο στο πεζοδρόμιο πάλι είναι υποχρεωμένος να έχεις ασφάλεια μόνο για ΑΕ. Αν ισχύει το παραπάνω σημαίνει ότι υπάρχει πιθανότητα κάποιος να σου κλέψει το αμάξι , να σου σπάσει κάποιο τζάμι κτλ. Οπότε φαντάζομαι ότι και εκεί θα ήθελες κάλυψη άσχετα αν κινείς το αμάξι ή όχι. Οπότε μην κοιτάμε μόνο ότι δεν κάνουμε πολλά χλμ λόγω της κατάστασης αλλά και όλα τα άλλα Και ξαναλέω , μπορεί να δουλεύω σε ασφαλιστική αλλά δεν τα γράφω για αυτό το λόγο. Η λογική της ασφάλειας είναι η παραπάνω Αν θέλεις όπως είπαν και άλλοι παραδίδεις πινακίδες και το βάζεις σε κλειστό παρκιγκ , ή ακύρωσε το και βγάλε ένα μόνο με αστική ευθύνη Π.Χ. Σε γνωστή ασφαλιστική για ένα seat leon του 13 μόλις έκανα μία τιμολόγηση απο περιέργεια (όχι σε αυτή που δουλεύω εγώ αλλά σε γνωστό μεγάλο πράκτορα) και βγαίνει 168ε ο χρόνος. Δλδ 14ε ο μήνας. Οπότε και 2 μήνες να μείνεις μέσα και να μην το κουνήσεις καν μιλάμε για 28ε χασούρα. Υ.Γ. Όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω λόγω πάθους των ασφαλιστικών , αλλά επειδή υπάρχει άπλετος χρόνος περνάει ευχάριστα η ώρα :D 4
kalmik Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2020 43 λεπτά πριν, savvassfa είπε Στα ταμειακά διαθέσιμα, ιδίως του κλάδου αυτοκινήτων που είναι και η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για μια ασφαλιστική εταιρεία. Αρκετές την πανδημία την καλύπτουν οπότε θα υπάρξουν αποζημιώσεις σε μορφή επιδόματος επειδή δεν πήγαν σε ιδιωτικό νοσοκομείο και ''επιλέξαν'' δημόσιο νοσοκομείο. (Και ας είναι αναγκαστικό να πας σε δημόσιο για τον κορονοΐο) + Σε περίπτωση θανάτου από τον ιό θα έχει να λάβει η οικογένεια και αποζημίωση ανάλογα του συμβολαίου. Δηλαδή με τα παραπάνω ισχυρίζεσαι ότι ο κλάδος αυτοκινήτου πρέπει να επιδοτεί τον κλάδο ασφάλειας ζωής. Αυτό είναι άκυρο γιατί κάθε κλάδος πρέπει να είναι βιώσιμος και ανταποδοτικός αφήνοντας ένα λογικό περιθώριο κέρδους στην ασφαλιστική. Αν επιδοτούν τον κλάδο ζωής από τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων αυτό είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και ίσως παράνομο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα