Smitty Δημοσ. 18 Απριλίου 2020 Δημοσ. 18 Απριλίου 2020 Σε παραγγελία που έκανα μέσω Κωτσοβολου πήρα τηλέφωνο και μου είπαν οτι τα στέλνουν μέσω Γενικής Ταχυδρομικής (ενώ άλλες 2 φορές που είχα παραγγείλει τα είχαν φέρει οι ίδιοι) . Μπορεί να ισχύει το ίδιο και στη MediaMarkt
atsafoulias Δημοσ. 1 Μαΐου 2020 Δημοσ. 1 Μαΐου 2020 Καλήσπέρα έχω παραγγειλει ενα ipad απο 10 Απριλιου και ακόμα δεν εχω παραλάβει. Πολλα τηλ. και μου λένε οτι προωθουν το αίτημα μου και τιποτα .Την περασμένη Παρασκευη με πηρε ενας κ με ρώτησε αν έχω παραλάβει;Οχι του λεω μου λεει θα παραλάβετε απο βδομαδα, μπαρμπουτσαλα! Τι να κανω;;
kormos Δημοσ. 1 Μαΐου 2020 Δημοσ. 1 Μαΐου 2020 5 ώρες πριν, atsafoulias είπε Καλήσπέρα έχω παραγγειλει ενα ipad απο 10 Απριλιου και ακόμα δεν εχω παραλάβει. Πολλα τηλ. και μου λένε οτι προωθουν το αίτημα μου και τιποτα .Την περασμένη Παρασκευη με πηρε ενας κ με ρώτησε αν έχω παραλάβει;Οχι του λεω μου λεει θα παραλάβετε απο βδομαδα, μπαρμπουτσαλα! Τι να κανω;; Αν δεν το έχεις προπληρώσει αγόρασέ το απο αλλού. Αν το έχεις πληρώσει περιμένεις...
atsafoulias Δημοσ. 1 Μαΐου 2020 Δημοσ. 1 Μαΐου 2020 11 ώρες πριν, kormos είπε Αν δεν το έχεις προπληρώσει αγόρασέ το απο αλλού. Αν το έχεις πληρώσει περιμένεις... Nai me πιστωτικη ατοκες δοσεις κλπ.αλλα μου ειπαν μπορει να ακυρωθει να το ακυρώσω;;; Η θα μπλέξω κ θα περιμένω μετα να μου βαλουν τα λεφτα πίσω στη πιστωτικη;
kormos Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 Δημοσ. 2 Μαΐου 2020 12 ώρες πριν, atsafoulias είπε Nai me πιστωτικη ατοκες δοσεις κλπ.αλλα μου ειπαν μπορει να ακυρωθει να το ακυρώσω;;; Η θα μπλέξω κ θα περιμένω μετα να μου βαλουν τα λεφτα πίσω στη πιστωτικη; Αν έχει γίνει η χρέωση ίσως καθυστερήσεις να βγάλεις άκρη... Επικοινώνησε με την "τράπεζα σου" πρώτα να το επιβεβαιώσεις ειδάλλως....
atsafoulias Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Στις 2/5/2020 στις 6:58 ΠΜ, kormos είπε Αν έχει γίνει η χρέωση ίσως καθυστερήσεις να βγάλεις άκρη... Επικοινώνησε με την "τράπεζα σου" πρώτα να το επιβεβαιώσεις ειδάλλως.... Nai έχει γινει η χρεωση κανονικα πλήρωσα ηδη την πρωτη δοση , να παω σε καταστημα να κανω χαμο;;;
kormos Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 17 λεπτά πριν, atsafoulias είπε Nai έχει γινει η χρεωση κανονικα πλήρωσα ηδη την πρωτη δοση , να παω σε καταστημα να κανω χαμο;;; Απορώ τόσες ημέρες γιατί το έχεις αφήσει έτσι το θέμα...? Πληρώνεις ήδη κάτι που δεν έχεις στα χέρια σου?
atsafoulias Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, kormos είπε Απορώ τόσες ημέρες γιατί το έχεις αφήσει έτσι το θέμα...? Πληρώνεις ήδη κάτι που δεν έχεις στα χέρια σου? Μα τι να κάνω;;; Αφού 4 Μάη ανοιξαν , τι προτείνεις;;
kormos Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 7 λεπτά πριν, atsafoulias είπε Μα τι να κάνω;;; Αφού 4 Μάη ανοιξαν , τι προτείνεις;; Το αυτονόητο, μιλάς για αρχή με κάποιον "υπεύθυνο" και εν συνεχεία με την τράπεζα σου (Αν δεν βγει άκρη)
atsafoulias Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 Δημοσ. 6 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, kormos είπε Το αυτονόητο, μιλάς για αρχή με κάποιον "υπεύθυνο" και εν συνεχεία με την τράπεζα σου (Αν δεν βγει άκρη) Υπέυθυνος δεν υπάρχει! τοχω εμπεδωσει.Μαλλον με τράπεζα
RedGL Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Δημοσ. 7 Μαΐου 2020 Παιδιά σας επισυνάπτω το email που εστειλα στο συνήγορο του καταναλωτη : "Παράγγειλα στις 29 Μαρτίου όπως φαίνεται και στο email που μου έστειλε η Media Markt και επισυνάπτω παρακάτω, μια τηλεόραση καταβάλοντας το ποσό των 279 ευρώ. Με αριθμό παραγγελίας ΧΧΧΧΧΧΧ. Πλήρωσα άμεσα με χρεωστική κάρτα Πειραιώς το ποσό. Με καλέσαν μετα απο κάποιες μερες με κλήσεις που είναι ηχογραφημένες λέγοντας οτι δεν υπάρχει απόθεμα και με ρώτησαν τι θελω να κάνουμε. Τους είπα ακύρωση παραγγελίας. Στις 11 Απρίλη μου στείλανε επιβεβαιωτικό email που επισυνάπτω με την ακύρωση της παραγγελίας μου. Απο τότε δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα μου στο τραπεζικό λογαριασμό. Τους έχω καλέσει αρκετές φορές και εχω επικοινωνήσει μαζι τους και σε social media και μου λένε οτι υπάρχει καποιο πρόβλημα καθυστερήσης κάπου αόριστα εντός της επιχείρησης τους ή με την τράπεζα. Επικοινώνησα με τη τράπεζα Πειραιώς και επιβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα καθυστέρησης απο τη πλευρά τους. Στους όρους λένε οτι επιστρέφονται τα χρήματα εντός 5-15 ημερών. Σήμερα 7 Μαίου έχουνε περάσει σχεδόν 26 μέρες. Παρακαλώ το συνηγορο του καταναλωτή να μεσολαβήσει στην διερεύνηση και επίλυση του ζητήματος. Και αν δεν λυθει με ποιον τρόπο μπορώ να κινηθώ νομικά ευχαριστώ. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρινιση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου." Πως σας φαίνεται? Ειναι η πρώτη φορά που το κάνω θα βγει άκρη λέτε? Ευχαριστώ.
baskon Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Είδα σήμερα ότι τα media εβαλαν υπηρεσία 'drive up'.. οπως λέμε drive in στα McDonald's. Παραγγέλνεις, οδηγας παραλαμβάνεις😋 (αν εδεησουν να στείλουν απαντητικό mail σε προϊόντα που υποτίθεται ότι είναι άμεσα διαθέσιμα..) Επεξ/σία 16 Μαΐου 2020 από baskon
Προτεινόμενες αναρτήσεις